Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

96 Locuri de Munca Office Assistant in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

96 Locuri de Munca Office Assistant in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Marfă Magazin Retail - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Lucrător Comercial Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să rezolvi probleme și să previi apariția lor*să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu (abilități de merchandiser)3. Te asigur
HR Design Consulting

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiasistent medical generalist full-time Cerințele postuluiAviz de liberă practică și asigurare de malpraxisCunoștințe de limbă engleză - nivel mediuCunoștințe de operare PC (office) și tehnoredactare - nivel mediu-avansatDisponibilitate de lucru in ture de ziExperienta in cabinete de cardiologie, in recoltare probe biologice si tratamente parenterale constituie un avantajexperienta de minim 1 an -1 postexperienta > 3 ani - 1 post Va rugam transmiteti CV pe adresa de e-mail.
Cardio Praxis SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Asistent Proiect


Candidatul ideal PENCRAFT caută Asistent proiecte pentru biroul de consultanta din Iasi. Dacă eşti o persoană entuziasta, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua, pui pasiune in ceea ce faci si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei PENCRAFT! La PENCRAFT vei fi implicat în proiecte si misiuni de consultanță de anvergura si vei avea ocazia sa inveti si sa te perfectionezi continuu alaturi de cei mai buni experti în domeniu.Profilul candidatului: Studii superioare economice/comunicare si relații publice; Experienta de minim 6 luni pe un post similar sau intr-un domeniu relevant conex; Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, etc.); Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj; Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris; Capacitatea de a lucra in echipa; Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor; Capacitate de a identifica soluţii; Abilitatea de a gestiona m
PENCRAFT SRL

Media netă estimată pe baza celor 28 de salarii introduse în Salario: 3510 RON/Luna

Asistent De Vanzari Iasi Copou


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Medical Generalist In Iasi


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Asistent Receptie


Candidatul ideal Cerințe:Dinamic și dornic de a învățaÎndemânatic și deschisHarnic și plin de energieDescrierea jobului Responsabilități:Curățarea și întreținerea încălțămintei conform standardelor noastreAsigurarea unui serviciu prompt și atent pentru cliențiUtilizarea casei de marcatReceptia clientilorBeneficii:Salariu competitivProgram felxibilMediu plăcut și colectiv tânărLocația în mijlocul orașuluiTrimite CV-ul tău la: [email protected] scrie-ne pe WhatsApp la: 0791303333
RUBIKON MEDIA ADVERTISING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 611 de salarii introduse în Salario: 2797 RON/Luna

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Asistent Relatii Clienti


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana comunicativa, capabila sa lucreze in echipa.Candidatul ideal are: cunostinte de limba engleza de nivel mediu (scris + conversational) se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti cu care intra in contact sa fie amabil si flexibil, principalul scop fiind satisfactia clientului; stie sa centreze discutia pe nevoile clientului; are bune abilitati de comunicare si negociere; are cunostiinte medii de utilizare a computerului (Word, Excel, Email).Ai un avantaj daca: ai experienta anterioara in domeniul vanzarilor, e-commerce, comunicare, call-center, suport clientiDescrierea jobului Responsabilitatile postului: preluarea telefonica a comenzilor prezentarea intr-un mod atractiv si profesional al produselor companiei gestionarea si rezolvarea solicitarilor primite de la clienti realizarea relatiilor de colaborare cu clientii noi sau existentiBeneficii: Salariu motivant si politica de bonusare baza pe realizari Lucrul intr-o echipa tinara
MAKEUP SHOP SRL

Media netă estimată pe baza celor 836 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Vanzari Iasi


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și plăcut;• discoun
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent De Vanzari Miroslava


Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Gestionar


Candidatul ideal GestionarDescrierea jobului Gestionar
ADN PREFABRICATE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1977 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionari Depozit


