Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Administrativ


Candidatul ideal Viitorul nostru coleg ( doamna/domn) trebuie sa fie:- organizat- empatic- obiectiv- perseverent- comunicativ- sa aiba bune cunostinte de calculator- sa aiba bune cunostinte a pachetului Office- sa fie un bun coordonator Descrierea jobului - punerea in aplicare a principiilor concernului- optimizarea derularii proceselor organizatorice din filiala- managementul si punerea in aplicare a regulilor interne- persoana de legatura intre vanzatori, lucratori in depozit si conducere- scolarizarea si formarea colegilor de pe departamentul Kassa si INFO- controlul si coordonarea tutuor sarcinilor care trebuiesc indeplinite- persoana de legatura cu departamentul de RU- taskuri administrative, organizatorice si de personal
MOEMAX.​RO.​ SRL

Responsabil Administrativ Magazin Pitesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gospodăria unei companii? 🗸 Să veghezi ca nicio greșeală să nu se strecoare în documente? 🗸 Să întreții relația cu furnizorii și partenerii unei companii?Dacă ți-ai răspuns cu ”Da”, este momentul să duci #CarieraTa la următorul nivelul, adică în acel loc în care coerența, exemplaritatea, performanța, respectul, cinstea și simplitatea fac casă bună cu generozitatea unei echipe unite ca o familie.Privește mai departe!Cum ești: Orientat către rezultate – stabilești parametri de performanță și depui în mod constant eforturi pentru a atinge cât mai rapid și eficient rezultatele propuse; Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat; Atent la detalii – ai conștiința lucrului bine făcut, așa că ești hotărât să nu scapi din vedere niciun element care ar putea periclita calitatea rezultatelor; Adaptabil – atunci când este nec
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Administrator De Retea De Calculatoare On Site


Candidatul ideal - Studii superioare IT;- Întelegerea arhitecturii rețelei, inclusiv topologia, protocoalele de comunicare și modul în care echipamentele (routere, switch-uri, firewall-uri) interactionează;- Capacitatea de a diagnostica și remedia rapid problemele tehnice care pot afecta performanța rețelei;- Abilitatea de a configura, instala și mentine echipamente hardware precum desktop, notebook, servere, routere, switch-uri și firewall-uri, terminale mobile;- Cunoașterea detaliată a sistemelor de operare Windows, Windows Server, Linux.- Cunoașterea detaliată a soluțiilor Microsoft Office 365;Descrierea jobului - Asigură asistență tehnică utilizatorilor;- Menținerea în bună funcționare a stațiilor de lucru, echipamentelor periferice și a terminalelor mobile;- Instalarea de noi stații de lucru și echipamente periferice;- Instalarea/configurarea de pachete software;- Punerea în funcțiune/configurarea terminalelor mobile;- Gestiunea licențelor și documentelor specifice departamentului
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Secretar Administrativ In Activitate Juridica-pitesti


Candidatul ideal • Student in an terminal sau absolvent de studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Realizeaza vizite la BEJ in vederea consultarii si preluarii de informatii din
EOS KSI ROMANIA SRL

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTIExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTI

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTIExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTI

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTIExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTI

Angajez Personal Administrativ


Angajez personal birou Contract de munca din prima zi de lucru, instruire la locul de munca,salarizare deosebita, program flexibil. Cerințe: minime cunoștințe operare calculator,răbdare,capacitate de a învăța lucruri noi Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din Bd Republicii Nr 39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu) . Detalii la Nr de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru
Pontwest Srl
Vezi alte joburi relevante

Clinica MEDSCAN angajeaza asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Clinica Medscan angajeza asistenta medicala . Cerinte:Aviz de liberara practicaResponsabilitate, empatie și răbdare; Condiții:Program de lucru full-time;Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Salariu motivant.
PLUSDENT ESTET ART SRL

Asistent stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Se Caută asistent stomatologie, program 8 ore /zi , de luni până vineri. Se lucrează în ture. Cerințe:-certificat liberă practica-experienta în domeniu-fire empatică și comunicativă Responsabilitățile postului:sterilizarelucru la scauncompletare și organizare fise pacienți
Artmedica Dental SRL

Media netă estimată pe baza celor 8 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Daune


Candidatul ideal Recrutam Asistent Daune pentru unul dintre clientii nostri, HUB autorizat pentru reparatii si montaj accesorii, al unei Marci de renume.Cerinte: Absolvent minim studii liceale; Cunostiinte Office (Excel) nivel avansat; Cunostinte limba engleza nivel conversational ( germana/franceza reprezinta avantaj); ​Disponibilitate de a invata.Descrierea jobului Responsabilitati: Administrare avizari daune primite de la client; Comunicare cu soferii despre daune; Inregistrare daune si trasabilitate; Raportari/emiterea de rapoarte; Coordonare cu alte departamente/superiori; Coordonare cu alte subsidiare.
MANPOWER ROMANIA SRL

Asistent Manager Import


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Asistent Vanzari Jysk Pitesti


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Dispecer Coordonator Transport Marfa


Candidatul ideal Ne marim echipa de Coordonatori Transport din Eliton Trans si ne cautam un nou coleg! Te invitam sa bem o cafea impreuna la biroul nostru din Bascov, jud. Arges, esti curios sa vezi cum arata? Vino sa ne vizitezi!Se lucreaza de la birou! Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor i
ELITON TRANS SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Pitesti


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Vanzari Pitesti


Candidatul ideal Asistent Vânzări - Magazin Gatta Centrul Comercial Vivo Pitesti- Persoana ambitioasa, activa, comunicativa, dinamica, prezentabila, capabila sa faca parte dintr-o echipa tanara si de succes.- Bune abilitati de comunicare, planificare si atingere a obiectivelor.- Prezenta de spirit si flexibilitate.- Orientare catre client, spre performanta si dorinta permanenta de dezvoltare profesionala.- Cunostinte de operare pe calculator.- Experienta ca asistent vanzari reprezinta un avantaj.- Studii: minim diploma de Bacalaureat.Descrierea jobului Magazinul Gatta comercializeaza ciorapi de dama, lenjerie intima, pijamale, costume de baie si accesorii.Atributiuni :- Deserveste clientii, prezinta produsele din magazin.- Promoveaza produsele in functie de nevoile si interesele clientului.- Cultiva si mentine relatii pozitive cu clientii si colegii.Oferta (bonusuri, beneficii):- Venitul lunar este format din salariu fix, comision din vanzari plus bonuri de masa.
MONDOROM S.​R.​L.​

Coordonator Supply Chain Magazin Pitesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Domeniul logistic este pasiunea ta și ești în căutarea unui job care să fie mai mult decât un simplu loc de muncă?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de organizarea transporturilor, de gestionarea aspectelor contabile din departamentul de logistică sau de verificarea îndeplinirii în mod corect a livrării și depozitării produselor?🗸 În plus, îți dorești să îți petreci mare parte din zi într-un loc în care ești încurajat să fii tu, cel autentic, în care ți se permite să greșești și ești ajutat să înveți?Ai ajuns în locul potrivit. Este momentul să faci parte dintr-o familie unită, care te susține să duci la următorul nivel pasiunea ta.Pentru că meriți să descoperi că generozitatea, respectul, cinstea, simplitatea, coerența, exemplaritatea și performața nu sunt simple valori care descriu o companie sau un job. Sunt chiar felul în care noi ne raportăm unii la alții și la tot ceea ce facem în fiecare zi.Cum ești: Organizat – elaborezi
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Coordonator Logistica


Responsabilitati: Este responsabil de acuratetea stocurilor de materie prima, componente si produse finite, stocate in depozitele logistice. Controleaza si se asigura de respectarea fluxurilor interne de materiale de la receptie, pana la livrarea catre client si de realizarea corecta a turturor tranzactiilor corespunzatoare in ERP. Implementeaza si controleaza procesul de alimentare al liniilor de productie cu materie prima si ambalaje specifice produsului finit. Se asigura de respectarea conceptelor logistice de baza si a standardelor. Implementeaza si controleaza sistemele de alerta la livrarile catre client si cele pentru gestionarea stocurilor de materie prima si componente. Implementeaza si actualizeaza polivalenta personalului din subordine. Este responsabil cu efectuarea inventarelor rotative din depozitele logistice pe care le conduce si de crearea planurilor de actiune generate de diferentele rezultate in urma acestui proces. Este responsabil sa asigure livrarile de produse fi
ALTEN Romania

Media netă estimată pe baza celor 476 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Director Magazin - Intersport Sibiu,​ Pitesti


Candidatul ideal Pentru magazinul Intersport din Pitesti si din Sibiu, cautam persoane motivate care sa ocupe functia de ASISTENT DIRECTOR.Cerinte:--> Studii superioare finalizate;--> Experienta relevanta in vanzari intr-o pozitie similara;--> Atitudine orientata catre client si catre rezultat;--> Cunostinte de operare calculator - pachet MS Office si de limba engleza;--> Comunicativitate, spirit de echipa, proactivitate;--> Abilitati de planificare si organizare.Descrierea jobului ▪ Asigura asistenta Directorului de Magazin in activitatile zilnice: control stocuri, aprovizionare;▪ Participa la organizarea si supervizarea activitatii in cadrul magazinului (aprovizionarea cu marfa, depozitarea marfii, merchandising, rechizite, organizarea de zi cu zi a magazinului etc.) in concordanta cu liniile generale (politici si proceduri) interne Intersport, precum si cele setate de catre Directorul de Magazin;▪ Supervizeaza echipa de vanzari de pe fiecare raion;▪ Repartizează competenţe şi lucrăr
SC GENCO TRADE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.