Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Magazin Online in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Magazin Online in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Magazin Online in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Magazin Online in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Calculator Facturare-avizare


Candidatul ideal - experienta in facturare avizareDescrierea jobului - facturare avizare- punct de lucru : Fabrica Solarex Facai-Malu Mare
SOLAREX IMPEX SRL

Operator Calculator - Contabilitate


Candidatul ideal OPERATOR CALCULATOR - CONTABILITATE Experienta minima in contabilitate, Persoana organizata, Ordonata, Responsabila, Atenta la detalii, Capacitate de lucru cu termene limita, Abilitate de operare rapida. Student sau Calificat - Facultate profil economic, sau cu sau fara experienta. Cunoastere Office Word, Excel, etc.Descrierea jobului Responsabilități: Operare documente, Arhivare documente / listare situatii, Intocmire diverse rapoarte solicitate de managementul firmei.Condiții:Loc de munca Craiova.Program fix: Luni - Vineri intre orele 8.30 - 17.30.
HOTEL MINERVA SRL

Reprezentant Vanzari/​operator Pc/​casier Pariuri Sportive


Candidatul ideal Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportiveNe căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportive👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în do
WESTGATE ROMANIA

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Operator Calculator


Angajăm operator calculator Sarcini principale: - verificare facturi furnizori - verificare comenzi - întocmire NIR - întocmire facturi avize între gestiuni - realizare inventare. - obligatoriu minim 2 sambete lună. Profilul ideal al operatorului calculator: - abilități utilizare PC - noțiuni de baza ale contabilității primare - atenție sporită la detalii - persoană organizată - persoană meticuloasă - atenție distributivă - capacitate de concentrare - persoană autodidactă - persoană responsabilă - persoană calmă - capacitate de gestionare a situațiilor - abilități de comunicare și soluționare a problemelor apărute - respectarea algoritmului de lucru Atuuri: - absolvent Economie și Administrarea Afacerilor sau cunoștințe economice + gestiune - cunoștințe program facturare Mentor Venit net cuprins între 3600 și 4000 lei (bonuri de masa incluse) în funcție de orele lucrate. Transport gratuit la locul de munca (de la statia de autobuz Lapus si inapoi). Interviul are loc de luni până vineri
Mob Confort SRL

Media netă estimată pe baza celor 644 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operator Calculator Grafician


Suntem o firmă producatoare de etichete industriale şi nu numai, distribuitor de benzi şi folii adezive. Căutăm un coleg pentru Departamentul productie. Descriere post : Cunoașterea programului Corel Draw Asistarea echipamentelor în executarea proceselor specifice (alimentarea imprimantelor, ambalare şi manipulare marfă, programare maşini producţie) Constituie un avantaj experiență în domeniu, în lucrul cu clienții, în lucrul cu imprimante. Abilități de comunicare în cadrul colectivului Păstrarea ordinii şi curaţeniei la locul de muncă; Program de lucru: L-V 08:00-16:30 Punct de lucru: Bd. Decebal, nr. 85, hala Mobilier Pliant, Craiova Hai în echipa noastră, trimite CV-ul tău pe @.
Dass Center GWA

Consultant It Operator Calculator Consultant Fonduri Europene


Cautam o persoana care aprecieaza stabilitatea la locul de munca. Care doreste sa se autodepaseasca si care vrea sa faca parte din colectivul nostru. Indiferent de nivelul de cunostiinte, totul se poate invata, importanta este perseverenta, colegialitatea si implicarea in activitatea de zi cu zi. Cunostiinte necesare si care pot fi apreciate : cunostinte de baza in IT , sistem de operare Windows, Microsoft Office cunostinte in consultanta fonduri europene, etc cunostiinte in aplicatii utilizate de farmacii, medici de familie sau aplicatii de gestiune cantitativ-valorica
ROYALTES SERVICES SRL
Vezi alte joburi relevante

Agent vanzari teren Dolj Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Dolj Craiova Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Vanzatoare


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 3700 LEI pe lună
Descrierea postuluiAngajam vanzatoare in Marlorex Calea Severinului Cerințele postululuiValcom50, producator mezeluri, angajeaza vanzatoare la Marlorex, Calea Severinului, care sa lucreze in conditii moderne si intr-un mediu de lucru prietenos. E momentul pentru un job bun! Esti o persoana de incredere, punctuala, organizata si onesta; studii medii finalizate, atitudine pozitiva Responsabilitățile postului-abilitati de comunicare-domiciliul stabil in Craiova-cunoștințe solide în domeniul vânzărilor-inventarierea produselor- abilități excelente de comunicare și negociere-capacitatea de a dezvolta și menține relații solide cu clienții și partenerii de afaceri-oferim contract pe perioada nederminata-bonuri de masa-bonusuri de sarbatori-comision la vanzare-salariu atractivProgram de lucru: L-V 8-16, sambata 14Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Concedii conform legislației;
VALCOM 50 SRL

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Showroom Craiova


Candidatul ideal Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți
EMAG

Area Sales Representative


Candidatul ideal • Completed higher education;• Minimum 2 years experience in sales of dermatology products/equipments is a plus• Negotiation and persuasion skills;• Communication and relationship skills;• Numeracy skills;• Ambition, perseverance, competitiveness;• Customer orientation and to results;• Availability to travel in region• PC skills - Word, Excel• License holder cat. B at least 2 yearsDescrierea jobului RESPONSIBILITIES:• sales and promote an international brand of medical aesthetic products to dermatologists, plastic surgeons and aesthetic clinics• participate to congresses national and international• organize brand events for clients (dermatologists, plastic surgeons)• responsible for brand development in allocated territory (Muntenia, Transilvania)OFFER:Dynamic and challenging jobThe possibility to develop your career in a growing companyExcellent terms and working environmentSales trainings in specialized centers in Europe and beyondCar, laptop, phone
BEAUTY MED SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 168 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Consilier Vanzari Energie și Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine. Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fa
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Vanzator Inghetata Si Produse Pe Baza De Inghetata (m/​f)


Candidatul ideal Cautam persoane energice si dornice dе o evolutie profesionala.Cautam persoane ce își doresc sa creasca o data cu compania in care activeaza, cautam tineri, studenti precum si persoane cu experienta in domeniu. Toti cei care vor fi interesati dе un post stabil si o carte dе munca vor intra intr-un program dе pregatire profesionala avand parte dе un training profesional si o continuitate in firma mama .Locatia disponibilăElectroputere Mall CraiovaDescrierea jobului Responsаbilitati :Vаnzаrea inghеtаtei si a produselor pе baza de inghеtata Incasarеa banilor dе la clienti,Curateniа zilnica la locul dе munca, Inventarierea produselor dimineata si seara.Program normal de munca, full-time.Job relaxant, intr-un mediu placut , curat, echipa tanara.Locatie disponibilă -Electroputere Mall CraiovaBeneficii :conform contractului, carte de munca, salariul declarat pe cartea de munca, ore suplimentare platite, precum si bonusuri oferite de companie.Job relaxant, intr-un mediu placut
DAMINED INVEST S.​R.​L.​

Burger King Craiova Angajeaza Lucrator Comercial


Candidatul ideal Burger King reprezinta lantul american de restaurante tip fast food cu peste 17 000 de locatii in 100 de tari. Povestea Burger King a inceput in anul 1954 prin deschiderea unui restaurant in Miami, de catre James W. McLamore si David Edgerton. Conceptul restaurantului lansat de cei doi a fost unul simplu: un meniu cu produse de calitate superioara, la preturi accesibile, servite rapid intr-un mediu curat si placut, concept caruia compania a ramas fidela si in zilele de astazi.In anul 1971, Burger King s-a extins in Australia, sub numele de Hungry Jack’s, iar in Europa, primul restaurant a fost deschis in anul 1975 in Madrid, urmat in anul urmator de un alt restaurant in Berlinul de Vest. Oficial, in Romania, compania a deschis primul restaurant in anul 2008 sub sistem de franciza, in prezent activand cu 6 restaurante in cadrul centrelor comerciale: Baneasa Shopping City, City Mall, Liberty Center, Cora Lujerului, Cora Pantelimon si Mall Plaza.Actual, Burger King este a
AMREST FOOD S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări și căutăm un nou coleg! Cum ne dorim să fii? Să poți lucra in echipă, să ai ușurință în comunicare și relaționare umană; Să ai capacitate de organizare și planificare a activității; Să fii orientat spre rezultate, inițiativă, tenacitate; Experiența în vânzări consituie avantaj; Să deții permis auto categoria B;Descrierea jobului Ce trebuie să faci? Să identifici noi clienţi și să întreții relația cu cei existenți; Să prezinți şi să promovezi produsele din portofoliul firmei prin realizarea de oferte pentru clienţii potenţiali; Să menții o evidență strictă a documentelor cu care lucrezi (formulare cu regim special, fișe de analiză, contracte) Să negociezi și să inchei contractele de vanzare cu clienții;Beneficii: Pachet salarial motivant Mașină de seviciu, telefon
DONI TRADE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2711 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager De Magazin/​ Store Manager Craiova


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Craiova.Cum îți vom fi alături în fiecare zi? Te vom însoți chiar din prima zi și ne vom ocupa de fructificarea talentului tău. Pentru a te introduce în lumea Kamalion România, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning. Îți vom garanta o poziție stabilă și vei deveni un pilon fundamental pentru noi. Vei primi un salariu competitiv, plus bonusul de vânzări. Vei avea
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Craiova Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat in Craiova.Cum vom avea grijă de tine zi de zi?- Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști.- Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare abilitățile (leadershi
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Merchandiser - Modern Trade - Craiova


Candidatul ideal Studii medii finalizate; Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook); Orientarea spre consumator; Capacitate de comunicare si relationare; Abilitati de vanzare si negociere; Abilitati numerice; Spirit de initiativa; Atentie la detalii, creativitate, seriozitate.Descrierea jobului - Sa asigure aprovizionarea permanenta a rafturilor cu toate produsele CLIENTULUI existente in depozitele magazinului;- Sa asigure stocul optim de marfa pentru clienti si dezvolta relatiile cu acestia (evitare situatii OOS);- Sa verifice aranjarea produselor in raft in scopul unei bune prezentari a marfii, iar daca intampina greutati sa informeze seful de raion si apoi seful direct;- Sa verifice termenele de valabilitate ale produselor si sa le expuna in functie de termene (FIFO);- Sa controleze zilnic existenta etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului;- Sa informeze
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Manager Zonă Ika (key Account Executive) Craiova


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare (Diploma de licență, constituie avantaj diploma de Master)2.Competențe/abilități: Capacitate de planificare, organizare,prioritizare si negociere Abilități de coordonare echipă Competențe lingvistice în limba romană Orientare către rezultate și către client Abilități de comunicare verbală și de a dezvolta relații intepersonale Onestitate, seriozitate, perseverență și integritate Atitudine pozitivă și responsabilitate Disponibilitate pentru un post cu activitate dinamică, 100% pe teren3.Calificarea/experiența necesară: Experientă profesionala pe o poziție managerială și în domeniul de activitate FMCG IKA, constituie avantaj Permis de conducere categoria B (minim 1 an vechimeDescrierea jobului Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări din subordine - județele: Teleorman, Giurgiu, Dolj, Olt, Mehedinți, Gorj, Vâlcea, Argeș Domiciliul: in județul Constanța Cresterea vizibilitatii produselor marca Hell Energy la raft prin negociere
HELL ENERGY S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.