Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

48 Locuri de Munca in Ramnicu Sarat - Joburi in Ramnicu Sarat

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

48 Locuri de Munca in Ramnicu Sarat - Joburi in Ramnicu Sarat

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ramnicu Sarat si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coechipier pentru echipa noastra din Ramnicu Sarat.Doar candidatii care indeplinesc cerintele jos mentionate vor fi invitati la discutii.Ne dorim ca viitoarea persoana sa aiba: Studii superioare economice absolvite; Obligatoriu-Experienta Minim 1-2ani in Vanzare&Analiza segment clienti IMM/Microbusiness; Avantaj-Experienta Minim 1-2ani in Management de Oameni (gestionare echipa); Competente: Colaborare si sprijin, spirit de echipa; Orientare spre rezultate; Abilitati foarte bune de organizare, coordonare & motivare a echipei; Capacitate de analiza & sinteza; Adaptare la schimbare si rezilienta.Descrierea jobului Ca responsabilitati principale ar fi: Administreaza activitatea curenta, zilnica a punctului de lucru din pozitia de conducator al acestuia, fiind responsabil in aceeasi masura pentru vanzari, operatiuni, creditare, managementul riscului si a resurselor umane; Contribuie la implementerea strategiei locale si realizarea bugetului sucursal
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal Profilul tău Ai studii medii finalizate; studiile superioare absolvite constituie un avantaj; Ai minim 1 an experiență profesională anterioară relevantă; Ești rezistent/ă la stres și flexibil/ă; Ești amabil/ă și orientat/ă către client; Ești organizat/ă și orientat/ă către rezultate; Ești implicat/ă și responsabil/ă în tot ceea ce faci; Cunoașterea limbii engleze constituie avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei coordona echipa și vei reprezenta managerul de magazin în lipsa acestuia sau a adjunctului managerului de magazin; Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și vei participa la inventare; Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin; Te vei asigura că indicatorii operaționali și de personal se îndeplinesc
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Cunostinte operare PCSpirit de echipaFlexibilitateAbilitati de comunicareResponsabilitate Descrierea jobului Manipularea si etichetarea cutiilor si dosarelor cu care se lucreaza;Sortare documente (ex: pe tip document, pe departamente, etc);Ordonare documente (alfabetic, cronologic);Numerotare documente;Scanare documente;Reconstituire documente: capsare, reintroducere in dosare/bibliorafturi si cutii, legare cu sfoara in coperti de carton;
BEAR INTEREST PROJECT S.​R.​L.​
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Licenţă studii economice Experienta minima de 4 ani in domeniul contabil. Experienta pe un post similar constituie avantaj. Cunoșterea programului de contabilitate SAGA. Cunoştinţe MS Office. Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate. Capacitate de lucru în echipă. ​Persoană serioasă, motivată şi ambiţioasă.Descrierea jobului Servicii financiar-contabile pentru companii micii si medii.Programul de lucru este zilnic, luni -vineri, între orele 8:00 - 17:00, cu pauză de masă.
STANDARD CONT
Candidatul ideal Cine ești tu?O persoană deschisă și comunicativă, care nu se lasă până nu rezolvă orice situație, oricât de încurcată. Îți place să fii de folos și să-i îndrumi pe alții mai ales prin procedurile birocratice ale obținerii unui credit, astfel încât să li se pară totul „floare la ureche”. Ești o persoană persuasivă și meticuloasă și ai educația lucrului bine făcut.Descrierea jobului Ce vei avea de făcut?Vei informa clienții și potențialii clienți cu privire la cele mai avantajoase metode de creditare astfel încât să își poată cumpăra produsele dorite în acel moment, nu peste luni de zileVei urmări finalizarea cererilor de creditare depuse, păstrând legătura atât cu banca cât și cu clientul, astfel încât toate procedurile și regulile să fie respectateVei urmări evoluția pieței astfel încât să fii la curent cu noutățile (servicii noi, oferte ale concurenței, schimbări în nevoile clienților)Vei informa clienții și despre celelalte servicii standard ale companiei (spre exemp
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Ne căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului 👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu + tichete de masă electronice;- BONUSURI de performanță, bonus de conduită (250 lei), bonusuri individuale
RIGHT BETTING
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuVei coordona echipa și vei reprezenta managerul de magazin în lipsa acestuia sau a adjunctului managerului de magazin;Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și vei participa la inventare;Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin;Te vei asigura că indicatorii operaționali și de personal se îndeplinesc și vei oferi suportul colegilor în realizarea acestora;Vei prelua și gestiona solicitările și eventualele reclamații ale clienților;Vei avea un rol activ în activitatea zilnică din magazin.Profilul tăuAi s
Lidl
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal -limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;Descrierea jobului JOB AGENCY CTN selecteaza pe tot parcursul anului personal hotelier (ospatari, cameriste, barmani, barwaiteri, receptioneri, bucatari, nightwatch, coafeza, maseuri,etc.), pentru vapoare de croaziera in Europa.Cerinte:-limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;-salarii intre 1100 euro - 3500 euro + prepaid tip + table / cabin tip ;!!! PLECARI RAPIDE SI SIGURE, SERIOZITATE MAXIMA !!!
SAINT ANGEL SRL
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunoastere fluenta a limbilor romana si poloneza (atât verbal, cat si scris);- experienta de lucru in comert/finante/administrare constituie un avantaj;- minte analitica;- abilitati interpersonale;- incredere si responsabilitate;- bune cunostinte de operare calculator;- disponibilitate pentru calatorii de afaceri;- permis de conducere categoria B - utilizare activa.Descrierea jobului Responsabilitati- cooperare cu tari straine- cu companii din grupul de capital si cu colaboratorii.- traduceri romano-poloneza / poloneza-romana – verbale si scrise;- intocmirea rapoartelor pentru Consiliul de Administratie;- analiza datelor;- sprijinul Consiliului de Administratie in indeplinirea sarcinilor;- controlul corectitudinii procedurilor interne si circulatiei documentatiei;- crearea colaborativa a materialelor de marketing si informare ale Companiei.Noi oferim- o munca atractiva, pe baza de contract de munca, intr-o companie cu o pozitie bine stabili
VIKINGPROFIL
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Minim studii medii in domeniul constructiilor civile Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara, in coordonarea echipelor de muncitori proprii sau subcontractori in cadrul unor proiecte de constructii complexe si de anvergura Cunostine limba rusa la nivel avansat Carnet de conducere categoria BDescrierea jobului Electrogrup își propune dublarea Rețelei Metropolitane de Fibră Optică a Municipiului București în următorii 4 ani. În același timp, se va ocupa de mentenanța rețelei existente și de supervizarea instalării în subteran a cablurilor de către operatorii telecom.Deschidem o noua oportunitate de a te alatura echipei noastre:Sef Echipa/Maistru in Constructii- Bucuresti -Misiune: Coordonarea lucrarilor de constructii civile in cadrul proiectelor de telecomunicatii, smart city si dezvoltare urbanaResponsabilitati: Urmareste respectarea specificatiilor proiectului tehnic si cerintelor de calitate, si este raspunzator de respectarea acestora Studiaza documentatia proi
ELECTROGRUP INFRASTRUCTURE SA
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 48 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.