Customer Support Agent with English - Remote
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
CGS Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Answer inbound calls from clients wishing to report sensitive incidents such as: Data breaches, Workplace misconduct or abuse, Fraud, Discrimination, Harassment or other ethical concerns
Provide active listening, emotional support, and a calm, professional demeanor during calls
Accurately document all relevant details during the call by drafting detailed written reports
Review and correct all written reports to ensure they meet grammatical and spelling standards before submission
Handle confidential information with discretion and professionalism
Schedule:24/7 (in shifts)
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.