Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

291 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

291 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;§Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare;§Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;§Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:§Experiență de minim 2 ani în comerț§Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCeea ce oferim:§Tichete d
ARTIMA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Organizarea și supravegherea activității echipei Case în funcție de fluxul de clienți pentru a optimiza timpul de așteptare la casele de marcat și a asigura corectitudinea încasării contravalorii produselor, asigurând un serviciu de calitate clienților;§Gestionarea cifrei de afaceri și mijloacele de plată ale magazinului;§Asigurarea circulației informațiilor în cadrul Departamentului Case și cu celelalte departamente pentru o mai bună gestionare a magazinului;§Asigurarea informării corecte și clare a clienților cu privire la mijloacele de plată acceptate de societate și modul de utilizare a lor.§Profilul pe care îl căutam:§Experiență de minim 1 an pe partea de casierie și de gestionare a relațiilor cu clienții;§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);§Atitudine pro-activă;§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.§Ceea ce oferim:§Tichete de masă;§Primă de vacanță si d
CARREFOUR ROMANIA SA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Asigurarea bunei funcționări a zonei Recepție Marfă;§Coordonarea activității rezervei de marfă pentru a asigura prezența la raft a produselor corespunzătoare din punct de vedere calitativ și cantitativ și asigurarea corectei gestiuni a stocurilor;§Coordonarea activității echipei în vederea reducerii rupturilor fizice la raft și a suprastocurilor, garantând corectitudinea informațiilor din sistem;§Urmărirea, analizarea și soluționarea problemelor apărute în gestiunea stocurilor (stocuri negative, rupturi de stoc, numărări parțiale de stoc, inventare).§Profilul pe care îl căutam:§Bune cunoștințe comerciale și de gestiune marfă;§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);§Atitudine pro-activă;§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.§Ceea ce oferim:§Tichete de masă;§Primă de vacanță si de fidelitate;§Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;§Asigurare privată de sănătate;§Aj
CARREFOUR ROMANIA SA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Gestionarea și dezvoltarea raionului de Legume-Fructe, în vederea atingerii obiectivelor stabilite;§Organizarea și conducerea echipei tale pentru a avea un raion atractiv din punct de vedere comercial: plin, curat, aranjat, semnalizat;§Respectarea regulilor de merchandising și a reglementărilor legale;§Anticiparea, organizarea și planificarea activității tale, a echipei și a timpului de lucru în funcție de nevoile raionului.§Profilul pe care îl căutam:§Bune cunoștințe comerciale și de gestiune marfă;§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);§Atitudine pro-activă;§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.§Ceea ce oferim:§Tichete de masă;§Primă de vacanță si de fidelitate;§Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;§Asigurare privată de sănătate;§Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite§Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;§Oportunități de dezvoltare a
CARREFOUR ROMANIA SA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Supravegherea calității produselor expuse în raion și respectarea reglementărilor legale, prin urmărirea termenelor de valabilitate, a calității produselor recepționate, a normelor de depozitare și a regulilor de igienă;§Coordonarea și animarea întregii echipe Front Office de lucrători universali și merchandiseri;§Anticiparea, organizarea și planificarea activității tale, a echipei și a timpului de lucru în funcție de nevoile raionului;§Asigurarea gestionării corecte a tuturor kit-urilor deco (catalog, târguri, game etc.) prin afișe, benzi, panouri, Flame-uri etc.§Profilul pe care îl căutam:§Bune cunoștințe comerciale și de gestiune marfă;§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);§Atitudine pro-activă;§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.§Ceea ce oferim:§Tichete de masă;§Primă de vacanță si de fidelitate;§Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;§Asigurare privată d
CARREFOUR ROMANIA SA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Adaptarea la nivel de magazin a modelului comercial dezvoltat pentru raioanele de produse proaspete, în funcție de criterii precum: profilul cumpărătorului, cifra de afaceri estimată pe categorie de produse, rolul și strategia pe categorie de produse, spațiul optim pentru respectiva categorie de produse;§Implementarea strategiei de formare a echipelor de profesioniști din magazin conform modelului din inițiativele strategice;§Analizarea detaliată la nivelul fiecărei categorii de produs, cu scopul de a propune scoaterea sau listarea de noi produse pe fiecare categorie în parte, ținând cont și de rapoartele din piață.§Profilul pe care îl căutam:§Foarte bune noțiuni de merchandising și o gândire strategică.§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);§Atitudine pro-activă și capacitatea de a face față situațiilor stresante§Experiență de lucru anterioară in sectorul alimentar reprezintă un avantaj§Ceea ce oferim:§
CARREFOUR ROMANIA SA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Gestionarea și dezvoltarea raioanelor de Gastronomie și Brutărie-Cofetărie, în vederea atingerii obiectivelor stabilite;§Organizarea și conducerea echipei, asigurarea respectării regulilor de merchandising și a reglementărilor legale;§Supravegherea calității produselor expuse în raioane și respectarea normelor de siguranță alimentară, prin urmărirea termenelor de valabilitate, a calității produselor recepționate, a normelor de depozitare și a regulilor de igienă, pentru a oferi produse la standardele de calitate și siguranță Carrefour;§Anticiparea, organizarea și planificarea activității tale, a echipei și timpul de lucru în funcție de nevoile raioanelor.§Profilul pe care îl căutam:§Bune cunoștințe comerciale și de gestiune marfă;§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);§Atitudine pro-activă;§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.§Ceea ce oferim:§Tichete de masă;§P
CARREFOUR ROMANIA SA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Gestionarea și dezvoltarea raioanelor de NON FOOD ( Textile, Electronice și Electrocasnice, Bazar și Sezoniere) în vederea atingerii obiectivelor stabilite;§Organizarea și conducerea echipei, asigurarea respectării regulilor de merchandising și a reglementărilor legale;§Supravegherea calității produselor expuse în raioane și respectarea normelor de siguranță alimentară, prin urmărirea termenelor de valabilitate, a calității produselor recepționate, a normelor de depozitare și a regulilor de igienă, pentru a oferi produse la standardele de calitate și siguranță Carrefour;§Anticiparea, organizarea și planificarea activității tale, a echipei și timpul de lucru în funcție de nevoile raioanelor.§Profilul pe care îl căutam:§Bune cunoștințe comerciale și de gestiune marfă;§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);§Atitudine pro-activă;§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase
CARREFOUR ROMANIA SA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Gestionarea și dezvoltarea raioanelor de Măcelărie, Pește și Mezeluri-Brânzeturi, în vederea atingerii obiectivelor stabilite;§Organizarea și conducerea echipei, asigurarea respectării regulilor de merchandising și a reglementărilor legale;§Supravegherea calității produselor expuse în raioane și respectarea normelor de siguranță alimentară, prin urmărirea termenelor de valabilitate, a calității produselor recepționate, a normelor de depozitare și a regulilor de igienă, pentru a oferi produse la standardele de calitate și siguranță Carrefour;§Anticiparea, organizarea și planificarea activității tale, a echipei și timpul de lucru în funcție de nevoile raioanelor.§Profilul pe care îl căutam:§Bune cunoștințe comerciale și de gestiune marfă;§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);§Atitudine pro-activă;§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.§Ceea ce oferim:§Tichete de m
CARREFOUR ROMANIA SA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Supravegherea calității produselor expuse în raion și respectarea reglementărilor legale, prin urmărirea termenelor de valabilitate, a calității produselor recepționate, a normelor de depozitare și a regulilor de igienă;§Anticiparea, organizarea și planificarea activității tale, a întregii echipe PGC, în funcție de activitățile raioanelor;§Gestionarea corectă a tuturor kit-urilor deco (catalog, târguri, game etc.) prin afișe, benzi, panouri, Flame-uri etc.;§Asigurarea unei activități optime operaționale ce ține de comerțul online, de la colectarea produselor până la livrarea lor, ce are ca rezultat satisfacția deplină a clientului;§Consilierea și oferirea de răspunsuri pentru sugestiile și reclamațiile clienților de pe suprafața de vânzare, dar și a celor care folosesc platfomele de e-commerce existente.§Profilul pe care îl căutam:§Bune cunoștințe comerciale și de gestiune marfă;§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare,
CARREFOUR ROMANIA SA
Candidatul ideal Astept cu nerabdare ,primul viitorul meu specialist ,pentru departamentul de productie la cultura de varza.Imi doresc pentru aceasta pozitie sa fi persoana potrivita urmatoarelor caracteristici: - Sa existe integritate -Dorinta de a invata -Dorinta de a te dezvolta -Dedicatie pentru hrana familiilor din Romania - Aspiratii pentru viitor -RabdareDescrierea jobului Deoarece sunt la inceput de drum si tu esti prima persoana care vine in firma, pozitia ta principala este cultura de varza. Acest post cuprinde urmatoarele sarcini: -Plantat semimecanizat -Irigatii cu sistemul demontabil sau cu aspersorul mare -Tratamente ,in caz de probleme (asistenta si ghidare) -Mobilizare sol mecanizat -Plivit in caz de infestari cu anumite buruieni -Inspectare anumite boli sau daunatori - Prospectare meteo -Recoltat semimecanizat -Sortat -Pregatit comenzi - Asistenta pe parcusul livrariIn ziua in care primesc un email sau mesaj cu dorinta de a fi persoana din echipa fructicola va stau la
FRUCTICOLA
Candidatul ideal ROLE PURPOSEThe Center Manager drives operational success in the retail environment, leading the onsite operational and marketing management of the shopping center. This role is a key contributor to the total asset value creation working with all the relevant stakeholders in the company.Location: Alba Iulia, AlbaCORE COMPETENCIES· Drives for Results· Action oriented taking on new opportunities and challenges with a sense of urgency, high energy and enthusiasm all while securing and deploying resources effectively and efficiently.· Plans and aligns teams effectively to optimize work processes/project management initiatives.· Ensures accountability of self and others to meet objectives and commitments.· Thoughtful Leadership· Applies knowledge/insights of business and business influences to advance the organization’s goals.· Builds strong customer relationships delivering customer-centric solutions.· Manages complexity to effectively solve problems while maintaining good
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT
Candidatul ideal Responsabil Resurse Umane si SalarizarePrincipalele tale responsabilități:•Aplicarea la nivel de magazin a politicii și procedurilor de resurse umane ale companiei;•Realizarea înregistrării în softul SAP și Cronos (angajări, modificări și încetări CIM);•Redactarea sau completarea adeverințelor (de sănătate, salariat, credit, șomaj etc.), adrese IT, documente casă RH, asigurând respectarea termenelor stabilite;•Participarea la organizarea evenimentelor speciale din magazin (organizare Tombole, aniversări, mese rotunde, etc.).§Profilul pe care îl căutam:•Experiență în departamentul Resurse Umane de minim 2 ani;•Cunoștințe de operare ale softului SAP și Cronos;•Știi să operezi pe calculator: Pachetul MS Office (Word, Excel) – nivel mediu;•Ai răbdare, atenție la detalii și rigurozitate.§§Ceea ce oferim:•Tichete de masă;•Primă de vacanță si de fidelitate;•Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;•Asigurare privată de sănătate;•Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;•Me
CARREFOUR ROMANIA SA
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Cautam candidati pentru ocuparea pozitiei de :Reprezentant vanzari betoane pentru activitatile din Alba IuliaCandidatul ideal pe care il cautam are experienta de vanzari in domeniul materialelor de constructii conexe cu betoanelor, experienta de vanzari de betoane constituie un avantajMisiunea postului:Este responsabil pentru vanzarea de betoane in perimetrul desemnat catre clienti noi sau existentiDescrierea jobului Responsabilitati: Este responsabil pentru desfasurarea activitatii de vanzari in teritoriul desemnat si in conformitate cu politica si regulile comerciale ale companiei Propune planuri de actiune pentru atingerea obiectivelor de vanzari din zona sa Negociaza cu clientii, stabileste preturi, limite de credit, in limita sa de autoritate Gestioneaza un portofoliu de clienti si organizeaza intalniri regulate pentru a le evalua nevoile/cerintele prezente si viitoare Planifica si realizeaza vizite de prospectare pentru a isi innoi si imbunatati in mod constant p
ROMCIM SA
Candidatul ideal absolvent/ă de studii medii sau superioare; reprezintă un avantaj experiența în domeniul turismului și certificările/acreditările în acest domeniu; seriozitate, corectitudine, responsabilitate; persoană organizată, punctuală, conştiincioasă, responsabilă, ambițioasă și motivată de rezultate; abilități de comunicare și lucru în echipă; cunoștințe de operare Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), e-mail;Descrierea jobului • consultanță cu turiștii agenției, atât direct cât și prin e-mail sau telefon;• utilizare sistem de rezervări;• derulare proces operațional începând cu prezentare ofertă, rezervare în sistem, întocmire contract de călătorie și documente fiscale (factură și chitanță), arhivare documente generate, urmărire termene de plată pentru rezervările efectuate, etc.• comunicare permanentă cu turiștii în scopul unei colaborări cât mai bune, înțelegere nevoi, cerințe specifice și oferire soluții;
OCTOPUS TRAVEL & HOLIDAYS
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Advisor!Dacă:ești pasionat de tehnologie;comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.Rolul tău este de a: crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; răspu
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru aceasta pozitie ar trebui sa intruneasca urmatoarele conditii: absolvent studii superioare(licenta/masterat); cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office, in special Word/Excel; cunostinte de legislatia muncii/REVISAL; abilitati de comunicare si relationare cu clientii societatii; atestat Inspector Resurse Umane-constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele responsabilitati aferente jobului: redactarea si intocmirea dosarelor de personal(Contracte individuale de munca, adeverinte, acte aditionale, fise de post, acte de confidentialitate, decizii de incetare, suspendare, etc); informare modificari legislative; operarea modificarilor in REVISAL; intocmirea diferitelor evidente de personal solicitate.
APULUM
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru aceasta pozitie ar trebui sa intruneasca urmatoarele conditii:- Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil;- Minimum 3 ani experienta in activitatea financiar-contabila;·- Bună cunoaștere a reglementarilor contabile românești și a bazelor fiscalității;- Gândire analitică, atenție la detalii și acuratețe a datelor în activitatea zilnică;- Capacitatea de a respecta termene limită;- Persoană optimistă, comunicativă; capacitate de lucru în echipă;- Cunoștiințe pachet Office- nivel mediu/avansatDescrierea jobului Înregistrarea corectă a operațiunilor financiar-contabile;- Realizarea sarcinilor generale de contabilitate (închidere lună/an, rapoarte, mijloace fixe, furnizori, clienti, banci, etc);- Verificări/reconcilieri lunare pentru conturile contabile pe care se lucrează;- Respectarea dispozițiilor legale referitoare la întocmirea și înregistrarea documentelor financiar-contabile;- Pregătirea documentației solicitate de către auddi
APULUM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 291 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.