Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1055 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1055 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Service Imprimante-copiatoare,​ Service It


Candidatul ideal studii medii/superioare (superioare prezinta un avantaj) domiciliul stabil in orasul de resedinta unde se face angajarea sau localitati limitrofe; (*oras Arad) experienta in servisare de imprimante, copiatoare, multifunctionale; experienta in domeniul IT harware/software – instalare sistem operare, softuri aditionale, configurare retele basic – configurare router, setari IP, rezevare IP; experienta/indemanare cable management. permis conducere cat. B pentru deplasari la sediul clientilor; capacitate de auto-informare prin internet/manuale service despre noi tehnologii; cunoasterea de baza a sistemelor de operare si componentelor PC; Organizare, seriozitate, atenție la detalii; Capacitatea de a lucra cu termene strânse; Abilitati de comunicare în relația cu clienții.Descrierea jobului Descrierea jobului Tehnician întreținere și service echipamente periferice, copiatoare, imprimante, echipamente de birou. Instalare si service imprimante, copiatoare, scaner, plotter, rout
COMPLETE PRINT SOLUTIONS SRL

District Manager Arad


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Vanzator Arad 7 Pădurii (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine s
LIDL DISCOUNT SRL

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului Descriere job: emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Expeditor International


Candidatul ideal Persoana cu experienta in domeniul expeditiilor rutiere de marfuri, sociabila, constiincioara, responsabila, cu dorinta de a-si dezvolta portofoliul de clienti, buna vorbitoare a unei limbi de circulatie internationala.Descrierea jobului - este OBLIGATORIU portofoliul propriu de clienti- este necesara cunoasterea a minimum unei limbi de circulatie internationala( engleza/ franceza/ italiana/ germana, etc,), la nivel scris si conversational- interactioneaza cu clientii si transportatorii, in vederea dezvoltarii unei relatii de colaborare pe termen lung- mentine relatia cu clientii proprii si identifica solutiile optime de transport solicitate de acestia, se asigura de buna desfasurare a transporturilor in curs, urmareste incasarea contravalorii transporturilor de la clienti.- salariu net 5000 RON pt target de 5000 E/ lunar + 10% peste ce depaseste targetul de 5000 E. Se ofera prime in functie de performante, exista posibilitatea de a lucra si de acasa, echipa cu vechime
AUTO IN SRL

Media netă estimată pe baza celor 41 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Referent Achizitii


Candidatul ideal - Absolvent al unei facultati de profil economic;- Experienta in domeniu precum si cunostintele solide despre legislatia si procedurile de achizitii constituie un avantaj;- Persoana organizata, punctuala, capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita, organizare si gestionare eficienta a sarcinilor multiple, viteza de reactie, capacitate deplina de exercitiu, eficient cu bune abilitati de comunicare;- Cunostinte foarte bune de operare pc;- Limba engleza - scris-vorbit- citit - nivel avansat.Descrierea jobului -Gestionarea relatiilor cu furnizorii si asigurarea unui nivel ridicat de servicii si calitate;-Participa la procesul de selectare a furnizorilor, negocieri de preturi si verificarea contractelor, analizand ofertele transmise si propune pe cea mai avantajoasa din punct de vedere al calitatii, al pretului si al termenului de executie/livrare;- Intocmeste si analizeaza/centralizeaza oferetele de pret;- Elaboreaza si supune spre aprobare comenzil
DELFINGEN RO - TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 525 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Comercial (m/​f) - Arad


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Manager Restaurant - Mesopotamia Arad


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall AradCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Atrium Mall Arad? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall Arad- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experi
SET-CORPORATION SRL

Stivuitorist - Arad (parc Logistic Cefin)


Candidatul ideal Cerințe: Personal calificat; Atestat ISCIR - autorizaţie de stivuitorist vizată; Experienţa pe stivuitor cu lame frontale sau laterale; Cunostinţe solide în domeniul logisticii; Persoană dinamică și responsabilă; Disponibilitate de a lucra in ture.Descrierea jobului Responsabilităţi: Participarea activă la încărcarea şi descărcarea mărfurilor din depozit; Efectuarea comenzilor de marfă conform instrucţiunilor primite; Utilizarea echipamentelor în mod corespunzător; Respectarea procedurilor operaţionale la nivel de depozit.Beneficii: Tichete de masă; Dezvoltarea unei cariere în domeniul logisticii într-un mediu interactiv şi prietenos; Acces la traininguri – în funcție de aplicabilitatea în activităţile zilnice; Abonamente Bookster; Pachet - discount la furnizorii Schenker; Evenimente dedicate angajaţilor.
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Personal De Serviciu Arad 6 Zimandului 4h (f/​m)


Candidatul ideal Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Depozit Divizia Foodserv Arad


Candidatul ideal - Experienta minim 2 ani in organizarea, coordonarea si supravegherea activitatii de depozitare- Studii medii / superioare- Limba engleza - constituie un avantaj- Permis conducere categ. B- Abilitatea de a lucra in echipa, intr-un mediu dinamic, abilitati de comunicareDescrierea jobului - Organizează, supraveghează şi răspunde de recepţie, depozitare, pregătire marfă şi livrare din cadrul depozitului de congelate Arad.- Coordonează activitatea de depozitare asigurând reducerea la minim a greşelilor umane.- Supraveghează şi controlează funcţionarea tuturor echipamentelor logistice cu care este dotat depozitul şi informează Manager Regional Operatiuni / Manager Operatiuni orice neconformitate apărută.- Sprijină Managerul HACCP în conducerea, controlul, implementarea şi respectarea normelor HACCP de către întreg personalul din depozit.- Împreună cu Managerul HACCP, propune şi implementează politici şi reguli privind Sistemul de Management al Calităţii şi Siguranţei Alimen
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Receptie Salon De Bronzat


Candidatul ideal vesel, comunicativ,Descrierea jobului - receptie salon de bronzat- incasare clienti- vanzare creme- dezinfectat aparat dupa utilizare- recomandare crema si timpul de bronzareLocatia din Arad Unirii si Micalaca
SUNPOINT 2 SRL

Vanzator Arad 6 Zimandului (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine s
LIDL DISCOUNT SRL

Sef Mentenanta Nadab


Candidatul ideal Nivelul de studii: superioare în domeniul tehnic (de preferinta in electromecanica, automatica sau domenii conexe); Experiență de lucru în mentenanță producție/construcții/industrială minim 3 ani; Experiență în coordonarea unei echipe minim 1 an; Cunoștințe limba engleza nivel mediu; Cunoștințe utilizare MS Office; Experiența cu sisteme informatice de management al mentenanței si gestiunea unor produse/procese constituie un avantaj; Bune abilități de comunicare; Pasiune pentru domeniul tehnic; Persoana proactivă; Construieste relații de lucru bazate pe respect și încredere.Descrierea jobului Coordonează procesul de mentenanță din fabrică (atât tehnic cât și administrativ) cu scopul asigurării funcționării echipamentelor în parametrii optimi, în conformitate cu politicile și procedurile companiei, și cerințele legale; Planifică, organizează și monitorizează operațiunile de mentenanță prin stabilirea activițăților pe termen scurt (plan de intervenții) și pe termen lung (
WIENERBERGER S.​R.​L.​

Șef Mentenanță Nădab


Candidatul ideal Nivelul de studii: superioare în domeniul tehnic (de preferinta in electromecanica, automatica sau domenii conexe); Experiență de lucru în mentenanță producție/construcții/industrială minim 3 ani; Experiență în coordonarea unei echipe minim 1 an; Cunoștințe limba engleza nivel mediu; Cunoștințe utilizare MS Office; Experiența cu sisteme informatice de management al mentenanței si gestiunea unor produse/procese constituie un avantaj; Bune abilități de comunicare; Pasiune pentru domeniul tehnic; Persoana proactivă; Construieste relații de lucru bazate pe respect și încredere.Descrierea jobului Coordonează procesul de mentenanță din fabrică (atât tehnic cât și administrativ) cu scopul asigurării funcționării echipamentelor în parametrii optimi, în conformitate cu politicile și procedurile companiei, și cerințele legale; Planifică, organizează și monitorizează operațiunile de mentenanță prin stabilirea activițăților pe termen scurt (plan de intervenții) și pe termen lung (
WIENERBERGER S.​R.​L.​

Vanzator Arad 7 Padurii (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine s
LIDL DISCOUNT SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Persoana sociabila;- Persoana deschisa sa invete lucruri noi;- Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune;Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;- Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate;- Punctualitate, responsabilitate;🚗Permis de conducere obligatoriu;-Posesorii auto reprezinta un avantaj în plus;-Experienta nu este necesaraDescrierea jobului Beneficii:🔝Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii;🔹Sansa de a lucra intr-o echipa tanara.✅Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari);⏰Program flexibil, independenta in organizarea muncii;✅Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune;🥇🏆Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii;✈️Calatorii in diferite tari.🌍
BG QUALITY AND INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3133 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Relationship Manager Commercial Partners Arad


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comercian
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Custommer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare sau medii- Limba engleza - nivel intermediar, ideal- Obligatoriu: limba italiana – nivel avansat (comunicare orala si scrisa)- Experienta anterioara pe partea de customer service sau procesare comenzi- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala- Orientare catre client- Orientare catre solutii- Abilitati de gestionare a conflictelor- Atentie la detalii- Cunostinte PC: Cunostinte Word, Excel, Outlook Descrierea jobului Locatie job: Strada Cornelia Bodea, nr.2A, AradProgram de lucru: 09.30 – 18.30 Descriere Job:- Supravegheaza intreg procesul de operare al comenzilor (de la introducere, la trimiterea confirmarii, pana la indeplinirea completa a acesteia), lucreaza in sinergie cu Vanzarile, Opreatiunile, Achizitiile si Depozitul asigurand respectarea timpilor de procesare conveniti cu Clientul, si implementand toate actiunilor posibile si necesare pentru a respecta data de livrare solicitata de Client-Se asigura ca, comenzile sunt pr
SMC ROMANIA S.​R.​L.​

Editare Site-uri Wordpress + Cunostinte Grafica Web


Candidatul ideal Ne marim echipa si căutam un coleg sau o colegă care să fie familiarizat/ă cu Wordpress și Woocommerce pentru a ne ajuta la dezvoltarea constantă a magazinelor online pe care le deținem. De asemenea, cunoștințele de grafică prezinta un avantaj. Te remarci prin: Perseverență, seriozitate, creativitate, simț estetic. Să ai cunoștințe de Wordpress, si Pachetele Adobe. Flexibilitate și originalitate, atenție la detalii și interes pentru calitate.Descrierea jobului Ne dorim ca viitorul nostru coleg sa ne poata ajuta cu urmatoarele sarcini:Adăugarea de produse în Woocommerce;Editarea acestora la nevoieAdaugarea de functii noi in site in functie de sugestiile managerului de departamentCrearea de elemente grafice pentru website: bannere, grafică pentru paginile de produs și/sau landing page-uri;Experienta in emag marketplace reprezinta un avantaj. Alte task-uri legate de graphic design și web; Oferim un loc de muncă sigur într-o companie în creștere; Pachet salarial atractiv +
GRĂDINA SĂNĂTĂŢII SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Arad?

Salariul mediu net in Arad este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Arad?

In prezent avem disponibille 1 055 locuri de munca in Arad.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.