Secretar șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Secretar șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Vasile Alecsandri" Baia Mare Expira in 2025-12-24
Locatie
Maramures
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie publicaAnunt
Scoala Gimnaziala ,,Vasile Alecsandri'' cu sediul in localitatea BAIA MARE, STR. PASUNII NR.2A, TEL/FAX 0262 278881, jud. Maramures, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: SECRETAR SEF, NIVEL SUPERIOR(S)
NUMARUL POSTURILOR: 1 POST VACANT
NIVELUL POSTULUI: DE EXECUTIE
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Didactic - auxiliar, SECRETARIAT
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 ore pe saptamana
PERIOADA: Nedeterminata
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului - cadru aprobat prin H.G. nr. 1336/28.10.2022:
a) Are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte al Acordului privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) Cunoasterea limbii romane scris si vorbit;
c) Are capacitatea de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) Indeplineste conditiile de studii in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) Nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face ca o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) Nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) Nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national Autorizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:
* Studii: superioare;
* Cunostinte privind intocmirea si administrarea corespondentei oficiale;
* Cunostinte de legislatie specifica locului de munca;
* Capacitate de munca in echipa;
* Disponibilitate la program prelungit de lucru;
* Abilitati de comunicare si relationare cu publicul;
* Cunostinte de operare PC, nivel avansat, utilizare aplicatii de tip Office (Word, Excel, etc.) platforme educationale;
* Vechime in munca minim 5 ani ;
* Vechimea in domeniul studiilor constitue un avantaj.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) Formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea numelui, dupa caz;
d) Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si pentru orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dezabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihica a unei persoane;
f) Curriculum vitae, model comun European;
g) Recomandare de la ultimul loc de munca ( optional).
Graficul de desfasurare a concursului
Etapa de concurs Data/Perioada
Inscrierea - Secretariatul unitatii 11.12.2025 - 24.12.2025 in intervalul orar: 09.00 - 11.00, in perioada zilelor lucratoare
Selectia dosarelor - verificarea conditiilor de participare la concurs 30.12.2025
Afisarea rezultatelor selectarii dosarelor de inscriere 31.01.2025 - ora 12.00
Inregistrarea contestatiilor privind rezultatele selectarii dosarelor 05.01. 2026, interval orar 9.00-12.00
Solutionarea contestatiilor privind rezultatele selectarii dosarelor 08.01.2026
Afisarea rezultatelor selectarii dosarelor de inscriere, dupa contestatii 08.01.2026 ora 12.00
Proba scrisa - sediul Scolii Gimnaziale ,, Vasile Alecsandri" Baia Mare 09 ianuarie 2026, ora 09.00
Afisarea rezultatelor in urma sustinerii probei scrise 12 ianuarie 2026, ora 12.00
Inregistrarea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 13 ianuarie 2026, in intervalul orar: 09.00 - 11.00
Solutionarea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 14 ianuarie 2026
Afisarea rezultatelor in urma sustinerii probei scrise, dupa contestatii 14 ianuarie 2026, ora 12.00
Interviul - sediul Scolii Gimnaziale ,, Vasile Alecsandri" Baia Mare 15 ianuarie 2026, ora 09.00
Afisarea rezultatelor in urma sustinerii interviului 16 ianuarie 2026, ora 12.00
Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 19 ianuarie 2026, ora 9.00 -11.00
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 20 ianuarie 2026, ora 12.00
Afisarea rezultatelor finale 21 ianuarie 2026 ora 12.00
PROBA SCRISA
Proba scrisa va consta in testarea cunostintelor teoretice ale candidatului in vederea ocuparii postului vacant.
PROBA PRACTICA
Proba practica poate fi sustinuta doar de catre acei candidati declarati admisi la proba scrisa.
PROBA DE INTERVIU
In cadrul interviului se testeaza abilitatile, aptitudinile si motivatia candidatilor. Interviul se realizeaza conform planului de interviu intocmit de comisia de concurs in ziua desfasurarii acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
a) Abilitati si cunostinte impuse de functie;
b) Capacitatea de analiza si sinteza;
c) Motivatia candidatului;
d) Comportamentul in situatiile de criza;
e) Initiativa si creativitate.
Fiecare membru al comisiei de concurs poate adresa intrebari candidatului.
TEMATICA la concursul organizat in vederea ocuparii postului de secretar scoala:
1. Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar;
2. Incadrarea personalului in invatamantul preuniversitar;
3. Particularitati ale salarizarii in invatamantul preuniversitar;
4. Actele de studii - tipuri, conditii de eliberare, modul de completare;
5. Documente scolare;
6. Acordarea burselor scolare si a altor ajutoare sociale pentru elevi;
7. Arhivarea si circuitul documentelor;
8. Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR.
BIBLIOGRAFIA la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant de secretar scoala:
1. Legea 198/2023 -- Legea Educatiei Nationale;
2. L. 53/2003 - Codul Muncii , republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;
3 . Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor din invatamantul preuniversitar aprobat prin OME Nr. 4183/04.07.2022;
4. Ordin 3844/2016 actualizat - Regulamentul privind actele de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar;
5. OMECTS 5559/2011 - Normele metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. L.16/1996 - republicata, Legea Arhivelor Nationale;
7. Ordin 6238/08.09.2023 - criteriile generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar de stat, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
9. Regulamentul (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor);
10. Legea nr. 190 din 18 iulie 2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).
Informatii suplimentare se pot obtine la telefon: 0262/ 278881 sau, la adresa de e-mail: [email protected], persoana de contact: Stetcu Laurean(0749077778).
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.