Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Colaboratori Consultanta Financiara In Turism Si Asiguarari


Asociere cu PF SAU PJ care detin spatiu comercial sau locatie privata in vederea deschiderii sau implementarii serviciilor de asigurari, turism ,daune,credite si imobiliare. DESTINE BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE este o companie specializata in consultanta si intermedierea de servicii in asigurari ! Alaturi de brokerul de asigurare, celelalte companii ce alcatuiesc Grupul DESTINE HOLDING sunt: DESTINE LEASING IFN S.A.; DESTINE ASIG BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE Republica MOLDOVA; DESTINE HOLIDAYS S.R.L.; DESTINE IMOBILIARE S.R.L., Alaturi de noi poti intermedia: Asigurări (la toate societățile de asigurări din piață) Credite (colaborăm cu bănci, companii de Leasing si ifn-uri). Pachete turistice (oriunde in lume) Tranzacții imobiliare . Valabil in orice localitate . Se primeste procent ( comision) + alte beneficii in functie de implicare. Necesar cod RAF sau Diploma liceu pentru cursul de pregatire initiala. Va rog sa aplicati doar daca cunoasteti despre ce este vorba. Restul detali
Brokgrand
Vezi alte joburi relevante

Manager Operational - Retail - Arges Mall - Pitesti


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in incinta Arges Mall, conform programului: Luni-Vineri, 09:00-18:00 (program fix).Cerinte: Minim 1 an experienta pe un post similar Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile economic / juridic) Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit) Cunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul de activitate Cunostinte teoretice si practice adecvate naturii, amplorii si complexitatii activitatii si responsabilitatilor alocate Cunostinte bune de MS Office (in special Word si Excel) Nivel ridicat de responsabilitate, rabdare, implicare, proactivitate, confortabil cu multi-taskingDescrierea jobului Responsabilitati: Coordoneaza si supervizeaza activitatea prestatorilor de servicii (paza, curatenie) Propune investitii privind intretinerea si modernizarea centrului comercial Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea chiriasilor /furnizorilor si se implica in mod direct in rez
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Operator Fabricare Manuala


Candidatul ideal Societate specializata in fabricarea pieselor din fibra de carbon angajeaza operatori pentru fabricarea manuala a pieselor.Cerinte:-Persoane serioase,-Organizate,-Atente la detalii,-Dinamice,-Experienta nu este necesara,-Calificarea se face in cadrul locului de munca.Descrierea jobului Fabricarea de piese auto prin stratificarea materialelor respectand dosarele tehnice specifice.Oferim:- Contract pe perioada nedeterminata;- Program de lucru: de luni pana vineri, pe 2 schimburi, weekendurile libere;- Salariu motivant, loc de munca stabil in cadrul unei companii in plina expansiune. Creșterile ulterioare vor depinde de experiența și motivația candidatului, dar și de calitatea și productivitatea muncii prestate;- Tichete de masa de 40 Lei;- Decontare transport.
CARL MANUFACTURING S.​R.​L.​

Economist


Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare cu specializare in domeniul financiar-contabil, experienta de minim 2 ani in domeniu;Cunostinte de legislatie financiar-contabila;Cunostinte in realizarea evidentelor contabile, operare soft contabilitate (constituie un avantaj experienta in SAP);Cunoașterea funcționalității conturilor și citirea / interpretarea lor în balanța de verificare;Persoana atenta la detalii cu abilitati bune de organizare si planificare;Abilitati de comunicare verbala si scrisa, analiza, lucru in echipa ;Cunostinte bune de Microsoft Office;Dorinta de perfectionare continua.Descrierea jobului Descrierea jobului -Asigura inregistrarea sistematica si cronologica, prelucrarea si pastrarea informatiilor cu privire la situatia patrimoniala si la rezultatele economice ale firmei;- Asigura confidentialitatea datelor de care ia cunostinta cu ocazia exercitarii atributiilor de serviciu;- Urmareste respectarea legislatiei fiscale;- Desfasoara activitati de documentare in proble
DRIM DANIEL DISTRIBUIE FMCG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6582 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Centru Comercial - Arges Mall


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal li
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Operator Si Consultant Vanzari Online


Candidatul ideal -Abilitati de comunicare cu clientii la telefon;-Atitudine pozitiva, profesionala, orientata spre client;-Capacitatea de a lucra in echipa;-Seriozitate, punctualitate si dorinta de a te dezvolta si invata lucruri noi;-Cunoasterea pachetului Microsoft Office. Alte programe, precum Photoshop, Editor, reprezinta un avantaj;Program de lucru: Luni - Vineri 08.30- 17.00Nivel studii obligatorii: Medii ( Diploma Bacalaureat)Tip job: full timeVino in echipa si te asteapta colegi tineri, cu initiativa si deschidere fata de idei noi. Oferim un loc de munca stabil, contract de munca, bonusuri de performanta lunara.Adresa sediului nostru este pe str.Depozitelor, Loc. Pitesti.Descrierea jobului -Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor;-Administrezi si inregistrezi comenzi plasate in cadrul magazinului online;-Preiei apelurilor telefonice de la clienti si rezolvi solicitarilor primite;-Ambalarea coletelor;-Administrez stocurilor produselor din magazinul online;-C
DAC ENERGY TECHNOLOGY S.​R.​L.​

Responsabil Contabilitate & Achizitii


Candidatul ideal Cel puțin 1 an de experiență pe o poziție asemănătoare Ai mai lucrat în contabilitate și achiziții Știi că rezultatele sunt cele care contează în mediul de muncă Pentru că ai mai lucrat în contabilitate, te pricepi de minune să gestionezi și interpretezi cifre și rapoarte Ești o persoană organizată ce gândește procedural: împarți orice task complex în pași mici, gestionabili, ceea ce îți permite să duci orice treabă la bun sfârșitDescrierea jobului Creșterea ta profesională și financiară s-a oprit de mult?Te-ai săturat să lucrezi ca un simplu executant?Mai rău... simți că nimeni nu îți apreciază implicarea, iar ideile tale sunt trecute cu vederea?Avem o oportunitate de job care s-ar putea să ți se potrivească!Căutăm o persoană organizată, care iubește cifrele, să ne pregătească corect actele și să se asigure că avem întotdeauna suficient stoc pentru onorarea comenzilor.Noi suntem cosuri-cadou.ro. Dacă ești în căutarea rolului din care să poți lua decizii și să ai o con
FLONY GIFT S.​R.​L.​

Angajam Operator,​ Bucatar,​ Pizzar,​ Ajutor Bucatar


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate pentru a se alătura echipei Proper Pizza & Pasta Pitești.Locuri disponibile:*Operator* Pizzar* Bucătar *Ajutor bucatar*Ajutor bucatar Descrierea jobului Cerințe: * Experiență anterioară în domeniu este apreciată, dar nu este obligatorie pentru toate pozițiile* Abilități bune de lucru în echipă* Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și rapid* Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a crește profesional
PROINVEST PITETI S.​R.​L.​

Auditor Financiar - Pitesti


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum ar fi să ai un job în care să contribui cu adevărat? Noi credem că se poate! Se poate să mergi cu drag la muncă, să fii mai mult decât un simplu executant și să ai în jur oameni care te apreciază și de la care ai ce învăța.Căutăm un specialist deschis și sociabil care să ne ocupe poziția de responsabil preluare comenzi și relații clienți. Te regăsești până aici? Perfect. Descoperă dacă te potrivești cu profilul acestui rol.Pentru că îți respectăm timpul, începem cu câteva motive importante pentru care să te oprești aici și să NU aplici la acest anunț:NU aplica la acest job dacă: Ești o persoană introvertită care leagă rar relații cu cei din jur Îți este dificil să îți adaptezi limbajul în funcție de persoana cu care discuți Nu ești un bun vânzător Nu ai lucrat cel puțin 1 an ca asistent manager, în call center, customer care sau secretariat Nu ai reținut până aici cu ce ne ocupăm: atenția la detalii nu e punctul tău forte! Nu te caracterizează rapiditatea în muncă
FLONY GIFT S.​R.​L.​

Operator Automate Cafea Si Produse Alimentare Pitesti Mioveni


Candidatul ideal Ne dorim in echipa un coleg cu: studii medii / superioare; capacitate de integrare rapida si de lucru in echipa; persoana ordonata si ingrijita; bune abilitati de organizare si comunicare; atentie la detalii; Domiciliul stabil in Pitesti, Mioveni sau zone limitrofe.Descrierea jobului Activitatea se desfasoara pe teren la automatele ce sunt instalate la sediile clientilor nostrii si presupune intretinerea acestora, alimentarea cu materii prime si ridicarea incasarilor. (zona de lucru : PITESTI, MIOVENI si zone limitrofe).
CAFETO VENDING SOLUTIONS SRL

Contabil


Candidatul ideal absolvent studii superioare economice experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj persoana organizata si atenta la detalii responsabilitate si dorinta de dezvoltare cunostinte operare calculator MS-OfficeDescrierea jobului Conform fisei post
AMAT SA

Media netă estimată pe baza celor 5635 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Experienta pe o pozitie similara (experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara) Studii superioare ,Cunostinte de Microsoft Office, nivel mediu Excel; Cunoasterea programului WindSoft, SAGA Cunostinte privind legislatia in domeniu Transportului Atentie la detaliu si buna organizare, responsabilitate si seriozitate Cunostine limba engleza scris/vorbit avansatDescrierea jobului introducerea actelor in SAGA ( extrase, bonuri, NIR etc evidenta clientilor (fisa partener) resurse umane state de salarii, contracte munca, acte aditionale, intocmire/depunere Revisal; reprezentare societate la control fiscal; intocmire Bilant Contabil si raportari financiare; intocmire acte Registrul Comertului infiintari și modificări la Registrul comerțului.Beneficii: Pachet salarial atractiv si beneficii (castiguri financiare in functie de realizari) Conditii de munca intr-un spatiu modern; Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performa
CFGTECHSOLUTIONS S.​R.​L.​

Operatori - Preparatori Mase Plastice


Candidatul ideal -Experienta in zona de productie - reprezinta avantaj-Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi-Integrare rapida in colectiv-Seriozitate / responsabilitateDescrierea jobului -Salariu de incadrare: 3800 lei Brut-Tichete de masa – 40 lei-Spor de vechime in functie de vechimea totala in munca-Prima de Paste, Vacanta, Craciun-Tichete cadou de Craciun – 200 lei-Bonus de performanta: 1400 lei/an, acordat in 2 transe semestriale-Asigurare de sanatate-Transport subventionat pe traseele pe care are Dacia rute cu autobuzele sale-Masa calda la cantina subventionata 100%: fel 1, fel 2 si desert-Asigurare de sanatate prin asiguratorul Signal Iduna-Echipament de protectie si de lucru cf contractului colectiv de munca: pantofi de protectie, tricouri, halat, geaca, manusi, caciula, polarTraininguri tehnice si de dezvoltare personalaProgram de lucru in 3 ture: 7-15, 15-23, 23-7Locatie :MioveniContact : 0737 028 534
ADECCO ROMANIA

Adecco Angajeaza Operatori - Preparatori Mase Plastice


Candidatul ideal -Experienta in zona de productie - reprezinta avantaj-Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi-Integrare rapida in colectiv-Seriozitate / responsabilitateDescrierea jobului -Salariu de incadrare: 3800 lei Brut-Tichete de masa – 40 lei-Spor de vechime in functie de vechimea totala in munca-Prima de Paste, Vacanta, Craciun-Tichete cadou de Craciun – 200 lei-Bonus de performanta: 1400 lei/an, acordat in 2 transe semestriale-Asigurare de sanatate-Transport subventionat pe traseele pe care are Dacia rute cu autobuzele sale-Masa calda la cantina subventionata 100%: fel 1, fel 2 si desert-Asigurare de sanatate prin asiguratorul Signal Iduna-Echipament de protectie si de lucru cf contractului colectiv de munca: pantofi de protectie, tricouri, halat, geaca, manusi, caciula, polarTraininguri tehnice si de dezvoltare personalaProgram de lucru in 3 ture: 7-15, 15-23, 23-7Locatie :MioveniContact : 0737 028 534
ADECCO ROMANIA

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Sustine magazinul in a-si atinge obiectivele printr-un customer service prietenos si eficient, si prin mentinerea unor standarde excelente de prezentare a produselor. Participarea la activitatile legate de actualizarea stocului de marfa si a materialelor promotionale. Sa initieze si sa mentina relatia cu clientii magazinului Recepeptioneaza/transfera marfa din cadrul magazinului. Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne. Participarea activ la procesul de vanzare.Descrierea jobului Beneficii: Salariu fix Comison din vanzari Bonus in functie de performanta Tichete de masa in valoare de 30 lei/zi lucratoare in format card Sodexo Ziua de weekend lucrata, se plateste in plus cu 35%. Program flexibil. Posibilitate de avansare in cadrul companieDisponibilitate posturi : 4BucurestiPark Lake: Agent de vanzari - 1 post disponibilAfi Cotroceni: Agent de vanzari - 1 post disponibiPitestiSupernova: Agent de vanzari - 1 post disponibilAradAfi Mall: Agent de vanzari - 1 po
KIGILI RETAIL RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 670 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Responsabil Contabilitate-financiar


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar / contabil / economic;Minimum 3-5 ani experienta similara in domeniul financiar-contabil;Background solid de contabilitate, raportare si cunostinte fiscale;Experienta semnificativa cu un software de gestiune (ERP);Cunostinte de Microsoft Office;Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;Spirit organizatoric, abilitati de comunicare, atentie la detalii.Descrierea jobului Realizarea contabilității financiare și de gestiuneIntocmirea si balantei si a bilantului;Raspunde de intocmirea situatiilor financiare ale companiei si rapoartele/situatiile periodice pentru conducere;Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii stocurilor;Intocmeste statul lunar de plata si notele contabile pentru salarii;Analizeaza si urmareste calculatia costurilor pentru produse, clienti, sectii, departamente.Realizează analize economice-financiare / alte rapoarte către managementul companiei;Verifica si intocmeste rapoartele
DIAPLAST PRODUCTION SRL

Senior Internal Auditor


Candidatul ideal Bachelor’s degree in Accounting/ Finance/ Economics Experience in internal/external audit 2-3 years CIA/ ACCA/ CAFR/ CECCAR certifications in progress would be considered an advantage; Knowledge in risk management, internal controls, audit, corporate governance, legislation Strong analytical, written/ verbal communication, interpersonal and relationship building skills, well organized person Strong problem solving skills, good time management skills Mindset towards continuous improvement, proactivity Good command of English language Very good knowledge of Microsoft Word, Excel, Power Point Availability for onsite working program from Monday to Friday between 7:50am and 4:40pm and free minibus transport up to factory and backDescrierea jobului The core focus of activity is to perform the internal control activities, including compliance with Sarbanes-Oxley (SOX) act requirements, in the performance of Makita’s annual management testing program and help strengthen overal
MAKITA EU SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.