Back Office & Procurement Specialist – Plasson România
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
PLASSON ROMANIA
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Ce vei face
- Vei plasa comenzi către furnizorii existenți (fără negociere).
- Vei urmări livrările, transporturile și documentele de import.
- Vei comunica în limba engleză cu furnizorii externi.
- Vei actualiza datele și stocurile în WinMentor Enterprise.
- Vei analiza stocuri, consumuri și vei propune reaprovizionări.
- Vei oferi suport back-office intern (documente, recepții, ERP).Ce oferim
Ce oferim
- Salariu atractiv
- Bonuri de masă la valoarea maximă.
- Decontare transport (Baia Mare + zona metropolitană).
- Training ERP (WinMentor Enterprise).
- Mediu stabil, companie internațională, rol cu impact direct în operațiuni.
- Program: 08:00 – 16:30, de luni până vineri.
Locație: Baia Mare – sediul Plasson România.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.