Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13 Locuri de Munca Asistent manager in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13 Locuri de Munca Asistent manager in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager - Departament Comercial


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Dispecerat


Candidatul ideal Cautam un coleg / o colega care sa ne completeze echipa.Persoana dinamica, organizata, deschisa, profesionista.Cunostinte limba ENGLEZA si MAGHIARA, la nivel conversational.Cunostinte de baza de operare in Word, Excel, Mail.Experienta in munca de birou, intocmirea de facturi, adrese, corespondenta.Experienta minima in domeniul transportului constituie avantaj.Descrierea jobului Verificare documente de transport, primire/ trimitere corespondenta.Emitere facturi, trimiterea acestora pe mail/ curierat.Mentinere si completare baza de date.Urmarire scadente, facturi si comenzi deschise.Pregatire plati.Mentine relatia cu clientii existenti si cei noi.Asistarea colegilor din dispecerat.
RENACRIS TRANS SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Locație:Santandrei, Jud. BihorTipul Jobului:Full-timeProgram de lucru: Luni-Joi: 09:00-16:00Descriere Job:Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă între diferitele departamente.Responsabilități:Suport în activitățile zilnice ale manageruluiPregătirea documentelor și rapoartelor necesareGestionarea corespondenței și a agendelorAsigurarea suportului pentru echipa de vânzări, inclusiv utilizarea platformei SICAPCerințe Minime:Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet)Seriozitate, hărnicie și punctualitateAbilități de comunicare și organizareConstituie Avantaj:Experiența în vânzările B2BExperiența în utilizarea platformei SICAPOferta Noastră:Salariu atractiv, în funcție de expe
MIVINIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajam Asistent Manager


Candidatul ideal Faina Eurotrans angajeaza asistent managerCerinte:- Studii medii/superioare;- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;- Limbi straina necesara- Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office;- Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor;- Foarte organizata și eficienta;- O atenție puternică la detalii;- Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini.Descrierea jobului Descrierea jobului- Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale);- Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele;- Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul.Noi oferim:- Pachet salarial atractiv;- Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală;- Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
FAINA EUROTRANS SRL

Asistent Manager/​resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic;- Experienta in domeniu minim 1 an;- Atestat Inspector Resurse Umane;- Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office- Cunostinte de limba italiana – prezinta avantaj- Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane- Cunostinte de PSI, SSM, Mediu – prezinta avantaj.Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia / Inspectia Muncii;- Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date;- Mentinerea relatiei cu autoritatile statului;- Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza/ actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie);- Organizeaza si desfasoar
ROCOMES SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: FUNDATIA "LIFE-TINERET"Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
FUNDATIA LIFE-TINERET

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: URBANGIS CONSULTING SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
URBANGIS CONSULTING SRL

Asistent Manager


Firma din domeniul construcțiilor modulare oferă sponsorizare unei studente pe parcursul studiilor pentru angajare pe post de asistent manager cu program part-time . Selecția se efectuează doar dupa ce se atașează un C.V. cu foto la acest anunt sau whatsApp
Europe Trade GmBH

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistenta Manager


Firma de import-export angajează pentru postul de asistenta manager o persoana feminina cu vârsta intre 25-35 ani având abilități de comunicare , minim studii medii si permis de conducere categ B dispuse pentru program part-time și însoțire in deplasări . Se oferă autoturism de serviciu și salariu decent . Se vor selecta doar CV completat cu experiență , studii si cu foto care se pot atașa la acest anunț .
Europe Trade GmbH

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Proderatizare - Asistent Manager


Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promova
PRO DERATIZARE SRL

Asistent Manager Resurse Umane


Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic; - Experienta in domeniu minim 1 an; - Atestat Inspector Resurse Umane; - Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office - Cunostinte de limba italiana prezinta avantaj - Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane - Cunostinte de PSI, SSM, Mediu prezinta avantaj. Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia Inspectia Muncii; - Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date; - Mentinerea relatiei cu autoritatile statului; - Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie); - Organizeaza si desfa
S.​C.​ Rocomes S.​R.​L.​

Angajam Asistent Manager


Faina Eurotrans angajeaza asistent manager Cerinte: - Studii medii superioare; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Limbi straina necesara - Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office; - Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor; - Foarte organizata și eficienta; - O atenție puternică la detalii; - Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini. Descrierea jobului - Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale); - Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele; - Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul. Noi oferim: - Pachet salarial atractiv; - Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; - Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
S.​C.​FAINA EUROTRANS S.​R.​L.​

Asistent Manager - Pro Deratizare Srl


Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promova
Pro Deratizare SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.