Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

97 Locuri de Munca in Aiud - Joburi in Aiud

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

97 Locuri de Munca in Aiud - Joburi in Aiud

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Aiud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Aiud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Payroll Consultant


Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly reports to clients Check deadlines and prioritize tasks accordingly* The role impl
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Junior Accountant


Candidatul ideal We are looking for a junior accountant who wants to develop his knowledge in accounting. From our future colleague we expect seriosity, motivation to learn and the ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.The following skills are required: University graduate (Accounting, Economic studies or relevant) Good English skills, oral and written Analytical and logical skills Attention to details Any previous experience in accounting is a plus Good computer skillsThe following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment* Resumes will be sent at [email protected] or by applying to this ad.Descrierea jobului Our future colleague will work with accounting tasks for our clients from thе Nordic countriеs. Daily activities may include: Bookings of accounting documents VAT reports Accounts pa
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 580 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

German Speaking Customer Service In Sebes (alba Iulia)


Candidatul ideal Vorbești limba GERMANĂ și ești o persoană comunicativă?Te felicităm pentru că nu ai renunțat să cauți, deoarere ai găsit job-ul potrivit!Descrierea jobului La E.ON Dialog din SEBEȘ (Alba Iulia) ai posibilitatea să-ți dezvolți abilitatea lingvistică.Cum? Foarte simplu: Vei discuta direct cu clienții nemți și vei răspunde solicitărilor legate de consumul energetic Te vei specializa în crearea contractelor de gaz/curent Vei fi responsabil pentru clarificarea facturilor și actualizarea datelor personale ale clienților noștriCe vei primi în schimb? Un salariu atractiv pentru a-ți răsplăti abilitățile magice Asigurare privată de sănătate Bonusuri de performanță pentru a-ți recunoaște eforturile și rezultatele Prime de Paști și Crăciun pentru a aduce bucurie în viața ta Tichete de masă în valoare de 30 Lei pentru a te bucura de gustări delicioase Program de lucru flexibil, cu posibilitate de lucru atât de la birou, cât și de acasă Oportunități nelimitate de training și dezvol
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Stivuitorist - Depozit Oiejdea


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Profil candidat:• Exprienta anterioara minim 6 luni – REACH TRUCK (lame laterale);• Experienta in depozit frig;• Atestat Stivuitorist + talon valabil;• Disponibilit
Lactalis Group

Magaziner - Depozit Oiejdea


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Profil candidat:• Disponibilitate pentru a lucra la temperatura controlata(2 – 4 grade);• Exprienta anterioara in depozit frig;• Experienta in lucru cu liza electri
Lactalis Group

Sef Contabil /​ Control Intern


Candidatul ideal SEF CONTABIL / CONTROL INTERNDISPONIBIL LA DEPLASARE CU PERMIS B pentru divizia CFR – multiple proiecteLocatie Proiect : Campia Turzii – Apahida si Apahida – Dej si Dej-Jibou; Teius-Aiud-RazboieniCERINTE:- Studii superioare finalizate, profil economic;- Experienta minimum 5 ani pe o pozitie similara;constituie avantaj activitate desfasurata in domeniul constructiilor sau activitatea de proiect;- Stapaneste limba engleza (scris si vorbit- nivel avansat);- Disponibilitate la deplasare/ relocare si la program prelungit;- Experienta in utilizarea programelor de contabilitate- nivel avansat;- Cunostinte solide Operare PC: MS Office;- Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila control intern- O buna intelegere a standardelor internationale de contabilitate si raportare;- Abilitati excelente de comunicare si organizare;- Persoană foarte organizată, obișnuită să gestioneze mai multe priorități, dinamică- Experiență în gestionarea și întreținerea sistemului ERP-Ab
DRUM ASFALT SRL

Casier - PENNY Aiud


Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:340 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 6500 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.​

Asistent Comercial - Vanzari Export


Candidatul ideal Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și orientată către rezultate, aceasta este o oportunitate excelentă de a-ți dezvolta cariera într-un mediu dinamic și competitiv.Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; Cunoașterea a 2 limbi străine la nivel avansat (ex. Engleză și Francez/Germană, etc.); Abilități excelente de comunicare și negociere; Cunoștințe de aritmetică, gestionarea produselor și TVA; Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii și clienți; Atenție la detalii și abilități bune de organizare; Cunoștințe solide de operare a calculatorului și ale pachetului Office; Fluență în limba română și engleză, atât în scris, cât și în vorbire.Descrierea jobului Responsabilități: Asistă departamentul de vânzări în gestionarea activităților zilnice; Monitorizează și gestionează comenzile clienților; Întocmește și actualizează documentele comerciale: packing list, CMR, centralizato
TRANSAVIA SA

