Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 213 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar


Candidatul ideal Partener Companie Financiara Multinationala recruteaza 5 persoane in vederea desfasurarii activitatii de intermediere Servicii Financiare Nebancare..Profil candidat : studii medii sau superioare finalizate cu diploma de absolvire, spirit antrepenorial, abilitati de comunicare, implicare, dorinta de dezvoltare, orientare pentru cariera pe termen lung si castiguri financiare motivante.Descrierea jobului Asiguram : pregatire gratuita de specialitate si perfectionare continua, mediu de lucru profesionist, apartenenta la un colectiv dinamic si performant precum si la un brand de notorietate europeana, lider national in piata de profil.Atributii : prospectare piata si identificare potentiali clienti, gestionare portofoliu, participare la intalniri, ofertare si incheiere contracte asigurari de viata si sanatate, asigurari property, intermediere credite.Oferim : spatiu de lucru dotat la standarde ultramoderne, acces gratuit la serviciile de secretariat si venituri financiare c
GHEORGHE A.​ FLORENTINA - AGENT ASIGURARI

Media netă estimată pe baza celor 216 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Financiar - Leasing Auto


Cerințe: Candidatul ideal are experiență în vânzări de servicii sau call center (dar nu este strict necesar); este organizat; are ambiție; are atitudine pozitivă și prietenoasă. Condiții: Oferim un job full-time, cu activitate în sediul nostru dintr-o clădire de birouri din municipiul Galați. Echipa are permanent acces la echipamente IT performante, cafea, apă, ceai, fructe. Beneficii: Oferim salariu fix 3300 Lei brut + 700 Lei bonus la indeplinirea obiectivului de apeluri + comision 1% din fiecare contract intermediat. Responsabilități: Consilierii noștri financiari efectuează zilnic minim 30 de apeluri de prospectare la firmele din zonă, propunând serviciile financiare pentru care suntem autorizați (leasing auto, credit de investiții). Datele de contact ale firmelor vor fi furnizate din baza de date proprie. Pașii următori în procesul de vânzăre a serviciilor financiare: veți face calcule în generatorul de rate de credit pentru viitorul client și îi veți comunica ofertele, veți solic
ADN BROKERAJ SI INTERMEDIERE FINANCIARA SRL
Vezi alte joburi relevante

Contabil /​ Auditor Financiar (junior)


Candidatul ideal Studii: superioare în domeniul economic; Experienţă: minim 2 ani in activitatea de contabilitate sau audit financiar; experienta intr-o firma de contabilitate sau audit constituie un avantaj; Cunostintele IFRS constituie un avantaj; Cunostinte PC: constituie un avantaj o buna utilizare Excel si / sau WinMentor; Limbi straine: engleză, nivel mediu obligatoriu, nivel conversational constituie un avantaj; Aptitudini: promptitudine şi acurateţe în respectarea procedurilor, usurinta în comunicarea scrisă, capacitate mare de organizare si incadrare in termene limita, integritate, spirit echipa, pasionat de profesie;Descrierea jobului Auditor juniorPe aceasta pozitie veti fi sub directa supraveghere si coordonare a superiorilor din domeniul auditului financiar si a serviciilor conexe acestuia si veti avea oportunitatea de a va dezvolta cunostintele profesionale, prin implicare directa in munca, avand ca principale sarcini: culegerea datelor despre clientul de audit si include
CIUCĂ AUDIT SRL

Economist


Candidatul ideal Esti pasionat(a) de cifre si le intelegi foarte bine ‘graiul’? Iti doresti sa lucrezi intr-o companie internationala alaturi de profesionisti care pot contribui la dezvoltarea ta?Daca bifezi si cunostintele de mai jos, atunci esti exact ce ne lipseste pentru a ne completa echipa de Financiar! Ai studii superioare de profil economic, finalizate Ai cunostinte privind legislatia financiar -contabila si fiscala in vigoare Ai abilitati de organizare si atentie la detalii Lucrezi responsabil, esti riguros/ riguroasa si consecvent(a) Stii sa operezi un PC si, mai ales, programele Word si Excel Te exprimi in limba engleza Daca nu-ti sunt straine programele DataLight/ GestPro , ai un avantaj in plus Detii permis de conducere categoria BIti recompensam implicarea, seriozitatea si motivatia cu: Remuneratie corecta si tichete de masa Asigurare privata de sanatate Acces gratuit la sala de sport a companiei și sesiuni lunare de masaj Un mediu de lucru placut, intr-o echipa dinamica
DMT MARINE EQUIPMENT SOCIETATE PE ACIUNI

Media netă estimată pe baza celor 6825 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Asigurari


Candidatul ideal Sa ai pofta de munca;Să ai experienta in orice domeniu. Te ajutam noi sa te formezi;Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”Să fii perseverent;Să iti placa sa vorbesti cu clientii telefonic sau fata in fata;Să ai capacitatea de identificare a nevoilor fiecărui client și oferirea de soluții customizate;Disponibilitate pentru deplasări la client pentru discutii personalizate.Descrierea jobului • Prospectarea pietei in vederea identificarii de noi clienti;• Promovarea si vanzarea produselor companiei;• Gestionarea procesului de vânzare cap - coada, construind propuneri potrivite pentru fiecare potential client in functie de nevoi.
STOIAN G.​ DIANA-IONELA - AGENT DE ASIGURARI

Consultant Bancar - Galati


Candidatul ideal Raiffeisen Bank prin partenerul sau autorizat, Credit Card Broker isi completeaza echipa deCONSULTANTI BANCARI.Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti cladesti o cariera in domeniul financiar-bancar, trebuie sa ai:• Abilitati excelente dе vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii dе finantare a acestora;• Abilitati excelente dе comunicare si relationare;• Spirit dе echipa si initiativa, dinamism, flexibilitate, perseverenta;• Acuratete si atentie la detalii;• Experienta anterioara in lucrul cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt:• Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit din portofoliul Raiffeisen;• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare;• Mentinerea relatiei cu cl
CREDIT CARD BROKER S.​R.​L.​

Angajam Contabil


Candidatul ideal Experiență și Educație: Candidatul ar trebui să aibă o diplomă în contabilitate sau într-un domeniu similar, împreună cu o experiență semnificativă în domeniul contabilității. Experiența anterioară în contabilitate, preferabil într-o firmă similară sau într-un mediu similar, ar fi un avantaj.Cunoștințe solide de contabilitate: Candidatul ideal ar trebui să demonstreze o înțelegere profundă a principiilor contabile, inclusiv a standardelor contabile locale și a legislației fiscale în vigoare. Capacitatea de a interpreta și aplica corect aceste reguli și reglementări este esențială.Abilități tehnice: Competențele tehnice sunt esențiale în domeniul contabilității moderne. Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în utilizarea software-urilor contabile și a altor instrumente tehnologice relevante. De asemenea, ar trebui să fie capabil să utilizeze eficient programe de calcul și aplicații de procesare a textului.Atent la detalii și precizie: Un contabil trebuie să fie
XENERGY S.​R.​L.​

Economist


Candidatul ideal Ne dorim sa ai:– experienta in domeniu minim 1 an;– studii superioare economice;– dinamism, seriozitate, eficienta;– cunostinte teoretice si practice de contabilitate si fiscalitate;– capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita;– preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de modificarilelegislative;– experienta in utilizarea softului de gestiune si contabilitate DataLight Enterprise ;Descrierea jobului - colectarea, analiza si interpretarea datelor economico-financiare ale societatii;- centralizarea tuturor datelor datelor economico financiare ale societatii;- verificarea corelatiilor existente prin urmarirea sistematica a unor rapoarte dedepistare a eventualelor erori ;- colaboreaza la intocmirea situatiilor financiare si contabile la nivel de societate;- colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;- inregistreaza cronologic si sistematic documentele primare in sistemul contabil;- verifica
PALMEX CM SRL

Media netă estimată pe baza celor 6879 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Ofertare /​ Comercial


Candidatul ideal - Persoana cu urmatoarele cerinte:- Sa fii o persoana dornica dе afirmare, proactiva, care sa se tina dе angajamente,- Sa fii o persoana responsabila si orientata catre client;- Sa ai bune abilitati dе comunicare scrisa si verbala si o pasiune pentru vanzari- Sa fii cunoscator in domeniul comercial sau tehnic, (se considera un plus daca ai experienta in vanzari sau constructii);- Sa te descurci foarte bine cu Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet;- Consideram un avantaj daca ai cunostinte operare SEAP;Descrierea jobului Ce vа trebui sа faci:- Sa prеlucrezi dаtеlе si documеntеlе afеrentе cеrеrilor dе ofеrtа pеntru а stаbili ofеrtа tеhnicа;- Sa te deplasеzi pe teren (unde este cazul) pеntru а culege date sau pentru a clarifica orice problema care contribuie la rezolvarea in termenul solicitat a cererilor de oferta;- Sa adaptezi solutiile tehnice standard ale companiei la specificul cerintelor beneficiarului;- Sa intocmesti cereri de oferta catre furnizori si
PALMEX CM SRL

Consultant Vănzări - Optica Medicala


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:- ești sociabil, îți place să comunici cu clienții;- ai răbdare și acționezi cu calm și diplomație în orice situație;- ai o atitudine pozitivă;- ești corect, serios și onest;- ești vigilent, atent la detalii și îți place să fii proactiv și să vii cu soluții;- ai spirit de echipă și te asiguri că menții o atmosferă plăcută la muncă;- ai studii medii finalizate (BAC)/ superioare;- ai cunoștințe de bază de operare la calculator;- reprezintă un MARE avantaj: experiență anterioară în domeniul opticii.Descrierea jobului Descrierea jobului- întâmpini și oferi consiliere clienților cu privire la produsele și serviciile noastre;- identifici necesitățile clienților și le oferi informațiile
NOAVIDET SRL

Cs Email Consultant - Call Center Galati


Candidatul ideal Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & Communication, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață?Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Te invățăm cele mai eficiente tehnici de comunicare, care te vor ajuta să câștigi bonusuri lunare, îți asigurăm întregul echipament de lucru (nu e nevoie să-ți folosești laptopul personal), și, dacă tot ești pasionat de vorbit la telefon, îți asigurăm abonament gratuit la noi, subvenții la achiziții de telefoane și alte device-uri cool! 😎Nu uităm de pauza ta de prânz – ai tichete de masă în format electronic, și ne îngrijim și de sănătatea ta cu un abonament gratuit la o clinică medicală privată.Dacă vrei să-ți împrospătezi starea personală, avem tot felul de programe de Wellbeing pentru zen-ul tău, iar dacă te interesează dezvoltarea profesională, află că ai ajuns exact unde îți doreai: îți oferim training-uri dintre cele mai variate, consiliere în carieră și te ajutăm să crești împreună cu noi - și, mai ales, să câștigi
ORANGE ROMANIA SA

Contabil /​ Auditor Financiar (junior)


Candidatul ideal Studii: superioare în domeniul economic; Experienţă: minim 2 ani in activitatea de contabilitate sau audit financiar; experienta intr-o firma de contabilitate sau audit constituie un avantaj; Cunostintele IFRS constituie un avantaj; Cunostinte PC: constituie un avantaj o buna utilizare Excel si / sau WinMentor; Limbi straine: engleză, nivel mediu obligatoriu, nivel conversational constituie un avantaj; Aptitudini: promptitudine şi acurateţe în respectarea procedurilor, usurinta în comunicarea scrisă, capacitate mare de organizare si incadrare in termene limita, integritate, spirit echipa, pasionat de profesie;Descrierea jobului Auditor juniorPe aceasta pozitie veti fi sub directa supraveghere si coordonare a superiorilor din domeniul auditului financiar si a serviciilor conexe acestuia si veti avea oportunitatea de a va dezvolta cunostintele profesionale, prin implicare directa in munca, avand ca principale sarcini: culegerea datelor despre clientul de audit si include
CIUCĂ AUDIT SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal - ABILITATI DE UTILIZARE - PLATFORME ELECTRONICE- ABILITATI DE COMUNICARE IN RELATIA CU CLIENTII- PERSOANA ORIENTATA SPRE SOLUTIONAREA NEVOILOR PACIENTILOR- EMPATIE FATA DE COLEGI SI CLIENTI/PACIENTI- CORECTITUDINE, PUNCTUALITATE, SERIOZITATE SI CAPACITATE DE ADAPTARE LA MUNCA IN ECHIPADescrierea jobului 1. JOB - CONSILIER VANZARI OPTICA2. RESPONSABILITATI- RECOMANDAREA PRODUSELOR SI SERVICIILOR OFERITE IN CADRUL CABINETULUI NOSTRU- INTAMPINAREA SI PRIMIREA CLIENTILOR, CU OFERIREA UNOR INFORMATII MINIME PRIVIND PACHETUL DE SERVICII MEDICALE- PRELUAREA APELURILOR TELEFONICE SI EFECTUAREA PROGRAMARILOR- ORGANIZAREA LA LOCUL DE MUNCA3. BENEFICII- MEDIU DE LUCRU PRIETENOS SI PROFESIONIST- POSIBILITATE PERMANENTA DE PERFECTIONARE SI EVOLUTIE IN DOMENIU PRIN PARTICIPAREA LA TRAININGURI- PACHET SALARIAL MOTIVANT CE SE VA DISCUTA IN CADRUL UNUI INTERVIU
DANUBE GENERAL SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 712 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultanti Vanzari Servicii Financiare


Candidatul ideal Studii medii sau superioare finalizate .Diploma de bacalaureat - OBLIGATORIU.Domiciliul in Galati sau in localitati limitrofe - OBLIGATORIU.Fire deschisa, abilitati de comunicare, atitudine pozitiva, spirit antrepenorial.Disponibilitate program, orientare catre dezvoltare personala, cariera pe termen indelungat si castiguri financiare importante.Experienta nu este necesara, implicarea insa DA !Descrierea jobului Intermediere si incheiere contracte Servicii Financiare.Prospectare piata, identificare potentiali clienti, participare la intalniri, stabilire de solutii finaciare personalizate, ofertare clienti persoane fizice si juridice, servisare clienti existenti.Asiguram gratuit instruire de specialitate si cursuri de specializare, birou de lucru cu toata infrastructura, dotarile si utilitatile specifice, apartenenta la un colectiv si la un brand profesionist, de notorietate europeana.Venituri consistente incepand de la 2,500 lei compuse din suma fixa, comisioane si bon
ENACHE N.​ BIANCA - AGENT ASIGURARI

Operator Back Office/​call Center - Lb.​ Italiana - Galati


Candidatul ideal Comdata Group Romania, companie multinationala de prestigiu, unul din leaderii de piata in sectorul BPO, este in cautarea de noi colegi pentru sediul din Galati.Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!Cerinte:- Limba italiana la nivel avansat (scris si vorbit);- Cunostinte minine operare pc;- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;- Disponibilitate de lucru atat de la birou cat si de acasa;- Conexiune stabila la internet la domiciliu;- Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center!Descrierea jobului Oferim:- Contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariu fix;- Tichete de masa;- Orar flexibil cu posibilitatea de a lucra în ture;- Bonusuri in functie de performanta;- Asigurare medicala privata;- Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;- Training specializat.
COMDATA SERVICE SRL

Operator Prelucrare Si Validare Date


Candidatul ideal Căutăm o persoană: Activă, sociabilă, energică și mai ales pozitivă; Politicoasă atât față de colegi, cât și față de persoanele cu care intră în contact în cadrul firmei; Motivată să-și atingă obiectivele prin propriile forțe; Echilibrată, dispusă să investească în propria dezvoltare; Care să-și dorească să lucreze într-un mediu plin de energie ce poate susține perfecționarea și avansarea în carieră; Ce deține abilități bune de comunicare scrisă și orală; Capabilă să-și ducă până la capăt deadline-urile zilnice; Doritoare de a lucra într-un mediu dinamic și orientat către rezultate; Experiența în acest domeniu constituie un avantaj.Cum poți reuși să ai succes? Îți dorești să intri într-un domeniu în care nevoia clientului este prioritară; Ai capacitatea de a înțelege nevoile clienților; Ești flexibil.Descrierea jobului Responsabilități: Validarea și verificarea corectitudinii datelor înregistrate în sistemul companiei conform unor standarde și proceduri stabilite; Asig
DNS BIROTICA SRL

Consilier Vanzari Amanet Si Schimb Valutar


Candidatul ideal Daca doresti sa te alaturi echipei noastre si consideri ca te potrivesti profilului de mai jos, iti asteptam CV-ul cu mare interes.Profilul candidatului ideal: deschidere in relationarea directa cu clientii corectitudine bune abilitati de comunicare si vanzare dorinta de invatare si perfectionare atentie distributiva atitudine pozitiva responsabilitate dinamism minim studii medii finalizateDescrierea jobului relatii directe cu clienti ( consiliaza clienti functie de nevoile acestora); realizarea contractelor de amanet ( verifica si evalueaza garantiile); incasarea comisioanelor, prelungirea si achitarea contractelor de amanet; servirea si consilierea clientilor ce solicita servicii de Schimb Valutar si Western Union; tine evidenta primara a actelor in punctul de lucru;Oferta (bonusuri, beneficii): salariu motivant; bonusuri lunare motivante functie de performante; tichete de masa; contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; mediu de lucru placut intr
ROMERO SRL

Tehnician Operational Ssm


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: · Studii superioare finalizate cu diplomă de licență (studiile superioare tehnice reprezintă un avantaj);· Curs inspector securitate și sănătate în muncă, durata de minimum 80 de ore;· Experiență de minimum 6 luni în activități care presupun proiecte tehnice și lucrul cu prestatorii de servicii/constructori;· Experiență în activitățile de distribuție gaze naturale reprezintă avantaj;· Experiență în domeniul securității și sănătății în muncă reprezintă avantaj;· Cunoștinte privind legislația domeniului de activitate;· Cunoștinte Pachet Office (Excel, Word, PowerPoint) și SAP;· Cunoștinte de limba engleză, nivel mediu, reprezintă un avantaj;· Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;· Capacitate de organizare, analiză și sinteză;· Comunicare clară și convingătoare, atât verbal cât și în scris;· Capacitatea de lucru sub presiunea timpului și disponibilitatea la sarcini neplanificate;· Ca
DISTRIGAZ SUD RETELE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.