52 - Locuri de Muncă (joburi) Economist în București
52 - Locuri de Muncă (joburi) Economist în București

Candidatul ideal - Un om meticulos cu 2-3 ani de experiență economică, ideal într-o firmă dе contabilitate;
- Bun cunoscător de legislație fiscală și contabilă;
- Abil în întocmirea de balanțe și bilanțuri;
- Experimentat cunoscător al programelor dе contabilitate;
- Dacă ai mai lucrat în SAGA, e un atu;
- Orientat spre rezolvarea problemelor;
- Cauți o companie vizionară și o echipă performantă care să îți ofere resursele pentru următorul nivel de dezvoltare și care să te impulsioneze să evoluezi profesional;
- Alegi să te implici acolo unde să simți că aduci valoare societății.Descrie

Candidatul ideal
studii superioare de specialitate absolvite;
experienta in domeniul economic de minimum 3 ani;
constituie avantaj cunoasterea contabilitatii si fiscalitatii specifice domeniului turistic, asocierii in participatiune, prorata TVA;
cunostinte foarte bune de operare PC, MS Office;
atentie si seriozitate;
receptivitate si respectarea responsabilitatilor;
abilitatea de a lucra in echipa;
abilitati bune de comunicare cu colegii, atat din departament cat si din restul companiei;
capacitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor
implicare si spirit de ini
Angajam economist in domeniul auto. Program de lucru: 8.30-17 de luni pana vineri, sambata, duminica, liber.

Candidatul ideal
Echipa BRADY Auto Center este in cautarea unui membru care sa faca parte din echipa de contabilitate.
Daca esti absolvent de facultate cu profil economic si iti doresti un job care sa te motiveze, la Brady Auto Center vei regasi tot suportul informativ de care ai nevoie pentru a-ti asigura o cariera plina de succes in domeniul economic.
Noul nostru coleg trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, ordonata si cu o dorinta mare de a acumula informatii noi.
Adresa sediului social este Bl. Iuliu Maniu , sector 6.
Interviul va contine si o testare a informatiilor c

Scurta descriere a companieiBitcoin Romania is the first and largest crypto exchange on the Romanian market, with 5 years of experience in the field. The company takes pride in its portfolio, having more than 120,000 satisfied customers in over 50 countries, trading Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Ripple, Dash and up to 40 altcoins.Cerinte Candidatul idealNe dorim in echipa noastra un coleg cu experienta si cunostinte in domeniul financiar, care sa contribuie la dezvoltarea departamentului in vederea atingerii obiectivelor companiei.Pentru a fi de success in echipa noastra trebuie sa fii mo

Candidatul ideal - Absolvent studii superioare economice;
-Experienta in domeniul constructii infrastructura – constituie un avantaj;
- Experienta in domeniul financiar-contabil pe o pozitie similara minim 10 ani’
- Cunostinte si experienta in utilizarea programului de contabilitate SAGA constituie avantaj;
- Cunostinte PC (MS Office, soft contabilitate, etc.);
- Abilitati de comunicare si organizare;
- Capacitatea de a respecta termenele limită;
- Cunoastere foarte buna a legislatiei in domeniu;
- Persoana dinamica;
- Orientare spre obtinerea de rezultate de calitate si la timp;
-

Candidatul ideal Să aibă capacitatea de a lucra autonom și de a îndeplini sarcini de lucru cu atenție la detalii și de a respecta termenele limită.
Abilitați de lucru în echipă
Abilități de prioritate orientate spre rezultate, atenție la detalii, spirit analitic, reacție și adaptare rapidă la cerințele interne ale societății
Să lucreze cu fișiere Excel, să cunoască contabilitatea primară,
Capacitatea de a organiza timpul, sarcinile și locul de muncăDescrierea jobului Monitorizeaza contractele si facturile emise/ primite .
Repartizeaza veniturile si a costurile in functie de centre de cost

Candidatul ideal -responsabil;
-capacitate dе lucru in echipa;
- organizat
Descrierea jobului - Inregistrаreа facturilor dе cаrburant achizitionаt din spаtiul comunitаr, а fаcturilor dе taxе externe prеcum si verificareа tuturor inregistrarilor facute
- Inregistrаrеа facturilor de carburant achizitionat din Romania precum si verificarea inregistrarilor facute
- Repartizarea consumului de carburant pe fiecare auto
- Evidenta recuperarii taxelor ( TVA+ taxe externe) si colaborarea cu partenerul care asigura serviciul externalizat de recuperare;
- Depunerea documentatiei pentru recuperar
Firma de contabilitate angajam contabil sau economist cu vechime minima 1 ansector 2 , zona D-na Ghicatel:

Candidatul ideal Ne dorim ca viitoarea colega/viitorul coleg sa aiba urmatoarele cunostinte/abilitati:
studii superioare de specialitate
cunostinte operare PC avansate
abilitatea de a lucra in echipa
abilitati bune de comunicare cu colegii, atat din departament cat si din restul companiei
dorinta de a livra rezultate
adaptabilitate, flexibilitate
atentie sporita la detalii
rezistenta la stres
capacitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor
implicare si spirit de initiativa
experienta in utilizarea programelor informatice specific, de preferat OMC.
Descrierea
angajam la firma de productie alimentara zona Crangasi, experienta, declaratii, program flexibil, salariu de la 3000, CV la frenchcoffeshop@gmail.com.

Candidatul ideal Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de lichidare sau reorganizare judiciară și consultanță pentru restructurarea afacerii și reorganizare, o firmă de încredere cu un impresionant portofoliu de clienți.
Societatea oferă o gamă largă de servicii, cele mai improtante fiind cele de insolvență, asistență juridică, recuperări creanțe, analiză financiară, fiscalitate, evaluare și management de criză.
Succesul firmei se datorează valorilor etice pe care este construită compania și echipei de profesioniști, asociații, angajații și colaboratorii societății, mem

Candidatul ideal Studii superioare, specializare Contabilitate;
Experiență minim 1 an în Contabilitate;
Utilizator de nivel mediu aplicații MS Office sau Open Office;
Operare programe specifice de contabilitate;
Cunostințe medii limba engleză;
Disponibilitate pentru deplasări la autorități.
CONSTITUIE AVANTAJ:
Experiența anterioară într-o firmă afiliată CECCAR;
Cunostințe de utilizare a programelor de contabilitate SAGA C și SAGA PS.Descrierea jobului Noul nostru coleg va fi responsabil cu operarea documentelor de contabilitate primară și arhivarea lor, închiderea balanței lunare, ra

Candidatul ideal - absolvent facultate de profil;
- experienta contabilitate de gestiune;
- cunostinte operare Microsoft Office si WizCount (daca a avut oportunitatea).
- cunostinte legislatie financiar-contabila.Descrierea jobului - verificare facturi vanzari si jurnale vanzari;
- intocmire avize insotire marfa si NIR-uri;
- verificare incasari si registre de casa;
- emitere facturi catre clienti pe platformele EDI dedicate;
- evidenta si verificare stocuri;
- operatiuni clienti si furnizori;
- evidenta creante si datorii;
- inregistrare operatiuni bancare;
- evidenta documentelor

Candidatul ideal Cautăm o persoană dornică să aibă o cariera în domeniul fiscal-contabil. Candidatul ideal trebuie să dovedească cunoștinte peste medie în domeniul contabilității și fiscalității românești, să fie o persoană serioasă, atentă la detalii, receptivă și cu o bună capacitate de analiză și sinteză. Selectia se face pe baza rezultatului testului de evaluare a cunostintelor care se va sutine în cadrul interviului.Descrierea jobului Jobul oferit presupune ținerea contabilității clientilor nostri potrivit legislatiei interne: inregistrarea documentelor primare ale clientilor, intocmirea
Firma in domeniul construcțiilor (prestari servicii) angajeaza (in zona Floreasca-parc Verdi) economist- contabil pentru contabilitate pana la bilant sau începător . Se lucreza cu softul Saga. Min de la 2500 lei net in functie de experienta.Rog seriozitate si CV la email

Candidatul ideal
Atitudine proactivă, pozitiva;
Iniţiativă, tenacitate; simt etic;
Spirit de echipa;
Persoana dinamica si orientata spre rezultate;
Studii superioare ;
Abilităţi de lucru pe calculator (Microsoft Office, Internet Explorer etc.);
Abilităţi de comunicare;
Experienta in domeniul salarizarii prezinta avantaj ;
Descrierea jobului
Intocmește statele de plată si fluturasii de salarii;
Intocmeste declarația 112;
Completează, gestionează şi ţine evidenţa concediilor medicale si intocmeste si depune toate documentele necesare in vederea restituirii de sume de la

Candidatul ideal Alături de noi îți poți dezvolta cariera profesională, împreună cu experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.
Acest rol ți se potrivește dacă ai:
Experiență în domeniul economic – 3 ani;
Sttudii superioare economice;
Cunoștințe avansate Microsoft Office;
Cunoștințe medii limba engleză;
Gândire analitică și atenție sporită la detalii, abilitate dezvoltată de gestiune cifre și date;
Abilități de prezentare, claritate, concizie;
Tact, diplomație, răbdare, confidențialitate, integritate;
Atitudine s
Activăm în domeniul dezvoltare (promovare) imobiliară de peste 10 ani și ne căutăm un nou coleg - economist junior.CAPITAL INVEST DESIGN SRLTip oferta: JobNivel cariera: Entry LevelOras: BUCURESTI, Sector 6Domenii oferta: Dezvoltare (promovare) imobiliarăCriterii profesionale si personale:•De preferat persoana cu studii superioare economice finalizate si experienta 0-3 ani in domeniul economic;•Persoana dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul economic;•Cunostinte medii de operare PC (Office);•Cunostinte de contabilitate si fiscalitate;•Preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor
ECONOMISTEconomist, analist programator, director logistica, asistent managerExperienta de lucru in strainatate Italia,FrantaDoresc job in domeniul Economico-financiar,logisticii ,intr-o companie serioasa, cu un mediu de lucru civilizat .Engleze,Franceza,italianaPermis conducere cat BMULTUMESCEC OJOG NICOLAETEL jog.nicolae()yahoo.com
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: