Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

9 Locuri de Munca Asistent manager in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

9 Locuri de Munca Asistent manager in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență, preferabil în contabilitate; Experiență în contabilitate primară reprezintă un avantaj; Capacitate de adaptare la situații noi și atenție la detalii; Stil de muncă orientat spre rezultate și performanță; Abilități de prioritizare a activității și de respectare a termenelor limită; Abilități excelente de comunicare; Cunoștințe medii de limbă engleză; Cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru; Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activității de corespondență (email/poștă); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspeții firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetărie, scanări și arhivare documente; Întocmirea de situații/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru;
GEPROCON SA

Secretara /​ Asistent Manager/​ Consilier Imobiliar


Candidatul ideal Daca esti persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.Cerinţe:-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);-absolvent de studii;-bune abilităţi de comunicare şi negociere;-spirit de iniţiativă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;-identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;-finalizarea tranzacţiei imobili
UNUIMOBILIARE IASI S.​R.​L.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: TRIP'N TOUR SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
TRIPN TOUR SRL

Angajam Asistent Manager


1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu colegii, clienții și alte părți interesate este esențială. 2. Abilități organizatorice: Capacitatea de a gestiona eficient programul de lucru, de a prioritiza sarcinile și de a gestiona resursele în mod eficient. 3. Cunoștințe de lucru cu calculatoarele: Competențe solide în utilizarea computerului și a programelor software relevante pentru gestionarea datelor, comunicare și alte sarcini administrative. 4. Abilități de conducere: Capacitatea de a coordona și de a îndruma echipa în atingerea obiectivelor stabilite. 5. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a rămâne calmi și concentrat în situații de stres și de a gestiona eficient termenele limită strânse. 6. Adaptabilitate: Capacitatea de a se adapta la schimbări și de a aborda provocările cu o atitudine pozitivă și flexibilă. Cunoașterea limbii engleze poate fi un avantaj semnificativ
QUICK BUILDERS

Angajam Asistent Manager


SC. Vital Medical Center Memory SRL angajeaza asistent manager Cerinte: -studii superioare, de preferat econimice -cunostinte de contabilitate primara-constituie un avantaj -abilitati de lucru in pachetul Office.
SC VITAL MEDICAL CENTER MEMORY SRL

Ofer Loc De Munca Asistent Manager


Birou de traduceri autorizate cu sediul in P. Ros angajează asistent manager cu fara experienta, minim studii liceale. Relatii la telefon sau CV la
Tranzact

Angajam Asistent Manager In Echipa Stil Imobil


Suntem o agentie imobiliara de renume care se mandreste cu o experienta vasta pe piata imobiliara din Iasi. Echipa noastra este dedicata oferirii serviciilor de cea mai inalta calitate, iar acum cautam sa ne extindem echipa cu un asistent de manager proactiv si organizat. Cerinte: - Studii superioare finalizate; - Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala; - Cunoștințe solide de MS Office, retele SOCIAL MEDIA, CRM (constituie un avantaj); - Abilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detalii; - Persoana serioasa, punctuala, dinamica cu spirit de initiativa. - Permis de conducere Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei interne; - Emitere bonuri fiscale facturi si evidenta acestora; - Tehnoredactare contracte, documente si alte acte specifice postului; - Evidenta tranzactiilor si incasarilor in cadrul companiei; - Intocmire rapoarte de activitate solicitate de catre manager sau colegi din
SC STIL IMOBIL SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.