Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrative Support Control Tower


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H. Essers. Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Administrative Support Control Tower. CE VEI FACE În calitate de Administrative Support Control Tower, răspunzi de
H ESSERS SRL

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: luna construction and cleaning solutions srlExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
LUNA CONSTRUCTION AND CLEANING SOLUTIONS SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: UIVAMOBIO CONCEPT SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
UIVAMOBIO CONCEPT SRL

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: IMPERIAL BEAUTY SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
IMPERIAL BEAUTY SRL

Administrator Societate Comerciala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR SOCIETATE COMERCIALA - AJOFM | ANOFMAngajator: DR.CIRCLE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
DR.​CIRCLE SRL

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Back Office- Sales Asistent


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе birou;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala ai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei.Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport la standarde international pe
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Coordonator Soferi


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii, dar, mai presus de toate, suntem o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de angajați ai noștri, toți cu spirit întreprinzător, împărtășesc pasiunea pentru afaceri, sunt mereu pregătiți să fructifice oportunitățile și stăpânesc un mod simplu de a face o mare diferență în fiecare zi. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt cei care duc compania mai departe. Noi ne ocupăm de dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le echipamente , de ultimă generație și ținând seama de importanța echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Vrei să faci parte din această experiență? Suntem în căutarea unui Coordonator Șoferi.CE VEI FACETe ești cel
H ESSERS SRL

Asistent Vanzari - Scule,​ Echipamente,​ Utilaje,​ Accesorii


Candidatul ideal Nivel Studii – medii sau superioare, specialitate marketingNivel de inteligenta – peste medieInstruire – specifica activitatii de vanzareExperienta ideala – minim 2 aniAbilitati – cunostinte operare PC (pachet MS Office si utilizare ERP), foarte buna comunicare si relationare, buna planificare, organizare si executie, personalitate puternica, gandire pozitiva, amabilitate, politete si eficienta, responsabilitate, ordine si corectitudine, seriozitate, creativitate, persuasiune, capacitate de aplanare a starilor conflictuale, perserverenta, fluenta verbalaAptitudini – capacitate de invatare, lucru cu documente, negociere, atentie selectiva concentrata si distributiva, analiza si sinteza activitatii in scopul imbunatatirii acesteia prin propuneri pertinente, planificare si organizare, eficienta, spirit de echipa.Cunoasterea pietei de profil si a produselor si serviciilor ofertate precum si a procedurilor interne ale firmei.Activitatea se desfasoara la sediul companiei in
CRIANO EXIM SRL

Office Assistant


Candidatul ideal Cautam un coleg / o colega pentru a se alatura echipei noastre in zona de birouri, intr-o pozitie care imbina partea de customer care cu cea de achizitii si de gestionare a portofoliului de produse.Ne-ar place ca noul sau noua colega:-sa fie o persoana ordonata;-sa aibe dexteritate si abilitati foarte bune de operare PC (Excel), rapiditate in folosirea tastaturii;-sa fie o fire comunicativa, optimista, vesela;-sa aibe minima experienta in customer service, sa stie sa vorbeasca frumos si profesional cu clientii nostri;-sa accepte ajutorul colegilor respectiv sa ajute colegii la nevoie, cu alte cuvinte sa stie lucra in echipa;-sa stie limba engleza macar la nivel mediu.Experienta in customer care sau in comertul cu alimente constituie un plus in selectia candidatilor.Descrierea jobului Principalele atributii pe care noul coleg sau noua colega le va avea:-raspunde la telefonul din centrala;-raspunde la emailuri venite de la clienti;-listeaza produsele noi intrate in porto
BIO HOLISTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Back Office- Sales Asistent Pentru Ungaria


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca: iți place munca dе birou; ești dornic dе afirmare; ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi; ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri; te consideri sociabil si comunicativ; esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ul vrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si international cunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii medii iti doresti stabilitate dezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturi Descrierea jobului Ce vei face? Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei. Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Customer Service /​ Asistent Vanzari /​ Secretariat - Office


Candidatul ideal Persoana proactiva, dornica sa lucreze in echipa, deschisa la noi proiecte online sau offline.Solicitam abilitati in operarea PC & Web, limbaj si comunicare excelenta.Descrierea jobului Asigura suport clientilor care plaseaza comenzi online sau solicita informatii despre comenzi, facturi, livrare, preturi, etc (e-mail sau telefon)Supervizeaza si listeaza comenzile intrate in sistemul ERP din magazinul online sau de la agentii din teren.Consiliaza clientii care solicita informatii legat de produse , oferte de pret sau termene de livrare.Asigura suport informational complet pentru agentii din teren.Se documenteaza si participa activ la identificarea produselor in vederea realizarii de oferte, a cunoasterii produselor comercializate si a produselor nou intrate in vanzare.Utilizeaza un limbaj placut si amabil in conversatiile cu clientii, furnizorii sau angajatii.Plaseaza comenzi la anumiti furnizori alocati, completeaza formularele necesare.Intocmeste documente specifice
OVM PAPER DISTRIBUIE SRL

Secretar/​a (cu Studii Juridice)


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana; Vocabular bogat, exprimare naturala, comunicare eficienta; Cunoștiințe bune operare PC: Pachet MS Office, WORD; Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana
Confidenţial

Secretar Notariat /​ Tehnoredactor /​ Consilier Juridic


Candidatul ideal Dacă:- ești o persoană responsabilă,- interacționezi ușor cu alte persoane,- reziști la stres,- ești atent/ă la detalii,- te motivează atingerea rezultatelor,- tehnoredactezi rapid și precis,- scrii corect și citeț,- îți place să citești,- operezi cu ușurință calculatorul (Word),- știi să folosești email-ul, scannerul și imprimanta,- vorbești engleza la un nivel mediu.te așteptăm să aplici la acest job!CV-ul trebuie să conțină OBLIGATORIU specificarea liceului, iar dacă e cazul, a facultății şi a SPECIALIZĂRII (Ex: Facultatea de drept - Ştiinte juridice).Constituie avantaje dacă ai absolvit Facultatea de drept și cunoști limba maghiară.Descrierea jobului - vei tehnoredacta corect actele notariale după modele, și le vei adapta conform situațiilor întâlnite în practică, şi a legislației în vigoare;- vei prelua solicitările clienților și vei păstra legătura cu aceștia;- vei păstra legătura cu instituțiile care au legătură cu activitatea desfășurată (ANCPI, ANAF, primării,
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL MOS ANCA LAURA

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii, preferabil în domeniul tehnic sau economic. Experiență relevantă într-un rol similar. Excelente abilități de organizare și planificare. Integritate, responsabilitate și atenție la detalii. Abilități de comunicare și spirit de echipă. Orientare către soluții și inițiativă. Cunoștințe SAP și MS Office.Descrierea jobului Responsabilități principale: Efectuează recepția fizică a produselor finite și a mărfurilor achiziționate. Semnează nota de predare, se asigură că aceasta corespunde întocmai cu realitatea și înregistrează producția în sistemul informatic. Asigură evidența stocurilor de produse finite și materiale, raportează eventualele neconcordanțe între stocul fizic și cel scriptic. Efectuează lunar/bilunar sau de câte ori este nevoie inventarul stocurilor de marfă..Ce oferim? Un mediu de lucru în care te poți dezvolta și învăța împreună cu o echipă care lucrează cu profesionalism, dedicare și pasiune. Un pachet salarial motivant, inclusiv tichete de mas
XELLA RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Coordonator Receptie


Candidatul ideal cunostinte de operare PC, pachet Microsoft Office corectitudine,rigurozitate ,spirit ordonat si bun organizator experienta anterioara pe un post anterior de minim 2 ani familiarizat cu un sistem de woorehause management sau ERP abilitastea de a lucra cu mai multe procese simultanDescrierea jobului gestionarea stocurilor de marfa pe grupe de produse de la receptie pana la livrare utilizand sisteul informatic inregistrarea intrarilor si iesirilor de produse in sistemul informatic receptia produselor in conformitate cu documentele insotitoare proceseaza si furnizeaza documentele necesare receptiei si livrarilor supervizeaza activitatile echipei din subordine si se asigura de buna functionare a acesteia pastreaza legatura intre departamentul comercial si productie si raporteaza problemele ivite
ALMA KERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 609 de salarii introduse în Salario: 2758 RON/Luna

Inginer Asistent Sef Santier


Candidatul ideal Inginer de producției, asistent șef santier.Supraveghează activitatea subcontractorilor,întocmește documentația zilnică a lucrărilor executate, efectuează comenzile de materiale etc.Licență în Inginerie Civilă, CFDP, Științe ale Construcțiilor și cursuri conexe. Interes concret pentru o carieră profesională constructii. Fluenta în limba engleză. Cunoștințe tehnice (academice sau derivate din scurte experiențe profesionale) în lumea construcțiilor, infrastructurii, lucrărilor majore.Descrierea jobului Inginer de producției, asistent șef santier.Supraveghează activitatea subcontractorilor,întocmește documentația zilnică a lucrărilor executate, efectuează comenzile de materiale etc.
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Asistent Manager /​ Dispecerat


Candidatul ideal Cautam un coleg / o colega care sa ne completeze echipa.Persoana dinamica, organizata, deschisa, profesionista.Cunostinte limba ENGLEZA si MAGHIARA, la nivel conversational.Cunostinte de baza de operare in Word, Excel, Mail.Experienta in munca de birou, intocmirea de facturi, adrese, corespondenta.Experienta minima in domeniul transportului constituie avantaj.Descrierea jobului Verificare documente de transport, primire/ trimitere corespondenta.Emitere facturi, trimiterea acestora pe mail/ curierat.Mentinere si completare baza de date.Urmarire scadente, facturi si comenzi deschise.Pregatire plati.Mentine relatia cu clientii existenti si cei noi.Asistarea colegilor din dispecerat.
RENACRIS TRANS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.