Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

954 Locuri de Munca in Bacau - Joburi in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

954 Locuri de Munca in Bacau - Joburi in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sef Garaj - Bacau


Candidatul ideal Implicat in activitatea de zi cu zi.Descrierea jobului Activitatea curenta consta in:-promovarea recrutarii de soferi pe plan local-interviuri si angajari soferi pentru flota proprie-mentinerea in stare buna a parcului auto - mentenanta, reparatii - pentru asigurarea sigurantei in circulatie-intocmirea listelor de reparatii ale autovehiculelor si gasirea celor mai bune variante-verificarea expirarii ITP, RCA, ROviniete, etc...-verificare permanenta a starii camioanelor-aplicarea masurilor de procetie a muncii-intocmirea de dosare de dauna pentru camioanele alocate-rezolvarea dosarelor de dauna in mod operativSe acorda: bonus de performanta, bonuri de masa de 40 ron, prime Craciun,Paste si Ziua Copilului, asigurare medicala privata, decontare transport.
AHEAD LOGISTICS SRL

Manipulant Marfa (depozit Bacau)


Candidatul ideal Căutăm colegi veseli, motivați și dornici să se dezvolte într-o companie de renume și care este în continuă expansiune în România, Aurora Multimarket.Dacă îți place să ai lucrurile în ordine și să fii în permanentă mișcare, atunci te așteptăm să fii parte din echipa Aurora Multimarket – depozit Bacău.Cerințe: Seriozitate și punctualitate; Disponibilitate la efort fizic; Capacitate dе soluționare a problemelor întâlnite; Capacitate organizatorică și putere de concentrare; Capacitate dе a lucra în echipă; Studii minime gimnaziale/medii/școală profesională.Descrierea jobului Responsabilități: Efectuează operațiuni de încărcare – descărcare a mărfurilor în/din mijloacele de transport; Respectă instrucțiunile de lucru ce se referă la manipularea și depozitarea mărfurilor; Pаrticipă lа opеrațiunile dе rеcеpțiе a mărfii; Arаnjеаză marfа pе rаfturi în dеpozit; Pregătеștе mаrfа pеntru distribuție conform comеnzilor; Încărcarea marfurilor în mijloacele de transport se va face în
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier Piese Auto


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane motivate si pasionate de industria auto, care sa se alature echipei noastre.Daca esti o persoana cu experienta in identificarea si selectarea pieselor auto si esti deschis sa inveti lucruri noi, atunci aceasta pozitie este potrivita pentru tine.Cerinte:Experienta anterioara in identificarea, selectarea si verificarea pieselor auto necesare pentru reparatii si intretinerea vehiculelorDorinta de invatare si perfectionare;Abilitati de colaborare si comunicare cu departamentele implicate;Cunostinte bune de utilizare PC;Caracter organizat, loial, integru;Cunosterea programelor de identificare piese auto constituie un avantaj;Atent in indeplinirea sarcinilor si in planificare;Descrierea jobului Responsabilitati:Identificarea si selectarea pieselor auto necesare pentru reparatii si intretinerea vehiculelor;Verificarea calitatii pieselor auto si asigurarea conformitatii cu cerintele clientilor;Colaborarea stransa cu departamentul de receptie si
MIHOC SRL

Hr Recrutare - Talent Aquisition Specialist - Bacau


Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Cerinte Bună,Bine ai venit pe pagina noastră.Colegii noștri din Electromontaj, Sucursala Bacau, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități:- Studii superioare finalizate: Facultatea de Psihologie sau Sociologie.- Experiență pe un post similar de minim 3 ani;- Cunoștințe de limba engleză – minim nivel mediu conversațional;- Bune abilități de comunicare;- Cunoștinte Microsoft Office – minim nivel mediu; - Atentie la detalii, fire analitică;- Experiență în Learning & Development reprezintă un avantaj Responsabilitati Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru:- Conducerea întregului proces de
Electromontaj

Suport Tehnic Limba Franceza - 3200 - 4100 Net


Candidatul ideal - Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii franceze atat scris cat si vorbit;- Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze constituie avantaj;- Disponibilitate pentru program in ture in intervalul 08.00-21.00 de luni pana vineri;- Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii;- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide;- Atentie la detalii;- Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel;- Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica;- Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client.Descrierea jobului - Inregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice;- Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora;- Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Service Desk Analyst With English - Iasi & Bacau


Candidatul ideal SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE:• Excellent understanding of English – spoken and written;• Confidence in speaking to users directly;• Troubleshooting experience in a support environment;• Ability to work under pressure ;• Basic networking skills required;• Basic Audio Visual knowledge preferred;• Strong experience working in a service desk or incident management environment preferred.Descrierea jobului ROLE AND RESPONSIBILITIES: Act as initial point of contact for all end-user support requirements; ​Act as first line support for any users experiencing issues with room bookings; Provide video and audio 1st line support services; Incident logging and tracking; Attempt to resolve as many incidents as possible at first point of contact offering advice and guidance; Provide day-to-day Video Conference session support, including programming call and call monitoring, assist in testing links to authorised external companies, monitor usage and availability of equipment in roo
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Analist Investitii Bacau/​bucuresti


Candidatul ideal Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie de Consultanță pentru Afaceri și Management Analist Investitii in Bacau/Bucuresti.Cerințe :Studii superioare în domeniul economic sau tehnicExperiență minimă de 3 ani în activități specifice piețelor de capital, financiare sau bancareCursuri de specializare în analize economice și financiare, în special pe piața de capitalUtilizator experimentat Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)Cunoștințe avansate de limba englezăCertificări recunoscute în domeniul Portfolio Management (CPM, Asset and Portfolio Management)Certificări recunoscute în evaluarea activelor (ANEVAR)Experiență în consultanță în investiții, evaluare și analiza proiectelorCursuri ESG (Environmental, Social, and Governance) constituie un avantajCunoștințe solide despre legislația aplicabilă în domeniuDescrierea jobului Responsabilități Principale:Administrarea portofoliului de investițiiElaborarea strategiilor de investiții și dezinvestiții confo
ADECCO ROMANIA

Back-office Analyst With French


Candidatul ideal Role overview: This role is responsible for performing various administrative tasks to support the efficient operation of our back-office functions. Your primary focus will be on data entry, maintaining accurate records, processing orders, resolving any issues that may arise during the order fulfilment process and ensuring effective communication with internal teams and external stakeholders. Main requirements: Good verbal and written communication skills in French (medium/ advanced level). Strong organizational skills and attention to details. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook). Willingness to learn and adapt to new technologies, with a proactive approach to professional development. Strong team player with the ability to collaborate effectively within a team environment. Flexibility to adapt to changing business dynamics and priorities. Descrierea jobului Main responsibilities: Receive and process customer orders submitted through the intern
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Electrician (226286)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Școală profesională, liceu de specialitate/ electrician Constituie avantaj absolvirea unui liceu cu profil energetic, electrotehnic, electromecanic cu diploma de bacalaureat Experienţă practică necesară: 1 an activitate în instalaţii electrice Altele: Permis de conducere categoria B (cerință obligatorie)Descrierea jobului Execuți activităţile de exploatare a instalaţiilor de distribuţie din mediul urban-rural din cadrul formaţiei în care îți desfăşori activitatea şi pentru care ești autorizat SSM Execuți sarcinile rezultate și operezi în mod corect și la timp datele necesare întreținerii aplicației FSMS pe terminalele specifice Citești contoarele de energie electrică la abonaţii casnici (neprogramat), micii şi mari consumatori (programat/ neprogramat) în vederea facturării consumului; realizezi executarea de deconectări-reconectări Verifici funcţionarea corectă a contoarelor de toate tipurile, monofazate şi trifazate în montaj direct/ semidirect cât
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Merchandiser produse lactate - Bacau


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Firma producatoare de produse lactate, angajeaza MerchandiserCandidatul ideal: - Studii medii- Experienta pe un post similar- Persoana responsabila, organizata si constiincioasa. Responsabilitati - aranjarea si aprovizionarea produselor la raft;- verificarea și actualizarea preturilor la raft;- asigurarea semnalizarii produselor la raft aflate in promotie;- monitorizarea stocurilor;- elaboreaza rapoarte cu privire la activitatea desfasurata conform fisei postului. Alte informatii Beneficii: salariu fix + bonuri de masa + decontare transportProgram de lucru: L
Professional

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Sales Manager


Candidatul ideal ROBINETE.EU este in cautare de:- O persoana optimista;- O persoana pozitiva, dinamica;- Sa ii placa sa vorbeasca la telefon;- Sa ii placa provocarile;- Sa lucreze bine in echipa;- Studii superioare/medii- Nu necesita experienta deoarece totul se invata la noi!- De preferat carnet de conducereDescrierea jobului - Realizeaza planul zilnic impreuna cu colectivul .- Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.- Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza.- Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.- Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.- Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.- Executa or
REGENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 340 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Tehnician Service - Oradea/​bacau


Candidatul ideal Arctic SA este in cautarea Tehnician Service care sa se alature echipei noastre. Daca esti o persoana ambitioasa, cu abilitati tehnice, dispusa sa ofere suport in livrarea serviciilor de inalta calitate clientilor nostri, atunci aceasta oportunitate este pentru tine!Alatura-te echipei Arctic si hai sa ne cunoastem!Candidatul ideal: Studii medii, profil tehnic; Abilitati de planificare, organizare si monitorizare; Abilitati de comunicare si atitudine orientata catre client; Capacitate de lucru cu termene limita; Cunostinte din zone tehnice: electrica, mecanica, frigotehnie, electronica sau IT; Permis auto categoria B; Disponibilitatea de a se deplasa in aria desemnata.Descrierea jobului Responsabilitati: Instalarea, depanarea, mentenanta produselor din portofoliul companiei; Realizarea sarcinilor de lucru cu simtul raspunderii si respectarea procedurilor de lucru; Asigurarea calitatii lucrarilor si respectarea termenelor de executie; Colaborarea eficienta cu colegii si
BEKO ROMANIA S.​A.​

Asistent Servicii Client


Candidatul ideal Salut!Vrei să lucrezi într-unul dintre cele mai stabile domenii? Hai la Orange!Activitatea ta se va desfasura de la sediile noastreBacau - Piata Revolutiei 3-4Bucuresti - Drumul Taberei, Nr. 41-43. :)Dacaiti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze;iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii;iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica;stii sa negociezi si, dе obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui;esti spontan si pasionat dе social media;esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele Orange detii echipament personal.Atunci te asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam.Descrierea jobului Ce ar trеbui sа fаci?sа prеiei аpеlurile din pаrtеa clientilor si sа lе ofеri informаtii dеsprе serviciilе si produsеlе partenerilor Orange;sа еfеctuezi diferitе schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate
ORANGE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Achiziții


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Operator Echipamente Smt


Candidatul ideal Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 de lei la primul salariu​​ Studii tehnice, Cunostintele de electronica si experienta pe linii de asamblare constituie un avantaj Capacitate dezvoltată de analiza si gestionare a sarcinilor Riguros in respectarea procedurilor de lucru Atentie la detalii Motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si spijinit in dezvoltarea profesionala Are bune abilitati de comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitati Operare echipamente de plantare a componentelor SMD prin tehnologia SMT pe placile electronice Inspectia calitatii lucrărilor efectuate Semnalarea neconformităţilor constatate privind procesele, produsele cu care vine în contact prin sarcinile de lucruBeneficii: Bonus de performanta, acordat trimestrial Tichete de masa Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.) Asigurare medicala si asigurare de viata Voucher de vacanta Decontare transport public intrau
A-E ELECTRONICS S.​A.​

Inginer Electronist


Candidatul ideal Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 de lei la primul salariu​​ Absolvent de studii superioare de Automatica si calculatoare / Electronica / Mecatronica Constituie un avantaj cunoasterea modului de utilizare a unui program CAD în domeniul electric Cunoaste limba engleza – nivel mediu (citit, scris) Riguros in respectarea procedurilor de lucru Are motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si spijinit in dezvoltarea profesionala Are bune abilitati de comunicare si spirit de echipa Vor fi contactati pentru interviu doar candidatii selectatiDescrierea jobului Responsabilitati: Dezvoltarea schemelor electrice pentru testarea automată a ansamblelor/subansamblelor electronice. Beneficii:Bonus de performanta, acordat trimestrial Tichete de masa Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.) Asigurare medicala si asigurare de viata Voucher de vacanta Decontare transport public intraurban
A-E ELECTRONICS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 163 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Mecanic /​ Electromecanic


Candidatul ideal Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 de lei la primul salariu​​ Absolvent de liceu / scoala profesionala cu profil tehnic Motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si spijinit in dezvoltarea profesionala Abilitati de comunicare si lucru in echipa Atentie la detalii Cunostintele de desen tehnic si experienta in domeniu constituie un avantajDescrierea jobului Descrierea jobului: Executia lucrarilor de mecanica fina Inspectia calitatii lucrărilor efectuate Semnalarea neconformităţilor constatate privind procesele, produsele cu care vine în contact prin sarcinile de lucruBeneficii: Bonus de performanta, acordat trimestrial Tichete de masa Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.) Asigurare medicala si asigurare de viata Voucher de vacanta Decontare transport public intraurban
A-E ELECTRONICS S.​A.​

Electronist


Candidatul ideal ​Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 de lei la primul salariu​​ Detine cunostinte si/sau experienta in domeniile masurarilor electrice, a circuitelor electronice - analogice si digitale, a componentelor electronice; Este motivat sa invete lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si se ofera sprijin pentru dezvoltare; Manifesta seriozitate/responsabilitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Activitate de electronist, conform fisei postuluiBeneficii: Se asigură instruire specifică în cadrul societăţii; Bonus de performanta; Tichete de masa; Tichete cadou ( de sarbatori, zile de nastere etc.); Asigurare medicala si asigurare de viata; Vouchere de vacanta; Decontare transport public intraurban.
A-E ELECTRONICS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 252 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Responsabil Regiune Mentenanta


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare tehnice profil energetic; Minim 1-3 ani experiență într-o funcție similară;Cunoștințe și abilități: Bune abilităţi de organizare şi gestionare a timpului; Un nivel ridicat de etică de lucru şi integritate morală; Disponibilitate la deplasări în teren.Reprezintă un avantaj: Experiență în coordonare și lucrări de construcții montaj Rețele Electrice; Cunoștințe de analiză oferte pentru licitații lucrări ; Experienţă în execuția liniilor electrice aeriene ((0.4-20 kV) și în cablu subteran (0,4-20 kV), posturi de transformare (20/0.4 kV);Descrierea jobului Coordoneaza execuția lucrărilor mixte în domeniul rețelelor electrice și de construcții montaj; Participa activ la elaborarea strategiei si la identificarea unor oportunitati de business pe termen mediu si lung a Regiunii pentru activitate de Mentenanta; Pe baza strategiei, propune planul anual de actiuni in cadrul Regiunii pentru activitate de Mentenanta fiind deschis si informand asupra includ
ADREM INVEST SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Bacau?

Salariul mediu net in Bacau este de 3 500 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Bacau?

In prezent avem disponibille 954 locuri de munca in Bacau.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.