Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

442 Locuri de Munca voluntariat - Joburi voluntariat

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

442 Locuri de Munca voluntariat - Joburi voluntariat

Cauta printr-o varietate mare de joburi voluntariat si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții standardele de calitate PENNY: magazin curat, ordonat, aprovizionat;- comunici în cadrul echipei într-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect;- acționezi alături de noi cu responsabilitate pentru societate și mediul înconjurator;- ajuți la o organizare mai bună a magazinului.Descrierea jobului Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești di
REWE (ROMANIA)
Candidatul ideal Casier Bd. Voluntari, Judet IlfovDescrierea jobului Casier Bd. Voluntari, Judet Ilfov
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Sunteți în căutarea unui job nou și v-ați gândit recent la o schimbare?Descrierea jobului Grădinița Maria Montessori Home trece printr-o perioadă de dezvoltare și caută o asistent educatoare care să se alăture echipei performante în sediul MMH din Pipera-Tunari.Experiența de muncă în educația timpurie cu preșcolari cu vârsta cuprinsă între 2,5 - 6 ani, lucrul într-o comunitate Montessori, precum și cunoașterea limbii engleze reprezintă un atu!
MARIA MONTESSORI HOME
Candidatul ideal Ești o persoană comunicativă și îți place să lucrezi cu oamenii? Ai putea fi persoana ideală pentru rolul dе Generalist Resurse Umane!Pentru a avea succes în acest rol, vei avea nevoie de: Cunoştinţe de legislația muncii; Cunoştinţe avansate de operare MS Office şi de software specifice activităţii departamentului resurse umane; Experienţă in proiecte de recrutare și/sau training; Capacitate de comunicare, flexibilitate, loialitate; Capacitate de gestionare a timpului şi a priorităţilor; Proactivitate şi orientare către client; Cunoştinţe de limba engleză.Descrierea jobului Cu ce se ocupă un HR Generalist în echipa noastră? Recrutează şi selectează personalul îconformitate cu politica de Resurse Umane a companiei; Participă la evenimente specifice de employer branding (târguri de joburi, workshop-uri cu diferite asociații); Întocmeşte documentele specifice administrării de personal (încheiere / derulare / încetare contract de muncă); Transmite către autorităţi document
METRO CASH & CARRY
Candidatul ideal Descriere Locuri de munca:Cautam sa angajam mercantizori ambitiosi care sa se alature unei echipe tinere si dinamice!Candidatul ideal:# Experienta ca Merchandiser sau Lucrator Comercial reprezinta un avantaj.De ce sa alegi IPP ?# ne pasa de oameni# investim timp si resurse pentru dezvoltarea echipei# recunoastem performanta si rezultatele deosebite# angajator de topDescrierea jobului Descrierea jobuluiActivitati:# implementarea proiectelor de mercantizare in magazin# verificare si incarcare produse mercantizate# implementare planogrameBeneficii:- Salariu de baza atractiv- Bonus salarial- Tichete de masa- Decont transport- Prima de vacanta- Tichete cadou Craciun
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal - Experienta de minim 1 an in domeniul Achizitiilor/Vanzarilor in platforma de licitatii SEAP;- Reale abilitati de comunicare si relationare;- Capacitate de organizare si planificare;- Spirit de initiativa si creativitate;- Seriozitate maxima, dinamism si implicare;- Cunostinte de operare PC;Descrierea jobului - Mentinerea si implementarea strategiei companiei;- Mentinerea relatiei cu colaboratorii;- Identificarea strategica a potentialilor colaboratori noi;- Negocierea, finalizarea si monitorizarea contractelor incheiate;
Clinica Sante
Candidatul ideal Director Magazin Bd. Voluntari, Judet IlfovDescrierea jobului Director Magazin Bd. Voluntari, Judet Ilfov
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Director Magazin Voluntari Retail Park, Judet IlfovDescrierea jobului Director Magazin Voluntari Retail Park, Judet Ilfov
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Casier Voluntari Retail Park. Judet IlfovDescrierea jobului Casier Voluntari Retail Park. Judet Ilfov
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Sef de Tura Bd. Voluntari, Judet IlfovDescrierea jobului Sef de Tura Bd. Voluntari, Judet Ilfov
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Sef de Tura Voluntari Retail Park, Judet IlfovDescrierea jobului Sef de Tura Voluntari Retail Park, Judet Ilfov
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal - studii medii;- responsabilitate si seriozitate, capacitate de a acumula rapid informatii, atentie distributiva, integrare pentru lucrul in echipa;- cunostinte de operare PC (Ms Office), cunostinte Microsoft Navison sau alt program de gestiune constituie un avantaj;- constituie un avantaj sa cunosti produsele electrice (nbsp;electrice);- lb. limba engleză nivel mediu, reprezintă un avantaj;- bune abilitati de organizare si multitasking.Descrierea jobului Responsabilitati generale:- comunicarea cu clientii si partenerii de afaceri prin telefon si e-mail;- primirea comenzilor telefonice sau prin e-mail;- prelucrarea computerizată a comenzilor sau a cererilor de preț primite online sau în magazin;- verificarea produselor dintr-o comanda, punerea la dispozitia produselor intr-o comanda;- emiterea si incasarea facturilor fiscale;- participarea la inventarele anuale;- desfasurarea activitatii la sediul societatii, localitatea Voluntari.Beneficii:- salariu stabilit in urma n
ELMARK STORE
Descrierea jobului VINO IN ECHIPA TEZAUR!Beneficiile tale vor fi: Salariul NET 3.700 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 4.500 lei. Bonusuri lunare in functie de vanzari. Bonusuri de loialitate si prime de sarbatori. Perioada de pregatire in domeniu platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta. Traininguri de specialitate si cursuri personalizate. Posibilitati de promovare. Loc de munca intr-o companie de succes, stabila pe piata, in plina expansiune. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.Este necesar doar: Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat). Sa-ti placa sa comunici cu oamenii. Sa fii atent la detalii. Sa ai abilitati de operare PC.Ce vei avea de facut: Vei verifica si vei evalua garantiile. Vei intocmi documentele pentru acordarea imprumuturilor. Vei consilia clientii privind vanzarea bijuteriilor. Vei efectua platile si incasarile. Vei pastra evidenta primara a
TEZAUR INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal CERINTE Studii superioare (finalizate sau in curs). Cunostinte si experienta profesionala in activitatea de collection/ urmarire credite retail precum si o buna cunoastere a normelor si a legislatiei specifice domeniului financiar-bancar, reprezinta un avantaj. Limba engleză - min.nivel intermediar. Bune cunoștinte MS Office (Word, Excel).CAUTAM Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate. Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă. Abilități de negociere și vânzare; Abilități de comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de respectare a deadline-urilor și atingere a obiectivelor stabilite.Descrierea jobului CE VEI FACE, PE SCURT Preveni si recupera debitele restante aferente creditelor/ cardurilor acordate persoanelor fizice. Contacta clientii restantieri, titulari de credite/ carduri in vederea recuperarii sumelor datorate conform procedurii de colectare. Negocia termene de plata referit
Alpha Bank
Candidatul ideal Angajam Lucrator Comercial Voluntari Independent, întreprinzator, responsabil, meticulos; Spirit dе iniţiativă şi atitudine pro-activă in rezolvarea problemelor; Atitudine pozitivă, orientare spre rezultat si adaptabilitate la conditiile dе stres; Aptitudine, disponibilitate dе a învăţa lucruri noi si dе a face faţă provocărilor.Descrierea jobului ​vanzаreа produselor din portofoliu; scanаrea produsеle cumparаtе dе clienti si incaseаzа contrаvаloarеa lor; raspunderea solicitarilor cliеntilor cu privire lа informatii despre produse, preturi,proprietati etc.; receptia marfii, verificarea livrarii; aranjarea marfii in magazin; receptia produselor si verificarea integritatii acestora; rezolvarea reclamatiilor.Salariu conform schemei salariale;Activitate independentă si responsabilă;Oportunitate de dezvoltare personală si profesională;Activitate intr-o companie dinamică aflată in expansiune;Siguranţă si stabilitate;Mediu de lucru si colectiv plăcut;Alte avantaje pentru anga
SPORTISIMO RO
Candidatul ideal Persoană orientată spre rezultate.Persoană dornică de a-și dezvolta abilitățile de relaționare.Persoană dornică de a lucra în managementul comunităților și /sau industria evenimentelor.Descrierea jobului ​1. Ce are de făcut concret persoana selectată:• Comunică și interacționează zilnic cu membrii comunităților noastre formate din manageri și proprietari de afaceri• Stabilește întâlniri, interviuri cu membrii comunităților Top Club• Răspunde membrilor comunităților în timp util• Monitorizează, urmărește și moderează feedback-ul și recenziile online• Planifică, organizează și găzduiește evenimente și seminarii online și offline pentru membrii comunității și nu numai.• Construiește relații cu profesioniștii din industria evenimentelor, jurnaliști, influenceri.• Construiește, întreține, gestionează relația cu mass media și agențiile de PR.• Încheie parteneriate media și de promovare a evenimentelor.2.Ce ți se oferă:Vei lucra cu un specialist cu minim 10 ani de experiență
ASOCIATIA INITIAL
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Detalii - Organizatia client:Echipa formata din antreprenori, manageri si oameni de actiuni care, de-a lungul timpului, au dezoltat proiecte de business pioniere in domeniile lor de activitate;Educatia sta la baza oricarui progres;Misiune: scoala din Romania trebuie sa faca pasul de la un sistem de predare tradional la unul hibrid, care sa combine eficient metodele deja existente si tehnologia secolului 21;Valori: Responsabilitate, Altruism reciproc, Inovatie / Neconventionalitate, Curaj, Excelenta operationala.Tip de colaborare: Contract individual de munca / SRL / PFAProgram: full timeOras: Bucuresti. Misiune:Recrutarea, inductia, coordonarea, engagementul si motivarea comunitatii de parteneri si voluntari in cadrul organizatiei client. Jobul este realizat cu succes atunci cand se inregistreaza o retentie de 90% in comunitate, toate task-urile sunt livrate la timp, comunitatea crește si se implica 100% în proiecte.Responsabilitati: Crearea strategiei de coordonare si motivare a parte
GABTEO CONSULT
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuVei coordona echipa și vei reprezenta managerul de magazin în lipsa acestuia sau a adjunctului managerului de magazin;Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și vei participa la inventare;Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin;Te vei asigura că indicatorii operaționali și de personal se îndeplinesc și vei oferi suportul colegilor în realizarea acestora;Vei prelua și gestiona solicitările și eventualele reclamații ale clienților;Vei avea un rol activ în activitatea zilnică din magazin.Profilul tăuAi s
Lidl
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 442 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.