Ka Manager


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență dovedită ca manager de cont cheie sau rol similar.• Cunoștințe avansate într-o limbă străină (ex. engleză ), cunoașterea a 2 limbi străine poate prezenta un avantaj.• Studii de nivele licență în administrarea afacerilor, vânzări sau domenii conexe.• Capacitate demonstrată de a construi și menține relații puternice cu clienții.• Excelente abilități de comunicare și negociere.• Perspicacitate puternică în afaceri și mentalitate strategică.• Abilitatea de a analiza datele și tendințele pieței pentru a conduce luarea deciziilor în cunoștință de cauză.• Automotivat și orientat spre rezultate și abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe. Descrierea jobului Responsabilitati:• Gestionează un portofoliu de conturi cheie, servind ca punct principal de contact și construind relații pe termen lung.• Elaborează și execută planuri strategice de cont pentru a atinge obiectivele de vânzări și pentru a maximiza satisfacția clienților.• Căută activ
TRANSAVIA SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Asistent Comercial


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; Cunoașterea unei limbi străine (ex. Engleză – avansat); Abilități excelente de comunicare și negociere; Cunoștințe de aritmetică, gestionarea produselor și TVA; Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii și clienți; Atenție la detalii și abilități bune de organizare; Cunoștințe solide de operare a calculatorului și ale pachetului Office; Fluență în limba română și engleză, atât în scris, cât și în vorbire.Descrierea jobului Responsabilități: Asistă departamentul de vânzări în gestionarea activităților zilnice; Monitorizează și gestionează comenzile clienților; Întocmește și actualizează documentele comerciale, cum ar fi centralizatoare, facturi, avize, etc.; Menține și îmbunătățește relația de comunicare cu clienții; Întocmește perioadic centralizatoare cu rezultatele vânzărilor și comenzilor; Asigură un serviciu de calitate clienților și răsp
TRANSAVIA SA

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Sofer Cat C+d+e


Candidatul ideal Persoana sociabila, proactiva: Are carte de calificare (95); Experienta de condus cu trailer frigorific este un plus21.Descrierea jobului Trasport international de carne si alte produse congelate.Oferim salariu 1000 euro, camioane moderne si conditii bune de cazare + diurna.
Confidenţial

Responsabil Planificare Realizare Productie


Candidatul ideal Absolvent învățământ superior tehnic;Experiență de minim 3 ani în conducere/organizare de personal în producție;Cunoștințe operare PC (Excel, Word);Capacitate de a mobiliza și conduce un colectiv de producție.Cunoașterea limbilor engleze/italiene la nivel avansat.Descrierea jobului Responsabilități:Coordonarea activității de producție în vederea atingerii obiectivelor trasate de către conducere;Planificarea și gestionarea procesului de producție pentru a urmări realizarea comenzilor în termenele stabilite.Beneficii:Salariul se negociaza la interviu;Bonuri de masă;Decont transport;În caz de relocare, asigurăm cazare.
ELECTROCERAMICA SA

Sef Schimb


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani în conducere/organizare de personal în producție;Studii postliceale sau superioare tehnice; studiile superioare constituie un avantaj;Cunoștințe operare PC (Excel, Word);Disponibilitate la muncă în 3 schimburi;Capacitate de muncă în echipă și de a mobiliza și conduce un colectiv de producție;Limba engleză nivel conversațional.Descrierea jobului Responsabilități:Supraveghează desfășurarea în bune condiții a procesului de producție răspunzând de realizarea normelor stabilite de către conducere;Coordonează echipele in vederea realizarii obiectivelor de productie;Monitorizează executia produsului, din punct de vedere cantitativ și calitativ (în conformitate cu specificatiile tehnice, cu standardele de executie, etc);Se implica activ in derularea activitatilor de productie si răspunde de performanțele echipei pe care o coordonează;Întocmește rapoartele de producție solicitate de superiorul ierarhic;Răspunde de calitatea produselor livrate precum și
ELECTROCERAMICA SA

Media netă estimată pe baza celor 679 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Responsabil Calitate


Candidatul ideal Absolvent învățământ superior;Experiență de minim 3 ani în domeniul Managementului Calității;Cunoașterea limbilor engleza/italiana la nivel avansat;Persoană bine organizată, orientată către calitate, respectarea termenelor stabilite, cu bune capacități de comunicare, spirit de initiativă si de echipă;Bune abilități în rezolvarea problemelor, persoană analitică, orientată spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilități:Implementează procesul de Management al Calității;Coordonează departamentul CTC în vederea creșterii productivității;Asista la procesul de auditare intern si extern conform standardelor.Beneficii:Salariul se negociaza la interviu;Bonuri de masă;Decont transport;În caz de relocare, asigurăm cazare.
ELECTROCERAMICA SA

Media netă estimată pe baza celor 1026 de salarii introduse în Salario: 3557 RON/Luna

