Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator De Sistem


Candidatul ideal Studii superioare (profil tehnic); Orientare catre clienti. Integritate. Responsabilitate; Cunostinte de infrastructura hardware: servere, storage, retelistica LAN, routere, FC; Cunostinte de infrastructura software: sisteme de operare, tehnologii de virtualizare, backup, mail, antivirus, firewall; Cunostinte administrare baze de date orientate in mod special catre tehnologiile Microsoft; Cunostinte limba engleza – nivel avansat, in special terminologie tehnica; Spirit de echipa; Orientare catre rezultate; Flexibilitate; Rezistenta la stres.Descrierea jobului Administreaza serverele fizice si virtuale ale datacenterului si intretine infrastructura de comunicatii digitale - retea de calculatoare si telefonie fixa digitala; Intretine functionarea corecta a sistemelor de gestiune de bazele de date (prin actualizare, setari de sistem, verificare functionare continua), propune solutii si tehnologii noi în vederea eficientizarii sistemului; Instaleaza software de gestiune al
GENIUS IT SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 29 de salarii introduse în Salario: 5600 RON/Luna

Administrator Magazin Online


Candidatul ideal Cerinte:- Absolvent studii medii/superioare economice si cunostinte programare constituie un avantaj.- Aptitudini de comunicare excelente;- Experienta in vanzari sau call center;- Cunostinte de operare PC (Word, Excel obligatoriu);- Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor;- Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii;- Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp;- Reprezinta un bonus la angajare experienta similara la un alt magazin online.- Abilitatea de a lucra in echipa- Ambitie, capacitate de automotivare.- Gandire logica, structurata, usurinta in a invata noi cunostinte de factura tehnica, Spontaneitate.- Asimilarea cu usurinta a noutatilor din domeniu- Atitudine pozitiva- Seriozitate;- Bune abilitati de comunicare, organizare, planificare.- Excelenta cunoaştere a limbii române scris şi vorbit, claritate şi coerenţă în exprimare scrisă şi orală,- Bună memorie a datelor şi
MISU SRL

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4050 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultant fonduri europene in cadrul departamentului de vanzari si consultanti fonduri europene in cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte, ca urmare a extinderii companiei.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Descrierea jobului - Contactarea clientilor si contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)- Scrierea si implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clientilor (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)- Mentinerea legaturii cu clientii si informarea acestora cu privire la oportunitati de finantare- Documentarea si analiza permanenta a solutiilo
THINKINSIDE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 20 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Referent De Specialitate I S (administrator) - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Muzeul de Arta Populara Constanta Expira in 2024-04-26 LocatieConstanta NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt MUZEUL DE ARTA POPULARA,BD.TOMIS NR.32, TEL : 0241/616133, E-MAIL: [email protected] de Arta Populara Constanta, cu sediul in municipiul Constanta, Bd. Tomis nr.32 organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022. Nivelul postului : executie. Denumirea postului: Referent de specialitate (Administrator), pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga (8h/zi) Nivelul studiilor : superioare Gradul profesional : I Numarul de posturi: 1Conditii specifice de participare la concurs: 1. Studii superioare, cu diploma de licenta in domeniul tehnic; 2. Cunostinte de operare Microsoft Excel si Word (calcul tabelar/ editare texte) cunostinte de utilizare e-mail 3.Abilitati, calitati si aptitudini necesare: spirit organizatoric, abilitati de comunicare si relationare
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Consultant Fonduri Europene Departamentul Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile pentru accesarea proiectelor din fonduri nerambursabile Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate Constituie avantaj absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil economicDescrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile Identificarea oportunitatilor de finantare Identificarea potentialilor clienti in vederea finantarii (prospectare) Organizarea si participarea la intalniri cu clientii/prospectii, fizic sau virtual Prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite d
REI FINANCE ADVISORS SRL

Functionar Administrativ


Companie cu experienta in domeniul instalatiilor electrice la nivel international, doreste sa isi mareasca echipa. Angajam Functionar administrativ care sa corespunda cerintelor. Experienta si studii: - Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj; - Studii medii liceale, tehnice sau economice. Alte cunostinte specifice si obligatorii: - Limi straine: engleza nivel mediu-avansat; - Abilitati de utilizare PC; - Capacitatea si abilitatea de a lucra cu diverse softuri; - Abilitati de comunicare - verbal scris; - Permis de conducere - Categoria B. Descriere job: - Mentine legatura intre compania noastra si institutiile statului - Mentine legatura intre sediul central al companiei si punctele de lucru pe care le detine compania - Tine evidenta stocurilor, obiectelor de inventar si echipamentelor de lucru din cadrul companiei - Titularul postului are rolul de a asigura functionarea in conditii optime a fluxului intern si extern aferent corespondentei - Mentinerea legaturii
DRVROM CONSTRUCTIONENGINEERING

Media netă estimată pe baza celor 882 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Angajam Administrator


