162 - Locuri de Muncă (joburi) Consultant financiar în București
162 - Locuri de Muncă (joburi) Consultant financiar în București
Fiind una dintre cele mai importante firme de consultanță pentru servicii financiare din Europa, obiectivul nostru este să oferim clienților noștri asistență personală, pe termen lung, în chestiuni ce privesc domeniul financiar, pensiile și asigurările. Jobul de consultant oferă dezvoltare financiară și personală continuă, flexibilitate și autodeterminare - acestea sunt caracteristicile principale care fac activitatea atât de specială. Numai implicarea ta este ceea ce decide cât de departe poți ajunge la noi.Criterii de colaborare:-Tineri ambițioși și comunicativi pentru a desfașura activitate
Buna ziua,Cautam persoane dornice de succes,cu abilitati bune de comunicare care doresc sa se dezvolte si sa faca din locul de munca o pasiune.Se va lucra doar pe comision care reprezinta procent din suma creditata.Fiecaruia ii se va pune la dispozitie o grila de comisionare cu toate bancile cu care noi colaboram.Punem la dispozitie laptop,carti de vizita si alte materiale necesare.Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la .Multumesc!
Varsta cautata: 20-30Zona acoperita: RomaniaOrar: Part-time, Full-timeSalariu in functie de activitate: 2000-10000 leiLocatie: Remote (de acasa)Caut persoane, cu sau fara experienta, inclusiv studenti, care doresc sa profite de aceasta perioada pentru a isi contura o cariera viitoare, de tipul business individual si persoane ce doresc sa isi dezvolte o afacere proprie, in consultanta si planificare financiara. Nu este obligatorie experienta financiara, oferim instruire gratuita in vederea dobandirii de cunostinte necesare.In cazul in care sunteti interesati, aplicati aici!Persoanele selectate
Varsta cautata: 20-30Zona acoperita: RomaniaOrar: Part-time, Full-timeSalariu in functie de activitate: 2000-10000 leiLocatie: Remote (de acasa)Caut persoane, cu sau fara experienta, inclusiv studenti, care doresc sa profite de aceasta perioada pentru a isi contura o cariera viitoare, de tipul business individual si persoane ce doresc sa isi dezvolte o afacere proprie, in consultanta si planificare financiara. Nu este obligatorie experienta financiara, oferim instruire gratuita in vederea dobandirii de cunostinte necesare.In cazul in care sunteti interesati, aplicati aici!Persoanele selectate

Candidatul ideal Cerințe:
• Abilitați excelente dе vânzare, consiliere clienți și identificarea celei mai adecvate soluții pentru nevoiele clientului;
• Abilitați excelente dе comunicare si relaționare;
• Spirit dе echipă, dinamism, flexibilitate;
• Cunostințe dе MS Office;
• Acuratețe și atenție la detalii;
• Perseverență în atingerea obiectivelor;
• Experientă anterioară în lucrul cu clienții;
• Disponibilitate colaborare în regim SRL / PFA / PFI , in vederea incasarii comisioanelor.Descrierea jobului • Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulа

Candidatul ideal Ce asteptari avem dе la un candidat:
- spirit antreprenorial,
- atitudinea unui leader,
- dornic dе a depasi noi limite dе performanta,
- excelente abilitati dе comunicare,
- nivelul studiilor, minim diploma dе bacalaureat
Descrierea jobului Cu ce vеnim in intampinаre:
- cаriеra de succеs pе tеrmеn lung,
- oportunitаtеа ocupаrii unеi pozitii cheie in sfеra vanzаrilor,
- dеzvoltаrea аptitudinilor in exеcutarеa de roluri multiple,
- program de training creat dupa practici internationale
- un venit atractiv : finantare + comisioane + bonusuri lunare
- program fle
Cautam oameni noi pentru echipa noastra.Flexibilitate si autodeterminare.Daca esti pasionat de partea financiara si vrei sa incepi o cariera ca si consultant financiar acesta este momentul.Numai implicarea ta este ceea ce decide cat de departe poti ajunge la noi.-nu trebuie sa fii expert in probleme financiare pentru a putea incepe la noi-poti sa iti structurezi intreaga activitate de zi cu zi in conformitate cu ideile proprii.-implicarea ta iti va determina renumerarea.Va astept in.echipa mea
Cautam oameni noi pentru echipa noastra.Flexibilitate si autodeterminare.Daca esti pasionat de partea financiara si vrei sa incepi o cariera ca si consultant financiar acesta este momentul.Numai implicarea ta ceea ce decide cat de departe poti ajunge la noi.O cariera de consultant in cadrul Companiei ICredit este locul ideal in care poti sa te dezvolti pe plan profesional cat si pe plan personal- nu trebuie sa fii expert in probleme financiare pentru a putea incepe la noi- implicarea ta iti va determina renumerarea- poti sa iti structurezi intreaga activitate de zi cu zi in conformitate cu ide

Candidatul ideal Ne dorim sa "crestem mari" si din acest motiv avem nevoie de oameni noi si optimisti in echipa. Candidatul ideal trebuie sa fie conectat cu mediul online, iar daca nu, sa isi doreasca sa invete aceste lucruri si sa fie deschis catre nou. Trebuie sa isi doreasca sa se autodepaseasca, sa priveasca jobul si din perspectiva clientului si sa se asigure ca ii ofera acestuia cea mai buna optiune.Descrierea jobului Ce vei face?
- vei promova si vinde asigurari de viata si sanatate
- vei contacta clienti tocmai pentru a iti dezvolta portofoliul si a iti mari veniturile
- vei asigura

Candidatul ideal
Fire persuasiva si comunicativa;
Atent la detalii si bine pregatit profesional;
Cunostinte solide dе contabilitate;
Cunostinte solide dе informatica/utilizarea aplicatiilor informatice specifice;
Deschis la nou si fire adaptiva;
LIMBA ENGLEZA ;
Experienta intr-o firma dе contabilitate/consultanta resprezinta un avanjat.
Descrierea jobului
Procesаreа documentеlor contаbile primarе in progrаmul dе contаbilitate SAGA;
Intocmire declarаtii fiscalе (D100, D101, D300, D394, Situаtii finаnciare);
Analiza tranzаctiilor finаnciare;

Scurta descriere a companieiDespre noiCrowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi ce

Candidatul ideal Cerințe: :
Membru CAFR ( obligatoriu )
Studii superioare economice
Cunostinte de legislatie economica
Cunostinte operare PC (Microsoft Office, SAP constituie un avantaj)
Cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Atribuții:
Verificarea si inregistrarea facturilor de chirie, utilitati, servicii aferente magazinelor monitorizate;
Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli aferente magazinelor monitorizate;
Verificarea documentelor justificative aferente magazinelor monitorizate sa fie in concordanta cu legislatia in vigoare si contractele semnate;
Verifi
Scurta descriere a companieiDeloitte is the brand under which tens of thousands of dedicated professionals in independent firms throughout the world collaborate to provide audit, consulting, financial advisory, risk management, and tax services to selected clients.With access to the intellectual capital of approximately 200,000 people worldwide, member firms focus on client service through a global strategy executed locally in nearly 150 countries. The Romanian office was established in 1992 and nowadays it employs over 600 professionals and provides services to diverse range of local and inte

Candidatul ideal Requirements:
University degree in Economics;
3-4 years experience as Accountant (group accounting, management accounting);
English language - advanced level;
Excel – advanced level;
Good knowledge and skills to understand and create customized reports, to support reconciliations and ad hoc reports.
Descrierea jobului Responsibilities:
Checks and validates that the entries in the local accounting system are in line with the applicable reporting requirements;
Performs month-end and year end closing operations in accordance with the statutory reporting require

Scurta descriere a companieiExceptional client service, without exception. There are many ways to answer the question “Why BDO?”We could tell you about our 1,600 offices worldwide. We could mention our comprehensive service offerings, our experience across virtually every major industry, or the wide range of clients we serve, from regional businesses to global leaders.But what truly sets BDO apart is our commitment to exceeding expectations on every engagement, big or small, for every client, local or multinational. It’s about more than our depth of experience or technical excellence, more tha

Scurta descriere a companieiExceptional client service, without exception. There are many ways to answer the question “Why BDO?”We could tell you about our 1,600 offices worldwide. We could mention our comprehensive service offerings, our experience across virtually every major industry, or the wide range of clients we serve, from regional businesses to global leaders.But what truly sets BDO apart is our commitment to exceeding expectations on every engagement, big or small, for every client, local or multinational. It’s about more than our depth of experience or technical excellence, more tha

Candidatul ideal At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your unique voice and perspective to help EY become even better, too. Join us and build an exceptional experience for yourself, and a better working world for all.
Role
Our Global Mobility practice primarily works with individual income tax and social security matters, both on local and international level. We advise our clients on tax implications for international employees, taxati

Candidatul ideal Cine esti?
Esti absolvent studii superioare;
Ai minim 2 ani experienta generala;
Ai un avantaj daca ai experienta de 1 - 2 ani in pozitii similare;
Ai un avantaj daca ai experienta in domeniu energetic;
Ai cunostinte de limba engleza - scris, citit, vorbit (nivel Mediu);
Ai cunostinte avansate de operare PC (Word, Power Point, Excel) si aplicatii (SalesForce, CRM, SAP);
Ce cautam la tine?
Flexibilitate si adaptare la cerinte diverse;
Atentie la detalii;
Proactivitate;
Orientare spre rezultat;
Abilitati de comunicare, prezentare si relationare;

Scurta descriere a companieiDespre noiCrowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi ce

Candidatul ideal As Business Support Controller you will be part of a dynamic team in which team spirit, engagement and nice atmosphere are going hand in hand. You will join one world class company where you will have the opportunity to develop your career.
How will you be doing this?
- You will assist the Business Partners, especially the Business Partner Controllers in their management assistance mission;
- You will contribute to the improvement of accounting and financial information and will make sure that the data is available respecting the delays
- You will contribute to the stand
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: