Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

331 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

331 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Ospatar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1700 până la 2000 LEI pe lună
Firma noastra, SC CAROLINA CENTER SRL din Alba Iulia angajeaza ospatar pentru cafenea si ceainarie. Programul este de 8 ore pe zi, inclusiv in weekend, prin rotatie. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic la numarul afisat!
XANDER STAR SRL

Operator Calcul/​contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana dinamica, adaptabila, sociabila, cunostinte temeinice de contabilitate primara, dornica de afirmare si care nu precupeteste nici un efort pentru a reusi in cariera. Apreciem tinerii cu sau fara experienta, care doresc sa evolueze si care-si dau interesul si muncesc pentru a progresa.Descrierea jobului Operator calcul in receptia societatii, avand urmatoarele atributii: verificarea si receptionarea marfii, efectuarea de receptii si facturi, prelucrare extrase bancare prelucrare si gestionare comenzi marfa gestionarea si urmarirea incasarilor gestionare relatie cu clientii, consilierea clientului si vanzarea directa catre acesta, verificare mail-uri si raspuns la acestea, programarea lucrarilor si transmiterea acestora catre service.
EURO STAR GROUP

Specialist Achizitii Publice


Candidatul ideal Studii superioare finalizateCertificate sau calificari in domeniu ( constituie un avantaj)Experienta in derularea procedurilor de achizitie publica - minim 1 anCunostinte de operare PC – MS Office (Word, Excel, Outlook);Atentie la detaliiCapacitate de analiza si sintezaCapacitatea de a lucra organizat cu termene limita;Perseverenta si seriozitateDescrierea jobului Identifica anunturile publicate pe Website-urile oficiale (SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice specifice firmeiProcura documentatia de atribuire de la autoritatile contractanteAnalizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achizitieIntocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date etcCauta in platforme dedicate (b2b) si discuta cu furnizorii despre produsele/ serviciile necesare redactarii oferteiCompleteaza formularele aferente licitatiei, redacteaza ofertaIntocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publiceDeounere la sediul autoritatii co
TOTAL BUSINESS LAND

Marketing Specialist - Alba Iulia Mall


Candidatul ideal ​The Marketing Specialist performs activities related to the implementation, configuration and on-going support of marketing activities.Descrierea jobului Responsibilities Follows key performance indicators and performance objectives regarding marketing; Coordinates and is responsible of all marketing activities; Coordinates planning and strategy activities; Coordinates the creative process for all marketing campaigns and initiatives; Coordinates all suppliers involved in the creation process; Prepares and sends summaries and scope of work related to marketing campaigns and activities to all suppliers; Prepares media planning; Supervises all ATL and BTL activities; Coordinates activities related to all digital platforms; Organizes and implements events according to the commercial calendar; Promotes the image and creates new consumption habits; Capability to always stay close to the consumers, study them and understanding their habits and repetitive actions; Implement f
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT

Assistant Manager - Alba Iulia Mall


Candidatul ideal Actualizeaza permanent baza de date a chiriasilor, inclusiv gestioneaza administrativ solicitarile privind inchirierea de magazine sau locatii temporare (insule); organizeaza si efectueaza intalnirile cu potentialii chiriasi pentru problematica spatiilor / spatiilor precare.Descrierea jobului Prezinta, daca este necesar, spatiile vacante disponibile ; Prezinta periodic situatia chiriasilor temporari si modificarile survenite in contractele acestora; Deruleaza activitati de market research in vederea atragerii de noi chiriasi / implementarea de evenimente pentru cresterea veniturilor; Asigura calitate si rapiditate in gestionarea administrativa a contractelor, notificarilor si comunicarilor transmise catre terti sau intern; Asigura gestiunea optima si circuitul integrat al tuturor documentelor/notificarilor/contractelor centrului comercial de orice natura (inchirieri, marketing, prestari servicii, etc); Adapteaza contractele in functie de cerintele specifice; Pastreaza
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT

Inginer In Industria Alimentara


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul industriei alimentare Minim 2 ani experiență pe un post similar Abilități de comunicare Abilități de rezolvare a problemelor Abilități de organizare și planificare Capacitate de analiză și sinteză Cunoștințe operare PC Atenție la detalii Munca în echipăDescrierea jobului Urmărirea permanentă a respectării standardului de igienă, atât pentru personal cât și pentru spațiile de lucru și echipamente Realizarea analizelor fizice și senzoriale ale materiilor prime, produselor semifinite și produse finite, în conformitate cu standardele în vigoare și a procedurilor de lucru interne Participarea la activităţile de analiză a neconformităţilor constatate în implementarea şi menţinerea conformităţii sistemului de management al calităţii şi propune acţiunile corective sau de îmbunătăţire Implementarea tehnicilor, metodelor și instrumentelor specifice managementului calității Verificarea eficacității procesului de igienizare a utilajelor și spațiilor d
TRANSILVANIA NUTS

Secretar(a)


Candidatul ideal studii medii (bacalaureat) disponibilitate 6h, de luni pana vineri organizare si eficienta discretie in tratarea atributiilor de serviciu bune abilitati de comunicare si relationare cu cei din jur (angajati, vizitatori, furnizori etc) bune abilitati de operare pc (excel, google drive etc) engleza nivel mediuDescrierea jobului achizitii materiale: asigurarea necesarului de consumabile, urmarirea acestora, efectuarea de rapoarte periodice de consum, comunicare furnizori etc activitati de secretariat: preluare apeluri telefonice, preluare vizitatori la sediu, multiplicare documente, pregatire dosare la cererea departamentului administrativ etc organizare ocazionala delegatii: achizitie bilete avion/organizare transport auto, rezervari hotel, verificare conformitate, comunicare informatii catre angajati organizare ocazionala de evenimente: cautare locatii, vizionare, alcatuire agenda eveniment, verificare detalii, comunicare cu furnizorul si participantii organizare birou:
AZETS

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal va trebui sa aiba si reale abilitati de comunicare in scopul preluarii comenzilor lansate de clientii magazinului in care va activa.Un plus va fi considerat de capacitatea si dorinta de invatare, cat si de deschiderea la nou a candidatului.Descrierea jobului Candidatul va trebui sa ajunga treptat de la desenarea cartilor de vizita si stampile, pana la executarea acestor produse cu aparatura specifica: imprimanta + masina de stampile, laser.Beneficii:-toate drepturile legale:-carte de munca cu salariul negociat la angajare, dupa perioada de proba.-concediu de odihna-concediu medical si de maternitate.-bonus pentru orice depasire a target-ului stabilit pentru magazinul in care va activa candidatul.Asiguram training in programele utilizate si tehnici de marketing in cadrul firmei.
TRODAT

Asistenta Manager


Candidatul ideal Cerinte:- obligatoriu studii superioare;- cunostinte de contabilitate primara si operare PC;- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris si vorbit perfect);- persoana onesta, corecta, ordonata, cu abilitati administrative;- persoana capabila sa asimileze cunostinte noi;- experienta anterioara este binevenita, dar nu obligatorie.Descrierea jobului Se ofera:- pachet salarial atractiv.
GRUP TICO ROMANIA IMPEX

Economist Contabilitate


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru aceasta pozitie ar trebui sa intruneasca urmatoarele conditii:- Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil;- Minimum 3 ani experienta in activitatea financiar-contabila;·- Bună cunoaștere a reglementarilor contabile românești și a bazelor fiscalității;- Gândire analitică, atenție la detalii și acuratețe a datelor în activitatea zilnică;- Capacitatea de a respecta termene limită;- Persoană optimistă, comunicativă; capacitate de lucru în echipă;- Cunoștiințe pachet Office- nivel mediu/avansatDescrierea jobului Înregistrarea corectă a operațiunilor financiar-contabile;- Realizarea sarcinilor generale de contabilitate (închidere lună/an, rapoarte, mijloace fixe, furnizori, clienti, banci, etc);- Verificări/reconcilieri lunare pentru conturile contabile pe care se lucrează;- Respectarea dispozițiilor legale referitoare la întocmirea și înregistrarea documentelor financiar-contabile;- Pregătirea documentației solicitate de către auddi
APULUM

Relationship Manager Sme - Ing Office Alba Iulia Cetate


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce faci de fapt ca Relationship Manager SME ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul SME; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
ING Bank

Agent Vanzari


Candidatul ideal Datorita dezvoltarii pietei in care activam, suntem in pozitia in care avem nevoie de colegi, in cadrul departementului de vanzari.Candidatul Ideal:- Domiciuliul in Alba Iulia- Disponibilitate pentru a invata lucruri noi- Experienta in relatia cu firme de instalatii/ constructii poate fi un avantaj- Persoana cu atitudine pozitiva, sociabila, dinamica, cu o gandire constructiva orientata spre rezultate- Experienta in domeniul electric sau al instalatiilor fotovoltaice constituie un avantaj.- Perseverenta si persuasivitate- Capacitate de a lua decizii si de a seta prioritati- Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office, InternetDeviza noastra e: "angajam caractere si antrenam abilitati."Vei avea parte de logistica moderna, o echipa foarte faina, suport tehnic si mentorat.Descrierea jobului - Dezvolta reteaua de parteneri/reselleri din zona arondata- Prezinta si promoveaza produsele companiei, -- Indeplineste obiectivele lunare/ trimestriale/anuale- Organizeaza
DELPHI ELECTRIC

Media netă estimată pe baza celor 16918 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Curier,​ Manipulant Si Operator


Candidatul ideal O zi bună tuturor!In cadrul acestui anunț puteți beneficia de 3 locuri de muncă, după cum urmează: Curier - Permis conducere cat. B, domiciliu stabil în Alba Iulia sau împrejurimi; Operator PC - cunoștințele se dobândesc în domeniul de activitate prin training; Manipulant DepozitMai multe detalii puteți obține la numărul de telefon: 0775183267Mulțumesc anticipat pentru implicare!Descrierea jobului Curier: acest post implică distribuția de colete door to door, buna relaționare cu clientul;Manipulant Depozit: Manipulare colete (încărcare, descărcare, sortare);Operator PC: operare cu baze de date și buna relaționare cu clienții;Mai multe detalii puteți obține la numărul de telefon: 0775183267
EXPRESS CURIER

Vanzator Alba Iulia 3 Motilor (f/​m)


Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salariale g
LIDL ROMANIA

Secretara


Candidatul ideal Candidatul nostru ideal trebuie sa intruneasca urmatoarele:1. Sa ai experienta relevanta intr-un post similar minimum 2 ani.2. Sa ai o diploma universitara in Stiinte Economice sau Comunicare3. Trebuie sa detii cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC (pachet MS Office, internet).4. Trebuie sa fii o persoana amabila, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor.5. Sa fii o persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa, atenta la detalii.6. Sa ai bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionala.7. De asemenea, trebuie sa vorbesti fluent limba engleza.8. Permisul de conducere reprezinta un plus.Descrierea jobului Descrierea job-ului:1. Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare).2. Preia si directioneaza apelurile telefonice,3. Primes
DN AGRAR GROUP

Vanzator Alba Iulia 1 Str.​ Lalelelor (f/​m)


Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salariale g
LIDL ROMANIA

Customer Relationship Officer - Ing Office Alba Iulia Cetate


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca:Ai studii superioare in domeniul economic;Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook;Relationezi si comunici foarte bine cu oricine;Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale;Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere;O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete;Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol?Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale);Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative;Oferi consultanta clientilor si i
ING Bank

Contabil


Candidatul ideal • Experienta minim 3 ani in departamentul contabilitate, contabilitatea stocurilor, furnizorilor si clientilor• Cunostinte avansate dе limba Engleza• Buna cunoastere a sistemului contabil din Romania;• Experienta in utilizarea unor aplicatii contabile;• Cunostinte bune dе utilizare Outlook (e-mail), Spype, Microsoft Teams• Cunostinte bune dе operare in EXCEL, WORD si POWER POINT (MICROSOFT OFFICE)• Capacitate dе a lucra independent;• Meticulozitate, acuratete;• Atentie sporita pentru detalii;Descrierea jobului • Intocmirеа notelor de intrаrе receptie, verificarea si introducerea bonurilor de consum, verificare fise de magazie• Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri)• Verificarea stocurilor pe fiecare gestiune/catergorie de materiale in parte, identificarea si corectarea inadvertentelor
Confidenţial

Manager Urmarire Lucrari Investitii (212876)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice de specialitate și experiență de minim 1 an în domeniul tehnic de distribuție a gazelor naturale Cerinţe obligatorii: Autorizare ANRE, grad PGD, EGD, PGIU, EGIU (îndeplinești condițiile pentru autorizare ca diriginte de șantier), autorizare „Coordonator SSM”, permis de conducere categoria BDescrierea jobului Asiguri suportul necesar managerilor de proiecte pentru implementarea soluţiilor tehnice propuse de către proiectantul intern/ extern Obţii autorizaţia de construire și asiguri suportul prin colaborarea cu autorităţile locale, deţinători ai altor utilităţi în vederea obţinerii autorizaţiilor și avizelor necesare începerii lucrării Colaborezi cu constructorul, proiectantul și furnizorii de materiale în vederea urmăririi derulării proiectelor de investiții și asiguri fluxul de materiale și returnarea materialelor necorespunzătoare din punct de vedere calitativ Asiguri suport managerului de proiect pentru întocmirea Cărții
DELGAZ GRID

Dispecer/​coordonator Transport Responsabil Camion Frigorific


Candidatul ideal *sunteţi capabil/ă să comunicaţi clar şi concis, atât în scris cât şi verbal, şi recunoşti faptul că pentru o bună comunicare trebuie să ştiţi să ascultaţi şi să extrageţi informaţia necesară.*vă asumaţi responsabilitatea de a atinge obiectivele impuse şi luaţi initiativa fară ca să vi-i se spună ce trebuie să faceţi.*sunteţi capabil/ă de a identifica şi analiza o problemă existentă/potenţială şi găsiti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte.* vă cunoaşteţi punctele tari şi ştiţi de ce sunteţi capabil şi ce puteţi realize.*vă adaptaţi uşor în funcţie de situaţie şi sunteţi deschis către noi idei şi persoane.*vă place să munciţi şi sunteţi dispus/ă să investiţi timp şi efort pentru a vă atinge obiectivele.* vă place lucrul în echipă şi de asemena puteţi lucra indiviual.Descrierea jobului *obligatia de a cunoaste legile de transport in vigoare*obligatia de a cunoaste legile legate de timpii de conducere(regulamentul 561)*obligatia de a cunoaste conventia CMR*
TRUCK MANAGEMENT EUROPE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 331 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.