Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

154 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

154 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Project Management Manager


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in any European location close to an international airport, preferably close to an Emerson office or site, The Project Manager will be responsible for over-viewing and leading all Measurement Solution Systems Projects being driven across Europe, ensuring that every project is delivered on time, within approved budget and to customer’s happiness, as well as providing guidance and leadership to the Project Management team to implement projects by Emerson PMO process and local requirements!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Select, train, lead, and mentor the project Management team to develop proficiency with the intent to efficiently complete projects and review the Resourcing plan monthly, and ensure accurate allocation (and utilization -above 80%) of project management resources (admin, procurement, and PM);* Responsible for ensuring that the busines
EMERSON SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - Cluj-napoca


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Vivo! Cluj-Napoca, FloreștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Area Field Manager - Nord-vestul României


Candidatul ideal Căutăm un/o coleg/ă ce se va ocupa de managementul operațional al magazinelor (din teritoriul alocat, respectiv din judetele Cluj, Maramureș, Bistrița-Năsăud, Satu Mare, Sălaj, Suceava), de atingerea profitabilității și a principalilor indicatori de performanță.CANDIDATUL IDEALAbilitățile pe care le căutăm la viitorul nostru coleg sunt următoarele:Hard skills: Microsoft Office – cunoștințe de nivel mediu-avansat (cu focus pe Excel); Limba Engleză – nivel mediu.Soft Skills Gândire analitică, atenție la detalii; Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; Dinamic, comunicativ, entuziast, rezistent la stres, ușor adaptabil la schimbare; Abilități de training/ coaching; Spirit de echipă.Alte cerințe : Experiență pe o poziție similară de minim 3 ani (experiență în industria Horeca/ Retail reprezintă un avantaj important); Absolvent de studii superioare conexe domeniului de activitate; Permis conducere – categoria B; Disponibilitate pentru program flexib
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati de utilizare PC- O persoana dinamica, plina de entuziasm, motivata, care doreste sa faca cariera intr-o companie si un mediu de lucru dinamic si profesionist;- Excelente abilitati de comunicare, atitudine proactiva, orientare catre rezultate si performanta;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Prezinta avantaj cunostintele tehnice- Prezinta un avantaj carnetul de sofer dar nu este obligatoriu;- Prezinta un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor;Descrierea jobului Descrierea jobului:- Redactarea si gestionarea documentelor manageriale si administrative, interne si externe;- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Receptionarea marfii;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;- Activitati de contabilitate primara si gestiune;- Indosarierea si arhivarea documentelor;- Activitati administrative (asigurarea necesarului de birotica, print-uri, introducere date, corespondenta, legat
TOOLS TEHNICAL SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

It Asset Management Analyst (2 Years Contract)


Candidatul ideal Who You Are:Required Skills and Competencies: Bachelor’s degree in IT, Business Administration, Finance or a related field. At least 2 years of experience in IT asset management, technical support or finance, preferably with a background in managing IT assets across multiple regions. Basic understanding of IT hardware and software, licensing, and industry trends on a global scale. Proficiency with Microsoft Office tools and basic experience with Service Now, Coupa or Tableau. Exceptional negotiation, organizational, and analytical skills, as well as attention to detail are a must. Excellent communication skills, with the ability to engage effectively with a globally distributed team. Advanced level of English, both spoken and written.Preferred Skills and Competencies: French or German skills. Experience in customer service. Strategic thinking. Experience in working with numbers, spreadsheets, auditing or reporting. Experience in working with the Agile principles and Sc
STEELCASE SRL

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Manager Restaurant


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare;-abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare;-disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi;Descrierea jobului Ce vei face la noi:-tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale;-vei instrui și supraveghea echipa și toate operațiunile din locația ta;-gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta;-ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii echipei din restaurant;-te vei asigura că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate;-vei administra și monitoriza regulat stocurile și vei efectua inventare periodice conform procedurilor
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Manager: Nike - Iulius Mall Cluj


