Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

91 Locuri de Munca Secretara in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

91 Locuri de Munca Secretara in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara


Candidatul ideal Cunostinte de operare PC si de utilizare a programelor de birou (Microsoft Office) Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan si de a lucra sub presiune Atitudine pozitiva si orientare catre satisfacerea nevoilor elevilor si a parintilor Sa fie punctualDescrierea jobului Primirea si redirectionarea apelurilor telefonice si a vizitatorilor Gestionarea corespondentei scolare si a documentelor administrative Asistarea in alte sarcini administrative, conform necesitatilor scolii Cunostinte de baza de contabilitateBenfecii: Tichete de masa Zile libere pentru sarbatori legale Teambulding Masa de pranz si cafea Decont transport
SCOALA PRIMARA VILA MONTESSORI CONSTANTA

Media netă estimată pe baza celor 357 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Experienta anterioara pe o pozitie similara (assistant manager, assistant to general manager etc) Capacitate ridicata de sinteza a informatiilor Studii superioare constituie un avantaj Excelente abilitati de prezentare si de comunicare (scris si verbal) Capacitate de organizare a activitatii si ordonare a locului de munca Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp Orientare catre eficienta, initiativa Persoana carismatica, empatica Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook) de nivel ridicat Cunoasterea limbii engleze la nivel mediuDescrierea jobului Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul companiei Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora catre departamentele firmei Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul companie
BIOCHEM SRL

Asistent medical


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 3000 LEI pe lună
Descrierea postuluiConform curiculei de pregatire Cerințele postuluiConform curiculei de pregatire Responsabilitățile postuluiConform cuticulei de pregatire
MED MUNCII SRL

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Constanta


Candidatul ideal Autoklass Constanta – dealer autorizat Mercedes-Benz angajeaza Gestionar magazin piese auto .Dorim colaborare pe termen lung cu dezvoltarea competentelor profesionale asigurata de companie !Ce ne dorim de la tine: Cunostințe de bază pentru utilizare PC; Cunostințe de bază pentru utilizare pachet Microsoft Office sau Google Docs; Atenție la detalii; Seriozitate si punctualitate; Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Permis de conducere : min. categoria B Limba straina : engleza sau germane minim de nivel mediuDescrierea jobului Principalele responsabilități : Receptia si livrarea pieselor; Identificarea pieselor conform codului de origine; Organizarea depozitarii pieselor în gestiune; Mentinerea in conditii optime a stocului fizic de marfa;Beneficii: Pachet salarial motivant; Se acorda bonusuri lunare in functie de performanta; Tichete de masa;Salarizarea este direct proportionala cu implicarea ta.Activitatea se desfasoara in cadrul serviceului Autoklass Constant
AUTOKLASS CENTER SRL

Asistent Vanzari Cu Experienta Constanta


Candidatul ideal Asistent Vanzari Constanta-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Constanta


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Back-office Agent


Candidatul ideal Ability to communicate (read, write and speak fluently) in English.Ability to manage high volumes of electronic communication.Descrierea jobului - Prepare related documentation for the vessel calling Constanta port (Bs/L, Cargo manifests, SOF, COO etc.)- Accurate Pro-Forma D/A’s for river and sea vessels that are calling Constanta, Midia, Mangalia, Tulcea, Galati, Braila Ports;- Final Disbursement Accounts - Scrutinizing the PDA to negotiate better rates and suggest better alternatives when relevant;- Creating online voyage in the MSW System;- Communicating with all parties involved in a shipment;- Arrival/departure and daily cargo operation reports;- Issuing invoices for extra services performed for a vessel;- Motorizing and claim (if case) outstanding amounts related to vessel`s calls;Previous relevant experience as an Office Ship Agent or similar is a plus.
EASTSHIP PROJECTS LOGISTICS SRL

Asistent Vanzari Jysk Auchan Constanta


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Departament Logistic


Candidatul ideal - studii medii finalizate (diploma de bacalaureat);- cunoștințe pachet Office, nivel Excel – mediu- experienta anterioara in logistica/depozitare, curierat, transport- distributie- abilitati de relationare si lucru in echipaDescrierea jobului ​- procesarea, printarea si transmiterea in gestiune a borderourilor de prelevare;- listeaza si completeaza spre preluare informatiile zilnice ale curselor curente;- centralizeza zilnic partidele paletizate/coletelor expediate din platforma logistica;- introducerea in ERP a coordonatelor fizice(masa, volum, nr. paleti/colete) si nr comanda transport pentru partidele zilei;- generarea, prelucrarea rapoartelor zilnice:Informatii transport, cubaj;- plaseaza comenzile de transport pe platformele transportatorilor contractuali (paletizari + coletarie);- participarea in comisiile inventarelor generale sau la orice alte activitati primite pe cale ierarhica;- verifica coordonate tranportatori sositi la incarcare, centralizea: documente, d
ORCA SHIPPING SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii superioare in derulare sau in curs de finalizate sau recent absolvite;- Nivel mediu/avansat de limba engleza- Operare PC nivel mediu- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Capacitate de gestionare eficienta a timpului;- Rezistenta la stres;- Loialitate;- Capacitate de organizare si planificare;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- Atentie la detalii, aspect fizic agreabil, tinuta si comportament decent;- Abilitatea de a invata lucruri noi;- Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta si diplomatie;- Pro-activitate si dorinta de invatare si dezvoltare continua;Descrierea jobului - Intampina clientii/vizitatorii si ofera informatii;- Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile conducerii firmei;- Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului (receptionare si redistribuire de apeluri, faxuri, corespondenta, mailuri,achizi
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager De Department (m/​f)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Gestionar/​lucrator Dep Piese Auto - Constanta


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Constanta.Locatie: Municipiul Constanţa, Str. INDUSTRIALA, Nr. 6, Judet Constanţa.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri;•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ;•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice;•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare;•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii;•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare;•Participa la activitatea de inventar derulata de companie;•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru;•Pastreaza in stare de functionare prin utilizarea corecta a spatiilor si/ sau instrumentelor de lucru pe care le utilizeaza
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal MURFATLAR VINUL ROMANIA SA cauta, pentru completarea echipei din localitatea Murfatlar - Constanta, un ASISTENT MANAGER, ce va derula activitati specifice in cadrul companiei.Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana entuziasta si dinamica, ce dovedeste:- Bune cunostinte PC (pachetul Office, utilizare internet, email)- Experienta de minim 1 an pe un post similar;- Bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); limba spaniola constituie un avantaj;- Studii superioare finalizate;- Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;- Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;- Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune, rezistenta la stress;- Atitudine client service, orientata spre rezultat si atingerea obiectivelor.Daca consideri ca te potrivesti profilului de mai sus, nu ezita sa aplici. Poti de asemenea sa trimiti un cv pe adresa [email protected] jobului Responsabilitatile viitorului angajat vor fi:- Indeplinește ac
MURFATLAR VINUL ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer Constructii Civile/​ Asistent Inginer


Candidatul ideal Absolvent studii superioare- Inginer constructii civile industriale si agricole;Cunoasterea limbii engleze scris si vorbit nivel mediu Sa aiba experienta profesionala specifica minim 2 ani in pozitia de Responsabil control calitate si /sau Responsabil cu asigurarea calitatii si / sau Inginer calitate in cadrul proiectelor de constructii civile.Lucru in echipa, spirit creativ, adaptabilitate, dinamism si sociabilitateCapacitatea de asumare a responsabilitatii si de a lua deciziiPersoana activa,foarte bine organizata;Spirit de initiativa si atitudine proactive;Spirit antreprenorial;Seriozitate,responsabilitate,dinamism.Descrierea jobului Responsabilitati ASISTENT InginerRaspunde de desfasurarea permanenta si sistematica a activitatii de control tehnic al calitatii si a proceselor de inspectii si incercari la nivelul proiectului, in conformitate cu prevederile documentelor Sistemului de management al calitatii.Urmareste si asigura realizarea activitatilor de inspectii si
SMART FAST CONSTRUCT SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Asistent manager de magazin in orasul Constanta Daca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilIN AFARA DE SALARIU BUN OFERIM SUPLIMENTAR SI: Imbracaminte de lucru; Conditii excelente de munca intr-un mediu modern si de technologie inalta Mediu de lucru prietenos si sanatos Relatii de munca in deplina conformitate cu legislatia romanaAvem incredere ca oamenii sunt cea
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Buyer /​ Junior Buyer /​ Asistent Achizitii /​ Achizitor


Candidatul ideal Buyer / Junior Buyer / Asistent Achizitii / Achizitor - Lucru in echipa- Proactiv- Organizat- PerseverentDescrierea jobului - 1 post disponibil - program 8 H, 8-16.30, luni- vineri,- Asigura suport departamentului de vanzari cand este solicitat- Gestioneaza furnizorii activi ai companiei- Cauta furnizori internationali- Participa la Targuri daca este cazul- Plaseaza comenziCerinte:- constituie avantaj experienta anterioara departamentul de achizitii- constituie avantaj experienta anterioara de vanzari- constituie avantaj experienta in domeniul produselor industriale ( de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);- cunostinte de operare calculator: Word, Excel ;- excelente abilitati de comunicare ( negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);- initiativa,- capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;- integritate profesionala;- abilitati in revizuirea si verificarea datelor- atent la detalii si orientat spre solutii- poti lucra indepen
DALGECO CONFECII TEXTILE SRL

Agent Back-office Online


Candidatul ideal - Cunosterea buna a limbii Franceza ,Engleza sau Spaniola ( scris sau vorbit )- Cunoasterea nivel mediu a altor limbi straine constituie un avantaj major- Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului- Abilitati de rezolvare a problemelor si atentie la detalii- Persoana flexibila, lucram si in ture de noapte- Bune abilitati de comunicare- Dorinta de a invata lucruri noi si a se perfectionaDescrierea jobului Agent backoffice online (nu presupune interactiune directa cu utilizatorii)- moderare si actualizare continut siteuri internet- supravegherea și securitatea operațiunilor de producție- preluarea si rezolvarea problemelor tehnice intampinate de catre utilizatori prin intermediul Support Live ChatExperiența în domeniul asistenței sau în relațiile cu utilizatorii reprezinta un plusBeneficiile postului- poziție stabila într-o companie durabilă- program de lucru 4 zile cu 2 zile libere- oferta salariala salariu fix entry level 5,700 Lei brut si prima lunara 539
WEB SOFTWARE DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Office Assistant


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat in domeniul economic;Experienta pe o pozitie similara constituie avantajBune cunostinte de operare PC (pachet Office, program emitere si gestiune facturi, alte solutii software specializate)Excelente aptitudini de comunicare si relationareCapacitatea de a lucra in echipa dar si independentPersoana responsabila, organizata, punctuala, dinamica, atenta la detalii, proactivaCapacitate de planificare si prioritizareLucreaza cu deschidere si placere in conditii si mediu de lucru dinamiceLimba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Preluarea comenzilor clientilor, introducerea datelor in sistem si creerea ofertelor catre client in colaborare cu departamentul tehnic.- Emite facturile pe baza comenzilor si gestioneaza intreg fluxul – se asigura de intocmirea corecta si primirea la timp a documentelor de transport (CMR, avize, facturi, etc), transmite clientilor in timp util setul de documente (facturi, CMR etc) pentru serviciile prestate- Se a
REINKE EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL:- capacitatea de a lucra in echipa, seriozitate, organizare;- abilitati de comunicare;- punctualitate;- experienta constituie un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- grija fata de pacient;- recoltarea de probe biologice;- administrarea de tratamente la recomandarea medicului;- pregatirea cabinetelor, a instrumentelor si aparaturii necesare;- stabilirea necesarulului zilnic de consumabile medicale si gestionarea stocului.CERINTE:- diploma de bacalaureat;- studii de spcialitate;- Certificat de membru OAMGMAMR si Asigurare MALPRAXIS valabile;- experienta de minimum 6 luni pe un post similar;- cunostinte MS Office - nivel mediu;BENEFICII:- program flexibil;- salariu atractiv.
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL - DRĂGAN P.​ ADRIANA- BALNEOLOGIE SI RECUPERARE MEDICALA - ACUPUNCTURA

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Inginer Constructii Civile/​ Asistent Inginer


Candidatul ideal Absolvent studii superioare- Inginer constructii civile industriale si agricole;Cunoasterea limbii engleze scris si vorbit nivel mediu Sa aiba experienta profesionala specifica minim 2 ani in pozitia de Responsabil control calitate si /sau Responsabil cu asigurarea calitatii si / sau Inginer calitate in cadrul proiectelor de constructii civile.Lucru in echipa, spirit creativ, adaptabilitate, dinamism si sociabilitateCapacitatea de asumare a responsabilitatii si de a lua deciziiPersoana activa,foarte bine organizata;Spirit de initiativa si atitudine proactive;Spirit antreprenorial;Seriozitate,responsabilitate,dinamism.Descrierea jobului Responsabilitati ASISTENT InginerRaspunde de desfasurarea permanenta si sistematica a activitatii de control tehnic al calitatii si a proceselor de inspectii si incercari la nivelul proiectului, in conformitate cu prevederile documentelor Sistemului de management al calitatii.Urmareste si asigura realizarea activitatilor de inspectii si
SMART FAST CONSTRUCT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 91 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.