Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

98 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

98 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Comercial Divizia Morarit


Candidatul ideal studii superioare disponibilitate de a calatori aptitudini de coordonare permis de conducere domiciliul in VALCEA sau CRAIOVADescrierea jobului urmareste realizarea planului de vanzari produse morarit, asigura existenta stocului de marfuri in retelele alocate; actualizeaza permanent informatiile despre piata si concurenta organizeaza activitatea echipei din subordine; supervizeaza si coordoneaza activitatea mercantizorilor mareste portofoliul de clientii produse morarit; Zona de lucru: Zona Oltenia si Zona MunteniaBeneficii: salariu atractiv ( bonus vanzari + bonus performanta+indemnizatie mobilitate+asigurare privata de sanatate) masina de serviciu telefon laptop
BOROMIR IND SRL

Reprezentant Comercial Ka


Candidatul ideal studii superioare disponibilitate de a calatori aptitudini de coordonare permis de conducere domiciliul in DoljDescrierea jobului urmareste realizarea planului de vanzari, asigura existenta stocului de marfuri in retelele alocate; actualizeaza permanent informatiile despre piata si concurenta organizeaza activitatea echipei din subordine; supervizeaza si coordoneaza activitatea mercantizorilor. Zona de lucru: Dolj,Gorj, Valcea, MehedintiBeneficii: salariu atractiv ( bonus vanzari + bonus performanta+indemnizatie mobilitate+asigurare privata de sanatate) masina de serviciu telefon laptop
BOROMIR IND SRL

Agent vanzari teren Dolj Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Dolj Craiova Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Reprezentant Comercial - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REPREZENTANT COMERCIAL - AJOFM | ANOFMAngajator: ITELExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
ITEL

Reprezentant Comercial - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REPREZENTANT COMERCIAL - AJOFM | ANOFMAngajator: DR. MAX ROMANIAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
DR.​ MAX ROMANIA

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (absolvirea unei facultati cu profil tehnic constituie un avantaj); Bune abilitati de lucru cu calculatorul (in special MS Office); Abilitati de lucru in echipa; Persoana organizata, responsabila, punctuala; Bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Analiza si prelucrarea ofertelor/ conditiilor comerciale primite de la furnizori; Negocierea ofertelor primite din punct de vedere al pretului si termenului de livrare. Urmarirea obtinerii celor mai bune conditii de colaborare si lansare a comenzilor; Realizarea achizitiilor de produse, gestionand tot fluxul, de la plasarea comenzii pana la livrare; Participarea la intalniri cu furnizorii si prestatorii; Inregistrarea si verificarea documentelor de achizitie; Asigurarea de suport pentru echipa de vanzari;BENEFICII: Pachet salarial motivant; Posibilitatea specializarii si avansarii in cariera; Prime de concediu, de Craciun si de Paste; Program de lucru fix; Se asigura tr
ELPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1559 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Purchasing Specialist /​ Achizitor Extern


Candidatul ideal Dorim să adăugăm în echipa noastră un profesionist dedicat și pasionat de domeniul achizițiilor externe. Suntem în căutarea unui Purchasing Specialist cu abilități remarcabile în negociere și gestionare a relațiilor cu furnizorii. Dacă ești un expert în identificarea oportunităților de reducere a costurilor și ai experiență în gestionarea lanțului de aprovizionare internațional, te invităm să aplici pentru această poziție. Engleza avansat scris/vorbit - minim C1; Cunostinte operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Disponibilitate la program prelungit si delegatii externe; Imaginatie si spirit de observatie bine dezvoltate; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala; Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in veder
RURIS IMPEX SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Clienții Volvo te caută prin showroom. Dacă știi cum să-i ajuți, vino să facem echipă la Volvo Simode Craiova!Volvo Simode Craiova caută un consultant de vânzări cu o pasiune pentru mașini și o personalitate vibrantă!Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și vrei să faci parte dintr-o companie de top în industria auto, tunci noi suntem locul perfect pentru tine!Descrierea jobului Cerințe:[🔸] Experiență în vânzări[🔸] Abilități excelente de comunicare și negociere.[🔸] Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate.[🔸] Spirit de echipă și dorința de a contribui la succesul echipei.Ce oferim:[🔹] Oportunitatea de a lucra cu una dintre cele mai prestigioase mărci auto din lume – Volvo Cars[🔹] Mediu de lucru dinamic și prietenos, unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate.[🔹] Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.[🔹] Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.Dacă ești gata să faci parte din echipa
SIMODE IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 592 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Iți dorești să faci parte din echipa ProSEP de vânzări? Daca răspunzi cu “da” înseamnă ca ești colegul pe care îl căutam.Expertizele practice necesare performării pe post:Experiență în utilizarea aplicațiilor de tip ERP / CRM reprezinta un avantaj;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, Outlook);Cunoștințe de lucru în mediul virtual (exemplu: Zoom, Skype, WhatsApp…)Căutăm o persoană cu atitudine proactivă, deschisă la învățare și dornică să se implice activ în proiecte. Motivația și dorința de a contribui la succesul echipei sunt esențiale. Experiența anterioară nu este obligatorie, dar apreciem inițiativa și dedicarea în atingerea obiectivelor. Descrierea jobului - Preluarea comenzilor de la clienți/agenți si înregistrarea lor in sistemul informatic;- Urmărește derularea comenzilor, in scopul informării corecte si la timp a clienților/agenților privind stadiul de livrare a acestora;- Transmite informații/documente (prin email, telefon, fax, posta) clienților sau altor cola
PROSEP SRL

Media netă estimată pe baza celor 819 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari - Showroom Craiova


Candidatul ideal Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți
EMAG

Consilier Vanzari Energie Si Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fac
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Consilier Vanzari - Mamaquilla Craiova


Candidatul ideal Consilier Vanzari - MAMAQUILLA Craiova Experienta anterioara intr-un rol similar - reprezinta un avantaj Nivel conversational de Limba Engleza; Abilitati de comunicare si relationare; Originalitate; Capacitate de analiza; Atras de zona produselor de lux.Descrierea jobului Reprezinti si promovezi brandurile italiene precum Coccinelle, Furla in locatia noastra din Promenada Mall Craiova; Consiliezi clientii cu privire la produsele disponibile in magazin; Discuti cu clientii si faci recomandari personalizate in conformitate cu nevoile acestora; Te preocupi de crearea unor relatii de colaborare pe termen lung, esti atent la fidelizarea clientilor; Esti responsabil de atingerea si depasirea planului de vanzari; Lucrezi indeaproape cu Directorul de Magazin pentru crearea identitatii vizuale a magazinului.
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Team Leader Vanzari Export


Candidatul ideal Cerinte si abilitati:• Nivel avansat, scris si vorbit, limba italiana sau franceza• Competente comerciale si de negociere• Experienta de lucru dovedita ca lider de echipa sau supervizor• Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic• Cunostinte bune de operare PC, in special MS Excel• Excelente abilitati de comunicare interpersonala si conducere• Abilitati organizatorice si de gestionare a timpului• Abilitati de luare a deciziilor• Licenta in management sau pregatire in conducerea unei echipe reprezinta un plus Descrierea jobului Cautam un lider de echipa cu experienta care sa gestioneze echipa si sa ofere indrumare eficienta. Veti fi responsabil de supravegherea, gestionarea si motivarea membrilor echipei in fiecare zi.Ca lider de echipa, vei fi punctul de contact pentru toti membrii echipei, asa ca abilitatile de comunicare ar trebui sa fie excelente. De asemenea, ar trebui sa puteti actiona in mod proactiv pentru a asigura operatiuni bune ale echipei si o colaborare e
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Farmacii


Candidatul ideal De ce competenţe şi abilităţi ai nevoie pentru a te integra în echipa noastră?Foarte bune abilitati dе comunicare si negociereAdaptabilitate si spirit dе echipaCunostinte pachet MS OfficePersoana entuziasta, pozitiva, motivata, cu spirit de initiativa, orientata spre rezultate si deschisa provocarilorBuna planificare si organizare personalaDisponibilitate pentru deplasariExperienta de cel putin 1 an in piata farma reprezinta un avantajDescrierea jobului Ce responsabilitati vei avea?Promovezi produsele catre cliеntii din zona alocata Contactezi tеlefonic clienţii si ii informezi in cеeа ce priveste ofеrtelеAcoperi judetele alocate, identifici clientii cu potential ( farmacii, clinici etc)Sustii si derulezi campanii promotionaleRealizezi rapoarte periodice privind activitatea desfasurataMonitorizezi activitatea concurentei si aduni informatii necesare atingerii obiectivelorUrmaresti atingerea obiectivelor stabilite, mentinerea portofoliului de clienti si dezvoltarea aces
PHARMA SA

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Agent Vanzari - Craiova


Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat Experienta in domeniul tehnic sau experienta in vanzari (minim 2 ani) Permis auto categoria B (minim 1 an) Disponibilitate pentru deplasari Abilitati: de comunicare, time management, responsabilitate, relatia cu clientul, rezistenta la stres, dezvoltare personala, negociere.Descrierea jobului Atingerea planurilor de vanzari si de incasari aferente clientilor alocati Promovarea si vanzarea produselor din oferta TEMAD Mentinerea unei relatii profesionale productive cu clientii alocati Acordarea de suport tehnic clientilor Mercantizarea produselor in magazine conform standardului companiei Prospectarea continua a pietei si identificarea potentialilor clienti; Respectarea politicii de vanzari a companiei TEMADBeneficii Oferite: Pachet financiar compus din salariu fix si bonusuri Tichete de masa Masina de serviciu Telefon de serviciu
TEMAD CO SRL

Manager De Magazin/​ Store Manager Craiova


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Craiova.Cum îți vom fi alături în fiecare zi? Te vom însoți chiar din prima zi și ne vom ocupa de fructificarea talentului tău. Pentru a te introduce în lumea Kamalion România, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning. Îți vom garanta o poziție stabilă și vei deveni un pilon fundamental pentru noi. Vei primi un salariu competitiv, plus bonusul de vânzări. Vei avea
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Craiova Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat in Craiova.Cum vom avea grijă de tine zi de zi?- Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști.- Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare abilitățile (leadershi
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Merchandiser - Modern Trade - Craiova


Candidatul ideal Studii medii finalizate; Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook); Orientarea spre consumator; Capacitate de comunicare si relationare; Abilitati de vanzare si negociere; Abilitati numerice; Spirit de initiativa; Atentie la detalii, creativitate, seriozitate.Descrierea jobului - Sa asigure aprovizionarea permanenta a rafturilor cu toate produsele CLIENTULUI existente in depozitele magazinului;- Sa asigure stocul optim de marfa pentru clienti si dezvolta relatiile cu acestia (evitare situatii OOS);- Sa verifice aranjarea produselor in raft in scopul unei bune prezentari a marfii, iar daca intampina greutati sa informeze seful de raion si apoi seful direct;- Sa verifice termenele de valabilitate ale produselor si sa le expuna in functie de termene (FIFO);- Sa controleze zilnic existenta etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului;- Sa informeze
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Buyer


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Buyer for its client, the largest and most prestigious multinational automotive company in Romania, Ford Otosan Romania.You will have the opportunity to work in an environment that will contribute to your professional development, alongside positive people who love their work and who are ready to share their experiences.Requirements: University degree; Good written and oral English language skills; Commercial business expertise or buying is an advantage; Well-experienced in MS office tools Outlook, Excel, Word, PowerPoint; Good communication and organizational skills – leading cross-functional teams.Descrierea jobului Roles& responsibilities: The buyer has responsibility to ensure value for money procurement of parts or services. Work closely with the business owners to develop sourcing strategies to satisfy forthcoming business requirements. The buyer ensures contractual compliance in line with Ford Otosan Procurement guidelines and negotiates
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2600 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 98 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.