Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

40 Locuri de Munca Contabil in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

40 Locuri de Munca Contabil in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal • Experienta specifica de 2 ani;• Studii superioare economice;• Cunoașterea la zi a legislației fiscale – contabile si înțelegerea implicațiilor modificărilor legislative, raportate la activitatea firmei;• Capacitate de analiza si sinteza;• Abilitati de comunicare si lucru in echipa;• Atentie la detalii;• Orientare catre rezultat, perseverenta;• Persoana energica, deschisa la noi provocari;• Cunostinte avansate de utilizare PC; cunoasterea unui soft de tip ERP constituie un avantaj;Descrierea jobului • Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în conformitate cu legislația în vigoare;• Înregistrează și verifică în programul contabil, documentele în conformitate cu legislația în vigoare și cu cerințele grupului;• Realizeaza propunerile de plăti săptămânale, pe baza scadențelor și asigura încărcarea lor în sistemul de plați online;• Păstrează legătura cu autoritățile locale pentru declararea, plata și înregistrarea taxelor locale;• Păstrează legă
ROMERO
Candidatul ideal Candidatul Ideal Studii superioare finalizate in domeniul economic; Cunostinte de contabilitate primara si operare PC (MS-Office, Internet, Word si Excel); Experienta intr-un job similar reprezinta un avantaj; Capacitate de analiza si sinteza; Atentie la detalii si atentie distributiva; Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa; Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii; Persoana responsabila, organizata, dinamica.Descrierea jobului Responsabilitati: Contabilizeaza si inregistreaza facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate catre companie; Inregistreaza intrari de marfa, in baza documentelor primite de la furnizori (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR); Verifica si inregistraza incasarile, platile; Responsabil de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de mentinerea la zi a evidentelor; Indosariaza si arhiveaza documentele contabile. Intocmeste diferite rapoarte solicitate.Beneficii:
NEW EDGEBAND S.​R.​L.​
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Descrierea jobului Candidatul ideal:Cautam o persoana cu experienta in contabilitate de minimum 1 an si/sau studii in domeniu, cu excelente abilitati de organizare, orientata catre detalii/cifre, meticuloasa, capabila sa invete rapid aplicatii diferite. Responsabilitati:Introducerea la timp si corecta a documentelor de contabilitate primara (facturi, bonuri fiscale, deconturi etc.) in aplicatii de contabilitate; Respectarea procedurilor de lucru; Invatarea activa si permanenta in vederea adaptarii la procesele si procedurile specifice. Iti oferim:Sistem de munca hibrid (de la birou si de acasa in regim de telemunca);Salariu motivant;Mediu de lucru profesionist;Lucrul intr-o companie recunoscuta la nivel international;Atmosfera pozitiva si un mediu de lucru placut;
EUROANSWER
Candidatul ideal Dorim sa consolidam echipa departamentului financiar-contabil si suntem in cautarea unei colege noi/coleg nou - coordonator al echipei contabile . Daca ai o experienta de munca recenta pe un post similar de minim 3 ani si consideri despre tine ca esti o persoana bine pregatita profesional in domeniul contabilitatii de gestiune , in domeniul salarizarii si a managementului financiar atunci inscrie-te pe lista noastra la [email protected] sau trimite un sms la nr 0748179012 si vei primi toate informatiile despre program, taskuri, beneficii.Devenind membru in echipa INVICTUS ai taskuri clare, responsabilitati delimitate, timpul liber este respectat si beneficiezi de bonusuri, tichete de masa si de vacanta, masa calda, transport conventie, concediu de odihna de 32 zile lucratoare, indrumare profesionala si suport colegial. Aici sunt recunoscuti si recompensati profesionistii .Descrierea jobului pachet salarial foarte atractiv , plus :transport conventiemasa caldatich
INVICTUS FORCE&SAFE
Candidatul ideal - studii superioare economice- experienta in contabilitate de minimum un an- experienta in inregistrarea documentelor contabile (facturi achizitii, extrase de cont, alte documente pana la nivel de balanta, inclusiv verificarea documentelor, verificarea și reconcilierea balantei)- cunostinte operare PC, excel- cunostinte SAP (constituie un avantaj)Descrierea jobului - Asigura intocmirea, inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare;- Respecta procedurile de lucru generale si specifice firmei ( proceduri de lucru, programul de lucru, punctualitate in intocmirea si inregistrarea documentelor)OFERTA (bonusuri si beneficii):- Pachet salarial motivant- Mediu de lucru profesionist
ARABESQUE
Candidatul ideal Cine suntem si ce putem face impreuna?EUROCONT PLUS SRL (Justrite Romania) activeaza pe piata confectiilor metalice din anul 2001, esteparte a grupului Sall Italia si din aprilie 2017, parte a grupului Justrite Safety Group (US).Grupul Justrite este unul dintre principalii furnizori globali de recipiente de depozitare deșeuri, echipamentede siguranță pentru prevenirea incendiilor, recipiente pentru materiale periculoase, dispozitive de protecțiea mediului împotriva scurgerilor și produse specializate de depozitare.La Justrite Romania suntem in cautarea unui coleg caruia sa ii împărtășim planurile noastre strategice decreștere si care sa ne fie alaturi in atingerea obiectivelor propuse!Mai jos detalii pentru poziția pe care o avem acum deschisă - Accounting Specialist (Economist) in cadruldepartamentului Financiar!Aruncă o privire și nu ezita să ne contactezi pentru mai multe detalii la [email protected] [email protected] ideal Studii: - studii economice supe
EUROCONT PLUS
Candidatul ideal CERINTE:- Absolvent(a) ASE (Contabilitate-Finante);- Persoana serioasa, bine organizata, responsabila, cooperanta;- Capacitate de lucru in echipa, de comunicare si relationare foarte buna;- Coerenta si claritate in exprimare.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Inregistreaza documentele contabile (banca, casa, vanzari, achizitii, cheltuieli etc).BENEFICII: Pachet salarial corelat cu performanta si productivitate. Transport asigurat pana la sediul firmei.
ANGHEL N.G
Candidatul ideal Minimum 1-3 years of financial accounting, analysis and reporting experience;University Degree in Finance / Economics / Economical Engineering;Knowledge of generally accepted financial principles.Good knowledge of Romanian Accounting Standards and knowledge of fiscal legislation;Knowledge of US GAAP accounting Standards.Understanding of standard cost accountingExperience with implementing an ERP systemDescrierea jobului Collect, check and clarify financial data and information and perform financial analyses and reporting;Analyze financial performance by comparing actual results with plans and forecasts, recommend solutions to correct discrepancies;Prepare reports for analyzing profitability on projects, clients and business lines;Prepare specific and ad-hoc reports for financial report;Develop financial procedures and various internal procedures to improve operational flow.Participate in the forecasting process by analyzing trends within the businesses and ensuring ali
EUROCONT PLUS
Candidatul ideal Absolvent/ă de studii superioare și cu experiență în activități administritative / secretariatBune cunoștințe de navigare web și tehnoredactare (word, excel, powerpoint, outlook)Atenție la detalii, flexibilitate, perseverențăCunoștințe de limbă engleză nivel mediu-avansatAbilități de comunicare și relaționare, gandire analitică, capacitate de organizare, planificare și minuțiozitateDescrierea jobului - preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor, îndosarierea și arhivarea corespondenței- asigurarea transmiterii documentelor prin curier, postă, e-mail- asigură realizarea diverselor traduceri care pot apărea (direct sau prin furnizori autorizați).- asigură suport departamentelor de management, contabilitate- ține registrul de intrări/ieșiri al companiei
SUN GRAIN-TERRA
Candidatul ideal Ne extindem echipa si imbunatatim serviciile pentru furnizorii si clientii nostri.Candidatul ideal pentru aceasta pozitie este o persoana cu experienta in HR Administrativ, care va lucra alaturi de HR BP in a implementa strategia de HR, proceduri de lucru, sisteme de performanta si motivatie a angajatilor. Avem asteptarea ca tu sa ai experienta in companii mijlocii cu dorinta de a creste, cateodata sezonier, rabdarea si compasiunea in a lucra cu oameni, rapididatea in decizii, structura si organizare, comunicare exemplara.Ne dorim ca persoana sa devina partenera a oamenilor din companie, sa fie dispusa sa invete si dezvolte.Programul de lucru va fi de 8 ore pe zi, intre 8.30 si 17, cu 30 de minute pauza.Vei raporta catre HR BP si respectiv General Manager al companiei, si vei lucra din biroul din Comuna Vanatori. Descrierea jobului Principalele obiective ale pozitiei de HR Admin Specialist: Auditarea si prezentarea solutiilor de imbunatatire a HR din punct de vedere ad
ANDREEAS 95 EXIM
Candidatul ideal Suntem Fin X Amanet, parte a unui grup financiar cu o experiență în creditare și amanet de peste 20 de ani.Am intrat pe piata din România și formăm echipa.Căutăm persoane energice și dornice de a fi fruntașii unui concept nou de amanete în România, care dispun de:- Experiență într-un post similar: bancă, casă amanet sau schimb valutar (constituie un avantaj dar nu este obligatorie - încurajăm să aplice și cei fără experiență);- Cunoștințe operare PC și contabilitate primară;- Ținută profesională (fizică și morală) ireproșabilă;- Capacitate deosebită de relaționare și comunicare;- Orientare către clienți - Identifici și ințelegi cu usurință necesitățile și dorințele acestora;- Capacitate de ascultare activă și de convingere;- Bune abilități de vânzare;- Atenție la detalii și seriozitate.Descrierea jobului Descrierea jobului:- Activitate de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferire a serviciilor de amanet, și transfer rapid de bani clienților;- Consilierea c
FIN X AMANET
Liceul Tehnologic „Simion Mehedinți”, Galați, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de administrator financiar I (S) – contabil șef.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește con
Instituii locale
Candidatul ideal Cunostinte in domeniul produselor naturiste, interes acordat stilului de viata sanatos, studii in domeniu.Cunostinte bune de operare PC.Persoana comunicativa, orientata catre client, responsabila.Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.Salariu motivant!Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Consiliaza clientii in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora.Lucreaza cu casa de si comercializeaza produsele din magazin.Receptioneaza marfa, eticheteaza si aranjeaza produsele la raft.Se informeaza permanent despre produsele comercializate in magazin si despre noutatile in domeniu.
Confidenţial
Grădiniţa cu Program Prelungit „Tedi”, Galați, județul Galați, organizează concurs de recruatre pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de administrator financiar I S – contabil.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condiții
Instituii locale
Candidatul ideal Ai minim 3 ani in activitati de vanzare B2BLimba engleza avansat ;Ai un avantaj daca ai experienta in activitati specifice sectorului FMCGEsti absolvent de studii superioare;Ai experienta anterioara in mentinerea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti;Ai cunostinte de Word, Excel, PowerPoint;Excelente abilitati de comunicare, vanzare si negociere;Flexibilitate și capacitatea de adaptare in relaționare;Orientare catre rezolvarea de probleme;Capacitatea de a lucra in echipa;Spirit intreprinzator, proactiv;Orientare catre obtinerea de rezultate.Descrierea jobului Vei vinde produsele din portofoliul companiei, catre clientii de export prospecti si cei din portofoliul alocat cu scopul de a-ti atinge si depasi obiectivele de vanzari si criteriile de performantaVei desfasoara activitati specific comerciale pe portofoliul de clienti repartizat de catre superiorul direct: vei analiza piata de clienti potentiali si pe cei din portofoliul alocat, ii vei contacta prin toate mij
GRANDE GLORIA PRODUCTION
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Unitatea Militară nr. 02489 (Spitalul Militar de Urgență „Dr. Aristide Serfioti”), Galați, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:1 (un) post de economist gradul I în Biroul planificare bugetară și decontări la directorul financiar-contabil în structuri de sprijin decizional2 (două) posturi de paznic în Formația pază din asigurare sprijin la locțiitorul pentru probleme de stat majorPentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reg
Unităi militare
Spitalul Clinic de Obstetrică Ginecologie „Buna Vestire”, Galați, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de:economist IA în cadrul Serviciului achiziții publice, contractare, aprovizionare și investițiieconomist IA în cadrul Biroului financia r- contabilitate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează
Instituii locale
Complexul Muzeal de Științele Naturii „Răsvan Angheluță”, Galați, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante:Conservator studii superioare IA – în cadrul Secției grădina botanicăGestionar custode IA – în cadrul Secției grădina botanică.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverin
Instituii locale
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 40 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.