Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

32 Locuri de Munca Economist in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

32 Locuri de Munca Economist in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Candidatul ideal · Studii superioare economice;· Experiență în domeniul financiar-contabil minimum 2 ani;· Capacitate de analiză și sinteză;· Capacitate de planificare și organizare;· Atenție la detalii;· Capacitatea de a respecta termenele limită;· Utilizator mediu al limbii engleze;( constituie un avantaj)· Utilizare Microsoft Office la nivel mediu;· Cunoștințe de bază de operare și raportare SAP; (constituie un avantaj);· Cunoștințe tehnice și legislative în domeniul financiar contabil.Descrierea jobului Verifica facturile emise in legatura cu livrarea de bunuri si centralizeaza documentele aferente intocmind setul complet de documente prevazut de legislatia in vigoare in legatura cu facturile emise;Realizeaza arhivarea facturilor emise si a setului complet de documente in sistemul informatic ;Verifica sumele incasate de la clienti si realizeaza activitatea de clearing;Colecteaza ,verifica si inregistreaza facturile emise de furnizori pentru toate tipurile de achizitii in termenele
YILDIZ ENTEGRE ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 11201 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Com Divers Angajeaza Economist - Contabil


Candidatul ideal SE SOLICITA:- Studii superioare in domeniul economic finalizate;- Bune cunostinte privind legislatia contabile si fiscale;- Experienta - minim 2 ani in domeniul financiar – contabil;- Cunostinte PC, pachetul M. OFFICE - nivel cel putin mediu;- Cunoasterea softurilor de contabilitate SAGA C si SAGA PS constituie un avantaj;- Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabila, cu spirit de echipa si dornica de a progresa;- Implicare si spirit de initiativa;- Cunoastere limba engleza constituie un avantaj.Descrierea jobului ATRIBUTIILE POSTULUI:- Evidenta, inregistrarea contabila si arhivarea documentelor contabile primare, specifice activitatii desfasurate;- Evidenta si inregistrarea contabila a registrului de casa si a deconturilor;- Evidenta extraselor bancare;- Operarea mijloacelor fixe (intrari, amortizari, descarcari de gestiune);- Realizarea diferitelor rapoarte financiar – contabile specifice domeniului;- Intocmirea statelor de plata;- Reconcilieri f
COM DIVERS AUTO RO

Consultant Vanzari - Mobexpert Pitesti


Candidatul ideal Căutăm o persoană ambițioasă și comunicativă, care să se alăture echipei Mobexpert Pitesti.Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Perseverentă și integră; Care are plăcere în a comunica; Cu inițiativă; Responsabilă; Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii.Descrierea jobului Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a-ți realiza visurile; Cursuri de dezvoltare profesională și personală; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale.Mai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament.
RETAIL INVESTMENT & MANAGEMENT HOLDING

Consultant Vanzari - Showroom Pitesti


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare și return
eMAG

Sales Consultant Iqos - Pitesti (part-time)


Candidatul ideal Sales Consultant IQOS - Pitesti (part-time)Descrierea jobului Sales Consultant IQOS - Pitesti (part-time)
Interbrands

Consultant Vanzari


Candidatul ideal ♦ Cautam persoana care se ocupa de ofertarea si vanzarea in comertul sistemelor de acoperisuri.♦ Cunostinte operare PC (word, excel)♦ Cunoașterea procesului de vânzare-cumpărare;♦ Personalitate proactivă;♦ Capacitatea de a iniţia şi susţine relaţii profesionale si sociale;♦ Persoană creativă, dinamică.♦ Bune abilitati de comunicare si organizare.Descrierea jobului Activitatile zilnice desfasurate:♦ Ofertare;♦ Acorda asistenta departamentului de vanzari din cadrul firmei;♦ Realizarea activităților administrative interne specifice departamentului de vanzari;♦ Plasarea comenzilor.Se solicita:♦ Înțelegerea și însușirea in timp a produselor din portofoliul companiei;♦ Responsabilitate în activitate și soluționarea rapidă a eventualelor probleme survenite în cadrul acesteiaBeneficii:♦ Salariu atractiv si motivant;♦ Suport logistic pentru desfasurarea activitatii;♦ Mediu de lucru linistit;♦ Stabilitatea locului de munca.
DAS STEEL TOP SOLUTION

Media netă estimată pe baza celor 1855 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari - Optica Medicala


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei colege cu atitudine pozitiva, empatica, care isi doreste sa invete si sa se dezvolte alaturi de noi; Daca esti deschisa, energica, atenta la detalii, ordonata, sociabila si cu spirit de echipa te asteptam in echipa noastra; Experienta in retail/vanzari constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Relationeaza, identifica nevoile si asteptarile clientilor; Asigura consilierea clientilor in mod empatic, amabil si eficient; Ofera informatii concrete si complete despre produsele din portofoliu; Opereaza cu casa de marcat; Gestioneaza comenzile plasate; Contacteaza clientii in vederea ridicarii comenzilor; Gestioneaza integral activitatile cabinetului(receptie, etichetare, verificare, livrare, vanzare).Ce iti oferim: ​Dezvoltare profesionala cat si personala; Mediu de lucru placut; Salarizare si beneficii financiare in functie de experienta si performanta​​.
HELLO OPTIC VIZION

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Sales Consultant Iqos - Pitesti (determinat 2 Ani)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
Interbrands

Consultant De Vanzari In Librarie


Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
Carturesti

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6300 RON/Luna

Consultant Vanzari Showroom


Candidatul ideal Ți-ar plăcea să faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică? Noi suntem deschiși, onești și abia așteptăm să povestim pe îndelete despre tine și visurile tale, despre ce îți place să faci și ce ți se potrivește. S-ar putea să descoperi că ai ajuns la locul potrivit, printre oamenii potriviți pentru tine. Așa că hai să ne cunoaștem!Dacă știi: să convingi mai bine decât să te lași convins; să accepți un refuz fără să te demotivezi.Dacă iți plac: provocările; ca fiecare zi să fie diferită față de cealaltă, înseamnă că ești un candidat potrivit pentru a veni în echipa noastră.Cerinte: Absolvent studii medii (studii superioare în domeniul tehnic constituie un avantaj); Experiență în domeniu constituie un avantaj; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word,Excell).Descrierea jobului Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicităril
CASA NOASTRA

Consultant Customer Service


Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic?Daca ai raspuns cu ‘’DA’’ la aceste intrebari, locul tau este in echipa noastra.Departamentul nostru de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor nostri;Sa respecti normеle de confidеntialitate;Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca;Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale);Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca in prima zi sa te simti pregatit;Oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei cu ajutorul experientei acumulate in departamentul de Relatii cu Clientii, ce iti poate
VODAFONE ROMANIA TECHNOLOGIES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist - Pitesti /​ Bucuresti - Full-Time


Aufgaben Strabag angajeaza un/o economist/a pentru echipa din Pitesti sau cea din Bucuresti, cu urmatorul profil profesional si urmatoarele responsabilitati:Verifica si contabilizeza facturile de la terți; Urmărește sa se facă plata in termen a produselor si serviciilor procurate prin terți; Contabilizează facturile emise pentru clienți; Urmărește situația încasărilor lucrărilor efectuate; Verifica corectitudinea din punct de vedere contabil si fiscal a întocmirii documentelor contabile primite si emise; Activități de gestiune si stocuri; Administrare primara personal (pontaje muncitori); Pregateste contractele de prestari servicii; verifica si urmareste contractele cu prestatorii; Pregateste sumele neinregistrate pentru delimitari; Mentine relatiile cu furnizorii si clientii Companiei; Activitati administrative (inclusiv organizarea arhivei de documente specifice); Intocmeste rapoarte si situatii solicitate de management; comunica cu superiorii privind activitatea prestata. Qualifikat
STRABAG

Director Economic/​ Financiar


Candidatul ideal Studii superioare economice în domeniul financiar-contabil; Minim 5 ani experienta într-o poziţie de conducere în domeniul financiar-contabil; Studii postuniversitare în domeniul financiar-contabil constituie un avantaj; Cunoasterea legislatiei in vigoare si preocupare pentru perfectionare continua; Operare PC: Word, Excel, programe de gestiune financiar-contabilă; Cunostinte de raportare si analiza; Orientare spre rezultate si imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare, planificare si organizare, consecventa, atentie la detalii, adaptabilitate, flexibilitate, spirit de echipa, corectitudine, confidentialitate.Descrierea jobului Rаspundе de inrеgistrаrеа contаbilа lа timp а trаnzаctiilor in contabilitаte in concordantа cu rеglеmеntаrilе lеgаlе contаbilе si fiscale si а procеdurilor dе lucru interne аlе compаniеi la nivеlul depаrtаmеntului, Orgаnizeаza, conducе, controlеazа si raspunde dе dеsfasurareа in mod eficiеnt а activitatii financiar-contabile a societat
POP INDUSTRY

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA,Angajator: S.C. S C COMPLETE ACCOUNTING S,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIOR,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: PITESTI
S.​C.​ S C COMPLETE ACCOUNTING S

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN GESTIUNEA ECONOMICA,Angajator: PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTI,Experienta: Experimentat (>7 ani),Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIOR,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: PITESTI
PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTI

Consultant Furnizori - Fabrica Makita


Candidatul ideal Studii superioare cu licenta, Bune abilitati de comunicare, Cunostinte utilizare PC (pachetul Office) Cunostinte Excel - mediu / avansat Engleza mediu / avansatDescrierea jobului Emitere comenzi catre furnizori Achizitii materii prime Urmarirea livrarii comenzilor de achizitie, de catre furnizori Clarificarea si corectarea diferentelor intre cantitatile livrate si cele facturate de catre furnizori Verifica disponibilitatea/stocul reperelor pentru realizarea planului de productie Elaborare documente specifice activitatii Tine legatura cu reprezentantii firmelor transportatoare pentru a verifica stadiul comenzii Verificare facturiBeneficii pentru angajatii nostri:Asiguram transport gratuitO masa calda pe zi gratuitaBonus in functie de performantaBonus suplimentar, anualBonusuri de vechimePrime de sarbatori, cadouri pentru copiiStabilitatea locului de muncaStabilitate financiara pe termen lungFacilități Cazare (https://makitajobs.ro/facilitati-cazare/)
MAKITA EU

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA,Angajator: S.C. BONISA BIS S.R.L.,Experienta: Avansat (5-7 ani),Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIOR,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: PITESTI
S.​C.​ BONISA BIS S.​R.​L.​

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN

Media netă estimată pe baza celor 133 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:367


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
Orange SA - Groupe Orange

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Suntem o companie specializată în accesarea și administrarea fondurilor europene și căutăm un consultant de vânzări cu experiență pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal trebuie să fie un profesionist în domeniul vânzărilor, cu abilități excelente de comunicare și negocieri.Responsabilitățile includ:Identificarea și prospectarea clienților noi;Prezentarea serviciilor noastre și a produselor companiei;Crearea și întreținerea relațiilor cu clienții;Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări;Monitorizarea și raportarea activităților de vânzări.Cerințe:Experiență anterioară în vânzări (minim 3 ani);Cunoașterea avansată a fondurilor europene și a legislației în domeniu reprezinta un avantaj.Abilități excelente de comunicare și negociere;Abilități bune de planificare și organizare;Orientare către obiective și rezultate.Studii superioare finalizate.- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in s
ALFA CUBE CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1883 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 32 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.