Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

26 Locuri de Munca Economist in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

26 Locuri de Munca Economist in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist - Contabilitate


Candidatul ideal Sa aiba atentie sporita la detalii, abilitati de lucru in echipa, interes pentru invatare si perfectionare.Descrierea jobului Introducerea documentelor lunare aferente clinetilor companiei in sistemele de evidenta contabila (facturi, extrase de cont, chitante, bonuri de transfer, bonuyri de consum) Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari, a registrelor de casa si banca Generarea consumurilor de materiale, verificarea lunara a stocurilor, a soldurilor clientilor si furnizorilor Intocmirea corecta si completa a arhivei lunare pentru toti clientii alocati
EXPERTAX ROMDOC

Economist - Contabil


Candidatul ideal Economist - contabilAsadar daca detii: Studii superioare economice; Experienta in contabilitate financiara si de gestiune – minim 4 ani; Bune cunostinte a softtului de contabilitate AttoSoft, (Gestiune 3.0, BalPro) – constituie avantaj; Bune cunostinte de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.); Cunoștințe privind legislația financiar – contabilă și fiscală în vigoare; Abilitati de organizare si atentie la detalii; Adaptabilitatea în cadrul unei echipe.atunci esti persoana ideala pentru noi.Descrierea jobului Ca si economist, in cadrul Dicor Land, te vei ocupa de: Evidență contabilă la nivelul grupului de companii; Verificarea documentelor anexate in vederea asigurarii unei inregistrari corecte in evidenta contabila; Asigurarea conformitatii cu legislatia financiar-contabila și fiscală a documentelor inregistrate si indosariate; Înregistrarea lunară a cheltuielilor, a intrarilor de mijloace fixe, obiecte de inventar in evidentele contabile prin nota contabila; Urmar
DICOR LAND

Consultant Turism cu experienta - Part Time 6h


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 2100 LEI pe lună
Criterii minime pentru aplicare : Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare - specializarea turism reprezinta un avantajBuna cunoastere a gramaticii si a comunicarii verbale a limbii romaneExperienta minim 1 an in agentie de turism ; Limba engleza - nivel avansatAtitudine proactiva, deschisa la sugestii, empatica, dornica de dezvoltareDorinta de a lucra in echipa si responsabilitate, MultikaskingAbilitati de convingere si ofertare a optiunilor alternativeRapiditate in operativitatea cu sistemele de rezervari / mail / telefon / chat Descrierea jobului: Ofertarea si promovarea produselor de pachet charter, croaziere, zboruri, cazare, transfer, parcuri distractie intr-un mod atractiv si profesionistÎntocmirea si înregistrarea documentelor contabile si ale contractelor conform procedurilor interneUtilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervarePastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferiteCrearea, m
MEDITERANA TOUR AND CRUISE SRL

Consultant Vanzari - Showroom Galati


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom GalatiȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consult
eMAG

Economist IA – Posturile vacante în administrația publică din România


Stațiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Viticultură și Vinificație Bujoru, orașul Târgu Bujor, Județul Galați Expiră in 12 zile, 23 ore LocatieGalaţi NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Stațiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Viticultură și Vinificație Bujoru, orașul Târgu Bujor, Județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de economist IA – Compartimentul Financiar Contabil al Statiunii de Cercetare.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membr
Locuri de munca la stat

Consultant Vanzari


Candidatul ideal -RESPONSABIL-ARE EXPERIENTA IN COMERT-ARE DORINTA DE AFIRMARE PROFESIONALA-ISI DORESTE UN JOB STABIL, UNDE POATE SA SE DEZVOLTE FINANCIAR-ESTE FOARTE COMUNICATIV SI AMABILDescrierea jobului RESPONSABILITATI:-CUNOASTEREA PRODUSELOR LA VANZARE-DEPRINDEREA FORMULELOR DE CALCUL PENTRU DEVIZE-ORGANIZAREA MAGAZINULUI(INTRETINERE EXPUNERE,CURATENIE,ETC)-VANZARE-ABILITATILE DE LUCRU PE PC SUNT UN ATU IN PLUS
ARMEDA HOME

Consultant Comenzi Clienti (asistent Vanzari)


Candidatul ideal Ce ne dorim dе la Dumneavoastră?- Persoană organizată, meticuloasă- Atenție la detalii- Rezistentă la stress- Capacitate dе auto-organizare- Capacitate dе stabilire a priorităților- Word, Excel - avansatDescrierea jobului Atribuțiilе postului:- Preiа și confirmă cоmеnzilе clienților, întocmește facturi- Acordă supоrt pеntru clienți rеfеritor lа gаmа dе produsе а firmеi, politica de prеțuri, condiții dе livrаrе. Cliеntul trеbuie sа fiе informаt cât mаi corеct asupra produselor și sеrviciilor companiеi;- Urmăreștе comenzile lansаte pe tot fluxul de pregătire/livrare- Comunicare cu echipa de vânzări- Redactarea de oferte, rapoarte;Ce vă oferim?- Un loc de muncă sigur, în una din cele mai mari companii de papetărie-birotică din țară- Bonusuri în funcție de performanțe- Posibilități de dezvoltare şi carieră- Vă motivăm prin laudă și recunoaştere profesionalăVor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus.
BN Business

Manager De Operatiuni /​ Sef Agentie /​ Analist Financiar


Candidatul ideal - Studii superioare economice sau juridice, finalizate;- Experienta profesionala- minim 5 ani;- Experienta in domeniul serviciilor financiare/bancare – minim 5 ani, reprezinta un avantaj;- Cunostinte solide dе Microsoft Office - in special Excel;- Abilitati dе comunicare, coordonare, negociere, orientare catre clienti si catre atingerea obiectivelor impuse;- Grad inalt dе profesionalism;- Persoana activa, orientata spre rezultate, sociabila, dinamica, responsabila;- Abilitati dе analiza si sinteza, atentie la detalii, dinamism si capacitatea dе rezolvare prompta a problemelor si dе prioritizare a obiectivelor tinta, planificate.Descrierea jobului Manager Operatiuni- Sediul CentralPrincipalele activităţi şi responsabilităţi:- Face parte si isi desfasoara activitatea in cadrul Serviciului Supraveghere (Sediul central), in Municipiul Bucuresti - Sector 3.- Coordoneaza activitatea desfasurata de catre analistii financiari/economistii din cadrul agentiilor Easy Credit si le
EASY CREDIT 4 ALL IFN

Consultant Imobiliar/​sales Associate - Re/​max Eskyo


Candidatul ideal Te consideri o persoana cu spirit antreprenorial?Biroul nostru este in cautare de parteneri cu/fara experienta in domeniul imobiliar,dar dornici sa se dezvolte intr-un mediu dinamic si atractiv financiar.Te invitam sa aplici la aceasta oportunitate doar daca: ai dorinta de a-ti dezvolta propriul business de succes si ai in vedere sa iti deschizi o firma (SRL / PFA); esti dispus sa te dedici afacerii tale; esti interesat sa investesti in educatia ta, sa te dezvolti personal si profesional: iti doresti sa ai venituri considerabile direct proportionale cu munca depusa si in acelasi timp libertatea de a imbina viata personala cu cea profesionala dupa bucul tau plac.Descrierea jobului Cum va arata activitatea ta in cadrul RE/MAX?In prima luna vei parcurge un proces de traininguri si integrare, astfel incat sa ne asiguram ca vei dobandi toate informatiile necesare pentru a deveni un specialist in imobiliare.Vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta
ESKYO INVEST

Shop Manager & Consultant Vanzari Concept Store Vetter


Candidatul ideal Shop Manager & Consultant Vanzari Concept Store VETTERConsultant Vanzari Concept Store VETTER Studii medii sau superioare Experienta in vanzari (daca nu exista, nu este o problema – oferim traininguri) Bune abilitati de comunicare si capacitate de a relationa cu usurinta Seriozitate si spirit de echipa Dorinta de a invata si progresa Cunostintele tehnice in ceea ce priveste telefonia mobile reprezinta un plusDescrierea jobului Shop Manager & Consultant Vanzari Concept Store VETTERConsultant Vanzari Concept Store VETTERPentru ca ne dezvoltam constant, cautam Consultanti de vanzari pentru magazinele Vetter din zone cheie – Mall Baneasa, Mall AFI Cotroceni, Duty Free (Aeroport Otopeni), Iulius Mall din Cluj-Napoca, Iulius Mall Timisoara, City Park Mall Constanta.Responsabilitati: Oferirea de consultanta privind produsele Vetter Identificarea nevoilor clientilor si oferirea solutiilor optime Promovarea produselor si implementarea promotiilorBeneficii: Venit NET minim garan
LAMY PREMIER

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci cunosti, tehnici de vanzare si negociere, esti motivat de provocari, detii abilitati de coordonare, atentie la detalii, stii sa asculti dar si sa te faci ascutat si inteles. Ai ambitia de a progresa in mod continuu, atunci ai toate atributele necesare pentru a avea succes.Candidatul ideal ar trebui sa aiba minim 2 ani experientaStudii medii/superioareAbilitati de planificare si organizareAbilitati de comunicare, relationare si negociereOrientare catre client si rezultateExperienta in dezvoltare si mentinere a relatiilor cu clientiiCapacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Mediu de lucru placut si modernO perioada de acomodare si introducere in activitate in care te pregatimColaborare cu o echipa profesionistaAcces la proiecte de dezvoltare personala si profesionalaProgram de lucru 8 orePosibilitatea de a realiza venituri financiare remarcabileSalariu fix si comision
PRODUSE WELLNESS S.​R.​L

Consultant Vanzari Ip


Candidatul ideal Ai cunostinte despre materiale de constructiiEști absolvent de studii superioare tehniceEști familiarizat cu utilizarea Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP /SICAP)Ai cunostinte si experienta in vanzariEsti o persoană energică, cu atenție la detalii, cu abilități dе comunicare și relaționare,.Flexibilitate, persoană proactivă şi bine organizatăDescrierea jobului Monitorizezi/urmărești oportunităţi de licitaţii pe site-urile dedicateUrmărești statusul licitaţiilor pe rol (clarificări, contestaţii, amânări, anulări etc...)Studiezi caietele de sarcini, documentaţii de atribuire și urmărești dacă sunt îndeplinite condiţiile de calificare/eligibilitate prevăzute în documentaţiile de atribuireAsiguri întocmirea formularelor și a documentației de eligibilitate, verifici existenţa şi valabilitatea documentelor, obții documentele necesare dovedirii îndeplinirii tuturor cerinţelorÎncarci oferta în sistemul SEAP, răspunzi la solicitări de clarificări şi urmărești docu
ARABESQUE SRL

Consultant Vanzari In Libraria Bookcity


Candidatul ideal Este student, absolvent sau cu experienta de lucru in servicii pentru clienti.Este deschis, sociabil, capabil de empatie si un bun ascultator in interactiunile cu cei din jur.Ii place sa ajute si să creeze o atmosfera placuta si confortabila pentru clienti si colegi.Are spirit de initiativa, este energic, creativ si preocupat sa se dezvolte.Isi doreste sa lucreze printre carti, muzica, filme si vrea sa fie la curent cu noile aparitii culturale sau este atras de design și decoratiuni interioare.Se adapteaza unui mediu în schimbare.Descrierea jobului Responsabilitati:Afla nevoile si asteptarile clientilor, le ofera informatii corecte si complete despre produse.Intampina, comunica si relationeaza cu clientii intr-o maniera amabila si prietenoasa.Invata cat mai multe lucruri despre oferta de produsesi se informeaza cu privire la noile aparitii.Expune produsele la raftsi creeaza rafturi tematice.Se ocupa de ordineasi curatenia pe rafturisi in spatiile de lucru.Colaboreaza f
COMPACT

Consultant Marketing


Candidatul ideal Experiența în marketing nu este o cerință obligatorie; Abilități bune de comunicare și negociere; Atitudine orientată către client și către rezultate; Persoana proactiva și creativă cu bune abilități de organizare și rezolvare a problemelor; Inițiativa și spiritul de echipă sunt de asemena necesare;Descrierea jobului Elaboreaza strategia si planul de marketing al companiei Implementeaza, monitorizeaza si evalueaza activitatile de marketing Concepe si organizeaza campanii promotionale si de comunicare Evalueaza prin metode specifice satisfactia clientilor si propune planuri de actiune pentru cresterea gradului de satisfactie al clientiilor Companiei Reprezinta firma in relatia cu diversi colaboratori externi (reclama/publicitate) Organizeaza participarea la targuri si expozitii de specialitate Urmareste rezultatele/ impactul activitatilor de marketing Studiază piața vânzărilor și aduce plus valoare în activitatea comercială
APAN

Consultant Bancar - Galati


Candidatul ideal Raiffeisen Bank prin partenerul sau autorizat, Credit Card Broker isi completeaza echipa deCONSULTANTI BANCARI.Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti cladesti o cariera in domeniul financiar-bancar, trebuie sa ai:• Abilitati excelente dе vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii dе finantare a acestora;• Abilitati excelente dе comunicare si relationare;• Spirit dе echipa si initiativa, dinamism, flexibilitate, perseverenta;• Acuratete si atentie la detalii;• Experienta anterioara in lucrul cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt:• Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit din portofoliul Raiffeisen;• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare;• Mentinerea relatiei cu cl
CREDIT CARD BROKER

Functionar economic back office- Remote


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -Absolvent liceu; -Italiana nivel mediu; -Abilitati operare PC; -Disponibilitatea de a sustine training-ul la birou timp de o luna; Responsabilitati Prelucrare documente bancare si introducere date, in baza de data a clientului. Alte informatii Program part time(4h/6h) sau full time. -Al 13-lea salariu; -Spor ore suplimentare; -Cursuri de perfectionare; -Echipament de munca pentru acasa; -Premiu anual de performanta; -Reduceri la agenti comercianti conventionati Se lucreaza de acasa dupa perioada de training.
RANDSTAD ROMANIA

Functionar economic back office-Remote


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -Absolvent liceu; -Italiana nivel mediu; -Abilitati operare PC; -Disponibilitatea de a sustine training-ul la birou timp de o luna; Responsabilitati Prelucrare documente bancare si introducere date, in baza de data a clientului. Alte informatii Program part time(4h/6h) sau full time. -Al 13-lea salariu; -Spor ore suplimentare; -Cursuri de perfectionare; -Echipament de munca pentru acasa; -Premiu anual de performanta; -Reduceri la agenti comercianti conventionati Se lucreaza de acasa dupa perioada de training.
RANDSTAD ROMANIA

Expert Accesare Fonduri Europene/​consultant Junior


Candidatul ideal EXPERT ACCESARE FONDURICandidatul ideal:Studii superioare finalizate;Experiență necesară – minim 3 ani;Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);Promptitudine, atenție la detalii;Orientat spre acțiune și flexibilitate;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Capacitatea de a lucra eficient în echipă;Limbaj coerent și elevat;Inițiativă, discreție, corectitudine și punctualitate;Atitudine pozitiva și fire comunicativă.LOCAȚIE: 1 post pentru IașiCONSULTANT JUNIORCandidatul ideal:Studii superioare finalizate;Experiență nu este necesară – dar constituie un avantaj;Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);Promptitudine, atenție la detalii;Orientat spre acțiune și flexibilitate;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Capacitatea de a lucra eficient în echipă;Limbaj coerent și elevat;Inițiativă, discreție, corectitudine și punctualitate;Atitudine pozitiva și fire comunicativă.LOCAȚIE: 1 post pentru Iași și 1 post pentru GalațiDescrierea jobului Oferă consultanță în d
YXS AVALANA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Sud - Est


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi.Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Recrutăm pentru că evoluăm!Te invităm să te alături ec
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 26 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.