Angajam administrator și sef restaurant pentru un complex din Costinesti, DOAR cu experienta in domeniu! Se ofera cazare, masă , contract de munca ,seriozitate ,posibilitatea de a colabora pe termen lung. Salarizarea conform experienței! Numar contact - ! Vă rugăm să ne contactați doar dacă aveți experiență și sunteți persoane serioase! Mulțumesc si spor la muncă tuturor!
SC ORIENT COMEX SRL

Angajam Funcționar Administrativ


ICREDIT Mangalia, angajează funcționar administrativ pe perioada nedeterminata . Program de lucru 8h zi (L-V), sarbatori legale libere, salariu fix plus bonuri de masa. Pentru detalii sunați la .
Easy asset management
Vezi alte joburi relevante

Office Assistant


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat in domeniul economic;Experienta pe o pozitie similara constituie avantajBune cunostinte de operare PC (pachet Office, program emitere si gestiune facturi, alte solutii software specializate)Excelente aptitudini de comunicare si relationareCapacitatea de a lucra in echipa dar si independentPersoana responsabila, organizata, punctuala, dinamica, atenta la detalii, proactivaCapacitate de planificare si prioritizareLucreaza cu deschidere si placere in conditii si mediu de lucru dinamiceLimba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Preluarea comenzilor clientilor, introducerea datelor in sistem si creerea ofertelor catre client in colaborare cu departamentul tehnic.- Emite facturile pe baza comenzilor si gestioneaza intreg fluxul – se asigura de intocmirea corecta si primirea la timp a documentelor de transport (CMR, avize, facturi, etc), transmite clientilor in timp util setul de documente (facturi, CMR etc) pentru serviciile prestate- Se a
REINKE EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Candidatul ideal este orice persoană cu sau fără experiență dispusă și dornică de a învăța și care se poate adapta unui program de lucru fix, distribuit în a doua parte a zilei.Flexibilitate: Capacitatea de a se adapta la program de lucru neconvenționalProfesionalism: Comportament etic și profesional în interacțiunile cu pacienții, colegii și personalul medical.Empatie: Capacitatea de a empatiza cu paciențiiComunicare eficientă: Abilitatea de a comunica clar și eficient cu pacienții, familiile acestora și colegii de echipă.Abilități clinice: Experiență și competență în furnizarea îngrijirii medicale, inclusiv evaluarea stării pacienților și administrarea tratamentelor, unde este cazulGestionarea timpului: Capacitatea de a gestiona eficient timpul și prioritățile pentru a răspunde nevoilor pacienților în timpul programului de lucru de seară.Lucru în echipă: Capacitatea de a lucra în colaborare cu ceilalți membri ai echipei medicale pentru a asigura îngrijirea optimă a p
HAYAT MEDICAL CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3328 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Constanta


Candidatul ideal Autoklass Constanta – dealer autorizat Mercedes-Benz angajeaza Gestionar magazin piese auto .Dorim colaborare pe termen lung cu dezvoltarea competentelor profesionale asigurata de companie !Ce ne dorim de la tine: Cunostințe de bază pentru utilizare PC; Cunostințe de bază pentru utilizare pachet Microsoft Office sau Google Docs; Atenție la detalii; Seriozitate si punctualitate; Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Permis de conducere : min. categoria B Limba straina : engleza sau germane minim de nivel mediuDescrierea jobului Principalele responsabilități : Receptia si livrarea pieselor; Identificarea pieselor conform codului de origine; Organizarea depozitarii pieselor în gestiune; Mentinerea in conditii optime a stocului fizic de marfa;Beneficii: Pachet salarial motivant; Se acorda bonusuri lunare in functie de performanta; Tichete de masa;Salarizarea este direct proportionala cu implicarea ta.Activitatea se desfasoara in cadrul serviceului Autoklass Constant
AUTOKLASS CENTER SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL:- capacitatea de a lucra in echipa, seriozitate, organizare;- abilitati de comunicare;- punctualitate;- experienta constituie un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- grija fata de pacient;- recoltarea de probe biologice;- administrarea de tratamente la recomandarea medicului;- pregatirea cabinetelor, a instrumentelor si aparaturii necesare;- stabilirea necesarulului zilnic de consumabile medicale si gestionarea stocului.CERINTE:- diploma de bacalaureat;- studii de spcialitate;- Certificat de membru OAMGMAMR si Asigurare MALPRAXIS valabile;- experienta de minimum 6 luni pe un post similar;- cunostinte MS Office - nivel mediu;BENEFICII:- program flexibil;- salariu atractiv.
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL - DRĂGAN P.​ ADRIANA- BALNEOLOGIE SI RECUPERARE MEDICALA - ACUPUNCTURA

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Vanzari Cu Experienta Constanta


Candidatul ideal Asistent Vanzari Constanta-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari Jysk Auchan Constanta


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Manager Pentru Santier Constanta


Candidatul ideal De preferat studii medii economice sau absolvent/ă al/a Facultății de Construcții / Facultății de Științe Economice Experiența în rol similar (ca asistent manager pentru șantier) este un avantaj important Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel) Aptitudini de comunicare orală şi scrisă Cunoştinţe de gestionare/arhivare documente Atenție în redactarea documentelor și în gestiunea datelor Motivare şi interes profesional în ceea ce întreprinde Bun management al timpului Capacitate de coordonare a unei activităţi complexe Receptivitate la solicitările profesionale (capacitate de mobilizare pentru finalizarea sarcinilor); Responsabilitate Flexibilitate în abordarea problemelor Creativitate şi ingeniozitate în iniţierea unor acţiuni.Descrierea jobului Locație: Șantier ConstanțaDepartament: ExecuțieRolul tău în echipa noastră (responsabilitățile tale):- transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către Șeful de Șantier și Manage
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Buyer /​ Junior Buyer /​ Asistent Achizitii /​ Achizitor


Candidatul ideal Buyer / Junior Buyer / Asistent Achizitii / Achizitor - Lucru in echipa- Proactiv- Organizat- PerseverentDescrierea jobului - 1 post disponibil - program 8 H, 8-16.30, luni- vineri,- Asigura suport departamentului de vanzari cand este solicitat- Gestioneaza furnizorii activi ai companiei- Cauta furnizori internationali- Participa la Targuri daca este cazul- Plaseaza comenziCerinte:- constituie avantaj experienta anterioara departamentul de achizitii- constituie avantaj experienta anterioara de vanzari- constituie avantaj experienta in domeniul produselor industriale ( de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);- cunostinte de operare calculator: Word, Excel ;- excelente abilitati de comunicare ( negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);- initiativa,- capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;- integritate profesionala;- abilitati in revizuirea si verificarea datelor- atent la detalii si orientat spre solutii- poti lucra indepen
DALGECO CONFECII TEXTILE SRL

Consilier Juridic ( Secretar Notarial - Operator Calculator)


Candidatul ideal studiile superioare sunt obligatorii; bun cunoscător al regulilor ortografice, ortoepice și de punctuație; atenție distributivă, dorință de afirmare și disponibilitate de lucru cu publicul; atentie la detalii, abilitati de relationare cu publicul/ client cat si in echipa; seriozitate, punctualitate si seriozitate; excelent cunoscător al regulilor de operare PC / Microsoft Office; bun manipulator al tastaturii.Descrierea jobului verificarea documentației în vederea pregătirii actelor notariale; tehnoredactarea actelor notariale după documentația dată; prezentarea actului către părți; activități de secretariat specifice unui birou notarial; operare cu registre notariale ; inregistrari; operare pe programul de facturari Smart Bill ; primire si relationare cu clientii ; intocmire dosare Carte funciara; orice alte lucrari cu specific notarial.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA ELEONORA STAN SI LAURA MANTU

Asistent Manager De Department (m/​f)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Cercetare


Candidatul ideal Concursul va avea loc la sediul sucursalei din Constanța, Blv. Mamaia, nr. 304, în data de 23.04.2024, ora 10:00. Înscrierile se fac până la data de 19.04.2024.Relații la telefon: 0724 051 882Sau prin email: [email protected] jobului I.N.C.D. GeoEcoMar, cu sediul în București, str. Dimitrie Onciul nr. 23-25, Sector 2, scoate la concurs pentru Sucursala din Constanța ( Blv. Mamaia, nr. 304, Constanta), următoarele posturi:1. Un post de asistent cercetare în geografie, pe perioadă nedeterminată. Cerințe: diplomă de licență în geografie disponibilitate la deplasări pe teren cunoștințe temeinice GIS limba engleză - minim nivel B22. Un post de asistent cercetare în chimie, pe perioadă nedeterminatăCerințe: diplomă de licență în chimie/biochimie disponibilitate la deplasări pe teren limba engleză - minim nivel B2
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINA - GEOECOMAR

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Departament Logistic


Candidatul ideal - studii medii finalizate (diploma de bacalaureat);- cunoștințe pachet Office, nivel Excel – mediu- experienta anterioara in logistica/depozitare, curierat, transport- distributie- abilitati de relationare si lucru in echipaDescrierea jobului ​- procesarea, printarea si transmiterea in gestiune a borderourilor de prelevare;- listeaza si completeaza spre preluare informatiile zilnice ale curselor curente;- centralizeza zilnic partidele paletizate/coletelor expediate din platforma logistica;- introducerea in ERP a coordonatelor fizice(masa, volum, nr. paleti/colete) si nr comanda transport pentru partidele zilei;- generarea, prelucrarea rapoartelor zilnice:Informatii transport, cubaj;- plaseaza comenzile de transport pe platformele transportatorilor contractuali (paletizari + coletarie);- participarea in comisiile inventarelor generale sau la orice alte activitati primite pe cale ierarhica;- verifica coordonate tranportatori sositi la incarcare, centralizea: documente, d
ORCA SHIPPING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.