Candidatul ideal Suntem in cautare de Manager pentru magazinul NIKE din Iulius Mall Cluj-Napoca.Dacă ești o persoana deschisa, pozitiva si iti place sa lucrezi in echipa, te invităm să te alături echipei Sport Time, distribuitorul produselor NIKE în România.Descrierea jobului Abilitati: Organizare si prioritizare Comunicare Initiativa, Flexibilitate Orientare spre client Cunostinte operare PC Experienta relevanta in domeniul vanzarilor/retail Experienta pe un post similarDescrierea jobului: Managementul echipei: recrutare, formare, motivare, dezvoltare Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului Asigura primirea si depozitarea in conditii corespunzatoare a produselor ce se comercializeaza in magazín Participa la inventarierile lunare si anuale ale produselor din magazin si depozitul aferent Controleaza si monitorizeaza calitatea serviciilor oferite clientilor Organizeaza, coordoneaza si raspunde de desfasurarea activitatilor de vanzar
SPORT TIME TRADE S.​R.​L.​

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Account Manager Arhitecti


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta de vanzare B2B cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Mentinerea parteneriatelor cu clientii arhitecti, designeri si firme de amenajari interioare, in vederea vanzarii produselor din gamele de ceramice si sanitareDaca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clientii pentru a oferi solutii de amenajare a bailor, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa promovezi beneficii ale produselor
ROMSTAL IMEX SRL

Affluent Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tau (cerinte obligatorii): Ai studii superioare finalizate (de preferat economice sau în administrarea afacerilor) Ai experienta de cel putin 3 ani in sistemul bancar sau intr-o societate de administrare a investitiilor Ai cunostinte solide despre produsele si serviciile bancare si cunostinte privind clasele de active (actiuni, obligatiuni, marfuri etc.) Ai cunostinte solide privind pietele financiare (indicatori macro si micro economici, evolutie, trenduri etc.) Ai certificare in tranzactionarea cu intrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrumente financiare)Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Vei lucra intr-o sucursala UniCredit si vei mentine/dezvolta relatiile de afaceri cu clientii din portofoliul propriu, prin promovarea tuturor produselor de economisire si investitii, de creditare si tranzactionale Vei tranzactiona instrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrum
UNICREDIT BANK S.​A.​

Documentation,​ Release,​ Series Support-thermal Management


Candidatul ideal YOUR PROFILEDocumentation, release and series support-Thermal Management Design•You have a degree in engineering in the field of mechanical engineering - automotive engineering or an equivalent degree.•Business fluent communication in German is required.•Technical competence and analytical thinking skills•Professional experience in the field of automotive development is desirable.•Proactive working style and a high degree of initiative/independence and personal responsibility.•Ability to work in a team as well as independently.•Knowledge of MS Office tools•Knowledge of OEM-specific tools, process steps is an advantage (gAMS, FLS 2.0, Prisma/IRAM/A4M1)Descrierea jobului Documentation, release and series support-Thermal Management Design (m/f/d) YOUR RESPONSIBILITIES•Carrying out coordinative tasks in technical project and series development.•Technical and qualitative change management as well as release of relevant components.•Independent participation in deadlines and
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Store Manager Optometrist - Optiblu Cluj Vivo


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Store Manager Optometrist in magazinul OPTIblu Cluj Vivo.Cerințe principale: Experiență anterioară în managementul unei echipe în domeniul retail, de preferat optică medicală sau domenii conexe - minim 1 an; Diploma (+ ALP) si experienta ca optometrist - minim 1 an; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Abilități solide de organizare și gestionare a timpului; Capacitatea de a crea și implementa strategii de vânzare pentru atingerea obiectivelor financiare; Capacitatea de a coordona și motiva echipa pentru a oferi servicii excelente clienților.Responsabilități cheie:• Gestionarea eficientă a operațiunilor magazinului pentru a asigura performanța optimă.• Determinare de dioptrii;• Asigurarea unui mediu de lucru productiv și motivant pentru echipă.• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare pentru a crește veniturile și profitabilitatea.•
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 336 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce abilități cheie căutăm:Foarte bune abilități interpersonale și de comunicare pentru a permite o colaborare bună cu diverse echipeAbilități bune de planificare și organizare cu accent pe atenție la detalii.Nivel crescut de adaptabilitate, proactivitate și deschidere spre feedbackDescrierea jobului Responsabilități pe care le vei avea:Te vei ocupa de pregătirea și organizarea materialelor pentru evenimente, de la inventarul lor până la livrarea și verificarea acestora, în strânsă legătura cu întreg departamentul de marketingVei gestiona relația cu locațiile Noodle Pack și furnizoriiVei răspunde la mesajele și reclamațiile venite prin intermediul canalelor Noodle Pack (social media, website)Vei monitoriza și raporta feedback-ul și recenziile primite onlineVei crea conturile Google pentru locațiile care nu au profil în motorul de căutareVei monitoriza și actualiza conturile Google ale locațiilorVei administra website-ul Noodle Pack și te vei ocupa de părțile administrat
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager /​ Tehnoredactor Birou Notarial Cluj-napoca


Candidatul ideal Dacă ești o persoană organizată, orientată spre nevoile clienților, cu abilități excelente de scriere și comunicare, te invităm să aplici pentru această oportunitate unică de a te alătura echipei noastre.Cerințe: Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat. Studii superioare, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept, constituie un avantaj Abilități excelente de operare PC (Windows, Word, Excel, PowerPoint) și navigare pe Internet. Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipă. Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă. Respectarea strictă a confidențialității și a procedurilor interne. Cursuri speciale în tehnici de comunicare constituie avantaj. Experiență în activități de secretariat și organizare într-un birou notarial constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Secretariat/asistență birou notarial. Coordonarea și executarea tuturor activităților de protocol și secretariat. Tehnoredactarea documentelor cu respectarea
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA LEX FIDELIS

Manager Depozit - Cluj


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Cluj ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Cluj Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie in
DELAMODE ROMANIA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de min. 1-3 ani pe o pozitie similara Foarte bune capacitati de comunicare si organizare Persoana proactiva, echilibrata, cu simt al raspunderii si integritate Comportament asertiv si empatic. Capacitatea de a lucra in colectivul existent al companiei Capacitatea de a gasi solutii, sistematizarea informatiilor, atentie distributiva Autoperfectionare, creativitate Foarte bune capacitati de negociere Excelente abilitati de utilizare a aplicatiilor online, PC-MS Office, si altele.Descrierea jobului Asigura suport si participa activ in planificarea si organizarea proiectelor conform indicatiilor managerului Negociaza termene si conditii in contracte cu colaboratori, executanti, clienti Productivitate, respectiv foarte bune capacitati de lucru cu aplicatii/competente digitale Implementeaza, coordoneaza si supervizeaza sarcinile si atributiile in legatura cu societatea, colaboratorii, clientii si institutii Asistă în coordonarea și monitorizarea cronologiilor proi
BORODI DESIGN STUDIO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Disaster Recovery And Ops Management Analyst @mmctech


Candidatul ideal The DR and Operations Management Processes Analyst will help facilitate corporate wide IT processes like Disaster Recovery, Microsoft License Management, Service On-boarding, and Management Reporting Services in the area of infrastructure, database, desktop management, IT security, and incident & problem management and change management. The role is involved on behalf of the MMC Business Units the Application DR in scheduling, preparation, execution, and post-mortem of DR tests - coordinating and working with the Tech Support DR team as required. This position will also facilitate a few infrastructure related processes such as Inventory Review, Capacity & Forecasting and Application Sunset.Descrierea jobului THE ROLE & YOUR MISSIONDisaster Recovery Management (50%): Planning and coordination of application DR testing schedules – ensuring compliance with application DR policy and client requirements. Management of scheduled application DR tests, in partnership with Tech
DARWIN TECHNOLOGIES SRL

Manager Service & Echipamente


Candidatul ideal Persoana proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Bune abilitati dе comunicare, prezentare si gestionare a timpului si a resurselor; Bune abilitati dе coordonare a echipelor; Experienta pe o pozitie similara de minimum 3-5 ani ( constituie avantaj experienta cu sisteme de prefiltrare/tratare apa); Limba engleza: nivel mediu-avansat; Studii superioare: Profil tehnic; Detinator de carnet cat B si dornic de un job activ pe teren.Descrierea jobului Coordonarea echipei tehnice si organizarea eficienta a lucrarilor necesare, in functie de prioritate si/sau urgenta; Deplasarea pe teren impreuna cu echipa tehnica; Efectuarea stocului de consumabile si piese de schimb; Identificarea pieselor necesare efectuarii lucrarilor si achizitia lor; Implementarea si imbunatatirea sistemelor și proceselor tehnice; Luarea deciziilor de business cu un nivel înalt de expertiză și cunoștințe tehnice; Discutarea problemelor tehnice cu clientul și comunicarea acestora tehnicienilor; Efect
NCH ROMANIA PRODUSE DE INTRETINERE
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.