Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

31 Locuri de Munca in Campulung Muscel - Joburi in Campulung Muscel

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

31 Locuri de Munca in Campulung Muscel - Joburi in Campulung Muscel

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Campulung Muscel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Candidatul pe care îl căutăm va avea: Studii medii – profil tehnic. Experiență în mediu tehnic industrial. Experiență pe un post similar. Competențe de operare computer (MS Office). Limba engleză: nivel mediu/conversațional. Abilități de planificare și organizare. Atenție la detalii, analitic. Orientare către domeniul SSM. Capacitate de analiză și de rezolvare a problemelor. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Responsabilități principale: Asigură coordonarea și realizarea tuturor activităților de natură administrativă în cadrul punctului de lucru (dotări și curațenie birouri, vestiare, săli de ședință, spații verzi fabrică, curățenie industrială). Monitorizează activitatea firmelor contractoare cu care colaborează - raportare lunara, monitorizare curățenie fabrică. Pregatește logistica pentru evenimente interne (training-uri, workshop-uri, ședințe, alte evenimente speciale).
HOLCIM (ROMANIA)
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); Experienta in retail (1-2 ani); Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Deputy Shop Manager vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare unice pentru clientii IQOS, utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Coordonarea echipei de consultanti de vanzari din locatia pe care o gestionezi; Utilizarea eficienta a sistemelor de vanzare si promotii si asigurarea functionarii lor optime; Raportarile periodice sau cele solicitate punctual Realizarea pontajul lunar pentru
ORBICO
Candidatul ideal Cautam o persoana tanara cu studiile in curs sau proaspat absolvent ,comunicativa , riguroasa ,cu spirit de echipa.O fire analitica si indrazneata , care doreste sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei noastre .Cerinte : limba engleza nivel mediu ( franceza reprezinta un avantaj) studii in curs /proaspat absolvent microsoft officeDescrierea jobului Responsabilitati:- transmitere cereri/oferte catre furnizori- gestionare situatii incasari/plati- actualizare preturi sistem- gestiune date- mentine legatura cu celelalte sucursale
HAULOTTE ARGEŞ
Candidatul ideal Persoana dinamica si amabila, comunicativa, atenta la detalii, cu spirit organizatoric. Cunostinte PC (word, excel, powerpoint), navigare internet; Studii medii sau superioare; Limba engleza nivel avansat.Descrierea jobului Activitati de protocol legate de clienti si furnizori; Organizare activitate secretariat: primire si inregistrare documente, lansare comenzi secretariat, cereri oferte, rezervari avion si cazare; Activitati specifice postului.
LIDYA WALNUTS
Candidatul ideal Are grija de siguranta si buna organizare a muncii sale; Persoana organizata si dinamica, atitudine pozitiva, care doreste sa invete ceva nou; Seriozitatea si dorinta de a coopera pe termen lung; Forță și rezistență la efort fizic. Cunostinte citire desen tehnic Reprezinta un avantaj cunostinte hidraulice/instalatiiDescrierea jobului Responsabilitati : Asigură necesarul de materiale la locul de muncă Efectuează trasarea pentru tăiere-debitare Execută operația de tăiere-debitare Asigura buna executie a asamblarii si a premontajului in atelier.Beneficii: salariu atractiv de la 2200 net bonuri de masa diurna de deplasare plata orelor suplimentare bonificatii pentru implicarea in proiectele majore Punct de lucru : Pitesti
LIXLAND
Candidatul ideal Un avantaj il reprezinta cunoastere programe proiectare gen Autocad, SolidworksAlt avantaj cunostinte electricePersoana tanara, dinamicaIntegrare in colectivLimba englezaCarnet conducere B.Descrierea jobului To do:Identificare noi clienti pe parte de lucrari mecano-sudura si prelucrari mecaniceTrasarea atributiilor persoanelor executante din cadrul companieiUrmirea realizarii lucrarilor si a termenelor de executieParticiparea la dezvoltarea sectorului mecanic in cadrul firmei Beneficii:Bonificatii salariale in functie de implicare si rezultate.Posibilitate avansare in post conducere.
LIXLAND
Candidatul ideal Angajam sofer categoria C, se lucreaza pe camion de 7.5 T! Perioada de lucru o agreem impreuna!Cerinte: Permis categoria C obligatoriu; Responsabilitate, constiinciozitate; Fara cazier judiciar; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate; Respectarea normelor legale in vigoare privind transportul rutier; Aduce la cunostinta orice problemă în legătură cu starea mașinii în vederea programării la service.Beneficii: Salariul cuprins intre 1950 - 2950 EURO;
ERICSEM LOGISTIC S.​R.​L.​
Candidatul ideal Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student; Esti atras dе o cariera in relatia cu clientii; Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor; Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara; Esti o persoana determinata, calma si pozitiva; Detii cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel).Descrierea jobului Cum va аrаta o zi din viаtа ta lа Telеkom: Vei asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; Vei promova si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, Vei furniza informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emi
Telekom Romania
Candidatul ideal • Minim studii medii• Experienta minim 1 an in vanzari (domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj)• Foarte bune abilitati dе comunicare si dе negociere• Entuziasm si spirit dе echipa• Flexibilitate, Dispus la calatorii (30-40%)• Permis dе conducere categoria B fara antecedenteDescrierea jobului • Actionеаza in permanеnta in vеderеа cresterii numаrului de cliеnti activi pe zonа• Raspundе dе rеаlizаrеa obiectivеlor si targetelor de vanzari• Raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu toti clientii alocati• Promovarea si vanzarea produselor conform obiectivelor stabilite• Aplica si respecta politica si strategia companiei• Responsabil de incasarea banilor la termenele stabiliteOferta (bonusuri, beneficii)• pachet salarial atractiv compus din salariu fix si comision• bonuri de masa• masina sau contract comodat masina personala• telefon
COSMOS MOBILE
Candidatul ideal Noi suntem:Oameni buni. Produse bune. Momente bune.Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.Intelegem clientii si oamenii din jur.Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.Nu vindem doar produse, cream experiente.Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce fаcеm noi pentru tinе? Iti ofеrim oportunitаteа dе а lucrа in rеteauа dе rеtаil modеrn cu cеа mаi mаrе acopеrirе geogrаficа din Romаniа; Pentru ca ne placе sа investim in oаmenii cаrе nе reprеzinta, iti oferim trаining profеsionаl; Iti ofеrim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei face tu
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Cerinte:- Studiile Superioare sunt obligatorii;- Experienta in domeniul Consultantei/ Bancar (persoane juridice) minim 3 ani experienta;- Sunt necesare cunostinte temeinice Microsoft Office, Adobe Acrobat Pro, Internet Explorer (persoanele selectate dupa interviu vor sustine o proba practica);- Sa fie responsabil/a si sa fie atenta la detalii;- Sa fie dispus/a sa invete si sa creasca profesional;- Sa fie bine organizat/a pentru obtinerea unei bune productivitati;- Sa fie un/o bun/a profesionist/a care iubeste munca pe care o desfasoara;- Sa aiba capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Sa fie o persoana calma si stapana pe sine, stim cu totii cat de dificili sunt anumiti clienti;Reprezinta avantaje:- Detinerea unei diplome universitare/postuniversitare in domeniul Economic, Juridic si Inginerie;- Cunostinte privind realizare analiza financiara;Descrierea jobului Cateva dintre responsabilitatile job-ului sunt:- Sa scrie/depuna/raspunda la clarificari/impleme
FORUM PROIECT INVEST
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Descrierea jobului Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident!Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducereCe vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa taCe vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carierăExperienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri Acționăm cu responsabilitate, respect şi
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal În prezent căutăm bucătari (m/f/d) pentru restaurantele noastre pentru companii, din toată Germania.Cerințe:· Studii de bucătar finalizate sau experiență profesională ca bucătar· Mod de lucru independent și organizat· Cunoștințe de germană sau engleză· Pasiune pentru profesie și pentru tendințele actuale· Bune maniere și un aspect îngrijit· Abilitate de a lucra în echipă și orientare spre serviciiDescrierea jobului Ce vă oferim:· Program de lucru planificabil și weekenduri libere· 13 salarii· Un loc de muncă sigur în cadrul unui mare concern internațional· Furnizarea și curățarea îmbrăcămintei de lucru· Oportunități de formare și dezvoltare· O echipă implicată cu pasiune· Beneficii corporativeAșteptările noastre:· Pregătirea și prepararea mâncărurilor proaspete· Aranjarea preparatelor pentru servire· Asigurarea unui flux de producție optim· Suport pentru organizarea conceptului nostru de bucătărie· Responsabilitate privind aplicarea și respectarea standardelor de igien
COMPASS GROUP DEUTSCHLAND
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 31 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.