Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

353 Locuri de Munca Economist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

353 Locuri de Munca Economist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Experienta minim 2-3 ani- Studii superioare economice finalizate- Cunostinte foarte bune office (excel si word)- Persoana cu initiativa, autonoma, intreprinzatoare, dinamica si foarte bine organizata (fire optimista si rezistenta la stres)- Program full time (8 ore)- Avantaj curs inspector resurse umaneDescrierea jobului - Evidente situatii financiare interne specifice activitatii in excel (cash flow, centrelor de cost si profit) ;- Evidenta furnizori si clienti (emitere facturi in Smart Bill, urmarire achitare clienti, plati furnizori) in excel- Registru de casa si deconturi cheltuieli- Pontaje salariati si transmiterea lor in vederea realizarii statelor de plata, evidenta&plata salarii si diurne de deplasare externe- Responsabilitati front office (emailuri, telefon, fax etc)- Salariul motivant negociabil in urma interviului- Bonuri de masa si decont transport in comun
TOMATO SOLUTIONS
Candidatul ideal - Experienta profesionala in domeniul contabil 5 ani; constituie avantaj experienta in domeniul turistic- Cunostinte PC , cunoasterea programului informatic CHARISMA reprezinta un avantaj;- Cunostinte operare MS Office (in special MS Excel)- O buna cunoastere a legislatiei financiar contabile;- Atentie sporita la detalii, spirit analitic si capacitate de lucru in echipa- Persoana ordonata, calma, orientata spre rezultate;Descrierea jobului - evidenta contabila, inclusiv balanta de verificare
PARALELA 45 TURISM
Candidatul ideal Studii superioare finalizateMeticulozitate.capacitate de a lucra in ritm sustinut si finalizare la termen a sarcinilorProfesionalism si responsabilitateSa mai fi lucrat in firma de contabilitateDescrierea jobului Verificarea si inregistarrea documentelor fiscale , justificative, note, extraseAnaliza solduri clienti si furnizoriIntocmire rapoarte extracontabile solicitate de clientii societatiiIntocmire si verificare jurnale de vanzare si cumparareComunicare confirmari de solduri si reglare solduriBeneficii: grila salariala stabilitaTichete de masaFormare si dezvoltare profesionalaBonusuri si prime pe baza de performanta
SC A S CONSULTING CONTAB SRL
Candidatul ideal Studii superioare economiceCunoştinţe bune de utilizare PC (Microsoft Office, Excel, aplicaţii informatice specifice desfăţurării activităţii).Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;Experienta in utilizarea unui soft ERP .Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;Fire dinamica , flexibila , foarte bine organizata, gandire logica , capacitate de analiza si sinteza ,atitudine principiala in relatiile cu oamenii;Descrierea jobului EconomistAsigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic;Răspunde de înregistrarea, verificarea si reconcilierea tranzactiilor economice din contabilitatea primara si financiara avand ca obiectiv respectarea cerintelor in ceea ce priveste standardele contabile cat si legislatia fiscala;Suport pe perioada auditului f
IMPACT BALANCE CONSULTING S.​R.​L.​
Candidatul ideal - Studii superioare de profil, absolvite;- Cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- Cunostinte foarte bune de Microsoft Office;- Spirit de organizare a activitatilor proprii;- Persoana ordonata si responsabila, gandire analitica;- Abilitatea de a lucra cu termene limita.Descrierea jobului - Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de la furnizorii de marfa, transport si diversi, pe baza carora se elaboreaza balanta lunara;- Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;- Inregistreaza incasarile si platile in lei, conform extrasului de cont;- Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de consumabile, scule, echipamente;- Inregistreaza in programul ERP Navision contractele cu furnizorii si scadentarele;- Realizeaza bonurile de consum aferente consumabilelor;- Intocmeste si inregistreaza dispozitiile de plata si de incasare;- Opereaza mijloacele fixe si obiectele de inventar;- Inregistreaza in programul de contabilitate operatiunile d
VERTICAL DESIGN
Candidatul ideal Pentru Echipa Departamentului Economic din Midocar Otopeni cautam Economist cu urmatoarele cerinte:Studii superioare economiceMinim 3 ani experienta in contabilitateCunostinte avansate ExcelCapacitate de analiza, evaluareAbilitati de comunicareRapiditate in rezolvarea problemelor,Initiativa, flexibilitate, deschidere la nou,atitudine responsabila fata de munca prestataAngajarea se va face pe perioada determinata pana in ianuarie 2024.Descrierea jobului Responsabilitati:FinanciarNegociere schimburi valutareIntocmire ordine de plata (manual/online) pentru diverse banci.Stocuripreluarea saptamanala a NIR–urilor de la magazie; verificarea NIR-urilor, reclamatiilor cu facturile; contarea facturilor de marfuri in vederea inregistrarii in contabilitateinregistrarea intrarilor de marfuri pe conturi analitice;verificare sold analitic cont 371;inregistrarea si urmarirea reclamatiilor de marfuriverificare si certificare sold cont 357verificare si certificare sold cont 327Diversep
MIDOCAR SRL
Candidatul ideal - Persoana dinamica, responsabila și organizata, interesata de colaborare pe termen lung;- Experiență minim 3 ani în domeniul financiar contabil;- Studii superioare în domeniu;- Cunoașterea reglementarilor contabile și fiscale;- Cunoașterea programului Smart Bill Facturare și Smart Bill Contabilitate constituie un avantaj;- Capacitate de analiza și încadrare în termene, gândire logica și atenție la detalii;Descrierea jobului - Înregistrarea tuturor documentelor în programul de contabilitate Smart Bill Contabilitate până la nivel de balanță, conform procedurilor interne,- Verificarea și înregistrarea facturilor de aprovizionare de la parteneri conform procedurilor interne în ERP;- Pregătirea și verificarea jurnalelor de vânzări și cumpărări, registru de casa;- Pregătirea și efectuarea plaților furnizorilor conform procedurilor interne;- Suport pentru clienți cu privire la informațiile contabile (extrase de cont, etc);- Întocmirea lunara a declarațiilor către Institutul
AGRAFA PRINT SERVICES
Candidatul ideal Studii superioare economice;Cunoştinte: operare MS Office, legislatie contabila si fiscala;Experienta: minim 2 ani intr-o pozitie similara;Excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza, de respectare a termenelor si de lucru in echipa;Atentie la detalii si flexibilitate in gandire;Persoana organizata, responsabila, disciplinata, integraCunoasterea programului Charisma reprezinta un avantaj;Engleza - nivel incepator/ mediuDescrierea jobului Contabilitatea trezoreriei bancare- Inregistrari extrase de cont in lei si valuta.- Inregistrari aferente instrumentelor de plata (BO)- Verificarea corectitudinii completarii acestora.- Inregistrarea tuturor operatiunilor bancare, dobanzilor, imprumuturilor si a reevaluarii valutare si a documentelor justificative.- Verificarea si urmarirea rulajelor si soldurilor lunare din balanta contabila a avansurilor si garantiilor primite/emise de la furnizori/catre clienti;Contabilitate clienti.- Reconcilierea balantei de clienti si a de
ROMASTRU TRADING
Descrierea jobului Ne marim echipa!Suntem in cautare de colegi entuziasmati, dornici sa invete si sa se perfectioneze, pentru a ocupa urmatoarele pozitii:Economist - cu urmatoarele atributii: opereaza in softul de contabilitate: deconturi privind justificarea avansurilor de trezorerie transfer creante >1 an catre imobilizari financiare, la inchidere de luna verificare solduri clienti arenda si transferul soldurilor creditoare catre creditori diversi daca este cazul emitere si inregistrare facturi dobanda,penalitati,recuperare impozit pe teren operatiuni de trezorerie-plati zilnice bancare, alimentari carduri, retrageri sume carduri, plati facturi furnizori, transferuri intre banci, constituire depozite bancare,plati externe,inchidere /deschidere de conturi bancare evidenta contractelor de vanzare terenuri cu plata in rate, urmarirea incasarii creantelor restante, contactarea clientilor in vederea efectuarii platilor restante generare rapoarte Risco indicatori financiari pentru contract
AGRI TERENURI
Candidatul ideal Studii superioare economice Minim 3 ani de experienta intr-o pozitie similara; reprezinta avantaj experienta in cadrul unei companii din sectorul de dezvoltare imobiliar si/sau constructii Experienta Microsoft Office - bune cunostinte de baze de date, calcul tabular Bune cunostinte de contabilitate financiara si programe specifice de contabilitate Bune cunostinte de legislatie de specialitate Bune abilitati de comunicare Capacitatea de respectare a termenelor Capacitati de analiza, sinteza si prioritizare a task-urilor Atentie la detaliiDescrierea jobului Inregistreaza documentele contabile Efectueaza verificarile si intocmeste componente pentru soldurile tuturor conturilor contabile Inchiderea balantei contabile Urmarirea contractelor incheiate cu funizorii externi, inregistreaza facturile externe, propune la plata si completarea declaratiilor fiscale obligatorii Intocmirea situatiilor financiare trimestriale/ semestriale/ anuale impreuna cu contabilului sef Raspunde
IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR
Candidatul ideal CARANDA BATERII SRL angajeaza Economist senior (cu experienta de 5-10 ani) si Economist (cu experienta de 3-5 ani)!Localitate: Bucuresti!Cerinte: Criterii profesionale și personale; Studii superioare în domeniul economic; Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel); Promptitudine, atenție la detalii; Orientat spre acțiune și flexibilitate; Riguros în realizarea sarcinilor; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Capacitatea de a lucra eficient în echipă; Limbaj coerent și elevat; Inițiativă, discreție, corectitudine și punctualitate; Atitudine pozitiva și fire comunicativa.Descrierea jobului Responsabilități Economist Senior: Asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic; Răspunde de înregistrarea, verificarea si reconcilierea tranzactiilor economice din contabilitatea primara si financiara avand ca obiectiv respectarea cerintelor in ceea ce priveste standardele contabile cat si legislatia fiscala; Suport pe peri
CARANDA BATERII
Candidatul ideal Economist functionar economicAbsolvent liceu economic sau studii superioare economice.Experienta in departamentele: financiar-contabil, achizitii sau vanzari, minimum 2-3 ani. Experienta in domeniu de peste 10 ani poate fi un avantaj.Cunostintele Excel si SAP reprezinta un avantaj.Experienta in vanzari, derulare contracte, derulare comenzi, operare facturi, experienta in sistem informatic integrat.Cunostinte limba engleza, comercial.Experienta in contracte de achizitii, derulare corespondenta comerciala, incheiere contracte, urmarirea si derularea contractelor.Limba engleza reprezinta o necesitate.Experienta in evidenta contabila primara, emitere documente, inregistrare primara a documentelor, experienta in inregistrarea intr-un sistem informatic integrat. Experienta inregistrari contabile, emitere situatii financiare lunare, trimestriale, anuale, analiza finaciara.
RAO DISTRIBUTIE
Candidatul ideal - studii superioare finalizate in domeniul economic;- experienta de minim 3 ani in contabilitatea generala;- cunoasterea softurilor Ciel si Saga - constituie avantaj;- cunostinte solide privind legislatia în domeniul contabilitatii si fiscalitatii;- cunostinte foarte bune de operare Microsoft Office, Microsoft Outlook- cunoasterea limbii engleze constitutie avantaj;- experienta in cadrul unei companii cu profil de dezvoltator imobiliar constituie avantaj.Descrierea jobului - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programul de evidenta contabila;- efectuarea de operatiuni specifice închiderilor contabile lunare si anuale;- intocmire si transmitere declaratii- furnizare informatii auditor (se realizeaza trimestrial si anual)- mentinerea legaturii cu celelate departamente ale firmei in vederea realizarii obiectivelor individuale si colective.- respectarea stricta a termenelor pentru raportarile contabile.
HAGAG PROPERTIES MANAGEMENT
Candidatul ideal Ești o persoană activă, îți plac deplasările și te poți reloca, ești pasionat de construcții și îți dorești să ai responsabilități pe procesul economic al unui proiect?Geiger România te caută!Vei putea face parte dintr-un proiect mare de construcții la cheie sau a unui lot de autostradă cu posibilitatea de a te dezvolta într-o echipă frumoasă și dinamică.Profil: Studii superioare, de preferat studii economice în domeniul industrial; Experiență similară 2-3 ani; Cunoaștere pachet Microsoft Office la nivel avansat; Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.Descrierea jobului Verificarea/modificarea/ aprobarea a contractelor pentru proiectele alocate; Verificare și urmărire respectare condiții contractuale; Verificare și aprobare din punct de vedere economic a facturilor primite pentru proiecte; Delimitare valorică lunară a prestațiilor/materialelor pentru care nu s-au primit facturi, împreună cu managerii de proiect; Elaborare rapoartelor de controlling pe proiecte; A
GEIGER TRANSILVANIA
Candidatul ideal Iubesti cifrele si iti place sa fii exact, concis si corect?Vrei sa contribui la dezvoltarea unei companii romanesti, lider in industria sa?Ai cunostinte si experiente de lucru in companii de productie?Aplica pentru postul de Economist Senior!Cerinte: 3-5 ani experienta in rol de Contabil. Ideal intr-o companie de productie. Studii universitare in domeniul Economic.Cursuri de calificare/perfectionare: ContabilitateCunostinte temeinice despre: sistemul organizatoric si financiar-contab legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil conducerea contabilitatii computerizate.Comportamente, aptitudini Gandire logica, capacitate de analiza si sinteza Capacitate de a prelua si interpreta informatiile,de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali Corectitudine, tenacitate, seriozitate Obiectivitate, receptivitate, spirit de echipaDescrierea jobului Responsabilitati1. Organizeaza si coordoneaza activitatea d
TONELI HOLDING
Candidatul ideal Ne dorim ca viitoarea colega/viitorul coleg sa aiba urmatoarele cunostinte/abilitati: studii superioare de specialitate cunostinte operare PC avansate abilitatea de a lucra in echipa abilitati bune de comunicare cu colegii, atat din departament cat si din restul companiei dorinta de a livra rezultate adaptabilitate, flexibilitate atentie sporita la detalii rezistenta la stres capacitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor implicare si spirit de initiativa experienta in utilizarea programelor informatice specific, de preferat OMC.Descrierea jobului efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative; mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice; efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei; inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare d
Christian Tour
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic (preferabil specializare Contabilitate de gestiune) Cunostinte contabilitate IFN (prezinta avantaj) Cunostinte bune de operare MS Office si utilizare programe de contabilitate Capacitate de a lucra individual si in echipa Atitudine pozitiva si pro-activa.Descrierea jobului Asigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea si inregistrarea documentelor specifice activităţii financiar contabile Respectă planul de conturi în vigoare Evidenta si inregistrarea contabila a registrului de casa si a deconturilor Evidenta si inregistrarea contabila a documentelor aferente achizitiilor de bunuri si servicii de la furnizori interni si externi Înregistrează şi ţine evidenţa clienţilor si incasarilor Ţine evidenţa leasing-urilor şi a contractelor cu plata în rate Înregistrează lunar cheltuielile exigibile prin natura lor Inregistrează provizioanele Ţine evidenţa de gestiune a imobilizărilor corporale si necorporale Reconciliaz
TOYO AVIATION
Candidatul ideal Sa aiba insusiri de personalitate:- seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare ( spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare )- orientat catre client si realizarea sarcinilor, cu respectarea termenelor limita- cunostinte bune de utilizare PC ; experienta in utilizarea programelor informatice de contabilitate SAGA si WINMENTOR- dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte Descrierea jobului RESPONSABILITATI 1. Asigură evidența contabilă a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor:- Contabilizează facturile emise de catre clienți ;- Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont;- Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;- Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;- Înregistrează facturi de prestații furnizori interni;- Înregistrează i
DACONT CONSULT
Candidatul ideal - EXPERIENTA PE UN POST SIMILAR DE MINIM 5 ANI- STUDII SUPERIOARE DE SPECIALITATE IN DOMENIUL ECONOMIC - CONTABILITATE FINANCIARA , PROBATE PRINTR-UN TEST SCRIS ORGANIZAT LA SEDIUL FIRMEI.- CUNOSTINTE AVANSATE OPERARE PC SI PROGRAME DE CONTABILITATE- PRELUCRAREA DATE SI VERIFICAREA DOCUMENTELOR CONTABILE- CUNOSTINTE AVANSATE PRELUCRARE DATE IN EXCEL.- CUNOSTINTE DE LEGISLATIE FISCALA SI INTERPRETARE CORECTA- ABILITATI DE GESTIONARE A DATELOR- ABILITATI DE A LUCRA CU TERMENE- ATENTIE LA DETALII- MUNCA IN ECHIPADescrierea jobului - INREGISTRAREA CRONOLOGICA SI SISTEMATICA IN EVIDENTA CONTABILA A DOCUMENTELOR JUSTIFICATIVE CONFORM PREVEDERILOR LEGALE IN VIGOARE : EXTRASE DE BANCI, FACTURI CLIENTI, FACTURI FURNIZORI,DIVERSE TRANZACTII ETC)-ANALIZA SI URMARIEA RULAJELOR SI SOLDURILOR CONTURILOR PRELUCRATE,COMPENSARI CLIENTI-FURNIZORI)- INTOCMIREA DECLARATIILOR LUNARE/TRIMESTRIALE/ANUALE OBLIGATORII CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE- PARTICIPAREA LA INTOCMIREA SITUALTIILOR FINA
CAPODOPERA PRODUCTION
Candidatul ideal Angajam Contabil / Economist𝐕𝐫𝐞𝐢 𝐬𝐚 𝐢𝐧𝐯𝐞𝐭𝐢 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐞 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐮𝐫𝐢 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐞 𝐯𝐨𝐫 𝐚𝐣𝐮𝐭𝐚 𝐬𝐚 𝐢𝐭𝐢 𝐩𝐮𝐢 𝐢𝐧 𝐯𝐚𝐥𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐢 𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐢 𝐬𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐬𝐢 𝐛𝐚𝐧𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚𝐬𝐭𝐚?Hai in echipa noastră ( Arcad Expert Consulting ) si viata ti se va schimba in bine pe termen scurt si in foarte bine pe termen lung!! Descrierea jobului Hai sa iti spun ce am nevoie de la tine:Sa ai studii economiceSa iti placa contabilitatea si fiscalitateaSa fii organizat(a), foarte organizat(a). Avem multe proiecte cool de facut si avem nevoie de organizareSa fii dispusa sa inveti incontinuu si sa te adaptezi rapid schimbarilorSa fii cu zambetul pe buze si sa vezi mereu partea plina a paharului.Sa fii atent(a) la detaliiSa fii harnic(a), lenea nu are ce cauta printre proiectele noastre.Sa fii descurcareat(a) si persistent(a) .Sa iti doresti sa cresti continuu (mediocritatea nu exista in vocabularul nostru)
ARCAD EXPERT CONSULTING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 353 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.