Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

191 Locuri de Munca in Curtea de Arges - Joburi in Curtea de Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

191 Locuri de Munca in Curtea de Arges - Joburi in Curtea de Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Curtea de Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Curtea de Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de telecomunicatii, tehnicieni si jonctori in telecomunicatii. Cerinte:-Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Experienta minim 1 an in telecomunicatii; -Permis cat. B reprezinta un avantaj.-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului:-Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica/hfc aerian/subteran -Interventii/service fibra optica -Configurari echipamente /acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica-Urmarirea, verificarea periodica si mod
Clarismart Consulting SRL

Tehnician Retele Telecomunicatii (Jonctor)


Companie verificată
Aplica rapid
Angajam Tehnician Retele Telecomunicatii (Jonctor) Ce oferim? Salariu de incadrare - negociat in functie de experienta;Bonus de performanta;Abonament servicii medicale clinica Medicover. Responsabilitati: Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice;Asigurarea operatiilor de intretinere a retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.);Efectuarea deplasarilor in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica;Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare. Cerinte: Permis de conducere cat. B;Cunostiinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere;Abilitate lucru la inaltime.
HRS STAFFING SERVICES SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Magazin Pentru Market Stefanestii De Arges


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Să urmărești zilnic indicatorii de performanță ai magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora;Să identifici, împreună cu Managerul Adjunct, necesarul de active la nivel de magazin și să propui soluții Managerului Regional;Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Să asiguri îndeplinirea obiectivelor de cifră de afaceri și costuri conform criteriilor stabilite la nivel de Sediu.
ARTIMA SA

Inginer Exploatare Retele Electrice,​ Curtea De Arges


Candidatul ideal Studii superioare facultate/ master profil tehnic: electric, electromecanic, electrotehnic, energetic; Sprijinirea colegilor; Cautarea perspectivelor; Orientare spre rezultat; Dorinta de invatare continua;Descrierea jobului Cunoasterea instalatiilor electrice medie tensiune si joasa tensiune din gestiunea Punctului de Exploatare Curtea de Arges; Intelegerea modului de organizare si coordonare personal TSO (tura servire operativa); Utilizarea aplicatiei MWM/documentelor obligatorii, care stau la baza proceselor/lucrarilor oprationale.
EVRYO POWER S.​A.​

Commodity/​technology Buyer


Candidatul ideal Va fi WOW dacă:Cerințe: Studii superioare tehnice sau economice;Experiență într-o poziție similară de minim 3 ani constituie un avantaj;Limba Engleză – nivel avansat;MS Office, SAP, SLC.Competențe:Capacitate de a lucra în echipă;Bune abilități de prioritizare, planificare și comunicare;Abilități de coordonare;Spirit analitic eficient, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate.Descrierea jobului Asta va fi WOW:Responsabil pentru gestionarea perimetrului de responsabilitate și a furnizorilor asociați din punct de vedere Sourcing, asigurându-se că sunt respectate etapele și modul de lucru în fiecare demers specific, în vederea asigurării targeturilor de cost, calitate, termene și timp de livrare;Utilizearea documentelor și demersurilor specifice departamentului Sourcing, în vederea analizei și comparării ofertelor după RFQ-uri, cu abordare TCO (Costul total al achiziției);Monitorizarea derulării contractelor încheiate pe durata de valabilitate - respectarea contrac
CER CLEANING EQUIPMENT SRL

Consilier Vanzari


Candidatul ideal CERINTE: Studii medii/superioare Experienta pe un post similar: 1 an Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunostinte solide PC ( Microsoft Office) Permis auto – Categ.B Descrierea jobului RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor; Prezentare articole / demo / vânzare (în magazin și pe teren); Facturare / încasare si pregătirea magazinului pentru activitatea de vânzare; Atingerea target-urilor de vânzări; Păstrarea magazinului în perfectă stare de curățenie și mercantizare; Activitate de prospectare a pieței (email, telefonic)BENEFICII: Salariu motivant; Bonuri de masa; Bonus de performnanta trimestrial: 2 salarii; Prima Paste; Prima Craciun; Discount Produse; Prime Nastere, Botez, Inmormantare.
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 672 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Coordonator/​ Asistent Manager Centru Echitatie


Candidatul ideal Centrul nostru de echitație pasionat și în creștere caută un coordonator centru dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre entuziaste. Dacă aveți o pasiune pentru cai, abilități de leadership și experiență în gestionarea operațiunilor de natura celor descrise mai jos, sunteți persoana potrivită pentru această poziție.*Cerințe:*- Experiență anterioară în gestionarea responsabilitatilor enumerate- Abilități excelente de comunicare, planificare si organizare- Pasiune pentru cai și animale- Pasiune pentru lucru cu copii- Abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp.- Abilitati de ascultare si exprimare clara, fluenta, concise- Spirit de echipa- Usurinta in colaborare cu grupuri mari de persoane- Abilitati in a utiliza computer, casa de marcat, pos si softuri informatice Descrierea jobului *Responsabilități Principale:*- Coordonarea și supervizarea personalului, asigurând un mediu de lucru eficient și motivant.- Res
ASANORII CONCEPT S.​R.​L.​

Administrator De Retea De Calculatoare On Site


Candidatul ideal - Studii superioare IT;- Întelegerea arhitecturii rețelei, inclusiv topologia, protocoalele de comunicare și modul în care echipamentele (routere, switch-uri, firewall-uri) interactionează;- Capacitatea de a diagnostica și remedia rapid problemele tehnice care pot afecta performanța rețelei;- Abilitatea de a configura, instala și mentine echipamente hardware precum desktop, notebook, servere, routere, switch-uri și firewall-uri, terminale mobile;- Cunoașterea detaliată a sistemelor de operare Windows, Windows Server, Linux.- Cunoașterea detaliată a soluțiilor Microsoft Office 365;Descrierea jobului - Asigură asistență tehnică utilizatorilor;- Menținerea în bună funcționare a stațiilor de lucru, echipamentelor periferice și a terminalelor mobile;- Instalarea de noi stații de lucru și echipamente periferice;- Instalarea/configurarea de pachete software;- Punerea în funcțiune/configurarea terminalelor mobile;- Gestiunea licențelor și documentelor specifice departamentului
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Accountant


Scurta descriere a companiei leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training. Cerinte ● Ai studii superioare in domeniul economic;● Ai o experienta de minim 2 ani in contabilitate;● Cunosti bine principiile contabile, legislatia fiscala si procesele operationale;● Detii cunostinte de limba engleza la nivel conversational;● Stii sa lucrezi cu Excel-ul - nivel mediu;● SAP sau orice sistem ERP - nivel mediu;● Esti o persoana organizata;● Ai o buna capacitate de analiza si sinteza;● Te adaptezi cu usurinta la situatiile noi, ai o atitudine proactiva si iti place sa gasesti solutii. Responsabilitati ● Participarea in procesul de inchidere lunara prin realizarea propunerilor de accruals pentru facturile nesosite, aferente bunurilor receptionate si serviciilor prestate;●
leoHR

Media netă estimată pe baza celor 5121 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Financial Controller


Scurta descriere a companiei leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training. Cerinte • Studii superioare economice sau tehnice;• Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară, de preferat într-o companie de productie;• Cunostinte MS Office (Excel, Word, PowerPoint) - avansat obligatoriu, SAP poate reprezenta avantaj;• Calificari speciale: cunostinte de contabilitate de gestiune;• Persoană organizată;• Capacitate de analiza si sinteza;• Adaptabilitate, atitudine proactiva, capacitate de a inova;• Responsabilitate, capacitate de analiza si atentie la detalii;• Spirit analitic: să poată identifica soluții la problemele cu care se confruntă;• Simt dezvoltat al eticii profesionale;• Limba Engleza - nivel conversational Responsabilitati • Raportare/Analiză;• Asigura
leoHR

Media netă estimată pe baza celor 4063 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer Cantitati - Curtea De Arges & Resita


Candidatul ideal Competențele tale Studii economice (Economie, Inginerie economică sau similar) Cunoașterea contabilității costurilor și a legislației fiscale Experienţă – minim 3 ani într-o poziţie similară Cunoştinţe MS-Office (Excel, Word), SAP Limba engleză – nivel mediuDescrierea jobului Responsabilităţile tale Actualizarea cantităților de executat pentru fiecare Categorie/Obiect/Articol din Listă de cantități, în conformitate cu Proiectul Tehnic de Execuție Verificarea aplicării condițiilor generale și particulare din contracte și subcontracte Întocmirea tuturor documentelor necesare (Liste de cantități, fișe de măsurători, anexe, etc) în vederea finalizării situațiilor interimare de lucrări în relația cu Beneficiarul Contractului, Subcontractorii și prestatorii de servicii Asigurarea verificării situațiilor interimare de lucrări pentru subcontractori și prestatori servicii Întocmirea fluxului de numerar, curbelor S de progres fizic și financiar, evoluției financiare, necesare în
PORR CONSTRUCT SRL

Inginer Cercetare&dezvoltare


Candidatul ideal Esti pasionat de tehnologie?Gasesti mereu solutii in situatii complexe?Ai tot timpul idei de imbunatatire?Iti place sa fi autonom si sa lucrezi pe proiecte cu diferiti colegi?Te simti bine la birou, dar vrei sa ai grija si de familie?Te asteptam in echipa departamentului de Cercetare & Dezvoltare, care se ocupa de proiectarea, testarea si dezvoltarea produselor grupului Karcher.- Studii superioare tehnice (profil mecanic sau electric - electronic);- Bune cunostinte mecanice si electrice;- Experienta in lucrul cu software CAD 3D (abilitatile CATIA sunt un avantaj);- Experienta in programarea in Python, Labview sau SPS - sunt un avantanj;- Experienta in prelucrarea maselor plastice este un avantaj;- Auto-motivat, orientat spre detalii si bine organizat;- Cunoasterea limbii Engleze nivel avansat.Descrierea jobului Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra de Cercetare & Dezvoltare, in functie de rolul care se potriveste profilului tau, vei realiza activitati speci
CER CLEANING EQUIPMENT SRL

Receptioner Pensiune Turistica


Candidatul ideal persoana entuziasta cu dorinta de perfectionare in activitatile de receptie; amabil, perseverent si orientat spre rezultate; abilitati de organizare si planificare a muncii; cunostinte operare PC; cunoasterea limbii engleze la nivel conversational; cunostinte program hotelier de receptie; capacitate foarte buna de comunicare si relationare- atat cu clientii cat si cu colegii; capacitate de a desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp- atentie distributiva, atentie la detalii; experienta in domeniu reprezinta un avantaj.Descrierea jobului optimizarea permanenta a serviciilor oferite, astfel incat sa fie respectate standardele calitative; coordonarea organizarii evenimentelor speciale si festive; urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor; stabilirea unor relatii optime cu clientii, pt. rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale. contract de munca perioada determinata mai 2024 -decembrie 2024.Beneficii: pachet s
CASA CAPSA SA

Consultant Business: Vrancea,​ Buzau,​ Prahova,​ Arges


Candidatul ideal Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri - la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!Cerințe pentru Acest Rol:Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!Descrierea jobului Descrierea Rolului:În poziția de consultant business la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:- a asculta clienții cu atenție,- a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,- a oferi soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,- vei crea oferte personalizat
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Sofer Cu B Categorie


Candidatul ideal Cautam o persoana serioasa, punctuala, atenta la detalii, deschisa la efort fizic, sa aiba capacitatea de a lucra in echipa si o atitudine pozitiva.Fara antecedente penale.Permis conducere categ B.Experienta profesionala de minim un an pe pozitia de sofer.Disponibilitate pentru program prelungit.Disponibilitate la deplasari in tara.Disponibilitate la efort fizic.Lucrator ComercialCurierDistribuitorSoferDescrierea jobului Program de lucru de L-VLocatia depozitului este Strada Sticlelor, Stefaneşti Noii.Predarea marfurilor la clienti pe baza de factura;Asigura buna functionare a utilajelor din dotare si anunta seful ierarhic despre orice defectiune survenita la acestea.Raspunde de mentinerea in stare de functionare a autovehiculului, verifica valabilitatea ITP-ului, vignetei etc.Participa la incarcarea si descarcarea marfurilor;Oferim:Un venit de minimum 3400 lei net;Şi bonusuri suplimentare.Concediu 24 zile/pe an (+toate zilele libere naționale).
ATLI ROMANIA S.​R.​L.​

