Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

70 Locuri de Munca in Curtea de Arges - Joburi in Curtea de Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

70 Locuri de Munca in Curtea de Arges - Joburi in Curtea de Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Curtea de Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Descrierea jobului FUCHS CONDIMENTE ROMANIA, parte a grupului german FUCHS și cel mai mare specialist european în producția condimentelor, recrutează personal pentru următorul post în termen cât mai apropiat:ASISTENT MARKETINGContract durata determinataLocat Curtea de ArgesSarcini: Urmărirea şi realizarea activitatilor promotionale si a materialelor de marketing Asigurarea suportului pentru toate evenimentele de marketing, prin urmărirea îndatoririlor generale legate de acestea Gestioneaza si se ocupa de continutul paginilor web si a paginilor de social media ale FCR. Aceasta include: adaugare de continut si modificarea de structura a paginilor web, administrarea reclamelor in social media si google ads. Centralizarea și prezentarea rapoartelor specifice Departamentului de Marketing Distribuire articole promoționale Realizează analiză de piaţă si analiză de produs.Cerințe: Experienţă relevantă în domeniul marketingului Studii superioare, economice sau marketing, finalizate sau
FUCHS CONDIMENTE RO
Candidatul ideal -absolvent studii superioare, preferabil in domeniul tehnic/ marketing, experienta relevanta in vanzari si marketing de minim 2 ani.-cunoasterea pietei in domeniul distributiei de scule electrice, unelte si accesorii constituie un avantaj.-bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii, limba engleza-cunostinte de operare PC - MsOffice ( Word, Excel) - foarte bine-domiciliul in Curtea de ArgesDescrierea jobului Atributiile principale constau in :- identificarea potentialilor clienti pe domeniul de activitate specificat;- cresterea portofoliului de clienti si urmarirea fidelizarii clientilor existenti;- consilierea tehnica si comerciala;- promovarea imaginii firmei si a produselor acesteia in teritoriul alocat;- predarea comenzilor si urmarirea livrarilor;- realizarea si urmarirea incasarilor;- realizarea de deplasari (delegatii) si vizite la clienti;- realizarea targetului lunar alocat;Activitatea se desfasoara in cadrul departamentul de vanzari, predominanta fiin
SC VIVA METAL DECOR SRL
Candidatul ideal Ne marim echipa si avem nevoie de Casieri/Lucratori Comerciali.Magazinul este situat pe Strada Depozitelor nr 27si cautam persoane serioase,muncitoare si cu experienta in domeniu.Dacă dorești să activezi pe postul de CASIER/ LUCRĂTOR COMERCIAL, ar trebui să ai:- orientare și deschidere către client;- responsabilitate, seriozitate și implicare;- dinamism și spirit de echipăDescrierea jobului Responsabilități CASIER/ LUCRĂTOR COMERCIAL:- Scanarea produselor la casa de marcat și lucrul cu numerar/card/bonuri de masă;- Atenție către nevoile clienților, întâmpinare cu respect și îndrumare către produsele din magazin;- Asigurarea permanentă a produselor la raft și vitrine și verificarea termenelor de valabilitate;- Păstrarea și efectuarea curățeniei (obligatorie în sectorul alimentar)Oferim:Contract de muncă cu normă întreagă, perioadă nedeterminată;Loc de muncă stabil;Condiții de muncă plăcute;
SENIC COM
Candidatul ideal Candidatul Ideal Experienta de minimum 3 ani intr-un post similar; Fire pozitiva si dinamica, cu studii superioare finalizate in domeniul economic, psihologie/resurse umane, avand: cunostinte privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare (administrare personal: termene operare in Revisal, etc); cunostinte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint); cunostinte operare intr-un sistem de salarizare; abilitati de planificare si organizare a activitatii; atentie sporita la detalii si respectare termene; atestat inspector resurse umane; limba engleza nivel mediu – de preferat.Descrierea jobului Despre rol:Ca si specialist resurse umane te vei ocupa de gestionarea procesului de administrare personal pentru un numar de 500 angajati; Vei raporta catre CFO si vei fi responsabil (a) de intreg procesul de angajare in Teilor precum si de optimizarea acestuia.Responsabilitati: Intocmire doocumentatie Medicina Muncii si Asigurare sanatate privata; Intocmir
TEILOR
Candidatul ideal -Experienta in vanzari min. 2 ani- Cunoasterea foarte buna a pietei locale de magazine IKA- Cunostinte operare office- Permis conducere categoria B- Bune abilitati de comunicare, prezentare, negociere si convingere;- Abilitati de planificare, organizare- Determinare, angajament- Orientare catre rezultate- Capacitate de comunicare buna- Onestitate, seriozitate, perseverenta si capacitate mare de munca- Incredere in sine- Gandire pozitiva- Disponibilitate de a se deplasa in alte regiuniDescrierea jobului - Coordoneaza activitatea clientilor cu scopul de a maximiza vanzarea in zona alocata.- Viziteaza toti clientii din ruta stabilita;- Mentine si dezvolta relatia cu clientii;- Implementeaza promotiile agreate;- Realizeaza targetul de vanzari;- Trimite raportarile solicitate.
KAMIS CONDIMENTE
Candidatul ideal Care sunt asteptarile noastre:Sa fii student in an final/absolvent facultate/master cu profil Energetica/Electomecanica/Electrotehnica/Electronica/Automatica (promotia 2021) cu rezultate deosebite pe parcursul studiilor universitare;Cunostinte privind proiectarea, executarea, exploatarea, intretinerea, repararea instalatiilor electrice de distributie a energiei electrice;Cunoasterea reglementarilor legale, a prescriptiilor tehnice si a altor normative de proiectare privind proiectarea, verificarea, autorizarea, punerea in functiune, receptia si exploatarea instalatiilor electroenergetice;Intelegerea reglementarilor ANRE specifice privind planificarea lucrarilor de investitii/mentenanta si a metologiei de elaborare a tarifelor de distributie;Cunoasterea legislatiei in vigoare privind achizitiile publice, a metodologiei privind racordarea utilizatorilor la RED si a normativelor referitoare la regimul vecinatatii instalatiilor electroenergetice si coexistentei acestora;Cu
CEZ ROMANIA
Candidatul ideal Cautam sofer profesionist pentru transport marfa in tara Bucuresti-Arad-Timisoara, posesor permis de conducere categoria C+E, cu experienta in conducerea camioanelor de mare tonaj (40 tone) semiremorca cu prelata, cartela conducatorului auto/card tahograf, atestat de transport marfa clasa 95Descrierea jobului - Transportul de marfă în condiții de siguranță conform reglementărilor legale/contractualeBeneficii:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;- Week-edul liber;-Mai multe detalii la tel 0745580158
FLOARE TRANSPORTER MATEI
Candidatul ideal Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student; Esti atras dе o cariera in relatia cu clientii; Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor; Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara; Esti o persoana determinata, calma si pozitiva; Detii cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel).Descrierea jobului Cum va аrаta o zi din viаtа ta lа Telеkom: Vei asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; Vei promova si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, Vei furniza informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emi
Telekom Romania
Candidatul ideal Persoana dinamica si amabila, comunicativa, atenta la detalii, cu spirit organizatoric. Cunostinte PC (word, excel, powerpoint), navigare internet; Studii medii sau superioare; Limba engleza nivel avansat.Descrierea jobului Activitati de protocol legate de clienti si furnizori; Organizare activitate secretariat: primire si inregistrare documente, lansare comenzi secretariat, cereri oferte, rezervari avion si cazare; Activitati specifice postului.
LIDYA WALNUTS
Candidatul ideal Alivet Farm, farmacie veterinara, angajeaza medic veterinar si tehnician veterinar.->Studii medical veterinare finalizate:medic veterinar, tehnician veterinar;->Abilitati de comunicare;->Abordare pozitivă și capacitatea de a lucra în echipa. Descrierea jobului ->Vanzarea produselor farmaceutice de uz veterinar, hrana, furaje, accesorii;->Eliberarea produselor farmaceutice de uz veterinar, conform legislatiei in vigoare;->Aprovizionarea si gestionarea produselor din stocul farmaciei.
ALIVET FARM
Candidatul ideal Noi suntem:Oameni buni. Produse bune. Momente bune.Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.Intelegem clientii si oamenii din jur.Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.Nu vindem doar produse, cream experiente.Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce fаcеm noi pentru tinе? Iti ofеrim oportunitаteа dе а lucrа in rеteauа dе rеtаil modеrn cu cеа mаi mаrе acopеrirе geogrаficа din Romаniа; Pentru ca ne placе sа investim in oаmenii cаrе nе reprеzinta, iti oferim trаining profеsionаl; Iti ofеrim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei face tu
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Are grija de siguranta si buna organizare a muncii sale; Persoana organizata si dinamica, atitudine pozitiva, care doreste sa invete ceva nou; Seriozitatea si dorinta de a coopera pe termen lung; Forță și rezistență la efort fizic. Cunostinte citire desen tehnic Reprezinta un avantaj cunostinte hidraulice/instalatiiDescrierea jobului Responsabilitati : Asigură necesarul de materiale la locul de muncă Efectuează trasarea pentru tăiere-debitare Execută operația de tăiere-debitare Asigura buna executie a asamblarii si a premontajului in atelier.Beneficii: salariu atractiv de la 2200 net bonuri de masa diurna de deplasare plata orelor suplimentare bonificatii pentru implicarea in proiectele majore Punct de lucru : Pitesti
LIXLAND
Candidatul ideal Un avantaj il reprezinta cunoastere programe proiectare gen Autocad, SolidworksAlt avantaj cunostinte electricePersoana tanara, dinamicaIntegrare in colectivLimba englezaCarnet conducere B.Descrierea jobului To do:Identificare noi clienti pe parte de lucrari mecano-sudura si prelucrari mecaniceTrasarea atributiilor persoanelor executante din cadrul companieiUrmirea realizarii lucrarilor si a termenelor de executieParticiparea la dezvoltarea sectorului mecanic in cadrul firmei Beneficii:Bonificatii salariale in functie de implicare si rezultate.Posibilitate avansare in post conducere.
LIXLAND
Candidatul ideal Cerinte:- Studiile Superioare sunt obligatorii;- Experienta in domeniul Consultantei/ Bancar (persoane juridice) minim 3 ani experienta;- Sunt necesare cunostinte temeinice Microsoft Office, Adobe Acrobat Pro, Internet Explorer (persoanele selectate dupa interviu vor sustine o proba practica);- Sa fie responsabil/a si sa fie atenta la detalii;- Sa fie dispus/a sa invete si sa creasca profesional;- Sa fie bine organizat/a pentru obtinerea unei bune productivitati;- Sa fie un/o bun/a profesionist/a care iubeste munca pe care o desfasoara;- Sa aiba capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Sa fie o persoana calma si stapana pe sine, stim cu totii cat de dificili sunt anumiti clienti;Reprezinta avantaje:- Detinerea unei diplome universitare/postuniversitare in domeniul Economic, Juridic si Inginerie;- Cunostinte privind realizare analiza financiara;Descrierea jobului Cateva dintre responsabilitatile job-ului sunt:- Sa scrie/depuna/raspunda la clarificari/impleme
FORUM PROIECT INVEST
Candidatul ideal • Minim studii medii• Experienta minim 1 an in vanzari (domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj)• Foarte bune abilitati dе comunicare si dе negociere• Entuziasm si spirit dе echipa• Flexibilitate, Dispus la calatorii (30-40%)• Permis dе conducere categoria B fara antecedenteDescrierea jobului • Actionеаza in permanеnta in vеderеа cresterii numаrului de cliеnti activi pe zonа• Raspundе dе rеаlizаrеa obiectivеlor si targetelor de vanzari• Raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu toti clientii alocati• Promovarea si vanzarea produselor conform obiectivelor stabilite• Aplica si respecta politica si strategia companiei• Responsabil de incasarea banilor la termenele stabiliteOferta (bonusuri, beneficii)• pachet salarial atractiv compus din salariu fix si comision• bonuri de masa• masina sau contract comodat masina personala• telefon
COSMOS MOBILE
Candidatul ideal Daca esti orientat catre client, esti comunicativ, ai atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi in echipa, esti ceea ce cautam.Daca loialitatea, corectitudinea si seriozitatea sunt cuvinte pline de sens pentru tine, esti ceea ce cautam.Daca ai cunostinte de Microsoft Office -word, excel si daca stapanesti la nivel de incepator limba engleza, esti ceea ce cautam.Avem nevoie de tine sa te alaturi echipei noastre si te asteptam cu drag.Descrierea jobului DESCRIERECoordoneaza activitatea si personalul din magazinele din incinta statiilor Rompetrol in vederea cresterii profitabilitatii si a loializarii clientilor.Coordoneaza echipa aflata in subordine, in scopul derularii eficiente a operatiunilor si serviciilor de calitate in cadrul magazinelor.-verifica turele de lucru astfel incat sa fie acoperit eficient cu resursele existente si mentine evidenta timpului lucrat pentru personalul magazinului.-propune solutii pentru rezolvarea probleme de performanta nesatisfacatoare in
PRO SPERANTA 2002
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST EXPERT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 70 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.