Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

76 Locuri de Munca in Mioveni - Joburi in Mioveni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

76 Locuri de Munca in Mioveni - Joburi in Mioveni

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal CERINȚE:- Pregătire de specialitate – studii superioare de profil tehnic;- Persoană dinamică și cu bune abilități în organizarea, coordonarea și funcționarea activității de mentenanță;- Capacitatea de a planifica și de a stabili priorități;- Foarte bune abilități de comunicare atât scrise, cât și verbale;- Agilitate la învățare, proactivitate, orientare către identificarea dе soluții;- Cunoștințe avansate de operare PC (Windows și MS Office);- Orice alte certificări în domeniu constituie un avantaj.- Experiență în activități de reparații, întreținere echipamente industriale injecție mase plastice constituie un avantaj.Descrierea jobului - Coordonarea echipei în vederea asigurării unor lucrari de calitate: reparații, lucrări de mentenanță, puneri în funcțiune a utilajelor;- Organizează și planifică lucrări de reparații prioritizând urgențele;- Urmărește stadiul lucrărilor de reparații sau punerii în funcțiune a utilajelor;- Realizează analize privind posibilele riscuri
DELTA INVEST
Candidatul ideal Profil cautat: Studii superioare Competente lingvistice: Franceza si Engleza - nivel mediu Capacitatea de analiza si sinteza a problemelor complexe Management transversal (stapanirea metodelor de animare in transvers) Experienta de lucru dorita : experienta in operatiuni transport, inginerie ambalaje, inginerie flux sau analiza economica Experienta de lucru cu cifre, analiza de date; cunostinte MS Office (utilizare Excel cu precadere) Autonomie, lucru in transvers, lucru in echipa, bun relationalAnticipare, reactivitate, proactivitate Capacitate de negociere si de a defini prioritatile Orientare catre clientDescrierea jobului Postul LISCA – Manager de Proiect face parte dintr-o echipa tânără, entuziasta, cu colegi dornici sa impărtășească experiențele.Postul poate fi localizat la Bucuresti sau Mioveni.Misiune post:Obiectivul principal al echipei Inginerie Logistica Amont Proiect este de calcul, consolidare si optimizare a Costului Logistic Unitar al vehiculelor si orga
Groupe Renault Romania
Candidatul ideal CERINTE:Candidatul Ideal: - Studii superioare in domeniul energetic;- Cunostinte referitoare la piața de energie,- Aptitudini si cunostinte tehnice in domeniul energetic;- Cunostinte legislatie in vigoare referitoare la piata de furnizare energie;- Experienta in domeniul instalatiilor energetice / Experienta in intocmirea documentelor in vederea obtinerii avizelor, autorizatiei de functionare;- Orientare spre rezultat;- Cautarea perspectivelor pozitive a lucrurilor, a oportunitatilor;- Adaptarea la informatii noi, invatare continua;- Experienta de minim 3/5 ani pe un post similar constituie avantaj;- Cunostinte de limba engleza constituie avantaj.Descrierea jobului Oferim:- Pachet salarial motivant; proportional cu experienta si cunostintele din domeniu;- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes ;- Mediu de lucru antrenant si placut.
Confidenţial
Candidatul ideal - atitudine pozitiva- abilitati de vanzare si comunicare- experienta in vanzari 1 an- atitudine proactiva- cunostinte PC (MS Office / Internet Browsing / Email)- permis conducere categoria B minim 1 an- domiciliul stabil Pitesti/Mioveni (sau imprejurimi)Descrierea jobului Descrierea postului:- atingerea obiectivelor de vanzare- dezvoltarea numarului de clienti- prezentarea si promovarea produselor si serviciilor companiei- prospectarea zonei si dezvoltarea numarului de clienti- oferirea de consultanta clientilor, intocmirea ofertelor si incheierea contractelorBeneficii:- pachet salarial motivant (salariu fix plus comision din vanzari)- masina de serviciu / telefon / laptop (valabil pentru Agent Teren)- traininguri- mediu de lucru placut- posibilitati de dezvoltare
CLASIC MARKET
Candidatul ideal Candidatul Ideal Experienta de minimum 3 ani intr-un post similar; Fire pozitiva si dinamica, cu studii superioare finalizate in domeniul economic, psihologie/resurse umane, avand: cunostinte privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare (administrare personal: termene operare in Revisal, etc); cunostinte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint); cunostinte operare intr-un sistem de salarizare; abilitati de planificare si organizare a activitatii; atentie sporita la detalii si respectare termene; atestat inspector resurse umane; limba engleza nivel mediu – de preferat.Descrierea jobului Despre rol:Ca si specialist resurse umane te vei ocupa de gestionarea procesului de administrare personal pentru un numar de 500 angajati; Vei raporta catre CFO si vei fi responsabil (a) de intreg procesul de angajare in Teilor precum si de optimizarea acestuia.Responsabilitati: Intocmire doocumentatie Medicina Muncii si Asigurare sanatate privata; Intocmir
TEILOR
Candidatul ideal Studii superioare tehnico-economice Cunoștințe tehnice generale despre compozitia vehiculelor Cunoașterea principalelor componente ale Costului de Vanzare (CDV), a rolului și funcționării principalelor meserii ale CDV (Cumparari, producție, logistică, garanție etc.) și pentru Inginerie Viata Serie Limba engleza nivel intermediar si limba franceza nivel avansat Bune notiuni de MS Office – obligatoriu Excel (formule Vlookup, Sumif, pivot table), Power Point. Cunoasterea aplicatiilor informatice specifice CDV (SAP CDV, Configurator, ECHO, SMACC COSAC, Scopp) și a instrumentelor de analiză a prețurilor pieselor poate fi un avantaj. Metodic, riguros, fiabil, autonom, capacitate de comunicare cu interlocutori din varful organizatiei, proactiv, preocupat in a gasi solutii si a aduce imbunatatiri de proces, forta de propunere.Descrierea jobului Contribuie la reducerea costului de vanzari in viata de serie; Realizeaza analize COST, si participa activa in Campania COST; Realizea
Groupe Renault Romania
Candidatul ideal Absolvent/ Masterand studii tehnice; Limba franceza si/sau engleza - nivel conversational mediu / avansat; Cunostinte domeniul auto; Persoana organizata, atenta la detalii.Descrierea jobului Asigura sinteza și validările pentru vehiculele prototip;Stabileste definiția tehnică a fiecărui vehicul care trebuie trimis la fabrică; Intocmeste specificațiile necesare pentru efectuarea testelor programate.
SEGULA TECHNOLOGIES ROMANIA
Candidatul ideal Cunostinte bune de inginerie mecanica (prelucrari, asamblari, cinematica, calcul de rezistenta etc) ;• Studii superioare - Inginer Mecanic;• Minim 2 ani de experienta in proiectare mecanica ;• experienta in utilizarea programelor : SolidWorks (eventual Catia), Autocad ;• Limba franceza : nivel mediu. sau cel putin un nivel mediu de engleza.Descrierea jobului • Analizarea caietelor de sarcini (pentru partea de mecanica);• Propunerea unor solutii optime tehnico-economice impreuna cu colegii din celelalte departamente;• Redactarea partii de mecanica a ofertelor tehnice si comerciale;• Coordonarea partii de mecanica a proiectului ;• Proiectarea mecanica necesara pe proiectele incredintate;• Coordonarea unei echipe de mecanici in atelier/santier.
CLEMESSY AUTOMATIZARE
Candidatul ideal Cautam o persoana tanara cu studiile in curs sau proaspat absolvent ,comunicativa , riguroasa ,cu spirit de echipa.O fire analitica si indrazneata , care doreste sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei noastre .Cerinte : limba engleza nivel mediu ( franceza reprezinta un avantaj) studii in curs /proaspat absolvent microsoft officeDescrierea jobului Responsabilitati:- transmitere cereri/oferte catre furnizori- gestionare situatii incasari/plati- actualizare preturi sistem- gestiune date- mentine legatura cu celelalte sucursale
HAULOTTE ARGEŞ
Candidatul ideal Esti o fire analitica si indrazneata , cu experienta in domeniul logisticii ?!Te invitam sa-ti depui candidatura pentru pozitia de Logistician Gestiune Flux din cadrul companiei noastre .Misiune : Responsabil de aprovizionarile necesare liniei de producţie, în termeni de cantitate şi calitate.Cerinte : Studii superioare finalizate Cunostinte de limba engleza /franceza Cunoasterea unui sistem de tip MRP Cunostinte Microsoft Office Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura componentele necesare indeplinirii programului de productie si de inventariere a materiei prime/materialelor pe care le gestioneaza; de optimizarea si reinnoirea stocurilor cu gama sa de furnizori, Gestioneaza, mentine si dezvolta o relatie profesionista cu furnizorii de care este responsabil; Formuleaza, analizeaza, corecteaza, inregistreaza si trimite catre furnizori propunerile de comenzi/achizitii si programele saptamanale de comenzi produse de sistemul informatic al societatii (MRP); Planifica
HAULOTTE ARGEŞ
Candidatul ideal Care sunt asteptarile noastre:Sa fii student in an final/absolvent facultate/master cu profil Energetica/Electomecanica/Electrotehnica/Electronica/Automatica (promotia 2021) cu rezultate deosebite pe parcursul studiilor universitare;Cunostinte privind proiectarea, executarea, exploatarea, intretinerea, repararea instalatiilor electrice de distributie a energiei electrice;Cunoasterea reglementarilor legale, a prescriptiilor tehnice si a altor normative de proiectare privind proiectarea, verificarea, autorizarea, punerea in functiune, receptia si exploatarea instalatiilor electroenergetice;Intelegerea reglementarilor ANRE specifice privind planificarea lucrarilor de investitii/mentenanta si a metologiei de elaborare a tarifelor de distributie;Cunoasterea legislatiei in vigoare privind achizitiile publice, a metodologiei privind racordarea utilizatorilor la RED si a normativelor referitoare la regimul vecinatatii instalatiilor electroenergetice si coexistentei acestora;Cu
CEZ ROMANIA
Companie verificată
Aplica rapid
Hai în echipa noastră din MioveniCăutăm controlori de calitate cu disponibilitatea la relocare Dacă:• Ai îndemânare și vedere bună;• Ai disponibilitate de a învăța;• Ești o persoană serioasă și responsabilă. Oferim:Salariu lunar 1600 lei NET;Tichete de masă de 20 lei/zi;Plata orelor de weekend cu spor de 75%;Spor de noapte de 25%; Program în 3 schimburi;Contract pe perioada nedeterminată;Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET;Instruire la locul de muncă. 🗒Exact Systems funcționează din 2004 și este acum un unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.În prezent, compania are birouri în 13 țări.Lucrăm deja în peste 900 de fabrici și depozite logistice cu mai bine de 6000 de colegi. Suntem în permanentă dezvoltare și căutăm continuu extinderea echipei! Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea angajării o veți găsi pe internet prin copierea în browserul dvs. a text
Exact Systems
Candidatul ideal What are we looking for?We are now strengthening our System Engineering team and we`re looking for a dynamic and motivated Electronic Leader who can actively participate in the development and the validation of the power electronic components for the traction systems on electrical and hybrid vehicles.Required skills: Engineering background, Bachelor/Master's degree in Electronics, Electrical, Automation Good knowledge of components for electrical traction systems (Inverter, Rectifier, Charger, passive components) Good knowledge of validation and integration plans (safety, EMC Environmental tests, Diagnosis, Functional); Knowledge of Management of Quality, Cost, Delivery, People; V Cycle, Lead of supplier activities; Experience with the tools: CANalyzer, DDT2000 ; At least 1 year experience in one of the following fields: software architecture, powertrain, multimedia, electrical network, power electronics / electrical drives; Analytical and synthesis, good relations
ALTEN DELIVERY CENTER IAŞI
Candidatul ideal Persoana dinamica si amabila, comunicativa, atenta la detalii, cu spirit organizatoric. Cunostinte PC (word, excel, powerpoint), navigare internet; Studii medii sau superioare; Limba engleza nivel avansat.Descrierea jobului Activitati de protocol legate de clienti si furnizori; Organizare activitate secretariat: primire si inregistrare documente, lansare comenzi secretariat, cereri oferte, rezervari avion si cazare; Activitati specifice postului.
LIDYA WALNUTS
Candidatul ideal Un avantaj il reprezinta cunoastere programe proiectare gen Autocad, SolidworksAlt avantaj cunostinte electricePersoana tanara, dinamicaIntegrare in colectivLimba englezaCarnet conducere B.Descrierea jobului To do:Identificare noi clienti pe parte de lucrari mecano-sudura si prelucrari mecaniceTrasarea atributiilor persoanelor executante din cadrul companieiUrmirea realizarii lucrarilor si a termenelor de executieParticiparea la dezvoltarea sectorului mecanic in cadrul firmei Beneficii:Bonificatii salariale in functie de implicare si rezultate.Posibilitate avansare in post conducere.
LIXLAND
Candidatul ideal Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student; Esti atras dе o cariera in relatia cu clientii; Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor; Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara; Esti o persoana determinata, calma si pozitiva; Detii cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel).Descrierea jobului Cum va аrаta o zi din viаtа ta lа Telеkom: Vei asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; Vei promova si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, Vei furniza informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emi
Telekom Romania
Candidatul ideal Noi suntem:Oameni buni. Produse bune. Momente bune.Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.Intelegem clientii si oamenii din jur.Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.Nu vindem doar produse, cream experiente.Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce fаcеm noi pentru tinе? Iti ofеrim oportunitаteа dе а lucrа in rеteauа dе rеtаil modеrn cu cеа mаi mаrе acopеrirе geogrаficа din Romаniа; Pentru ca ne placе sа investim in oаmenii cаrе nе reprеzinta, iti oferim trаining profеsionаl; Iti ofеrim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei face tu
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Are grija de siguranta si buna organizare a muncii sale; Persoana organizata si dinamica, atitudine pozitiva, care doreste sa invete ceva nou; Seriozitatea si dorinta de a coopera pe termen lung; Forță și rezistență la efort fizic. Cunostinte citire desen tehnic Reprezinta un avantaj cunostinte hidraulice/instalatiiDescrierea jobului Responsabilitati : Asigură necesarul de materiale la locul de muncă Efectuează trasarea pentru tăiere-debitare Execută operația de tăiere-debitare Asigura buna executie a asamblarii si a premontajului in atelier.Beneficii: salariu atractiv de la 2200 net bonuri de masa diurna de deplasare plata orelor suplimentare bonificatii pentru implicarea in proiectele majore Punct de lucru : Pitesti
LIXLAND
Candidatul ideal • Minim studii medii• Experienta minim 1 an in vanzari (domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj)• Foarte bune abilitati dе comunicare si dе negociere• Entuziasm si spirit dе echipa• Flexibilitate, Dispus la calatorii (30-40%)• Permis dе conducere categoria B fara antecedenteDescrierea jobului • Actionеаza in permanеnta in vеderеа cresterii numаrului de cliеnti activi pe zonа• Raspundе dе rеаlizаrеa obiectivеlor si targetelor de vanzari• Raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu toti clientii alocati• Promovarea si vanzarea produselor conform obiectivelor stabilite• Aplica si respecta politica si strategia companiei• Responsabil de incasarea banilor la termenele stabiliteOferta (bonusuri, beneficii)• pachet salarial atractiv compus din salariu fix si comision• bonuri de masa• masina sau contract comodat masina personala• telefon
COSMOS MOBILE
Candidatul ideal Daca esti orientat catre client, esti comunicativ, ai atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi in echipa, esti ceea ce cautam.Daca loialitatea, corectitudinea si seriozitatea sunt cuvinte pline de sens pentru tine, esti ceea ce cautam.Daca ai cunostinte de Microsoft Office -word, excel si daca stapanesti la nivel de incepator limba engleza, esti ceea ce cautam.Avem nevoie de tine sa te alaturi echipei noastre si te asteptam cu drag.Descrierea jobului DESCRIERECoordoneaza activitatea si personalul din magazinele din incinta statiilor Rompetrol in vederea cresterii profitabilitatii si a loializarii clientilor.Coordoneaza echipa aflata in subordine, in scopul derularii eficiente a operatiunilor si serviciilor de calitate in cadrul magazinelor.-verifica turele de lucru astfel incat sa fie acoperit eficient cu resursele existente si mentine evidenta timpului lucrat pentru personalul magazinului.-propune solutii pentru rezolvarea probleme de performanta nesatisfacatoare in
PRO SPERANTA 2002
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 76 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.