P

Șef serviciu SVSU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Satu Mare
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Primaria Comunei Doba, judetul Satu Mare Expira in 2025-12-18
Locatie
Satu Mare
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt

Primaria Comunei Doba, cu sediul in localitatea Doba, str. Principala nr.74 ,jud. Satu Mare, organizeaza concurs in data de 30.12.2025, ora 9.00 (proba scrisa) si 05.01.2026, ora 9.00 (proba interviu), pentru ocuparea unui post de executie vacant, in regim contractual, de sef serviciu voluntar situatii de urgenta, debutant, nivel studii medii, in cadrul compartimentului Situatii de Urgenta din aparatul de specialitate al primarului comunei DOBA , cu respectarea prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a prevederilor art. VII, alin. (2) si alin. (3), lit. a) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 156/2024 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioare.
Durata contractului de munca este nedeterminata, iar durata normala a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore /saptamana.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea;i domiciliul potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea sifunctionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatiiinscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
h) curriculum vitae, model comun european.


Actele prevazute la lit. b)-e) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Dosarul de concurs se va depune la sediul Primariei Comunei DOBA , situat in localitatea DOBA , Strada Principala nr. 74 , judetul Satu Mare , la registratura institutiei. Persoana de contact pentru relatii suplimentare este doamna Berintan Irina-Maria - Secretar general UAT ,telefon 0261869115 ., mail [email protected]
Conditii generale in vederea ocuparii postului vacant, prevazute la art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetateniaConfederatieiElvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplinesteconditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatiinationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiunisavarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptiasituatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsireainfractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea sifunctionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35, alin. (1), lit. h).
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoanele care participa la concursul pentru ocuparea postului vacant, in regim contractual, de sef serviciu voluntar situatii de urgenta, in cadrul compartimentului Situatii de Urgenta din aparatul de specialitate al primarului comunei DOBA , sunt:
- a) nivelul studiilor: - studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat ;
- atestare /calificare intr-una din urmatoarele specializari : Sef Serviciu Voluntar pentru Situatii de Urgenta , pompier sau de servant pompier ;
- b) vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului - nu se solicita;
- c) vechime in munca - nu se solicita.
-d) sa aiba domiciliul/resedinta pe raza comunei DOBA, judetul Satu Mare sau in apropiere ;
-e) permis de conducere categoria B si C, in cazul in care nu detine permis de conducere categoria C cu obligatia de obtinere a acestei categorii , in termen de maxim 6 luni de la angajare;
-f)disponibilitate pentru lucru pe timp de noapte ;


Bibliografia/tematica la concursul pentru ocuparea unui post de executie vacant, in regim contractual, de sef serviciu voluntar situatii de urgenta, in cadrul compartimentului SVSU din aparatul de specialitate al primarului comunei Doba , este urmatoarea:
1. Constitutia Romaniei, republicata;
cu tematica:
Titlul II - Drepturile, libertatilesi indatoririle fundamentale;
Titlul III - Autoritatile publice.
2. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica:
- Titlul I a partii a VI-a - Dispozitii generale;
- Titlul III ale partii a VI-a - Personalul contractual din autoritatilesiinstitutiile publice;
Cap. I - Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatilesiinstitutiile publice;
Cap. III - Drepturi siobligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia;
Cap. IV - Incadrarea si promovarea personalului contractual;
Cap. V - Managementul personalului contractual din administratia publica si gestiunea raporturilor juridice.
3. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea sisanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica:
Sectiunea I - Egalitatea in activitatea economica si in materie de angajare si profesie;
Sectiunea II - Accesul la serviciile publice administrative si juridice, de sanatate, la alte servicii, bunuri sifacilitati;
Sectiunea III - Accesul la educatie
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sansesi de tratament intre femei sibarbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica:
Cap. II - Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in domeniul muncii;
Cap. III - Egalitatea de sanse si de tratament in ceea ce priveste accesul la educatie, la sanatate, la cultura si la informare;
Cap. IV - Egalitatea de sanse intre femei sibarbati in ceea ce priveste participarea la luarea deciziei.
5. Legea nr. 319/2006 a securitatiisisanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare,
cu tematica:
CAP. III Obligatiile angajatorilor - SECTIUNEA a 4-a - Alte obligatii ale angajatorilor;
CAP. IV Obligatiile lucratorilor.
6. Hotararea Guvernului nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii s isanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,
cu tematica:
CAP. V Instruirea lucratorilor in domeniul securitatiisisanatatii in munca;
CAP. VI Pericol grav si iminent si zone cu risc ridicat si specific.
7. Hotararea Guvernului nr. 1579/2005 pentru aprobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare, cu modificarile si completarile ulterioare,
cu tematica: integral.
8. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
cu tematica:
CAPITOLUL II Obligatii privind apararea impotriva incendiilor;
CAPITOLUL IV Serviciile de urgenta voluntare si private;
CAPITOLUL V Raspunderea juridica.
9. Ordinul Ministrului administratieisi internelor nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor,
cu tematica:
CAPITOLUL II Organizarea sidesfasurareaactivitatii de aparare impotriva incendiilor.
10. Ordinul Ministrului afacerilor interne nr. 51/2024 pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta,
cu tematica: integral.
11. Legea nr. 481/2004 privind protectia civila, republicata, cu modificarile ulterioare,
cu tematica: integral.
12. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta, cu modificarile si completarile ulterioare,
cu tematica: integral.
13. Hotararea Guvernului nr. 1.491/2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorica, atributiile, functionareasi dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta, cu modificarile si completarile ulterioare, cu tematica: integral.
Calendarul de desfasurare a concursului pentru ocuparea unui post de executie vacant, in regim contractual, de sef serviciu voluntar situatii de urgenta, nivel studii medii, in cadrul compartimentului Situatii de Urgenta din aparatul de specialitate al primarului comunei DOBA , este urmatorul:
Calendar
Activitate Data Ora
1 Data postarii/publicarii anuntului 4 Decembrie 2025
2 Data limita de depunere a dosarelor 18 Decembrie 2025 15:00
3 Selectia dosarelor 19 Decembrie 2025 12:00
4 Afisarea selectiei dosarelor 19 Decembrie 2025 13:00
5 Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 22 Decembrie 2025 13:00
6 Afisarea rezultatelor la contestatii 23 Decembrie 2025 13:00
7 Proba scrisa 30 Decembrie 2025 09:00
8 Afisarea rezultatelor la proba scrisa 30 Decembrie 2025 13:00
9 Termen limita contestatii la proba scrisa 31 Decembrie 2025 13:00
10 Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 31 Decembrie 2025 15:00
11 Interviul 5 Ianuarie 2026 09:00
12 Afisarea rezultatelor la proba de interviu 5 Ianuarie 2026 11:00
13 Termen limita contestatii la proba de interviu 5 Ianuarie 2026 13:00
14 Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 5 Ianuarie 2026 15:00
15 Afisare rezultat final 5 Ianuarie 2026 15:30


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Șef serviciu SVSU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts