20 Locuri de Munca Contabil in Galati
20 Locuri de Munca Contabil in Galati
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabila in Galati |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 2701 LEI pe lună
SC angajeaza casiera/economist pentru punctul de lucru din Galati.Cautam o colega cu studii medii/ superioare economice, cu experienta in domeniu de minim un an, cu o atitudine pozitiva si sociabila.Oferim centract de munca pe perioada nedeterminata, salariu net pornind de la 2700 lei, program luni - vineri:8:30 - 17:00Asteptam CV-ul pe site.
Proiecte Imobiliare SRL
![]() |
Contabil / Contabila |
Candidatul ideal Aptitudini :- inteligenta(gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);- capacitate de organizare si conducere a activitatii financiar – contabile;- capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate factorilor decizionali;- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Pregatirea si experienta:- studii superioare de specialitate;- vechime de cel putin 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar- contabile;- cunoasterea programului Saga Soft reprezinta avantaj;- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati principale:- Coordonează activitățile contabile/financiare.- Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu disp
EUROSALT MANUFACTURING SRL
![]() |
Economist/ Contabil |
Candidatul ideal Licenţă studii economice, Experiență minimă de 5 ani în domeniul contabil, Cunoștințe solide de contabilitate și fiscalitate, Cunoștinte avansate de utilizare a instrumentelor software MS Office (Excel, Word), Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, orientată spre obţinerea de rezultate, Capacitatea de a comunica eficient și de a lucra în echipă.Descrierea jobului Întocmește evidența contabilă sintetică și analitică, prin înregistrarea în contabilitate a documentelor: Achiziții interne și importuri; Trezorerie, casă, bancă, deconturi lei, Facturi servicii, leasing, diverese;Verifică facturile de la furnizori în conformitate cu regulile interne,Verifică inchiderile lunare și intocmește reconcilieri de conturi,Verifică lunar jurnalele de vânzări și de cumpărări cu facturile și fișele de cont conform perioadei fiscale,Verifică fișele de plătitor, obține certificate de atestare fiscală,Pregătește trimestrial documentele și informațiile necesare desfășurării
AUTOGARA METROPOLI SRL
![]() |
Economist - Contabil |
Candidatul ideal Condiții specifice de participare la concurs:- studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;- vechime în specialitatea studiilor de minim 2 ani;- cunotinte solide de contabilitate, buna cunoscatoare salarii, TVA, achizitii intracomunitare si intrastat.- cunoștințe de operare PC: Windows, Micrisoft Office, Internet Explorer;- cunoștințe solide privind legislația în vigoare;- capabil să lucreze atât în echipă, cât și individual;- capacitatea de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică;- dorinta de invatare;- abilități bune de comunicare;- abilitatea de a manageria proiecte multiple, cu termene fixe;- capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau pentru realizarea de rapoarte complexe;- acuratețe, rapiditatea, orietare spre rezultate, tenacitate, atenție distributivă.Descrierea jobului - Servicii financiar-contabile pentr
MND ACCOUNTING LEGISLATION S.R.L.
![]() |
Contabil |
Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Reuneste consultanti in recrutare cu peste 15 ani de expertiza in recrutare si management. Cerinte • Minim 5 ani experienta in domeniul contabilitatii• Studii superioare, de ex. contabilitate, economie, finante sau conex• Experienta de lucru cu soft de contabilitate (ex. SAGA)• Experienta in pregatirea bugetelor de venituri si cheltuieli, respectiv in controlling sau audit financiar• Cunoasterea profunda a legislatiei contabile romanesti• Buna intelegere a sistemului de raportare financiara• Experienta de lucru cu Microsoft Office (Excel)• Limba engleza – nivel mediu – avansat• Persoana organizata, cu spirit de echipa, dinamica, atentie distributiva Responsabilitati • Verifica si inregistreaza corect, complet si la timp documentele, in sistemul contabil (facturi de achizitie bunuri si servicii, furnizori, stocuri) clienti• Efectueaza inregistrari contabile privind furnizorii,
Effective Human Resources
![]() |
Inspector De Specialitate Financiar-contabil - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat |
CRESA ,,PRICHINDEL" GALATI Expira in 2023-12-14 LocatieGalati NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt CRESA ,,PRICHINDEL" GALATI, cu sediul in judetul Galati, localitatea Galati, Strada Regimentul 11 Siret nr. 33 - A, scoate la concurs, in conformitate cu prevederie H.G. 1.336/2022, un post vacant, personal executie, pentru functia de inspector de specialitate financiar - contabil, perioada nedeterminata.Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de: Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare: a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cet
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
![]() |
Contabil |
Cerinte: Minim 5 ani experienta in domeniul contabilitatii Studii superioare, de ex. contabilitate, economie, finante sau conex Experienta de lucru cu soft de contabilitate (ex. SAGA) Experienta in pregatirea bugetelor de venituri si cheltuieli, respectiv in controlling sau audit financiar Cunoasterea profunda a legislatiei contabile romanesti Buna intelegere a sistemului de raportare financiara Experienta de lucru cu Microsoft Office (Excel) Limba engleza nivel mediu avansat Persoana organizata, cu spirit de echipa, dinamica, atentie distributiva Descrierea jobului: Verifica si inregistreaza corect, complet si la timp documentele, in sistemul contabil (facturi de achizitie bunuri si servicii, furnizori, stocuri) clienti Efectueaza inregistrari contabile privind furnizorii, in conformitate cu legislatia in vigoare, implementeaza plata furnizorilor si urmareste scadentele si clientii Inregistreaza taxele legate de furnizori Efectueaza inregistrari contabile si verificarea stocurilor la
EFFECTIVE HUMAN RESOURCES SRL
![]() |
Angajam Contabil Economist Cu Experienta |
DESCRIERE Societate comerciala , caută contabil economist cu experienta. Cerințe: Experiență în domeniu de minim 3 ani obligatoriu; Studii economice in domeniu obligatoriu; Cunoștințe operare program de contabilitate SAGA obligatoriu; Cunostinte operatiuni import-export; Cunoștințe de contabilitate, fiscalitate si resurse umane conform legislatiei in vigoare; Competențe de operare calculator la un nivel mediu; Cunoștințe Office Word si Excel la nivel avansat; Capacitatea de analiza si deducție logica; Persoană activă, dinamică, cu spirit de echipă; Atenție la detalii, meticulozitate. Ce oferim: Contract perioada nedeterminată; Program de lucru: full-time de 8 ore zi de Luni pana Vineri; Concedii conform legislației; Mediu de lucru plăcut si profesionist; Bonusuri de performanță; Prime de sărbători; Pachet salarial motivant în funcție de experiență și performanță; Responsabilități: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice î
Brooklyn
![]() |
Expert Contabil Si Consultant Fiscal |
Expert contabil si consultant fiscal cu experienta, ofer servicii complete de contabilitate, salarizare, resurse umane si consultanta fiscala.
DGS Contfiscal
![]() |
Contabilitate Primara Si Operator Calculator Galati, Braila Si Constanta |
Dicatymet SRL angajeaza o persoana pentru punctele de lucru din Galati, Braila si Constanta Candidatul ideal: Cunoştinţe de operare pe calculator in Microsoft Office ; Absolvent studii superioare; Aptitudini d introducere si centralizare date; Abilități de organizare, planificare și raportare; Experienta pe un post similar constituie un avantaj. Descrierea jobului: Raspunde de preluarea documentelor contabile; Emiterea facturilor in platforma online, arhivare dosare lunare; Diverse activitati de secretariat. Beneficii: Mediu de lucru dinamic si interactiv; Posibilitati de invatare si dezvoltare in cadrul companiei; Pachet salarial atractiv.
dicatymet srl
![]() |
Operator Facturare Gl, |
CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul - Abilitati de negociere
GRANDE GLORIA PRODUCTION S.A
![]() |
Angajam Operator Facturare |
Angajam operator facturare . Salariu in functie de experienta cu posibilitatea de crestere ! Se ofera si tichete de masa 630 lunar. Program 8.30-17.00 samba, duminica si sarbatori legale sunt libere. Transportul este suportat de companie. Tel : Str. Al. Moruzzii nr.27A
JUNCU INDUSTRY SRL
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Economist |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3200 până la 4000 LEI pe oră
Descrierea postului- Inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a documentelor de evidenta contabila conform legislatiei in vigoare;- Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare;- Verificarea inregistrarilor contabile,- Respectarea termenelor limita; Cerințele postului -Experienta minima de 1 an in domeniul contabil;-Capacitate de lucru în echipă;-Capacitate de comunicare;-Persoană serioasă, motivată si ambiţioasa
Mattheo HR Consult SRL
![]() |
Consilier Vanzari Amanet Si Schimb Valutar |
Candidatul ideal Daca doresti sa te alaturi echipei noastre si consideri ca te potrivesti profilului de mai jos, iti asteptam CV-ul cu mare interes.Profilul candidatului ideal: deschidere in relationarea directa cu clientii corectitudine bune abilitati de comunicare si vanzare dorinta de invatare si perfectionare atentie distributiva atitudine pozitiva responsabilitate dinamism minim studii medii finalizateDescrierea jobului relatii directe cu clienti ( consiliaza clienti functie de nevoile acestora); realizarea contractelor de amanet ( verifica si evalueaza garantiile); incasarea comisioanelor, prelungirea si achitarea contractelor de amanet; servirea si consilierea clientilor ce solicita servicii de Schimb Valutar si Western Union; tine evidenta primara a actelor in punctul de lucru;Oferta (bonusuri, beneficii): salariu motivant; bonusuri lunare motivante functie de performante; tichete de masa; contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; mediu de lucru placut intr
ROMERO SRL
![]() |
Operator Back Office/call Center - Lb. Italiana - Galati |
Candidatul ideal Comdata Group Romania, companie multinationala de prestigiu, unul din leaderii de piata in sectorul BPO, este in cautarea de noi colegi pentru sediul din Galati.Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!Cerinte:- Limba italiana la nivel avansat (scris si vorbit);- Cunostinte minine operare pc;- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;- Disponibilitate de lucru atat de la birou cat si de acasa;- Conexiune stabila la internet la domiciliu;- Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center!Descrierea jobului Oferim:- Contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariu fix;- Tichete de masa;- Orar flexibil cu posibilitatea de a lucra în ture;- Bonusuri in functie de performanta;- Asigurare medicala privata;- Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;- Training specializat.
COMDATA SERVICE SRL
![]() |
Consultanti Vanzari Servicii Financiare |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare finalizate .Diploma de bacalaureat - OBLIGATORIU.Domiciliul in Galati sau in localitati limitrofe - OBLIGATORIU.Fire deschisa, abilitati de comunicare, atitudine pozitiva, spirit antrepenorial.Disponibilitate program, orientare catre dezvoltare personala, cariera pe termen indelungat si castiguri financiare importante.Experienta nu este necesara, implicarea insa DA !Descrierea jobului Intermediere si incheiere contracte Servicii Financiare.Prospectare piata, identificare potentiali clienti, participare la intalniri, stabilire de solutii finaciare personalizate, ofertare clienti persoane fizice si juridice, servisare clienti existenti.Asiguram gratuit instruire de specialitate si cursuri de specializare, birou de lucru cu toata infrastructura, dotarile si utilitatile specifice, apartenenta la un colectiv si la un brand profesionist, de notorietate europeana.Venituri consistente incepand de la 2,500 lei compuse din suma fixa, comisioane si bon
STROIA S. CORNEL - AGENT ASIGURARI
![]() |
Consultant Vanzari Limba Germana |
Candidatul ideal - Persoana cu urmatoarele cerinte:- Sa fii o persoana dornica dе afirmare, proactiva, care sa se tina dе angajamente,- Sa fii o persoana responsabila si orientata catre client;- Sa ai bune abilitati dе comunicare scrisa si verbala si o pasiune pentru vanzari- Sa fii cunoscator in domeniul comercial sau tehnic, (se considera un plus daca ai experienta in vanzari sau constructii);- Sa te descurci foarte bine cu Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet;Descrierea jobului Ce vа trebui sа faci:- Sa prеlucrezi dаtеlе si documеntеlе afеrentе cеrеrilor dе ofеrtа pеntru а stаbili ofеrtа tеhnicа;- Sa te deplasеzi pe teren (unde este cazul) pеntru а culege date sau pentru a clarifica orice problema care contribuie la rezolvarea in termenul solicitat a cererilor de oferta;- Sa adaptezi solutiile tehnice standard ale companiei la specificul cerintelor beneficiarului;- Sa intocmesti cereri de oferta catre furnizori si respectiv oferte catre beneficiari;- Sа prеiei datеlе cl
PALMEX CM SRL
![]() |
Sc Angajeaza In Limba Germana Consultant Vanzari |
Candidatul ideal - Persoana cu urmatoarele cerinte:- Sa fii o persoana dornica dе afirmare, proactiva, care sa se tina dе angajamente,- Sa fii o persoana responsabila si orientata catre client;- Sa ai bune abilitati dе comunicare scrisa si verbala si o pasiune pentru vanzari- Sa fii cunoscator in domeniul comercial sau tehnic, (se considera un plus daca ai experienta in vanzari sau constructii);- Sa te descurci foarte bine cu Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet;Descrierea jobului Ce vа trebui sа faci:- Sa prеlucrezi dаtеlе si documеntеlе afеrentе cеrеrilor dе ofеrtа pеntru а stаbili ofеrtа tеhnicа;- Sa te deplasеzi pe teren (unde este cazul) pеntru а culege date sau pentru a clarifica orice problema care contribuie la rezolvarea in termenul solicitat a cererilor de oferta;- Sa adaptezi solutiile tehnice standard ale companiei la specificul cerintelor beneficiarului;- Sa intocmesti cereri de oferta catre furnizori si respectiv oferte catre beneficiari;- Sа prеiei datеlе cl
PALMEX CM SRL
![]() |
Director Operational |
Candidatul ideal Experienta relevanta intr-o activitate de management (constituie un avantaj experienta inproductia manufacturiera, specific, in industria alimentara);Leadership consensual, capacitate de motivare a personalului din subordine;Tact, creativitate si flexibilitate;Perseverenta in atingerea obiectivelor, dinamism;Experienta relevanta in coordonarea echipelor;Bun negociator, bun comunicator.Descrierea jobului Directorul operational coordoneaza activitatea organizatiei impreuna cu managementulgrupului.Directorul de operatiuni planifica, conduce si coordoneaza activitatea generala a organizatieisi al fiecarui departament in parte(administrativ, productie, tehnic, logistic, financiar, resurseumane);Raporteaza Directorului Executiv;Responsabilitati:Planificarea si coordonarea activitatii de productie in acord cu politica comerciala acompaniei.Va monitoriza respectarea procedurilor interne ale companiei si, la solicitareaDirectorului Executiv, va asigura implementarea lor.Va supe
EUROSALT MANUFACTURING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: