Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

65 Locuri de Munca Administrative Officer in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

65 Locuri de Munca Administrative Officer in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Back Office- Sales Asistent Pentru Ungaria


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca: iți place munca dе birou; ești dornic dе afirmare; ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi; ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri; te consideri sociabil si comunicativ; esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ul vrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si international cunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii medii iti doresti stabilitate dezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturi Descrierea jobului Ce vei face? Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei. Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Oradea


Candidatul ideal • Studii medii;• Cunostinte operare PC;• Bune abilitati de organizare a timpului;• Experienta in utilizarea programelor de gestiune;• Da dovada de dinamism, integritate, atentie la detalii, disciplina, politete;• Detinerea unui atestat de motostvuitorist reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozit, verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu actele de insotire a marfii (avize, facturi, procese-verbale de custodie, certificate de calitate, etc); - Intocmeste procese verbale de constatare de diferente in cazul sesizarii de lipsuri cantitative in momentul receptiei marfii si in cazul in care se refuza marfa datorita eventualelor vicii calitatative ale acesteia; - Verifica corectitudinea intocmirii comenzilor din sistem; - Depoziteaza marfurile receptionate in conformitate cu procedurile interne, pe categorii, producatori, prioritati, folosind echipamente si utilaje specifice;- Mentine
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana organizata, capabila sa lucreze in conditii de program flexibil, cu bune cunostinte de operare PC, abilitati de comunicare.Este necesara buna cunoastere a LIMBII ENGLEZE la nivel scris si vorbit.Descrierea jobului Facturare catre clienti, obtinere de informatii de la clienti pentru a putea factura, control facturi primite de la furnizori, control gestiune prin program ERP, diverse atributii de asistent manager.
TUROF DISTRIBUŢIE SRL

Consilier Juridic /​ Tehnoredactor /​ Secretar Notariat


Candidatul ideal Dacă…- te consideri o persoană responsabilă,- reușești să interacționezi ușor cu alte persoane,- ești rezistent/ă la stres,- ești atent/ă la detalii,- te motivează atingerea rezultatelor,- ai rapiditate și precizie în tehnoredactare,- ai un scris citeț,- îți place să citești,- operezi cu ușurință calculatorul (Word),- știi să folosești email-ul, scannerul și imprimanta,- vorbești engleza la un nivel mediu…te așteptăm să aplici la acest job! CV-ul trebuie să conțină OBLIGATORIU specificarea liceului, iar dacă e cazul, a facultății şi a SPECIALIZĂRII (Ex: Facultatea de drept - Ştiinte juridice).Constituie avantaj dacă ai absolvit Facultatea de drept și cunoști limba maghiară.Descrierea jobului - vei tehnoredacta corect actele notariale după modele, și le vei adapta conform situațiilor întâlnite în practică, şi a legislației în vigoare;- vei prelua solicitările clienților și vei păstra legătura cu aceștia;- vei păstra legătura cu instituțiile care au legătură cu activitat
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL MOS ANCA LAURA

Asistent Manager - Departament Comercial


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT S.​R.​L.​

Secretar/​a (cu Studii Juridice)


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana; Vocabular bogat, exprimare naturala, comunicare eficienta; Cunoștiințe bune operare PC: Pachet MS Office, WORD; Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana
Confidenţial

Receptionera/​secretara (munca De Birou)


Candidatul ideal - persoana cu min.1 an experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale;- absolvent de studii medii / superioare;- abilitati de comunicare, planificare si organizare;- seriozitate, punctualitate si implicare;- claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;- cunoasterea limbii maghiare la nivel avansat reprezinta avantaj;- permis de conducere cat.B.Descrierea jobului - acorda sprijin general unitatii, prin preluarea comunicarilor primite, precum corespondenta, apelurile telefonice si documentatia;- evidenta, organizarea si gestionarea in siguranta a documentelor societatii;- redactarea diferitelor documente solicitate de conducere;- mentinerea legaturilor societatii cu autoritatile locale si colaboratori;- organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii;Beneficii:- pachet salarial motivant,- tichete de masa;- pachet gratuit cu servicii medicale;- mediu de lucru placut si dinamic.
RED SEVENS S.​R.​L.​

Asistent Manager Cu Cunostinte De Contabilitate Primara


Candidatul ideal Capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. Atentie sporita pentru detalii Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor persoana organizata responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Intocmirea perioadica a facturilor de iesire catre clientii companiei; Inregistrarea facturilor de cheltuieli furnizori pe categori de conturi contabile; Operarea extraselor bancare ; Diverse activitati si situatii economico financiare ; Intocmeste situatia platilor si a incasarilor; Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic. Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/prelucrarea documentelor contabile; Semnaleaza in timp util neregulile,erori ivite, neclaritati; Diverse activitati de secretariat. Asigura suport administrativ colegilor d
AMI BY AMALIA S.​R.​L.​

Asistent Manager Cu Cunoștințe De Contabilitate Primara


Candidatul ideal Capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. Atentie sporita pentru detalii Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor persoana organizata responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Intocmirea perioadica a facturilor de iesire catre clientii companiei; Inregistrarea facturilor de cheltuieli furnizori pe categori de conturi contabile; Operarea extraselor bancare ; Diverse activitati si situatii economico financiare ; Intocmeste situatia platilor si a incasarilor; Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic. Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/prelucrarea documentelor contabile; Semnaleaza in timp util neregulile,erori ivite, neclaritati; Diverse activitati de secretariat. Asigura suport administrativ colegilor d
AMI BY AMALIA S.​R.​L.​

Asistent Manager - Departament Comercial


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Ești un comunicator priceput, cu talent în a oferi servicii excelente pentru clienți? Dacă da, dorim să te alăturați echipei noastre în calitate ASISTENT VANZARI.Căutăm o persoană serioasă și organizată, orientată către rezultate și atenție la detalii care să ajute proprietarii de case să creeze spații de locuit mai eficiente și confortabile punct de vedere energetic.Abilitățile tale organizatorice și abordarea activităților orientată către soluții îți vor asigura succesul. Ne dorim să ai o atitudine orientată către client și, folosind abilități puternice și clare de comunicare, să reușesti să motivezi părțile implicate să ajungă la soluția potrivită prin oferirea și descrierea serviciilor oferite de echipa noastră. CE VEI FACE ... Vei păstra o atitudine pozitivă, sociabilă, care intreține o bună comunicare cu clienții și colegii; Vei asculta activ clienții și vei scoate în evidență beneficiile produselor in functie de nevoile și interesele lor, subliniind pozitionarea
ANT PRO DETAIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1058 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal - persoana responsabila, organizata, punctuala- capacitatea de a lucra in echipa- abilitati de comunicare- experienta pe un post similar de minimum 3 ani- cunostinte de operare PC (outlook, word, excel)- fara antecedente penale- minim studii mediiDescrierea jobului - preluarea si receptia marfii in baza documentelor specifice- verificarea marfii primite din punct de vedere calitativ/cantitativ- utilizarea eficienta a spatiului de depozitare si organizarea acestuia- incarcarea/descarcarea marfurilor conform graficului de livrari- participarea la activitatea de inventariere derulata in companie- raspunde de corectitudinea documentelor/inregistrarilor emise/efectuate- raspunde de echipa pe care o are in subordine
HEXOL LUBE SRL

Media netă estimată pe baza celor 599 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consilier Juridic/​secretar Notarial


Candidatul ideal O persoană punctuală, organizată, cu atentie la detalii, cu abilități bune în redactarea documentelor solicitate, dornică să studieze și să descopere un domeniu juridic cu specific notarial. Descrierea jobului Birou Notarial cu sediul în Oradea, str Independenței, nr. 7-9, Jud. Bihor angajează personal auxiliar pe postul de consilier juridic ori de secretar notarial.Atribuții: preluarea clienților și oferirea informațiilor necesare, tehnoredactarea actelor notariale cu grad redus de dificultate, înregistrarea actelor notariale în programul E-terra, operațiuni de Carte funciară, efectuarea interogărilor și înscrierilor în registrele naționale, arhivarea documentelor, gestionarea corespondenței, precum și alte atribuții de secretariat.Cerințe: - cu sau fără experiența (condițiile angajării se vor discuta raportat la nivelul experienței in domeniu existând și posibilitatea angajării fără experiența și oferirii unui stagiu de formate profesională) - studii superioare -capa
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL ARA VLAD

Gestionar /​ Lucrator Depozit Piese Auto - Oradea


Candidatul ideal Angajam:​ lucrator/gestionar depozit piese auto Oradea.Locatii:​ Municipiul Oradea, Strada OGORULUI, Nr. 146, NR. CADASTRAL 152059, Judet Bihor.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru.•Pastreaza in stare de functionare prin utilizarea corecta a spatiilor si/ sau instrumentelor de lucru pe care le utilizeaza
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Gestionar Facturier


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana responsabila, activa, care se adapteaza usor oricarei situatii.Descrierea jobului Responsabilități:Procesarea comenzilor și generarea facturilor pentru clienți.Monitorizarea stocului de produse și actualizarea sistemului de gestiune a stocurilor.Rezolvarea disputelor și problemelor legate de facturare într-un mod eficient și profesional.Asigurarea conformității cu politica companiei și reglementările legale referitoare la facturare și evidența financiară.Colaborara cu echipa pentru functionarea eficienta a magazinului.Cerințe:Experiență anterioară în gestionarea facturierului sau într-un rol similar este un avantaj.Cunoștințe solide de lucru cu programele de facturare și de gestionare a stocurilor (SAGA)Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor.Atitudine orientată către clienți și atenție la detalii.Beneficii:Mediu placut cu o echipa tanara si dinamicaOportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant și în continuă sch
GEONIC IMPEX SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii minime: bacalaureat, studii medii economice sau tehnice;Experienta de minim 2 ani intr-un post asemanator;Disponibilitate de lucru la Oradea ( aprox. 3-7 ani);Disponibilitate de sustinere a pregatirii aferente postului la Deva (pentru primele luni de activitate);Aptitudini de organizare, lucru pe calculator, analiza si sinteza, comunicare;Cunostinte de operare PC si software de baza, tehnici de depozitare si inmagazinare, manipulare masini de ridicat si stivuit;Serios, eficient, calm, cu initiativa, capabil sa isi stabileasca singur prioritatile, sa isi desfasoare activitatea cu un inalt grad de autonomie si decizie;Pot constitui avantaje: experienta in programe de gestiune, certificare pentru manipularea masinilor de ridicat si stivuit;Descrierea jobului Receptioneaza produsele de la furnizori, verifica conformitatea scriptica, intocmeste NIR-uri si rapoarte de diferente si inregistreaza intrarile in sistemul informatic al firmei;Gestioneaza activitatile de dep
IMSAT SA

Media netă estimată pe baza celor 660 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Asistent Medical @dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.Dacă ești asistent medical, te așteptăm la DENT ESTET pentru a-ți construi o carieră de succes alături de o echipă tânără, motivată, multidisciplinară, al cărei principal obiectiv este sănătatea pacienților și dorința de a le dărui zâmbete naturale și estetice.Ce ne dorim de la viitorii colegi: Integritate, corectitudine, implicare; Atitudine pozitivă și constructivă față de echipă și pacienți; Dorința de a-și îmbunătăți permanent pregătirea profesională; Inițiativă și abilități de organizare; Bune abilități de comunicare;Studii si competențe: Absolvent Școală postliceală - Asistent medical generalist; Cunoștințe teoretice și practice care facilitează: Înțelegerea termenilor de bază din domeniu; Pregătirea instrumentelor stomatologice; Dezinfectarea și sterilizarea instrumentelor stomatologice.Descrierea jobului Care vor fi responsabi
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Quantity Surveyor/​asistent Quantity Surveyor


Candidatul ideal Specialistul în Construcții pe Șantier de construcție feroviară sau de infrastructură este responsabil pentru generarea rapoartelor zilnice privind producția și activitățile de pe șantier, asigurându-se că toate informațiile necesare sunt capturate și raportate în mod precis și în timp util.Descrierea jobului • Managementul Documentelor: Gestionarea și organizarea tuturor documentelor companiei pentru șantierul asignat, atât fizice, cât și electronice, asigurându-se că sunt ușor accesibile și recuperabile;• Colectarea Datelor de Progres: Colectarea datelor despre stadiul progresului activităților de pe șantier, incluzând munca finalizată, materialele utilizate și orele de muncă ale forței de muncă;• Dezvoltarea Procedurilor: Dezvoltarea și implementarea procedurilor și proceselor specifice șantierului pentru optimizarea eficienței și asigurarea conformității cu standardele reglementare și de industrie;• Conformitatea Documentației: Menținerea documentației specifice șa
TECHNOMETER MEASUREMENT SRL

Asistent Manager Oradea


Candidatul ideal -Studii superioare-Cunostinte de limba engleza si/sau italiana constituie avantaj-Experienta in activitatea de comert, de preferat in domeniul confectiilor-Abilitati de comunicare, spirit de echipa-Persoana sociabila, optimista si energica-Capacitate de concentrare, atentie sporita-Disponibilitate de lucru in schimburi-Disponibilitate de lucru in week-end (ocazional)-Cunostinte utilizare PC, casa de marcat, POS bancarDescrierea jobului -Planificarea, coordonarea si conducerea intregii activitati desfasurate in cadrul magazinului-Urmarirea aplicarii politicilor si strategiilor comerciale ale firmei-Respectarea procedurilor de organizare si a tehnicilor de vanzare-Prezentarea gamei de produse catre clienti si consilierea acestora-Urmarirea vanzarilor si sustinerea lor, atingerea targhetelor de vanzari-Observarea concurentei si a pietei-Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinului-Integrarea noilor angajati, organizarea si instruirea personalului din
EMPORIO COM SRL

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Oradea,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 65 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.