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Sef Coloana


Candidatul ideal Eliton Trans angajeaza 2 Sefi de Coloana.CANDIDATUL IDEAL:- studii superioare profil tehnic (preferabil auto);- experienta pe un post similar - minim 2 ani;- cunostinte de mecanica auto;- operare PC (MS WORD, MS EXCEL);- abilitati de comunicare si negociere, atitudine ferma si capacitate de a lua decizii in conditii de stres;- foarte buna capacitate organizatorica;- atestat ARR constituie un real avantaj.Descrierea jobului Descrierea postului:-Organizeaza si controleaza activitatea soferilor in vederea realizarii sarcinilor de transport in conditii de calitate si siguranta.-Coordoneaza si instruieste echipele de soferi si personalul tehnic din subordine.-Actualizeaza documentele autovehiculelor parcului auto (ITP, rovigneta, rca, dovada tahograf si limitare de viteza) precum si ale conducatorilor auto (fisa medicala, aviz psihologic);-Administrarea, coordonarea, gestionarea si asigurarea functionarii parcului auto;-Preda si primeste pe baza de proces verbal de receptie
ELITON TRANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 37 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Agent Vanzari - Arges


Candidatul ideal Experiență în vânzări (2 ani), de preferat în domeniul vânzărilor din sectorul farmaceutic/FMCG; Studii în domeniul medicinei veterinare (medic veterinar) – reprezintă un avantaj; Permis categoria B, dе minim 2 ani - obligatoriu; Bune abilități de operare PC (Word, Excel); Persoană dinamică cu inițiativă și gândire flexibilă; Excelente abilități dе comunicare și negociere; Perseverență, orientare spre obiective, organizat; Dorinta de dezvoltare și acumulare de noi informatii; Atentie deosebita la detalii, responsabilitate, seriozitate; Integritate, implicare; Organizare si punctualitate.Descrierea jobului Promoveаză și vinde portofoliul dе produsе către cliеnții din zona alocаtă (Judetul Cluj)- farmacii, cаbinetе vеterinarе, Pet Shop; Gеstionеаză comenzile și se аsigură de transmiterea corectă a datelor către depozit; Incasează soldurile clientilor în termenul agreat; Contribuie la mărirea portofoliului prin identificarea de noi clienti pe piată; Realizează obiectivul
FARMAVET S.​A.​

Consilier Tehnic (piese Auto)


Candidatul ideal Ce vei face la Bardi Auto: Vei consilia tehnic clienții companiei (persoane fizice și juridice); Vei identifica piese auto în programe de specialitate; Vei oferi cele mai bune soluții clientului, în acord cu nevoia acestuia; Vei fi responsabil de creșterea gradului de satisfacție a clienților; Vei îndeplini anumite sarcini administrative;De ce să lucrеzi lа noi: Îți oferim un mediu de lucru primitor și colegi mereu gata să te ajute; Un pachet salarial atractiv și peste medie, salariul este oferit mereu la timp; Climatul de lucru este unul pozitiv, bazat pe respect; Îți oferim șanse reale de dezvoltare a carierei și de avansare; Oferim discount special pentru angajații companiei la achiziția de piese auto;Descrierea jobului Ce așteptăm dе la tine:Ești pasionat dе domeniul auto? Îți dorești să-ți dezvolți abilitățile dе vânzări? Devino un membru al echipei noastre dacă te regăsești în următoarele: Ai experiență profesională dobândită în comercializarea de piese auto; Ai
BARDI AUTO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 191 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.