Candidatul ideal Compania angajeaza Gestionari depozit.Candidatul Ideal Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; Experienta intr-un post similar constituie avantaj.Pachet de beneficii:-Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;-Salariu dinamic, motivant;-Comisioane, in functie de realizari;-Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi-Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate;-Program de lucru: Luni-Vineri in intervalul 08:00-17:00( cu o ora pauza de masa inclusa) Descrierea jobului Descrierea jobului pentru GESTIONARI DEPOZITAsigura gestiunea fizica si monitorizarea stocului de marfa;Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei;Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei;Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie;Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;Preda marfa catre c
GLOBAL PLAST INVEST S.​R.​L.​

Secretara Birou Notarial


Candidatul ideal - Abilități avansate tehnoredactare;- Seriozitate, punctualitate;- Aptitudini de comunicare cu publicul;- Bune abilități de organizare și prioritizare.Descrierea jobului -Inregistrare/eliberare acte-Întocmire și transmitere documente către ANCPI, ANAF, etc.-Redactare acte notariale-Arhivare documente
PAVEL A.​ CORINA - BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL

Asistent Farmacist - Dr.​max Iasi


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist pentru orașul Iasi!Ce așteptăm de la tine? Să ai studii de specialitate (Școala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis minim 6 luni; Să ai aviz de Liberă Practică avizat pe anul în curs; Să ai abilități de relaționare și comunicare.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a răspunde nevoilor acestora; Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale; Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare.Ce iți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperir
DR.​MAX S.​R.​L.​

Gestionar Depozit - Showroom Iasi


Candidatul ideal Gestionar depozitAi studii medii sau superioare și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Gestionar depozitCalificări, competențe și abilități necesare Experiență anterioară de lucru într-un depozit sau showroom (constituie avantaj); Cunoștințe de operare PC; Abilități de organizare, comunicare și relaționare; Studii medii absolvite (diplomă de bacalaureat); Ordonat și atent la detalii; Abilitatea de a lucra în echipă; Motivație, curiozitate, proactivitate.Responsabilități Recepție marfă și repartizare în zonele de depozitare conform procedurilor interne; Participare activă la operațiunile de încărcare/descărcare; Participare la inventarele organizate în cadrul depozitului; Aprovizionare și aranjare
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Gestionar Depozit - Showroom IaȘi


Candidatul ideal Ai studii medii sau superioare și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Calificări, competențe și abilități necesare Experiență anterioară de lucru într-un depozit sau showroom (constituie avantaj); Cunoștințe de operare PC; Abilități de organizare, comunicare și relaționare; Studii medii absolvite (diplomă de bacalaureat); Ordonat și atent la detalii; Abilitatea de a lucra în echipă; Motivație, curiozitate, proactivitate.Responsabilități Recepție marfă și repartizare în zonele de depozitare conform procedurilor interne; Participare activă la operațiunile de încărcare/descărcare; Participare la inventarele organizate în cadrul depozitului; Aprovizionare și aranjare produse la raft, etichetare și am
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Asistent Medical


Candidatul ideal Echipa KlassDental caută o persoana asistent medical [‼️]Căutăm o persoană responsabilă, dornică să învețe lucruri noi, deschisă atât în relația cu persoanele din colectiv, cât mai ales în relația cu pacienții, cărora le acordăm întreaga atenție.Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră, așteptăm sa depui cv-ul la adresa: [email protected]țe:- diplomă de absolvent- experiența constituie un avantaj, dar nu e obligatorie, avem posibilitatea de a învăța împreună.
KLASS DENTAL 03 SRL

Media netă estimată pe baza celor 3244 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Autoparc - Iasi


Candidatul ideal S.C. Snack-Trade S.R.L, marca comerciala ,,BANZAI,, angajeaza gestionar parc auto pentru filiala Bacau.Compania GARANTEAZA salariu decent + bonuri de masa, faciliatate program flexibil in dependenta de necesitate. (contract de munca fulltime)Descrierea jobului Cerinte:*permis de conducere cat. "B". (obligatoriu)*responsabilitate*reparatii minore (schimb becuri, sigurante)*verificare periodica la ulei, lichid frana, antigel, lichid servodirectie.*intocmirea proceselor de predare primire, verificare.*monitorizarea reparatiilor in servis.*organizare*gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
SNACK-TRADE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 96 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.