Controller Operational
Adaugat: 1 săptămână în urmă
SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati principale:
- Intocmește periodic setul de indicatori cheie de performanță (KPI) pentru activitățile/ contractele alocate;
- Analizează valorile KPI, calculează și explică diferențele față de valorile standard/ bugetate ale KPI, interpretează tendințe, identifică erori de operare sau neconformități în urma analizei KPI sau a activității în sine;
- Propune masuri relevante pentru cresterea eficientei operationale si calculeaza impactul masurilor propuse;
- Propune, implementeaza si monitorizeaza indicatori de performanta suplimentari pentru activitatile operationale, relevanti pentru business;
- Analizeaza activitatea operationala si propune actiuni de reducere a costurilor sau crestere a eficientei;
- Efectueaza analize programate si ad-hoc; propune, valideaza si urmareste solutii corective;
- Participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a bugetului de investitii;
- Urmareste, lunar, pentru activitatile operationale, variatiile dintre realizari si buget, efectueaza analiza acestor deviatii, raporteaza rezultatul;
- Propune masuri de corectie a deviatiilor din buget, participa la implementare si urmareste implementarea acestora;
- Intocmeste documentatiile aferente activitatilor si proceselor in care este implicat.
- la solicitarea managementului societății execută activitati de control intern, in cadrul departamentelor Operationale, pentru detectarea neregulilor, nerespectarii procedurilor sau a eventualelor fraude.
- Suport pentru business (obligatii contractuale, analize de impact etc.).
- Participa , impreuna cu membrii departamentului Licitatii si Administrarea Contractelor, la procedura de licitatie in vederea analizarii documentatie si intocmirii ofertelor.
- Preia responsabilitati in cadrul activitatii de ajustare/ modificare a tarifelor, la solicitarea responsabilului de Licitatii si Administrarea Contractelor.
- In limitele de competenta ale pozitiei, acorda suport in cadrul activitatii de administrarea contractelor.
Beneficii :
- Prima de vacanta;
- Prime sarbatori si ziua firmei;
- Tichete de masa in valoare de 40 RON/ zi ;
- Bonus de fidelitate;
- Pachet servicii medicale la Regina Maria
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.