Manager Mentenanta Instalatii De Procesare


Candidatul ideal Studii superioare finalizate în domeniul tehnic (Inginerie/Instalații sau Construcții Civile/Industriale). ​Cunostinte tehnice avansate în domeniile mecanic, electric, instalații și mentenanță echipamente; Experiență de minimum 2 ani intr-o pozitie similară. Abilități de management al proiectelor. ​Cursurile tehnice de specialitate constituie un avantaj; Capacitate de analiză, prioritizare si rezolvare a problemelor, precum și buna gestionare a timpului; Orientat spre rezultat si proactiv; Abilitati excelente de comunicare, prezentare si negociere; Atenție la detalii, rigurozitate; Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), Email/Outlook la nivel avansat; Limba engleză – nivel mediu (scris și vorbit) Gândire logică, bune abilități organizatorice, mod de lucru sistematic;Descrierea jobului Principalele Responsabilități Coordonează și verifică activitatea de mentenanță a personalului din subordine; Verifică executarea operațiunilor specifice de pregătire a utilajelor d
ALBALACT S.​A.​

Instalator Hr,​ Sb,​ Ab


Descrierea jobului Absolvent de liceu sau școală de arte şi meserii, specializarea petrol şi gaze/ instalaţii cu calificare de instalator gaze naturale.Experiență în dimeniu: 1 an.Cunoștințe operare pe calculator.Persoană flexibilă, dornică de a învăţa, cu bune abilităţi de comunicare, stăpânire de sine, capacitate de reacţie în situaţii de stres. *Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră și copii ale diplomelor de studii. E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul d
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Șef Schimb


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani în conducere/organizare de personal în producție;Studii postliceale sau superioare tehnice; studiile superioare constituie un avantaj;Cunoștințe operare PC (Excel, Word);Disponibilitate la muncă în 3 schimburi;Capacitate de muncă în echipă și de a mobiliza și conduce un colectiv de producție;Limba engleză nivel conversațional.Descrierea jobului Responsabilități:Supraveghează desfășurarea în bune condiții a procesului de producție răspunzând de realizarea normelor stabilite de către conducere;Coordonează echipele in vederea realizarii obiectivelor de productie;Monitorizează executia produsului, din punct de vedere cantitativ și calitativ (în conformitate cu specificatiile tehnice, cu standardele de executie, etc);Se implica activ in derularea activitatilor de productie si răspunde de performanțele echipei pe care o coordonează;Întocmește rapoartele de producție solicitate de superiorul ierarhic;Răspunde de calitatea produselor livrate precum și
ELECTROCERAMICA SA

Media netă estimată pe baza celor 673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1614 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Comercial - Vânzări Export


Candidatul ideal Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și orientată către rezultate, aceasta este o oportunitate excelentă de a-ți dezvolta cariera într-un mediu dinamic și competitiv.Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; Cunoașterea a 2 limbi străine la nivel avansat (ex. Engleză și Francez/Germană, etc.); Abilități excelente de comunicare și negociere; Cunoștințe de aritmetică, gestionarea produselor și TVA; Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii și clienți; Atenție la detalii și abilități bune de organizare; Cunoștințe solide de operare a calculatorului și ale pachetului Office; Fluență în limba română și engleză, atât în scris, cât și în vorbire.Descrierea jobului Responsabilități: Asistă departamentul de vânzări în gestionarea activităților zilnice; Monitorizează și gestionează comenzile clienților; Întocmește și actualizează documentele comerciale: packing list, CMR, centralizato
TRANSAVIA SA

Sofer Profesionist In Germania - 2800 € Net


Candidatul ideal Cerinte:- Documente necesare: permis de conducere CE, card tahograf si atestatele de transport marfa- Seriozitate si dorinta de a lucra pe termen indelungat in GermaniaNe puteti suna sau ne puteti scrie pe Whatssap pe numarul de telefon : 0049 175 55 146 80 - Paula Descrierea jobului Oferta noastra: Salariul este, in functie de cata experienta aveti, de 2700-2800 € net (in cont). Contract german, la companie stabila, cu toate asigurarile medicale si sociale Din salariu se retine cazarea (350 € lunar, cu toate cheltuielile incluse). Va ajutam cu primii pasi in Germania (deschiderea unui cont bancar german, inscrierea la primarie, alocatie pentru copii). Nu se doarme in cabina! Avem doar curse locale, in sudul Germaniei. Toate camioanele noastre sunt cu remorca (tip a 5-a roata sau tandem).Soferul scaneaza marfa, incarca si descarca singur cu ajutorul unui carucior cu rotileAveti o perioadă de pregătire de 2 săptămâni pentru a vă familiariza cu noul dvs. loc de muncă.Pro
APRILE KRAFTVERKEHR GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 97 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.