56 Locuri de Munca Contabil in Galati
56 Locuri de Munca Contabil in Galati
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil Junior |
Candidatul ideal Suntem în căutarea unui contabil junior care să se alăture echipei noastre. Dacă stăpânești arta de a lucra cu cifrele, ești organizat, atent la detalii și cu multă dorință de învățare, postul nostru ar putea fi cel mai potrivit pentru tine.Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, cu o atitudine proactivă, care să stăpânească Microsoft Excel și să cunoască cum funcționează programele de contabilitate. Gândirea analitică, abilitățile de comunicare și de multi-tasking te vor ajuta să îndeplinești cu succes sarcinile zilnice.Te potrivești postului dacă: Ai experiență minimă de 1-2 ani într-o funcție similară; Cunoști principiile contabilității și a normelor fiscale; Ai diplomă de licență în contabilitate sau domenii înrudite; Ai experiență și cunoștințe bune de utilizare a platformei Google Drive;Experiența și cunoștințele de utilizare a platformei SmartBill reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Printre responsabilitățile pe care le vei avea se numără: Gestionarea
THECON
![]() |
Economist - Contabilitate |
Candidatul ideal Sa aiba atentie sporita la detalii, abilitati de lucru in echipa, interes pentru invatare si perfectionare.Descrierea jobului Introducerea documentelor lunare aferente clientilor companiei in sistemele de evidenta contabila (facturi, extrase de cont, chitante, bonuri de transfer, bonuri de consum) Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari, a registrelor de casa si banca Generarea consumurilor de materiale, verificarea lunara a stocurilor, a soldurilor clientilor si furnizorilor Intocmirea corecta si completa a arhivei lunare pentru toti clientii alocati Constituie un avantaj experienta in cadrul unui cabinet de contabilitate Beneficii asociate acestui job: mediu de lucru placut si dinamic, sediu central, salariu motivant, Prime de Sarbatori, prima pentru ziua de nastere, prima de 8 Martie
EXPERTAX ROMDOC
![]() |
Responsabil Financiar / Contabil |
Candidatul ideal Căutăm un contabil priceput și pasionat de cifre, care să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu o atenție deosebită la detalii și abilități excelente de comunicare, atunci ai putea fi candidatul potrivit pentru acest post.Descrierea jobului Vei fi responsabil de gestionarea contabilității generale și a rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale, pregătirea declarațiilor fiscale și a altor rapoarte fiscale, precum și de gestionarea facturilor și chitanțelor.În plus, vei fi implicat în verificarea și reconcilierea tranzacțiilor contabile, asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile aplicabile, monitorizarea și administrarea procesului de facturare și încasare.Candidatul ideal trebuie să aibe o înțelegere aprofundată a reglementărilor fiscale, a standardelor contabile, a facturilor primite și asigurarea că acestea sunt corecte și în conformitate cu acordurile încheiate, plus întocmirea și prezentarea bugetelor și a
THECON
![]() |
Contabil Junior |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare finalizate, cu specializare in domeniul financiar – bancar / contabilitate.Experienta intr-o pozitie de contabilitate primara de minimum 2 ani.MS Office si Google Suite la nivel avansat.Capacitatea de analiza, raportare si munca in echipa.Abilitati de comunicare si analiza.Gandire analitica si atentie la detalii.Descrierea jobului Introducere, verificare si validare facturi.Intocmire borderouri banca.Urmarire/verificare conturi contabile.Facturare clienti si verificare jurnal de vanzari.Inregistrare bonuri de consum si bonuri de miscare.Creare furnizor, articole noi si facturare in cazuri in anumite cazuri specifice.Creare fise de cont si confirmari solduri.Scanare, indosariere si arhivare documentele contabile.Mentinerea evidentei diurnelor interne.
ANDREEAS 95 EXIM
![]() |
Contabil Junior |
Scurta descriere a companiei Compania Cinar Food Distribution a luat fiinta in 2014 si a inceput cu arie de acoperire pe municipiul Bucuresti, judetele Ilfov, Constanta si cele din sud-estul Romaniei. In prezent distribuim in toata tara. Cerinte Studii medii sau superioare finalizate, cu specializare in domeniul financiar – bancar / contabilitate; Experienta intr-o pozitie de contabilitate primara de minimum 2 ani. MS Office si Google Suite la nivel avansat. Capacitatea de analiza, raportare si munca in echipa. Abilitati de comunicare si analiza. Gandire analitica si atentie la detalii; Responsabilitati Introducere, verificare si validare facturi. Intocmire borderouri banca. Urmarire/verificare conturi contabile. Facturare clienti si verificare jurnal de vanzari. Inregistrare bonuri de consum si bonuri de miscare. Creare furnizor, articole noi si facturare in cazuri in anumite cazuri specifice. Creare fise de cont si confirmari solduri. Scanare, indosariere si arhivare documentele cont
CINAR FOOD DISTRIBUTION
![]() |
Expert Contabil |
Candidatul ideal Cine poate fi viitorul nostru coleg? Candidatul ideal trebuie sa demonstreze urmatoarele competente profesionale si personale: Studii superioare economice ; Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate ; Minim 5 ani de experienta in domeniul financiar-contabil ; Cunostinte soft contabilitate-gestiune Attosoft (BalPro, GestPro) – constituie avantaj; Certificare CECCAR – constituie avantaj; Cunostinte solide de operare in MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) Experienta de lucru cu sisteme ERP; Atentie la detalii si capacitate de analiza si sinteza; Cu gandire strategica si previziuni, viteza de reactie in luarea deciziilor. Respectarea termenelor asumate; Cu capacitate de organizare a locului de munca si a echipei din subordine; Abilitati de leadership si motivare a echipei; Promovarea unei culturi bazate pe etica si integritate, deschidere si comunicare; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Ca si expert contabil, in cadrul Dicor Land, te vei
DICOR LAND
![]() |
Contabil Junior, Galati |
Scurta descriere a companiei Compania Cinar Food Distribution a luat fiinta in 2014 si a inceput cu arie de acoperire pe municipiul Bucuresti, judetele Ilfov, Constanta si cele din sud-estul Romaniei. In prezent distribuim in toata tara. Cerinte Studii medii sau superioare finalizate, cu specializare in domeniul financiar – bancar / contabilitate. Experienta intr-o pozitie de contabilitate primara de minimum 2 ani. MS Office si Google Suite la nivel avansat. Capacitatea de analiza, raportare si munca in echipa. Abilitati de comunicare si analiza. Gandire analitica si atentie la detalii. Responsabilitati Introducere, verificare si validare facturi. Intocmire borderouri banca. Urmarire/verificare conturi contabile. Facturare clienti si verificare jurnal de vanzari. Inregistrare bonuri de consum si bonuri de miscare. Creare furnizor, articole noi si facturare in cazuri in anumite cazuri specifice. Creare fise de cont si confirmari solduri. Scanare, indosariere si arhivare documentele cont
CINAR FOOD DISTRIBUTION
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Cerinte:- cunostinte de operare a pachetului Microsoft ( esential Word si Excel)- atentie la detalii- persoană matura, serioasă, responsabilă şi organizată( de preferat absolvent facultate ASE 2020)- limba engleza, nivel mediuDescrierea jobului Sc. C&A Profile SRL cauta asistent manager pentru coordonarea activității. Cunostintele de contabilitate primara si abilitatile de comunicare sunt esentiale.Descrierea jobului- Activitati contabilitate primara- Activitati de marketing- Sales Support- Back office
C&A PROFILE STEEL SOLUTION
![]() |
Director Economic |
Candidatul ideal - studii superioare in domeniul economic sau contabilitate si minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;- experienta relevanta de lucru in societati de minimum 100 angajati, de preferinta in companii multinationale;- cunostinte BUNE utilizare program de contabilitate WinMENTOR, cunostinte utilizare sisteme informatice de tip ERP;- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;- persoana organizata, care înțelege importanța respectării termenelor limită;- abilitati de coordonare a unui grup de specialisti si deschidere in transmiterea informatiilor si cunostintelor dobandite;- detinerea de competente interpersonale si de relationare;Descrierea jobului - Organizarea, coordonarea, planificarea și controlul activităților derulate în cadrul echipei de contabilitate în vederea îndeplinirii obiectivelor stabilite de conducere;- Elaborarea situațiilor financiare conform reglementărilor legale și furnizarea completă a rapoartelor solicitate;- Asigurarea aplicării corecte a leg
LIBERTY METAL RECYCLING BALKAN
![]() |
Asistent Manager Fonduri Europene |
Candidatul ideal Căutăm coleg/ă care să ocupe rolul de Asistent manager fonduri europene! Capacitate de a înțelege mediul economic (IT) și contextul de operare a fondurilor europene (programe naționale, soluții de finanțare existente); Cunoștințe de bază în domeniul juridic, contabil, domeniul resurselor umane, și al achizițiilor publice; Persoană proactivă, responsabilă și ambițioasă; Abilități excelente de comunicare atât scrisă, cât și verbală; Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; Spirit de observație dezvoltat, creativitate, atenție la detalii, capacitate de organizare; Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; Abilități de analiză și sinteză; Cunoștințe avansate de operare PC și MS Office.Descrierea jobului Se implică în coordonarea echipei de proiect și stabilește, împreună cu managerul, responsabilități, termene și întâlniri de lucru; Oferă suport în implementarea și supervizarea proiectelor conform graficului de activități (Ga
THECON
![]() |
Analist Credite |
Candidatul ideal studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune cunostinte operare PC, navigare internet, posta electronica cunostinte pachet Office: Word, Excel, OutlookConstituie avantaj: master in studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune cunoasterea limbii italiene experienta in activitatea de creditare bancaraDescrierea jobului Job-ul presupune analizarea dosarelor de creditare si intocmirea contractelor de creditare.Departamentul Credite ofera servicii de analiza dosar creditare, de la faza incipienta de verificare a documentatiei dosarului de creditare, analiza acestuia pana la emiterea contractului aferent in caz afirmativ, servicii administrative de suport ce vizeaza intregul proces de creditare: de la activitati legate de produsele si politicile de creditare pana la cele referitoare la creditele deteriorate ajunse in faza legala dar si servicii de tip voce outbound - recuperare
CENTRICO SELIR
![]() |
Functionar Administrativ |
Candidatul ideal Cunoștințe avansate de utilizare MS Office;Cunoașterea limbii engleze nivel conversațional;Bune abilități de comunicare, adaptabilitate, seriozitate și capacitate de concentrare;Descrierea jobului - Receptie,primire/inregistrare/sortare/expediere corespondenta;- pastreaza legatura cu clientii societatii, raspunde solicitarilor acestora- intocmeste facturi- gestioneaza relatia cu furnizorii de servicii: medicina si securitatea muncii, contabilitate, consultanta juridica, etc.. ;- reprezinta societatea in relatia cu institutiile statului, institutiile bancare si orice alti terti;- asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate;- raspunde de arhivarea documentelor interne ale societatii conform procedurilor legale;- organizeaza inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale in vigoare ;- creeaza, coordoneaza s
PRIMCAST EUROPE
![]() |
Asistent De Programe |
Candidatul ideal Căutăm om cu drag de comunitate, care să ocupe rolul de Asistent de programe!Asistentul de programe oferă suport pentru derularea activității generale a organizație și pentru dezvoltarea programelor derulate de Fundația Comunitară Galați.Candidatul ideal: Este absolvent de studii superioare; Are experiență de minim 1 an într-un departament administrativ/operațional; În mod ideal are experiență de lucru într-un ONG, iar conceptul de voluntariat nu îi este străin; Are bune abilități de operare pe computer (va lucra mult cu Microsoft Word, Excel, Google Drive); Este un comunicator natural, deschis și pozitiv, care stăpânește foarte bine atât limba română, cât și engleză; Are capacitate de organizare a timpului și este orientat spre respectare termenelor limită; Poate lucra eficient atât singur, cât și în cadrul unei echipe; Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate.Descrierea jobului Responsabilitățile asistentului de programe: Asigură organizarea documentelo
FUNDATIA COMUNITARA GALATI
![]() |
Responsabil Recuperari Creante |
Candidatul ideal Studii superioare economice, tehnice sau juridiceExperienta de minim 1 an de zileBune abilitati de comunicare si negociereDescrierea jobului Responsabilitati notifica telefonic sau in scris toti debitorii societatii respectand procedura de recuperare debite si regulile interne de organizare ale departamentului de recuperari creante poarta negocieri cu debitorii in ceea ce priveste modalitatea de stingere a debitelor, in limitele stabilite de managerul de recuperari creante si directorul general sesizeaza managerul recuperari creante cu privire la problemele identificate pe parcursul activitatii de recuperare debite anunta juristul societatii pentru deschiderea actiunilor in instanta si urmareste permanent stadiul acestora urmareste incasarile din extrasul de cont si alocarea sumelor incasate pe facturile aferente intocmeste rapoarte zilnice, saptamanale si lunare, la solicitarea managerului de recuperari creante acorda suport departamentului financiar-contabil in proce
APAN AGRICULTURE EQUIPMENTS
![]() |
Analist Credite |
Candidatul ideal studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune cunostinte operare PC, navigare internet, posta electronica cunostinte pachet Office: Word, Excel, OutlookConstituie avantaj: master in studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune cunoasterea limbii italiene experienta in activitatea de creditare bancaraDescrierea jobului Job-ul presupune analizarea dosarelor de creditare si intocmirea contractelor de creditare.Departamentul Credite ofera servicii de analiza dosar creditare, de la faza incipienta de verificare a documentatiei dosarului de creditare, analiza acestuia pana la emiterea contractului aferent in caz afirmativ, servicii administrative de suport ce vizeaza intregul proces de creditare: de la activitati legate de produsele si politicile de creditare pana la cele referitoare la creditele deteriorate ajunse in faza legala dar si servicii de tip voce outbound - recuperare
CENTRICO SELIR SRL
![]() |
Gestionar |
Candidatul ideal - Absolvent studii medii;- Experienta pe un post similar;- Abilitati excelente de comunicare;- Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;- Rezistenta la stress;- Spirit de echipa;- MS Office (Word, Excel, Outlook)- Experienta anterioara in operarea in programe de gestiune / contabilitate;Descrierea jobului - Opereaza in programul de gestiune si contabilitate bonurile de consum aferente materialelor gestionate;- Opereaza bonurile de transfer pentru mijloacele fixe si obiectele de inventar folosite;- Opereaza in programul de gestiune toate intrarile si iesirile;- Raspunde de gestiune in cadrul magaziei;- Intocmeste fise de magazie, tine evidenta reperelor din gestiune;- Propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa;- Organizeza si ajuta la operatiunile de incarcare-descarcare;- Este responabil de manipularea reperelor cu care lucreaza atat in interiorul depozitului cat si in exteriorul acestuia.
RCS & RDS
![]() |
Asistent Manager / Manager / Administrator Delegat |
Candidatul ideal MEZROS ASSET cauta un manager de top!Explorează lumea noastră nesfârșită!Colegi de muncă care se simt ca în familie. Un mediu care spune binevenit. Un loc de muncă care are mult mai multe de oferit. Împreună, trăim viața la maxim. Alăturați-vă liderului local in real estate și inspirați-vă în fiecare zi.Cel mai de succes coordonator are:Experienta anterioara de minim 5 aniCunoștințe solide despre planificarea si gestiunea entitatilor juridiceCunoștințe de limba englezăFlexibilitate și creativitateAbilități excelente de comunicare Descrierea jobului Iată cum vor arăta zilele tale de muncă la MEZROS ASSETResponsabilitățile noului nostru asistent manager:Comunici cu furnizorii și clienții;Tii contabilitatea primara si emiti facturi clientilor;Gestionezi activele din patrimoniu;Organizezi actele necesare – formulare, adrese, cereri – in raport cu organele de statEști persoana noastră de legătură cu diferite instituții, inclusiv cu firma de curierat;Depui documente la anumi
MEZROS ASSET
![]() |
Analist Credite Galati |
Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Constituie avantaj: -master in studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune; -cunostinte de contabilitate si finante; Experienta in activitatea de creditare bancara(reprezinta avantaj) Responsabilitati Job-ul presupune analizarea dosarelor de creditare si intocmirea contractelor de creditare. Exista perioada de training. Alte informatii Activitatea din primele 3 luni se desfasoara fizic de la birou, dupa aceasta perioada activitatea este remote.
RANDSTAD ROMANIA
![]() |
Analist Credite Galati |
Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Constituie avantaj: -master in studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune; -cunostinte de contabilitate si finante; Experienta in activitatea de creditare bancara(reprezinta avantaj) Responsabilitati Job-ul presupune analizarea dosarelor de creditare si intocmirea contractelor de creditare. Exista perioada de training. Alte informatii Activitatea din primele 3 luni se desfasoara fizic de la birou, dupa aceasta perioada activitatea este remote.
RANDSTAD ROMANIA
![]() |
Analist Credite - Galati |
Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -Studii superioare economice; -Cunostinte de contabilitate si finante; -Cunostinte pachet Office: Word, Excel, Outlook; Responsabilitati Activitatea presupune analizarea dosarelor de creditare si intocmirea contractelor de creditare. Alte informatii Program Luni-vineri, doua ture: 08:30 - 16:30 / 10:00 - 18:00 Beneficii: -Al 13-lea salariu la finalul fiecărui an; -Premiu anual acordat in functie de performanta, intre 70-100% din salariul de baza; -22 zile concediu/an care vor creste cu vechimea si se poate ajunge
RANDSTAD ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 56 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: