22 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Constanța
22 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Constanța
Port Shipping & Engineering angajeaza secretara pentru santier in constuctii.Salariul: 2500 lei. Program L-V : 09:00- 17:00Cerinte:-Cunoasterea pachetului office( excel, word, mail, etc)-Cunoastere limba engleza ( limba turca prezinta avantaj)Va rugam lasati CV ul pe adresa de mail :

Candidatul ideal - Persoana responsabila, sociabila, punctuala, aspect fizic placut, abilitati de comunicare cu personalul din birou dar si cu publicul
- Cunostinte PC (word, excel etc.)
Descrierea jobului - munca de secretariat
- intocmirea documentelor pentru dosarele de executare silita
- relatia birou - clienti, in limitele date de angajator

Candidatul ideal - serios, punctual, politicos
- operare calculator - foarte bine - viteza scriere si cunostinte bune de limba romana
- experienta in domeniul juridic constituie un avantajDescrierea jobului - tehnoredactarea actelor si indeplinirea lucrarilor notariale
- completarea registrelor notariale specifice
- lucrul cu publicul - front office
- operare casa de marcat
- program: luni - vineri: 09:00 -17:00
student la master, caut loc de muncă în domeniul economic
Angajăm persoană responsabilă, comunicativă și dinamică pentru gestionarea unui aparthotel din Stațiunea Mamaia, zona Caziono Sud.Ar fi mai ușor pentru noi toți dacă ai avea deja experiență într-un astfel de post, însă considerăm că totul se învață și suntem dispuși să îi pregătim și pe cei mai noi în domeniu. Pentru a obține postul este însă obligatorie deținerea unei diplome de manager în activități de turism sau a unui brevet de turism. Experiența în alte poziții de conducere va fi și ea punctată suplimentar. Dacă ești interesat de oferta noastră, lasă-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail:Te aș
Studio de arta angajeaza doamne sau domnisoara, indiferent de varsta , ca modele pentru fotografie de arta.Nu se cere experienta.Se ofera salar motivant.Contract de munca si de confidentialitate.Asteptam mesajele dumneavostra aici pentru mai multe detali.
recrutam următorul personal pentru navele de croaziera râuri :barman,recepționer sa aibă experiență profesională și să vorbească conversațional limba germana
Angajam receptioner/a hotel 4 **** tura de noapteCandidatul ideal:- Studii medii- Dorință de învățare- Cunoștințe avansate de limba engleză- Cunoștințe bune de operare calculator- Abilități foarte bune de comunicare și organizare- Profesionalism, amabilitate, atitudine pozitivă, proactivă și disciplinăDescrierea jobului:- Primirea oaspeților într-o manieră caldă și profesională- Dorința de a îndeplini activitățile de recepție mereu cu zâmbetul pe buze și întotdeauna optim pentru operațiune si oaspete- Soluționarea eficientă a tuturor solicitărior sau reclamaților din partea cliențilorAstept CV
Firma organizare evenimente de arta angajeaza doamna sau domnisoara pe postul de asistent manager.Candidatul ideal- gandire pozitiva- abilitati creative;- responsabilitate, implicare si seriozitate- spirit de echipa si adaptabilitate- abilitati de comunicare, atitudine proactiva- persoana organizata- cunostinte minime de Microsoft WORD, EXCEL,OFFICE;Descrierea jobului-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- asigurarea transmiterii/receptionarii documentelor prin curier/posta, fax, email;- asigurarea legăturii cu clientii;- elaborarea si redactarea

Candidatul ideal - Studii medii sau calificari tehnice in domeniul auto;
- Bune abilitati de comunicare si negociere;
- Persoana dinamica, rezistenta la stres, lucru in echipa;
- Atentie la detalii;
- Foarte buna capacitate de organizare;
- Orientare catre atingerea obiectivelor;
- Cunostinte operare PC (MS Office );
- Avantaj experienta intr-o pozitie similara;Descrierea jobului - Programeaza vehiculele in atelier in vederea asigurarii unei incarcari optime;
- Asigura o comunicare eficienta cu clientul in toate etapele derularii reparatiei, de la receptia pana la restituirea vehiculul
SpecificatiiFirma organizare evenimente de arta angajeaza doaamna sau domnisoara pe postul de asistent manager.Candidatul ideal- gandire pozitiva- abilitati creative;- responsabilitate, implicare si seriozitate- spirit de echipa si adaptabilitate- abilitati de comunicare, atitudine proactiva- persoana organizata- cunostinte minime de Microsoft WORD, EXCEL,OFFICE;Descrierea jobului-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- asigurarea transmiterii/receptionarii documentelor prin curier/posta, fax, email;- asigurarea legăturii cu clientii;- elaborarea s
Angajez asistent manager cu domiciliul în Constanșa ptr birou și deplasari teren. Vârsta minim 50 ani, studii medii. Posesor auto și carnet conducere categoria B. Fără obligatii și disponibilă Trimiteti SV cu foto la adresa de mail Relatii tel .

Candidatul ideal Comdata Group Romania, companie multinationala dе prestigiu, unul din leaderii dе piata in sectorul BPO, este in cautarea dе noi colegi pentru sediul din Constanta.
Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!
Cerinte:
- Limba italiana la nivel conversational;
- Cunostinte minine operare pc;
- Disponibilitate dе lucru conform unui program flexibil full-time sau part-time;
- Punctualitate, spirit dе echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.
Nu este necesara experienta in call center!Des

Candidatul ideal Cerinte:
- Absolventa de studii superioare reprezinta avantaj;
- Persoana cu un aspect fizic placut care sa stie sa se faca placuta prin modul de abordare al oamenilor;
- Experienta obligatorie in operare PC (pachetul MS Office, in special Excel);
- Cunostinte minime de contabilitate primara;
- Seriozitate;
- Atitudine si gandire pozitiva, proactiva, amabilitate, empatie;
- Responsabilitate si corectitudine;
- Receptivitate, spirit de echipa;
- Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit);
- Abilitati deosebite de comunicare;
- Persoana prezentabila, ordonata, seri

Candidatul ideal Studii superioare de specializare în domeniu;
Experienţă relevantă de minim 1 an în funcţii de conducere;
Experienţă în coordonarea unei echipe ;
Cunoaşterea pieţei de produse medicale şi a particularităţilor ei;
Cunoştinţe de limba engleză;
Abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
Foarte bune abilităţi de planificare şi organizare;
Excelente abilitati de comunicare, relationare cu ceilalti;
Orientare spre pacienti;
Persoana sociabila, placuta, proactiva, care cauta sa faca experienta celor din

Executam mobila de cea mai buna calitate, cu cele mai bune materiale, la cel mai bun raport calitate/pret. Vino sa faci parte din echipa noastra! Denumirea postuluiOperare calculator (contabilitate primara), introducere date si prelucrare comenzi in sistemul de management al societatii (se ofera training). Responsabilitatile postuluiInregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila (TEAM APPS): facturi de intrare de marfa (depozit mobila)/servicii, facturi de cheltuieli, extrase de banca etc. Inregistrarea in programul de gestiune uti

Colegiul Naţional Pedagogic „Constantin Brătescu” din Constanţa organizează concurs de recutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiilor contractuale de execuție, vacante, de :inginer de sistem, studii superioare de specialitate, 5 ani vechime în specialitate;informatician, studii superioare de specialitate, 20 ani vechime în specialitate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificări

Universitatea „Ovidius” din Constanţa organizează concurs de recrutare pe perioadă nedeterminată pentru funcțiilor de execuţie, vacante, de:1 post referent S II în cadrul Departamentul de strategii academice și Managementul Calității – Biroul Asigurarea Calității:studii necesare – studii universitare de licență;limba engleză cel puțin nivel mediu;cunoștințe de utilizare și operare PC (Microsoft Oftice);disponibilitate la cerințele postului și la activități suplimentare: -specializări, perfecționări în domeniul postului;vechimea în specialitate – 4 ani.1 post referent S II în cadrul Departament
Asistent manager Candidatul idealCunostinte foarte bune de limba engleza scris / vorbit.Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari.Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.Experienta de minim 1 an pe un post similar.Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office;Cunostinte corespondenta de afaceriBune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,Diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerialCapacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligentaIntelegere buna a afacerii in ansamblu Personalitatea, proact
caut loc de munca pe weekend menționez că am 18 ani si experienta ca barman-ospătar, recepționeră si secretara ofer seriozitate *fără astfel de propuneri mulțumesc anticipat
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: