11 - Locuri de Muncă (joburi) Asistent manager în Oradea
11 - Locuri de Muncă (joburi) Asistent manager în Oradea

Candidatul ideal Experienta pe un post similar;
Persoana organizata;
Cunstinte operare PC (Word, Excel, Outlook, Power Point);
Cunoasterea limbii engleze;
Studii superioare.Descrierea jobului Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
Asigurarea transmiterii/receptionarii documentelor prin posta, fax, email;
Inregistrarea hotararilor si a deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei

Candidatul ideal Profil:
- Bune abilitati de comunicare, relationare, lucru in echipa;
- Bune abilitati de organizare, planificare a activitatii;
- Capacitate de a propune / identifica solutii, orientare spre rezultate;
- Flexibilitate, disponibilitate, tenacitate, perseveranta, atentie;
- Atitudine pozitiva zambetul fiind obligatoriu, asertiva, constructiva;Descrierea jobului
- Activitati specifice de secretariat : registratura, corespondenta, organizare intalniri, asigurare legaturi telefonice;
- Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice;
-

Candidatul ideal - corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
- sincer, dispus la colaborare, serios, punctual
- capacitatea de umplere a timpului liber cu activitati secundare
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- atenție către detalii;Descrierea jobului Descriere:
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice intern si extern;
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
- elaborarea și redactarea docume

Candidatul ideal preferabil cu studii juridice si experienta operare PC pachet office (word, excel, outlook, etc)Descrierea jobului asistent manager

Candidatul ideal - studii superioare
-cunostinte de operare MSOffice
-capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan
-persoana pozitiva,dinamica cu dorinta de promovare
-abilitati excelente de comunicare,organizare si prioritizare
-spirit de echipa
-cunostinte operare programe tip ERP
-cunostinte contabilitate nivel mediuDescrierea jobului -asigurarea suportului administrativ pentru echipa de vanzari.
-asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operationale
-evaluarea juridico-financiara a potentialilor clienti si intocmirea contractelor comerciale cu acestia
-ges

Shichida România își mărește echipa! Angajăm Responsabil Relații cu clienții - persoana care să fie interfața dintre Shichida și clienți, și care să asigure o bună comunicare între cele două părți! Cum arată o zi din viața persoanei Responsabile de Relațiile cu clienții în Centrul Shichida? Primul lucru dimineața, verifică toate apelurile telefonice, mesajele și emailurile și răspunde sau sună clienții înapoi. Programează vizitele clienților și orele de probă. Primește clienții, le pregătește un ceai sau o cafea și le prezintă Metoda Shichida (în urma unui training oferit). Păstrează stocul n
Consultant Vanzari Directe Alior BankCaracteristici: Tip Job – Full Time; Nivel Job – minim 1 an vanzari; Cerinte: Abilitati de comunicare si negociere; Capacitate de organizare si orientare spre atingerea obiectivelor Atitudine proactiva Studii medii Abilitati de lucru in echipaResponsabilitati:• Participa la sesiunile de training organizate in scopul dezvoltarii profesionale• Identifica potentialii clienti in concordanta cu regulile interne ale Bancii• Informeaza clientii cu privire la produsele promovate• Identifica nevoile clientilor si ofera solutii corespunzatoare• Of

Candidatul ideal Căutam ingineri chimişti foarte motivaţi, nivel începători şi avansaţi, pentru producţie, controlul calităţii şi suport tehnic, în cadrul companiei noastre de producţie, localitzată în Nuşfalău, judeţul Sălaj.Descrierea jobului Cerinţe:
Începători
Diplomă de licenţă în chimie, inginerie chimică sau alte domenii compatibile (protecţia mediului, inginerie alimentară, controlul si expertiza produselor alimentare)
Cunoştinte de chimie analitică, măsurători de pH şi conductivitate, titrări.
Cunoaşterea limbii engleze scris şi vorbit, utilizator şi cunoscător al pachetului Micro

Candidatul ideal - Absolvent / a studii medii / superioare (avantaj pentru absolventii de marketing sau management);
- Cunostinte tehnice de baza – proiectare, structuri de rezistenta, constructii sau orice alt domeniu relationat;
- De preferat sa fie cunascator a unei limbi straine de circulatie, preferabil limba engleza
- Cunostinte privind modul de executie al sarcinilor:
- Isi stabileste prioritatile in raport cu cerintele potentialilor clienti si Directorului de vanzari si achizitii;
- Disponibil pentru deplasari intern / extern
- Rezistent la stres
- Abilitati de a lucra într-un c

Candidatul ideal Bune abilitati dе comunicare si putere dе convingere.
Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale.
Ambitios si perseverent.
Capacitatea dе a invata si intelege piata echipamentelor medicale.
Capacitate dе a lucra proactiv, foarte buna orientare spre rezultate.
Orientarea spre client, receptiv la nevoile sale si atent la detalii.
Monitorizarea gradului dе satisfactie al clientilor.
Abilitati dе management teritorial.
Spirit dе organizare si capacitatea dе automotivare.
Disponibilitate pentru un post cu activitate predominant dе teren, dinamica.
Repr

Candidatul ideal Fiind una dintre cele mai mari companii de modă din lume, H&M oferă numeroase oportunităţi de carieră. Credem în abilitatea angajaţilor de a se dezvolta şi susţinem pe oricine doreşte să preia noi provocări în cadrul companiei. Un mediu de lucru cu ritm dinamic, divers, deloc plictisitor.
Eşti pregătit pentru o nouă provocare?
Aşa cum echipa noastră creşte în permanenţă ne dorim să întâmpinăm oameni deschişi, ce doresc să se exprime în cadrul poziţiei de:
Asistent vânzări part-time
(PERIOADĂ DETERMINATĂ)Descrierea jobului Lucrând în rolul acesta, este necesar:
Să fii
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: