Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

22 Locuri de Munca Economist in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

22 Locuri de Munca Economist in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal • Experienta specifica de 2 ani;• Studii superioare economice;• Cunoașterea la zi a legislației fiscale – contabile si înțelegerea implicațiilor modificărilor legislative, raportate la activitatea firmei;• Capacitate de analiza si sinteza;• Abilitati de comunicare si lucru in echipa;• Atentie la detalii;• Orientare catre rezultat, perseverenta;• Persoana energica, deschisa la noi provocari;• Cunostinte avansate de utilizare PC; cunoasterea unui soft de tip ERP constituie un avantaj;Descrierea jobului • Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în conformitate cu legislația în vigoare;• Înregistrează și verifică în programul contabil, documentele în conformitate cu legislația în vigoare și cu cerințele grupului;• Realizeaza propunerile de plăti săptămânale, pe baza scadențelor și asigura încărcarea lor în sistemul de plați online;• Păstrează legătura cu autoritățile locale pentru declararea, plata și înregistrarea taxelor locale;• Păstrează legă
ROMERO
Candidatul ideal - studii superioare economice- experienta in contabilitate de minimum un an- experienta in inregistrarea documentelor contabile (facturi achizitii, extrase de cont, alte documente pana la nivel de balanta, inclusiv verificarea documentelor, verificarea și reconcilierea balantei)- cunostinte operare PC, excel- cunostinte SAP (constituie un avantaj)Descrierea jobului - Asigura intocmirea, inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare;- Respecta procedurile de lucru generale si specifice firmei ( proceduri de lucru, programul de lucru, punctualitate in intocmirea si inregistrarea documentelor)OFERTA (bonusuri si beneficii):- Pachet salarial motivant- Mediu de lucru profesionist
ARABESQUE
Candidatul ideal * studii superioare economice;* o bună cunoaștere a legislației financiar- contabile în vigoare și cel putin 3 ani experiență în domeniu;* bune cunostinte utilizare MS Office (Excel, Word);* cunostințe în utilizarea soft-ului de contabilitate Saga prezintă avantaj;* persoană ordonată, comunicativă, obișnuită cu lucrul în echipă și cu termene limită, atentă la detalii;* bune abilități de organizarea și prioritizare a sarcinilor.Descrierea jobului Efectuarea corectă și la zi a înregistrărilor în contabilitate conform documentelor justificative (facturi, bonuri consum, bonuri fiscale etc.);Inregistrează documentele de încasări și plăți;Urmărirea soldurilor clienților și furnizorilor, verificarea alocării încasărilor și plăților;Inventarierea anuală și la nevoie a gestiunilor de: obiecte de inventar, mijloace fixe, materiale, precum și a conturilor și partenerilor;Verifică componența conturilor;Pregătește situațiile necesare întocmirii declarațiilor lunare;Urmărirea circui
PERSHA METALOPEREROBNA COMPANY
Candidatul ideal Cunostinte in domeniul produselor naturiste, interes acordat stilului de viata sanatos, studii in domeniu.Cunostinte bune de operare PC.Persoana comunicativa, orientata catre client, responsabila.Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.Salariu motivant!Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Consiliaza clientii in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora.Lucreaza cu casa de si comercializeaza produsele din magazin.Receptioneaza marfa, eticheteaza si aranjeaza produsele la raft.Se informeaza permanent despre produsele comercializate in magazin si despre noutatile in domeniu.
Confidenţial
Candidatul ideal Ești o persoană deschisă, comunicativă, motivată, cu o atitudine pozitivă și dorința de a învăța lucruri noi? Atunci te așteptăm în echipa noastră!Profilul candidatului: Experiență în vânzări; Abilități de operare a calculatorului; Abilități dе prezentare, claritate, concizie; Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate; Abilități excelente de comunicare și o atitudine proactiva; Capacitatea dе analiză și sinteză a informațiilor; Capacitatea de a lucra în condiții de stres; Capacitatea de ascultare și consiliere a clienților; Capacitatea de organizare și planificare a activităților; Constituie avantaj experiența în lucrul pe casa de marcat; Gândire analitică, atenție la detalii și bune abilitați numerice; Dorința de a se dezvolta într-un mediu de business tânăr, dinamic și implicarea în proiecte interesante, de perspectivă pentru companie; Initiațivă și dinamism; Capacitate de autoorganizare și punctualitate; Disponibilitatea la program prelung
420 CBD SHOP
Candidatul ideal - ești sociabil, îți place să comunici cu clienții;- ai răbdare și acționezi cu calm și diplomație în orice situație;- ai o atitudine pozitivă;- ești atent la detalii, îți place să fii proactiv și să vii cu soluții;- ai spirit de echipă și te asiguri că menții o atmosferă plăcută la muncă;- ai abilități de organizare și îți îndeplinești sarcinile cu responsabilitate;- ai studii medii finalizate (BAC)/ superioare;- ai cunoștințe de bază de operare la calculator;- reprezintă un MARE avantaj: experiență anterioară pe același post în domeniul opticii.Descrierea jobului - întâmpini și oferi consiliere clienților cu privire la produsele și serviciile noastre;- identifici necesitățile clienților și le oferi informațiile corecte despre produsele și campaniile noastre;- preiei comenzile clienților și le introduci în sistem;- gestionezi comenzile în sistem și verifici eventualele neconformități;- etichetezi și aranjezi produsele din Showroom;- participi periodic la efectuarea in
NOAVIDET
Candidatul ideal We invite you to take part in the Amazon Hiring Days on July 6th, 13th and 14th for the role of Amazon Vendor Services Consultant with English/Spanish/Italian!There will be a number of online interviews organized during these days and you can get a chance to take part in our hiring process, meet Amazonians and get to know your future job.How to receive an invitation?1. Apply to this job posting2. Complete the online assessment and language test at your earliest convenience3. Provide your availability for the interview4. Join us on one of the Hiring Days!As the event have limited seats, do not hesitate to apply at your earliest convenience!(We can be flexible - In case you are not available for the day mentioned above but you are interested in the role, please do not hesitate and apply)Basic Qualifications: Excellent written and verbal communication skills, with proficiency in English and Spanish or Italian; At last 4 years of experience in roles that involve direct int
Amazon Romania
Candidatul ideal • Experiența anterioară în poziția de consultant vânzări, pe piața produselor profesionale pentru saloanele de înfrumusețare poate fi un avantaj;• Găsirea și implementarea de soluții creative;• Abilități de comunicare eficientă;• Nivel de responsabilizare ridicat;• Orientat spre implementarea de idei de creștere a afacerii, împreună cu clienții;• Pasiune pentru atingerea obiectivelor într-un mediu competitiv;• Disponibilitate pentru deplasare;• Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Oportunitate de lucru în lumea fascinantă a frumuseții alături de leader-ul de piață;Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor de la toţi clienţii din portofoliu;Integrarea într-o echipa tânără, dinamică, ambițioasă și într-un climat bazat pe cunoaștere;Coaching permanent;Training general și de specialitate, periodic.Po
Interbrands
Candidatul ideal Cerinte:- Minim studii medii;- Experienta in vanzari reprezinta un avantaj ;- Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa;- Harnic, perseverent, onest si cu simt al responsabilitatii;- Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza;- Disponibilitate la efort fizic si munca in ture, inclusiv in weekend.Descrierea jobului Responsabilitati:- Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului;- Organizeaza activitatea din magazin;- Receptioneaza marfa din cadrul magazinului;- Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne;- Participa activ la procesul de vanzare;- Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor;- Asigura evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;- Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;- Asigura primirea, depozitarea
BORANIC TOUR
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Unitatea Militară nr. 02489 (Spitalul Militar de Urgență „Dr. Aristide Serfioti”), Galați, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:1 (un) post de economist gradul I în Biroul planificare bugetară și decontări la directorul financiar-contabil în structuri de sprijin decizional2 (două) posturi de paznic în Formația pază din asigurare sprijin la locțiitorul pentru probleme de stat majorPentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reg
Unităi militare
Spitalul Clinic de Obstetrică Ginecologie „Buna Vestire”, Galați, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de:economist IA în cadrul Serviciului achiziții publice, contractare, aprovizionare și investițiieconomist IA în cadrul Biroului financia r- contabilitate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează
Instituii locale
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei”, Galați organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante:17 posturi asistent medical generalist, fără condiție de grad profesional și nivel de studii;2 posturi asistent medical principal generalist, cu studii postliceale;4 posturi asistent medical balneofizioterapie, fără condiție de grad profesional și nivel de studii;2 posturi asistent medical farmacie, fără condiție de grad profesional și nivel de studii;2 posturi asistent medical laborator, fără condiție de grad profesional și nivel de studii;6 posturi asistent medical radiologie, fără condiție de grad profesional și nivel de studii:Condiții specifice de participare la concurs:Asistent medical principal, cu studii superioare de lungă durată (S):diplomă de licență în specialitateexamen pentru obținerea gradului de principalminimum 5 ani vechime ca asistent medical.Asistent medical cu studii superioare de lungă durat
Instituii judeene
Candidatul idealCine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobuluiCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit dive
FLANCO RETAIL
Experienta minim 3 ani
EcoMetal Recycling SRL
Economist specializare management general , experienta antreprenoriala vasta in multiple domenii complexe si de anvergura , spirit antreprenorial dezvoltat , indraznet , hotarat care nu se impiedica de asa-numitul imposibil , imi ofer serviciile . Posesor permis de conducere categoria B ( 1991 ) ,C & E ( 2021 ) disponibil ptr. deplasari externe / interne , referinte exceptionale , externe si interne scrise si usor verificabile pentru confirmari . Serviciile oferite includ operatiuni diverse cautate de clienti , unele dintre acestea poate nefiind posibil de indeplinit de catre alti prestatori . Astept cu placere abordarile :)
Persoana fizica
Agentie de turism cu notorietate pe piata regionala, cautam un nou coechipier care sa se alature unei echipe de profesionisti in domeniul organizarii de calatorii. Ce dorim de la tine? Abilitati de vanzare, comunicare si negociere, administrare conturi clienti (rezervari, confirmari, facturare, urmarire plati); Orientare catre identificarea solutiilor ideale pentru client (abordare logica, analitica); Cunostinte foarte bune de geografie si cunoasterea limbii engleze la nivel mediu; Detinerea unor certificari specifice domeniului turismului si experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Deschidere catre a explora noutatile din domeniu si a le transforma in produse turistice competitive, dorinta de perfectionare; Cunoasterea destinatiilor in trend/sezon, a ofertelor si trend-urilor din piata de profil si comunicarea acestora in mod convingator si avizat catre clienti; Pasiune pentru activitatea de consultanta in turism, grija si empatie pentru client; Un mod de lucru ordonat, organizat,
GALTOUR S.​R.​L.​
De ce să devii consultant iCredit? -ai un job stabil și salariu motivant -beneficiezi de credite în condiții exclusive și avantajoase -participi la programul gratuit de training în vânzări -ești ajutat să îți formezi o rețea de clienți care îți va aduce câștigul -îți faci singur programul de lucru Condiții : minim 10 clase absolvite Studiile superioare reprezintă un avantaj Responsabilități -gestionează portofoliul de clienți din zona arondată -completează cereri de credit -menține legătura cu clienții în vederea achitării ratelor Mă puteți contacta în privat pentru mai multe detalii
iCredit
Cautam o persoana cu experienta de minim 1 an in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up urilor te asteptam in echipa noastra. Oferim salariu fix+ comision Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua CV- detaliat la
FRUMAR TRAININGCONSULTING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 22 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.