20 - Locuri de Muncă (joburi) Consultant Vanzari în Craiova
20 - Locuri de Muncă (joburi) Consultant Vanzari în Craiova

Te invităm alături de noi! Oferimlibertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate. Pentru a face parte din echipă este important săîți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;fii creativ și ambițios;fii TU. Ești de-al nostru dacăești o persoană dinamică, perseverentă și cu simțul umor

Candidatul ideal
studii superiorare;
experienta in vanzari;
excelente aptitudini de comunicare, atentie la detalii;
abilitati de operare PC (Word, Excell, PowerPoint, Outlook);
cunostinte foarte bune de limba engleza;
competente de stoc control, raportare si intocmire documentatie aferenta;
orientare catre client si o tinuta profesionala ireprosabila;
atitudine pozitiva;
bune abilitati de comunicare si vanzare;
automotivare;
cursurile de formare profesionala in vanzari constituie un avantaj.
Descrierea jobului
consilierea si vanzarea de aparatura electrocasnica si ac

Candidatul ideal Ne marim echipa si te vrem alaturi de noi!
Ne-ar placea ca noul nostru coleg sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare, sa dea dovada de interes si pasiune fata de ceea ce face, sa fie responsabil si dornic de a invata lucruri noi.
Experienta in vanzari este obligatorie, iar daca aceasta se bazeaza pe domeniul auto reprezinta un real avantaj.
Vom aprecia efortul depus in a intelege responsabilitatea job-ului si profilul companiei, acestea fiind conditiile minime de aplicare pentru o prima selectie.
Te asteptam alaturi de noi!
Cu drag,
Echipa AutoGedalDescrier
Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata, consultant de vanzari pentru showroom de usi situat in Craiova. Oferim: salariu motivant si comision din vanzari, masina de serviciu, telefon, laptop,

Candidatul ideal • Studii medii sau superioare
• Cunostinte:
- Operare PC nivel avansat: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
- Internet (motoare de cautare)
- Limba engleza nivel avansat
• Experienta: - minim 2 ani pe o pozitie similara; (experienta in lucrul cu institutii publice: primarii, ministere, agentii de stat este considerata un avantaj)
• Carnet de conducere: - Categoria B- Volkswagen profesional.
• Disponibilitate pentru deplasari: minim 80% din timpul de lucru in zona desemnata (sud vestul tarii)
• Cunostiinte de vanzari, tehnici de prezentare si de persuas
Candidatul ideal ILEX este în căutare de persoane ambițioase care să ocupe postul de Consultant Vânzări, in magazinele Vodafone.
Candidatul ideal este orientat către oameni, are o atenție sporită asupra detaliilor, iar atitudinea pozitivă face parte din ritualul său zilnic. Dincolo de toate aceste lucruri, își dorește să lucreze în echipă și este mereu dornic să își ajute colegii.Descrierea jobului Ce vei face?
vei învăța constant despre vanzari, tehnologie și servicii Vodafone;
vei promova imaginea, produsele și serviciile Vodafone, ajutand clientul să aibă parte de o experiență poziti

Candidatul ideal Cautam persoane dinamice, energice si cu dorinta de a avea o cariera în domeniul vanzarilor.
Ce ne dorim sa vedem la tine?
- Orientare si deschidere catre client;
- Atitudine pozitiva si abilitatea de a lucra in echipa;
- Dorinta de a invata tehnici de vanzare si comunicare.Descrierea jobului -Identificarea potentialilor clienti si a oportunitatilor de vanzare a produselor si dispozitivelor dedicate consumului tabacco;
- Realizarea targetului lunar;
- Completarea zilnica a raportului de vanzari in vederea optimizarii procesului si a strategiei de vanzare;
- Activitate

Candidatul ideal Candidatul ideal:
Studii superioare finalizate (ideal studii tehnice);
Abilitati de comunicare, negociere si gestionare a clientului
Abilitati tehnice (masuratori, viziune in spatiu).
Atentie la detalii
Ideal expereinta in domeniul designului de interiorDescrierea jobului Responsabilitati:
Intocmirea ofertelor in ruma consilierii clientului aflat in showroom
Negocierea contractelor si gestionarea intregului proces comercial
Mentinerea si imbunatatirea permanenta a relatiei profesionale cu clientii existenti si dezvoltarea unei relatii de afaceri cu cei noi
Mentinerea

Candidatul ideal
Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?
Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?
Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?
Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?
Ai cunostiinte generale dе IT?
Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?
Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila
Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa
Candidatul ideal Cine ești tu?
Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.
Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?
Vei i

Candidatul ideal
Manifestați o atitudine deschisă față de nou și gestionați în mod optim situațiile complexe
Personal, vă remarcați prin disponibilitatea și orientarea către clienți
Puteți convinge cu ușurință alte persoane să vă împărtășească ideile
Succesul obținut în perioade pline de provocări vă stimulează
Sunteți obișnuit(ă) să vă concentrați atenția asupra obiectivelor, dar aveți și o privire de ansamblu
Dispuneți de abilități bune de relaționare și comunicare și manifestați un simț deosebit și interes pentru interacțiunea cu alte persoane
Apreciați posibilitatea de a
Rolul face parte din Directia Corporate si este locat in sucursala Craiova.Profilul tau:Experienta anterioara in vanzarea produselor corporate - minimum 3 ani;Cunostinte avansate de analiza financiara;Abilitati de vanzare, prezentare si negociere;Bune abilitati de comunicare si interactiune;Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie;Perseverenta in atingerea obiectivelor;Bun cunoscator al legislatiei bancare;Cunostinte avansate MS Office;Limba engleza - avansat (vorbit, scris, citit)Ce vei face: Vei identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si s

Candidatul ideal Ce așteptăm de la tine?
să ai studii superioare
să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management
să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi
să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider
să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui
să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă și să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi
să știi că succesul unui manager este dat de succe

Candidatul ideal - interesat intr-o cariera in vanzari echipamente medicale si consumabile pentru BLOCUL OPERATOR si ATI (mese operatie, lampi dе operatie, instrumentar chirurgical, electrocautere, motoare chirurgicale, material dе sutura, aparate dе anestezie si monitoare, etc.).
- calitati bune dе comunicare;
- bun negociator;
- logic, organizat, riguros;
- studii superioare: inginer aparatura medicala, electrotehnica, automatica, ..., economist, cu bune cunostinge medicale privind domeniul chirurgiei - ATI, al instrumentarului chirurgical...;
- buna cunoastere a sistemului sanitar;
-
Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) - autorizare onlineAtat procesul de vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online.CANDIDATUL IDEAL:- Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii de utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj;- Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa.BENEFICII:- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);- Finantare 24 luni de activ
Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) - autorizare onlineAtat procesul de vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online.CANDIDATUL IDEAL:- Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii de utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj;- Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa.BENEFICII:- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);- Finantare 24 luni de activ
Candidatul ideal Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa sclipitoare si dinamica unde sa iti pui in valoare abilitatile de comunicare si creativitatea?
Esti o persoana orientata catre client?
Ai capacitate de empatie si ascultare a interlocutorului?
Te consideri o persoana perseverenta, careia nu ii e frica sa greseasca?
Mediul nostru de lucru este unul activ si captivant si cautam in prezent un coleg/o colega care sa fie un team player, vesel si preocupat de dezvoltare personala.Descrierea jobului Responsabilitatile postului:
Acorzi consultanta clientilor pentru a identifica cea mai bu

Candidatul ideal Te intrebi daca esti candidatul potrivit? Atunci iti vom oferi cateva detalii despre ce anume
cautam!
● Studii superioare
● Minim 1 an de experienta in vanzarea de produse si servicii bancare sau asigurari sau
expunere anterioara in lucrul si interactiunea cu clientii
● Sa fii proactiv
● Sa ai bune abilitati de comunicare si de negociere cu clientii interni si externi
● Sa fii organizat si orientat catre obiective si sa ai capacitata de a livra rezultate
● Sa ai o atitudine "can do"
● Limba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Buna! Hai la noi in echipa sa ne cun

Candidatul ideal Studii superioare (studiile tehnice reprezinta un avantaj)
Experienţă în domeniul vânzărilor B2B de cel putin 2 ani
Abilităţi de comunicare, prezentare şi negociere
Permis de conducere, categ. B
Foarte bune cunoştinţe operare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
Dispus să efectueze numeroase deplasări în zona de responsabilitate
Experienta în găsirea unor soluţii privind vânzările şi consultanţa
Capacitatea de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge targetulDescrierea jobului Identificarea de clienti potentiali - persoane juridice si fizice i

Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!
Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!
Acest job ti se potriveste daca:
Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor
Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare
Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor
Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii
Ai valori personale s
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: