Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

21 Locuri de Munca Economist in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

21 Locuri de Munca Economist in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal DOMICILIUL STABIL IN PITESTI SAU IMPREJURIMI- MINIM 3 ANI EXPERIENTA IN POZITII SIMILARE- CAPACITATEA DE ADAPTARE SI IMPLEMENTARE- AUTOPERFECTIONARE SI VALORIFICARE A EXPERIENTEI DOBANDITE- CAPACITATEA DE ANALIZA SI SINTEZA SI DE GASIRE A UNOR SOLUTII- SPIRIT DE ECHIPA SI CAPACITATEA DE A LUCRA INDEPENDENT- ABILITATI IN UTILIZAREA CALCULATOARELOR SI A ALTOR ECHIPAMENTE INFORMATICE- DISCIPLINA PROFESIONALA- CALITATE A LUCRARILOR EXECUTATEDescrierea jobului CONTABILIZEAZA SI INREGISTREAZA DECONTURILE- TINE EVIDENTA, INTOCMESTE SI INTRODUCE NOTELE CONTABILE- CONTABILIZEAZA CONSUMURILE- CONTABILIZEAZA SI INREGISTREAZA FACTURILE- EFECTUEAZA COMPONENTE ALE SOLDURILOR CONTURILOR SI REGLARI PE BAZA ACESTORA- COLABOREAZA LA TINEREA CORECTA SI LA ZI A EVIDENTEI FINANCIARE SI CONTABILE- ORGANIZEAZA SI PARTICIPA LA ACTIVITATEA DE IVENTARIERE A PATRIMONIULUI SI URMARESTE INREGISTRAREA CORECTA A ACESTORA IN CONTABILITATE- ALTE RESPONSABILITATI DATE DE CONDUCEREA COMPANIEI
TOTAL DISTRIBUTION GROUP ARGES
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2500 până la 2900 LEI pe lună
Euro Tehno GroupRecrutează în vederea angajării, economist – contabil Cerințe:Ø Experiența într-un post similar minim 3 aniØ Capacitate foarte bună de planificare, organizare și comunicare
Euro Tehno Group
Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Studii superioare absolvite in cadrul unei facultati de profil financiar/contabil. Liceul Economic costituie un avantaj.- Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara.-- Cunostinte financiar-contabile aprofundate, cunostinte solide privind legislatia in vigoare din domeniul financiar- contabil, fiscal, cunoasterea practicilor contabile intr-o multinationala.- Experienta de lucru cu softul de contabilitate Saga - constituie avantaj;- Persoana comunicativa, implicata, pasionata de aceasta activitate si orientata catre dezvoltare profesionala- Abilitate de a lucra cu termene limita- Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpuluiDescrierea jobului - inregistrarea in contabilitate a tuturor facturilor de achizitie materii prime, materiale si servicii si a facturilor de vanzari.- verificarea conformitatii documentelor;- verificarea setului obligatoriu de documente justificative pentru fiecare tip de achizitie in parte.- verificarea jur
MECHROM INDUSTRY
Candidatul ideal - cunostinte contabilitate primara;- experienta in operarea deconturilor din domeniul transportului international constituie un avantaj;- capacitate de analiza si sinteza;- Descrierea jobului - preia documentele de decont de la soferi;- verifica documentele deconturilor;- opereaza deconturile in programul de contabilitate al societatii;
ELITON TRANS
Candidatul ideal SC SEMIRAMIS SRL angajează1. Contabil cu experiența: înregistrare jurnal de cumpărări, banca și registru casaDescrierea jobului Inregistrare jurnal de cumpărări, banca și registru casa
SEMIRAMIS
Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST
Candidatul ideal Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar bancar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank isi mareste echipa si cauta persoane proactive, dornice de dezvoltare pesonala si profesionala. Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti conduci propria afacere intr-o relatie de parteneriat cu Raiffeisen Bank, te invitam sa iti depui candidatura pentru rolul de Consultant Financiar.Cerințe:• Abilitați excelente dе vânzare, consiliere clienți și identificarea celei mai adecvate soluții pentru nevoiele clientului;• Abilitați excelente dе comunicare si relaționare;• Spirit dе echipă, dinamism, flexibilitate;• Acuratețe și atenție la detalii;• Perseverență în atingerea obiectivelor;• Disponibilitate colaborare în regim SRL / PFA /IIDescrierea jobului Descrierea jobului:• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Promovarea ofertelor
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare și return
eMAG
Candidatul ideal Recrutăm pentru că evoluăm! Vino alături de noi, în rolul de Consultant vânzări prin telefon!Împreună construim un viitor mai bun: o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă. Spiritul nostru împreună cu tehnologia, ne dă putere să realizăm acest lucru.Te așteptăm în echipa noastră cu abilitățile, creativitatea și talentul tău, să construim, împreună, un viitor mai bun.Dacă:· ești pasionat de tehnologie;· comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;· te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;· ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising sau îți dorești să începi o carieră în vânzări· ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;· ai cunoștințe de utilizare PC;· diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Te vrem în echipa noastră!Descrierea jobului În Vodafone vei găsi o echipă de Consultanți vânzări entuziaști, alături de care vei oferi consulta
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Puteți contribui la obiectivele noastre comune prin: Cunoașterea aprofundată a serviciilor și a gamei de produse ale companiei noastre Vizitarea activă a companiilor de prelucrare a metalelor, atat firmele existente in portofoliu cat si cele existente din regiunea dumneavoastră Consultanta tehnica si comerciala pentru clienti, administrarea acestora dar mai ales cautarea de clienti noi. Suport activ pentru optimizarea proceselor de aschiere ale clienților Monitorizare constantă a pieței și raportare regulată către manageri, precum și comunicare continuă cu funcționarii noștri și managementul produsului Implementarea strategiei companiei si executarea conform intelegerii este de a îmbunătăți calitatea produsuluiUrmătoarele te fac special: Licenta tehnica in ingineria mecanica si in prelucrarea metalelor Experienta înaltă in aschierea metalelor Bune abilități de comunicare și creare de rețele Personalitate convingătoare, dinamică, orientată spre rezultate Capacitate de l
TIGER CUTTING TOOLS
Candidatul ideal Cerinte:- Studiile Superioare sunt obligatorii;- Experienta in domeniul Consultantei/ Bancar (persoane juridice) minim 3 ani experienta;- Sunt necesare cunostinte temeinice Microsoft Office, Adobe Acrobat Pro, Internet Explorer (persoanele selectate dupa interviu vor sustine o proba practica);- Sa fie responsabil/a si sa fie atenta la detalii;- Sa fie dispus/a sa invete si sa creasca profesional;- Sa fie bine organizat/a pentru obtinerea unei bune productivitati;- Sa fie un/o bun/a profesionist/a care iubeste munca pe care o desfasoara;- Sa aiba capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Sa fie o persoana calma si stapana pe sine, stim cu totii cat de dificili sunt anumiti clienti;Reprezinta avantaje:- Detinerea unei diplome universitare/postuniversitare in domeniul Economic, Juridic si Inginerie;- Cunostinte privind realizare analiza financiara;Descrierea jobului Cateva dintre responsabilitatile job-ului sunt:- Sa scrie/depuna/raspunda la clarificari/impleme
FORUM PROIECT INVEST
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Gaseste curajul de a-ti urma inima si intuitia. Cumva, ele stiu deja ceea ce iti doresti cu adevarat sa devii. Restul este pe plan secund" - Steve Jobs - CONSULTANT FINANCIAR Esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri? Doresti sa te dezvolti dupa modelul oamenilor de succes? Compania recruteaza si selecteaza Consultanti Financiari! Cei selectionati vor deveni profesionisti in asigurari printr-un program dedicat de training, coaching si mentoring.
