Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

26 Locuri de Munca Operator Facturare in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

26 Locuri de Munca Operator Facturare in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Facturare


Candidatul ideal Nivelul de studii – minim BacalaureatAptitudini şi competenţe personale:- experinta pe un post similar minim 1 an;- punctualitate; încredere în sine;- putere de organizare si concentrare; ascultare activă;- capacitate de analizã, sintezã si negociere; incadrare in termene-limita;- capacitatea de a învăţa (invatare continua);- solide cunoştinţe de culturã generalã; aptitudini tehnice;- cunostinte operare MS Office - Excel - minim nivel mediu verificat prin testare, CRM si ERPDescrierea jobului - raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale, NIR etc);- pastreaza datele, dosarele, fisele complete, corecte si accesibile;- interactioneaza telefonic cu clientii (telefon, e-mail etc)- raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative in rezolvarea problemelor;- se asigura de acuratetea datelor transmise catre clienti/colegi;- identifica noi modalitati de lucru si imbunatateste continuu standardele de calitate pentru serviciile oferite clien
NK SMART CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 638 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal cunostinte de operare Charisma, cunostinte de baza in contabilitate primara, persoana responsabila si energica, cu initiativa si mult simt practic.Descrierea jobului dorinta de imbunatatire permanenta si angajare pe perioada nedetrminata bonuri de masa - 30 lei
NH H PRODUCTION EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 713 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal Societatea GEORGIA FRUIT SRL cauta contabil primar/operator facturare pentru sediul din Voluntari.Candidatul Ideal: Experienta in operarea documentelor contabile; Cunostinte de Microsoft Office; Cunostinte de contabilitate primara; Experienta anterioara in domeniul facturarii sau contabilitatii cu programul Saga; Cursuri sau facultate de specializare.Descrierea jobului Responsabilitati: Efectuarea operatiunilor de intrare/iesire marfa in/din gestiune; Inregistrarea corecta a documentelor in evidenta contabila; Intocmirea facturilor fiscale; Gestionare stocuri de marfa; Intocmire registru de casa; Emitere NIR; Organizarea si arhivarea documentelor; Transmiterea documentelor financiar contabile catre expertul contabil; Program de Lucru L-V 6:00-14:00 Si S 6:00-12:00.Beneficii: Mediu de lucru placut; Birou personal; Echipa tanara; Oportunitate de dezvoltare profesionala in cadrul companiei.
GEORGIA FRUIT SRL

Media netă estimată pe baza celor 661 de salarii introduse în Salario: 2865 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal - studii – medii- minimum 2 ani experienta in domeniul facturarii si/sau servicii clienti sau pe un post similar;- cunostinte operare PC - nivel mediu;- bune abilitati de relationare, comunicare si capacitate de a lucra in echipa;- bune cunostinte de gestiune si arhivare documente;- cunostinte de contabilitate primara;Descrierea jobului -intocmirea documentelor catre clienti (facturi, avize de insotire, procese verbale etc.) folosind un program informatic de gestiune (WIZPRO) pe baza comenzilor interne;- anuntarea partenerilor de posibile modificari ale comenzilor si operarea lor;- verifica documentele in baza carora se efectueaza livrarile- asigurarea relatiei cu clientii pentru reglarea facturilor.- arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate-raspunde solicitarilor clientilor si colaboreaza cu acestia pentru rezolvarea diferitelor problemeSe ofera:-salariu in functie de experienta si pregatire-bonuri de masa, asigurare medicala, telefon serviciu-de
A.​M.​S.​ 2000 TRADING IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 718 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal Candidatul ideal, este o persoana cu studii medii sau superioare finalizate,cunostinte de operare pe calculator si a unui soft contabil ( de preferat SAGA).Descrierea jobului -Emite facturi fiscale si bonuri fiscale;-Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii din programul informatic;-Acordarea suportului departamentelor Vânzari și Financiar prin punerea la dispoziție de documente și situații specifice activității de facturare;-Întocmirea diverselor rapoarte specifice postului;-Intocmeste si verifica monetarul la sfarsitul zilei de lucru;Beneficii:-Contract de munca pe perioada nedeterminata;-Pachet salarial atractiv;-Tichete de masă in valoare de 30lei/zi;-Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;-Se asigura transport.Pentru mai multe informatii puteti suna la 0720449944
COMFORTEX TEHNO SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in cadrul unei reprezentante auto si vei face parte din departamentul de facturare. Responsabilitatea principala va fi incasarea contravalorii serviciilor prestate catre clienti (service auto; piese de schimb; accesorii auto etc.) si intocmirea evidentelor ce tin de departamanetul de facturare.Ce abilitati si cunostinte ar trebui sa ai? Studii medii/ superioare finalizate; Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); Capacitate de a lucra in echipa; Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; Cunostinte elementare contabilitate primara; Persoana responsabila si organizata; Experienta pe o pozitie similara constituie un avantajDescrierea jobului Rolul tau: Factureaza si incaseaza facturile emise; Urmarirea comenzilor nefacturate; Pregatirea si trimiterea documentelor conform cerintelor stabilite in contabilitate; Verifica si preda numerarul in vederea depunerii la banca; Arhivarea documentele
KAIZEN AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Facturare Depozit Chitila


Candidatul ideal Studii medii Experienta pe o pozitie similara – minim 1 an Bune abilitati dе utilizare a Pachetului MS Office, in special Excel si Word Atentie deosebita la detalii, responsabilitate, seriozitate Integritate, implicare Organizare si punctualitateDescrierea jobului Analizеazа si procesеаza comenzilе primitе dе lа clienti Emite si trimite fаcturi catre clienti Anunta clientii de posibilе modificari аlе comenzilor Arhiveazа documеntеle care au fost verificate si inregistrate Proceseaza datele din baza de date si transmite rapoarte la cererea managerului direct Mentine relatia cu clientii pentru reglarea facturilor si pentru a le oferi informatii despre produsele solicit
FARMAVET S.​A.​

Contabil Junior /​ Operator Facturare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane care să se potrivească următoarelor criterii:Studii medii/superioare, de preferat în domeniul economic.Cunoștințe solide de contabilitate primară.Demonstrează acuratețe, rapiditate și abilități excelente de comunicare.Este o persoană responsabilă și serioasă, capabilă să lucreze eficient în echipă.Deține abilități solide în operarea calculatorului și utilizarea sistemelor informatice.Cunoscător al suitei MS Office (Word, Excel) la un nivel avansat.Experiență relevantă în atribuțiile similare reprezintă un avantaj.Meticulozitate, seriozitate și onestitate în abordarea profesională.Capacitatea de a executa mai multe sarcini simultan, menținându-și totodată concentrarea și atenția la detalii.Descrierea jobului Ocupand functia de Contabil / Economist Junior, vei fi responsabil de gestionarea contabilității primare și administrative în cadrul companiei noastre. Vei lucra sub îndrumarea Directorului Financiar pentru a asigura acuratețea și re
BOUTIQUE CADEAUX SRL

Operator Facturare Contabila


Candidatul ideal INTOCMESTE VERIFICA SI EMITE DOCUMENTE DE VAZNZARE (FACTURI PROFORME AVIZE )INTOCMESTE AWB-URI PENTRU PRODUSELE EXPEDIATE PRIN CURIERINTOCMESTE DIVERSE SITUATII SOLICITATEARNIVEAZA DOCUMENTELE PRIMIRE SI EMIVE SI LE INREGISTREAZA IN PROGRAMUL DE CONTABILITATE SAGADescrierea jobului FACTURAREA SE FACE IN PROGRAMUL SMART BILLPROGRAM LUNI- VINER 08:30/18:00Şoseaua Olteniţei 115A, Popești-Leordeni 0771600752486586
PIESE UTILAJE SHOP S.​R.​L.​

Operator Facturare Magazin Online


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80% din activitate inseamna facturare si preluarea apelurilor telefonice).Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline.Descrierea jobului Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana.Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Senior Operator Facturare Si Gestiune Documente


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare, cu profil economic; Experiență profesională de cel puțin 4 ani în activități administrative/ operaționale, facturare și de contabilitate primară Experiență în operarea în Excel și în diverse softuri informatice Capacitate de analiză și sinteză Atenție la detaliiDescrierea jobului Te vei ocupa de: Recepţionarea, analiza și înregistrarea în softurile de facturare a comenzilor de tichete primite pe adresa de e-mail dedicată, precum si a documentelor aferente (bonuri de comandă, ordine de plată, contracte) Verificarea în sistemele utilizate de companie a datelor clienților care au trimis comenzi de tichete sau documente specifice Prelucrarea și actualizarea datele utilizatorilor conform solicitarilor clienților: modificare nume, numar telefon Întocmirea facturilor pentru clienți și gestiunea documentelor de facturare Comunicarea către colegii care gestionează clienții din cadrul Direcției Comerciale a informațiilor despre comenzile primite de la
UP ROMÂNIA S.​R.​L.​

Operator facturare - agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii universitare, abso
ABC Human Capital

Operator Facturare /​ Casier - Magazin Sportiv


Candidatul ideal Esti pasionat de sport? Atunci te asteptam in echipa noastra!Si cum atitudinea conteaza, ne dorim sa fii:- Un bun comunicator;- Deschis catre invatare si asimilare de informatii noi;- Persoana responsabila, capabila sa urmareasca rezultatele;- Meticulos si ordonat.Descrierea jobului Atributiile tale in echipa noastra vor fi:- Emiterea facturilor si bonurilor fiscale pe baza comenzilor receptionate;- Efectuarea stornarilor sau a eventualelor reglari de marfa;- Introducerea in gestiune a produselor venite de la furnizorii interni si externi;- Verificarea corectitudinii documentelor emise si primite;- Receptionarea marfii sosite de la furnizorii interni si externi;- Arhivarea documentelor primite si emise;- Comunicarea telefonica atat cu clientii, cat si cu magazinele partenere, asupra tuturor activitatilor de mai susAvem nevoie sa stii urmatoarele:- Microsoft Office (Word, Excel), la un nivel mediu;- Cunostinte de contabilitate primara - constituie un avantaj;- Limba eng
OPENBOX CONSULTING SRL

Operator Facturare-Baneasa


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Clerk Support (operator Facturare) - Zona Cernica


Candidatul ideal Absolvent studii superioare - constituie avantaj;Experienta pe un post similar;Experienta in utilizarea unui ERP – constituie avantaj;Experienta in utilizarea pachet de baza Microsoft Office;Capacitate de concentrare, organizare, calitate si atentie la detalii;Orientare catre clienti, bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala si lucru in echipa;Bune abilitati de gestionare a mai multor sarcini simultan, capabila sa respecte termenele limita;Atitudine proactiva, initiativa si creativitate.Descrierea jobului Emite facturi in baza documentelor emise in depozit (note de colectare); Emite facturi de retur conform procedurilor si circuitului informational implementat; Inregistreaza reclamatiile in ERP / dupa implementare CRM preia reclamatiile si le rezolva conform procedurilor implementate; Mentine evidenta facturilor pentru verificarea confirmarii acestora la client/depozit; Introduce in baza de date, in nomenclatorul clienti, toti clientii noi pe baza fis
PRISUM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare


Candidatul ideal Cerinte: studii medii; cunostinte medii MS Office; bune abilitati de comunicare si organizare; capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita; atitudine proactiva;Descrierea jobului emitere ordine de parcurs, avize, facturi pt clienti prezenti la sediul LAF, angajati; arhivare documente Facturare (avize + ordine de parcurs); operatiuni de inchidere de gestiuni mobile.Oferim: salariu fix; tickete de masa; bonus; mediu de lucru placut si dinamic; abonament apa/cafea dupa 6 luni vechime.
LA FANTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 674 de salarii introduse în Salario: 2847 RON/Luna

Facturist/​ Operator Facturare


Candidatul ideal Capacitatea de analiza si sinteza; Orientare catre rezultate: planificare si prioritizare, orientare spre solutionare; Abilitati de planificare, programare, monitorizare şi evaluare Atentie la detalii Gandire analiticaDescrierea jobului Firma noastra cauta un Facturist/ Operator Facturare dedicat si talentat pentru a se alatura echipei noastre din departamentul financiar. Daca sunteti o persoana organizata, atenta la detalii si cu abilitati excelente de gestionare a documentelor financiare, va invitam sa aplicati pentru pozitia de Facturist/ Operator Facturare.Responsabilitati: Intocmeste si emite facturile de marfa pe baza fisei de cantar Intocmeste si emite avizele de insotire a marfii; Verifica facturile de marfa sa fe correct intocmite; Inregistreaza facturile de cumparare si bonurile de transfer intre depozite in sistemul de gestiune al stocurilor – WIZ COUNT ; Emite facturi de corectie;Beneficii: Masa de pranz asigurata, Decontare transport, Contract pe perioada
MORAD FOODS S.​R.​L.​

Operator Facturare - Chiajna


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Studii medii – obligatoriu.Experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.Cunostinte de operare pachet MS Ofiice – nivel mediu.Experienta anterioara utilizare soft ERP.Persoana responsabila, atenta la detalii, orientate catre rezultat. Responsabilitati Operareaza sistem informatic de gestiune: inregistrare documente, receptie, transfer intrare/iesire marfa, avize de expeditie.Generează documente primare.Preia comenzile de vanzare si genereaza documente de transport.Verifică în mod continuu corelația stocului din: sistemul informatic cu stocul din fișierul d
Professional

Operator Facturare


Candidatul ideal Compania Maria Foodnova Holding caută un Operator Facturare dedicat și organizat, cu experiență în utilizarea programului SAP, pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu abilități de organizare și experiență în domeniul facturării, vă invităm să aplicați.Cerințe: Experiență anterioară în domeniul facturării și cunoștințe solide în utilizarea programului SAP constituie un avantaj Abilități excelente de comunicare orală și scrisă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a respecta termene stricte. Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii și clienții. Orientare către rezolvarea problemelor și atenție la satisfacția clienților. Capacitatea de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilități: Preluarea și centralizarea comenzilor din programul SAP, derularea activității de facturare care susține procesul de livrare și vânzare a întregului pachet de produse alimentare. Răspunderea de buna desfăș
MARIA FOODNOVA HOLDING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 710 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 26 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.