GR
COMPANIE MULTINATIONALA recurteaza consultant financiar Asigurari. ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE Daca: 1 Ambitia 2 Capacitatea de comunicare 3 spirit anteprenorial 4 Talentul de negociator 5 Empatia, orietntarea catre rezulatate si pasiunea pentru munca in vanzari...se numara printre atuurile tale ....VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! iti oferim posibilitatea de castiga cat iti doresti si de a-ti maximiza constant veniturile , sa-ti faci programul asa cum doresti tu!! Dorim in schimb seriozitate ,respectfata de clientisi o permanenta dorinta de a obtine rezultate. Te recunosti in aceasta descriere ? Atunci locul tau este alaturi de noi Trimite -ne CV tau pe adresa CE ITI OFERIM ? - vENITURI CORESPUNZATOARE RESPONSABILITATILOR SI FUNCTIEI -BONUSURI DE PERFORMANTA TRIMESTIAL SI ANUAL - PARTICIPAREA IN PROGRAMUL DE TARAINING PLATIT DE COMPANIE - OPORTUNITATEA DE A LUCRA INTR O COMPANIE MULTINATIONALA IN CARE TE POTI DEZVOLTA PERSOANAL SI PROFESIONAL ! Publi24_*****8
GR
CERINTE - Studii superioare in domeniul economic; - Experienta de minim 5 ani intr-o functie de Director Economic/Contabil Sef; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Abilitati de organizare si conducere; - Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, e-mail, pachet Office, altele; - Initiativa, responsabilitate, discretie, atentie deosebita la detalii; - Respectarea termenelor limita; DESCRIEREA JOBULUI - Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii; - Urmareste inregistrarea corecta a documentelor; - Intretine relatia cu autoritatile de control si taxe; - Gestioneaza situatiile de criza in managementul financiar; - Intocmire balanta, bilant si depunerea declaratiilor fiscal; - Alte activitati specifice postului. SALARIU MOTIVANT!
LAS VEGAS GAMES FUN
Consilier credite ,ambitios,motivat, organizat ,sociabil.
Banca
COMPANIE MULTINATIONALA recurteaza consultant financiar Asigurari. ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE Daca: 1 Ambitia 2 Capacitatea de comunicare 3 spirit anteprenorial 4 Talentul de negociator 5 Empatia, orietntarea catre rezulatate si pasiunea pentru munca in vanzari...se numara printre atuurile tale ....VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! iti oferim posibilitatea de castiga cat iti doresti si de a-ti maximiza constant veniturile , sa-ti faci programul asa cum doresti tu!! Dorim in schimb seriozitate ,respectfata de clientisi o permanenta dorinta de a obtine rezultate. Te recunosti in aceasta descriere ? Atunci locul tau este alaturi de noi Trimite -ne CV tau pe adresa CE ITI OFERIM ? - vENITURI CORESPUNZATOARE RESPONSABILITATILOR SI FUNCTIEI -BONUSURI DE PERFORMANTA TRIMESTIAL SI ANUAL - PARTICIPAREA IN PROGRAMUL DE TARAINING PLATIT DE COMPANIE - OPORTUNITATEA DE A LUCRA INTR O COMPANIE MULTINATIONALA IN CARE TE POTI DEZVOLTA PERSOANAL SI PROFESIONAL !
GRAWE ROMANIA
Suntem unii dintre jucătorii de top de pe piața financiară non-bancară din România ce și-a început activitatea acum 12 ani în Bulgaria, dezvoltând cu succes business-ul la nivel internațional. Echipa noastră este formată din peste 1600 de profesioniști ce activăm atât în sediul central din București cât și în cele 120 de sucursale din țară. În prezent, ne mărim echipa și căutăm colegi/colege pentru poziția de Consultant de credite pentru Pitești. Indiferent de vârstă, specializare sau experiență, dacă ai un spirit independent, știi să lucrezi singur, dar și în echipa și îți place să câștigi pe măsura eforturilor, ALATURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie să faci pentru a deveni consultant în cadrul companiei noastre: * Sună la sau trimite CV-ul pe e-mail De ce să devii consultant de Credit? * ai un job stabil și salariu motivant * beneficiezi de credite în condiții exclusive, avantajoase * participi la programul gratuit de training în vânzări *posibilitatea de a lucra fie cu contract de m
Credite Pitesti
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 21 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.