Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil Primar in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil Primar in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Primar in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Primar in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Primar


Candidatul ideal absolvent studii economice superioare; experiență minimum 2 ani în contabilitate primară; cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de contabilitate; flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; abilități de comunicare și relaționare; persoană organizată, capacitate de analiză și sinteză; postul este stabil, de lunga durata, intr-un mediu de lucru placut si relaxant.Descrierea jobului Introducerea facturilor fiscale in programul contabil; gestionarea mărfurilor intrate și ieșite din depozit; verificarea corectitudinii documentelor primare și /sau a diverselor situații primite de la colaboratorii direcți; verificarea stocurilor; intocmirea/verificarea inventarelor;Beneficii: pachet salarial atractiv; mediu de lucru placut; posibilitati de crestere/avansare/perfectionare;
ARTGRANIT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2479 de salarii introduse în Salario: 4095 RON/Luna

Facturist- Contabilitate Primara


Candidatul ideal Experienta de minimum1 an pe o pozitie similara;Cunostinte de limba engleza la nivel mediu spre avansat;Cunostinte de Microsoft Excel la nivel mediu.Descrierea jobului Inregistrarea zilnica a documentelor contabile primite de la clientii din portofoliu;Intocmirea de proforme / facturi avans / facturi fiscale / avize de insotire a marfii / receptie marfa – in functie de activitatea zilnica;Furnizarea de rapoarte zilnice / lunare / periodice – in functie de cerintele superiorului direct;Intocmirea / verificarea evidentelor contabile;Intocmirea de raporte financiar-contabile – in momentul in care sunt solicitate.
LUGERA MAKLER SRL

Contabil Junior Otopeni


Candidatul ideal Entuziasmul, spiritul de echipă, curiozitatea, dorința de învațare și inițiativa sunt atuu - rile tale?Înseamnă că ne potrivim!Ne mândrim cu o echipă dedicată și prietenoasă!Vino în echipa NHR Agropartners și vei avea ocazia să îți dezvolți cunoștințele de contabilitate, abilitațile de utilizare a soluțiilor ERP și de comunicare. Ne asteptăm să ai entuziasm și spirit de echipă, să fi o persoană responsabilă și comunicativă, cu capacitatea de a prioritiza volumul de muncă, să fi o persoană curioasă și dornică de învațare.De asemenea ne așteptăm să utilizezi computer-ul la un nivel avansat și să ai studiile economice finalizate.Experiența de lucru in ERP Business Central și cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa: Înregistrarea Registrelor de Casă Gestiunea mijloacelor fixe Crearea de clienți si furnizori în sistemul ERP Înregistrarea facturilor și documentelor primite de la furnizori Participarea activă la închiderea de lun
NHR AGROPARTNERS SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal CERINȚE: Licenţă studii contabilitate; Minim 1-2 ani experienţă într-o poziţie similară; Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu; Cunoştinţe foarte bune MS Office; Experienţă de lucru în Navision constituie un avantaj; Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate; Să fie o persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, sinteză şi cercetare a informaţiilor, capabilă să poată privi o situaţie în ansamblu, cât şi în detaliu;Descrierea jobului Contabil JuniorLocatie : Bucuresti si Ilfov (de preferat aproape de sediul companiei: SOS. Odaii 105-107 sector 1 Bucuresti) Asigura relatia cu clienti si terti (autoritati, institutii, banci, clienti, furnizori, etc); Primeste, verifica, inregistreaza si arhiveaza documente financiar – contabile; Intocmeste documentele contabile; Introducerea in programul de contabilitate a tuturor ducumentelelor primare ( facturi, chitante, extrase, instrume
VALTEC PREMIUM LUBRICANTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 419 de salarii introduse în Salario: 3325 RON/Luna

Contabil Junior


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic; Experiența într-o poziție similară constituie un avantaj; Cunostinte minime in operarea programului SAP constituie avantaj; Capacitate de analiza si sinteza; Capacitatea de a lucra cu baze de date; Cunostinte de operare PC (MS Office, Excel, Word); Acuratete, calitate si responsabilitate in munca; Abilitati de Comunicare Dorinta de a invata;Descrierea jobului Inregistrarea facturilor de achizitii bunuri si servicii in programul SAP Gestionarea facturilor primite si transmise prin aplicatia E-Factura Solicitarea si verificarea documente justificative Inregistrarea extraselor bancare in programul SAP Gestionarea platilor de furnizori si catre bugetul de stat prin pregatirea fisirul pentru import in aplicatia bancara Verificarea fiselor de clienti si furnizori Intocmirea si completarea confirmarilor de sold Inregistrarea deconturilor de cheltuieli si a registrului de casa Inregistrarea notelor contabile de salarii Inregistrarea si g
FUTURE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 407 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Societatea noastra este in cautarea unei colege/unui coleg:- studii medii, preferabil in domeniul economic / studii superioare in domeniul economic reprezinta un avantaj la angajare- experienta de lucru in programe de tip ERP. Cunoasterea programului Winmentor Enterprise reprezinta un avantaj- persoana responsabila si serioasa, capabila sa lucreze in echipa, cu aptitudini de comunicare- corectitudine, onestitate și fara antecedente penale- acuratete, rapiditate, abilitati de comunicare, rezistenta la stres,- cunostinte de operare PC (Microsoft Office), Cunostinte de Excel la nivel mediu (Vlookup, Pivot, Sumif)- obligatoriu- persoana responsabila si atenta la detalii (diferentierea sortimentelor) cu dorinta de perfectionare pe plan profesionalDescrierea jobului Responsabilitati:e-factura monitorizarea permanenta a incarcarii/descarcarii facturilor emise/primite in sectiunea e-Factura din SPV, cu respectarea legislatiei in vigoare si a normelor interne gestionarea eroril
FINESTORE DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 5578 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Evidenta Primara - Full Time


Candidatul ideal Absolvent studii economice, minim un an experienta in contabilitateDeschidere, profesionalism punctualitate si perseverentaAtentie la detalii, rigurozitate, simt de raspundereCapacitatea de a gestiona situații stresanteAbilități de bază de navigare pe computer și cunoștințe despre aplicațiile Microsoft OfficeDescrierea jobului Intocmire si inregistrare facturi clientiInregistrare facturi furnizoriInregistrare operatiuni casa -bancaIntocmire note receptii, bonuri de consumSprijin in efectuarea inventarierii mijloacelor fixe si obiectelor de inventarAlte rapoarte solicitate de managerul de departamentPachet salarial atractiv, bonuri de masa si decontare transportOportunitati de crestere si dezvolatare in cadrul companiei in functie de gradul de implicare si performantaAvantajul de a lucra in cadrul unui colectiv cu experienta in domeniuContract de munca pe perioada nedeterminataBiroul este localizat in Otopeni
AUTO DRIVE MOTION S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal  Studii superioare in domeniul economic;  Experiența într-o poziție similară constituie un avantaj;  Cunostinte minime in operarea programului SAP constituie avantaj;  Capacitate de analiza si sinteza;  Capacitatea de a lucra cu baze de date;  Cunostinte de operare PC (MS Office, Excel, Word);  Acuratete, calitate si responsabilitate in munca;  Abilitati de Comunicare  Dorinta de a invata;Descrierea jobului  Inregistrarea facturilor de achizitii bunuri si servicii in programul SAP  Gestionarea facturilor primite si transmise prin aplicatia E-Factura  Solicitarea si verificarea documente justificative  Inregistrarea extraselor bancare in programul SAP  Gestionarea platilor de furnizori si catre bugetul de stat prin pregatirea fisirul pentru import in aplicatia bancara  Verificarea fiselor de clienti si furnizori  Intocmirea si completarea confirmarilor de sold  Inregistrarea deconturilor de cheltuieli si a registrului de casa  Inregistrarea notelor con
FUTURE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5417 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Otopeni


Candidatul ideal - Cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- Studii superioare in domeniu finalizate;- Experienta de lucru pe un soft integrat ERP prezinta avantaj;- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;- Cunostinte avansate de operare PC;- Persoana organizata, comunicativa, responsabila, atenta la detalii;- Spirit de echipa, echilibru comportamental, initiativa pe aria sa de competente;- Dorinta de dezvoltare si perfectionare profesionala.Descrierea jobului - Inregistreaza facturile de furnizori interni si externi;- Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor;- Inregistreaza extrasele de cont;- Monitorizeaza facturile de furnizori scadente si efectueaza plata acestora.BENEFICII:- Desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru placut;- Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti;- Pachet salarial motivant.Se asigurara transportul la si de la sediul companiei.Program de lucru: 08.oo-16.oo, L-VAsiguram confidentialitatea datelor primite.Doar candida
MEDICLIM S.​R.​L.​

Contabil Senior - companie de consultanta


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Contabil/​economist Senior


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, o companie ce ofera servicii de contabilitate, avand sediul in zona de nord a Bucurestiului, recrutam Contabil/Economist Senior.CERINTE: Studii superioare de specialitate (finante/contabilitate); Absolvirea Academiei de Studii Economice reprezinta un avantaj; Calificare profesionala in meseria de contabil; Cunostinte de contabilitate financiara; Experienta in domeniu de minim 3 ani; Cunostinte foarte bune operare PC (MS Office); Atentie la detalii; Spirit de echipa; Abilitate foarte buna de comunicare; Persoana organizata, dinamica;Descrierea jobului Inregistreaza si verifica corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de contabilitate; Verifica statele de salarii si notele contabile aferente pe centre de profit si furnizeaza informatiile din timp pentru planificarea platilor; Inregistreaza/Verifica operatiunile cu partenerii externi; Verifica jurnalele de vanzari si cumparari pentru intocmirea declaratiilor si depunerea decontului
BIA HUMAN CAPITAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Contabil /​ Contabil Senior


Candidatul ideal Cerinte & Competente: Studii superioare finalizate; 2 - 4 ani experienta contabilitate romaneasca (RAS); Engleza – nivel mediu/conversational; Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel), experienta de utilizare a unui soft contabil; Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoana organizata, atentă la detalii, responsabila; Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrare documente de contabilitate: facturi, avize, chitante, ordine de plata, bonuri de predare, bonuri de consum; Transmiterea documentelor catre banci, institutii financiare si firma externalizata de contabilitate; Mentinerea unei bune relatii cu institutiile statului; Introducerea documentelor contabile in softul de evidenta contabila; Realizarea diverselor situatii si rapoarte solicitate.
GABTEO CONSULT SRL

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C.MEDICLIM SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: OTOPENI
S.​C.​MEDICLIM SRL

Casier Facturare Service Auto


Euro Tehno Group Otopeni Recrutează în vederea angajării Casier Facturare Contabilitate primară Cerințe: Experiență într-un post similar minim 2 ani, de preferință într-un service auto Cunoștințe de contabilitate primară; Cunostinte foarte bune de operare PC Experiență în operarea caselor de marcat POS Capacitate foarte bună de planificare, organizare, comunicare și relaționare Responsabilitati: Răspunde de ținerea corectă și la zi a evidenței primare privind activitățile de încasări și plăți prin casierie a punctului de lucru. Înregistrează în programul contabil toate facturile de la punctul de lucru . Procesarea contractelor din showroom service: facturare, încasări cu numerar card persoane fizice juridice Intocmire dispozitii de plata incasare Intocmeste zilnic monetarul Îndosarierea documentelor contabile și administrative Beneficii: Salariu motivant Tichete de masa Program de lucru: în zilele de Luni-Vineri, între orele cu o jumatate ora pauza de masa. Mediu de lucru placut
EURO TEHNO GROUP

Contabilitate Secretariat


Onix Sercom SRL doreste colaborarepentru servicii de contabilitate-secretariat. Angajeaza functionar pentru financiar-contabil, contabilitate primara. Cerinte : studii medii domeniul financiar-contabil, cunostinte activitati secretariat Relatii : CV la email
Onix Sercom
Vezi alte joburi relevante

Handling Operations Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui nou coleg in echipa de handling (operational aerian), sediul din Otopeni.Apreciem urmatoarele abilitati si calificari: Experienta profesionala relevanta rolului minim 2 ani; Persoana potrivita are experienta in verificarea/sortarea marfurilor dupa PO-uri/referinte/facturi etc, este familiarizat cu lucrul in depozite de marfa; Atentie sporita la detalii si gestionarea eficienta a timpului; Abilitati de a lucra ca parte a unei echipe; Venit si beneficii motivante.Descrierea jobului Se asigura ca marfurile sunt predate catre terminalele liniilor aeriene conform cut off bookinguri; Eticheteaza partidele marfa conform reglementarilor IATA: MAWB, HAWB, DGR, etc; Inregistreaza si confirma tranzite vamale; Preda seturile de documente originale catre terminale liniilor aeriene; Preia din terminale seturile de documente aferente marfurilor sosite la import; Pastreaza legatura cu colegii din departamentele operationale export, import si vama; Manipuleaza (
DHL LOGISTICS SRL

Consultant Vanzari - Mall Baneasa


Candidatul ideal Candidatul ideal: Comunica si relationeza cu usurinta; Manifesta entuziam si dorinta de invatare; Sa fie atent la detalii, ordonat si cu bune abilitati de a respecta procedurile si tehnicile de vanzare invatate; Sa se implice in activitatile echipei si ale magazinului.Descrierea jobului Ce fac colegii nostri: Identifica dorinta clientilor de a cumpara si ii asista in alegerea produsului; Ofera sfaturi avizate clientilor in ceea ce priveste functiile si performantele produselor; Actioneza ca un ambasador al brandului.Ce oferim: Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu: 3000 RON Net; Tichete de masa; Asigurare medicala; Program de lucru : 10:00 - 22:00; Locatia : Baneasa Shopping City.
ERPA PREMIUM VISION S.​R.​L.​

Operator Ambalare - Otopeni


Candidatul ideal - minim 10 clase;- 12 clase / diploma liceu / experienta in productie reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru lucrul in 3 ture si in weekend ;- abilitati tehnice ;- spirit dе munca in echipaDescrierea jobului Orașul de lucru – orașul Otopeni, județul Ilfov.Responsabilitati :- Efectueaza operatii de ambalare secundara utilizand masina de ambalat in blister fiole/seringi, masina de etichetat, masina de incartonat, masina de infoliat si ambalare manuala- Utilizeaza corespunzator echipamentele de fabricatie din dotarea sectiilor, respectand parametrii de functionare stabiliti.- Efectueaza curatarea /dezinfectarea echipamentelor de fabricatie si a ariilor in care sunt situate acestea.Beneficii :- loc dе munca stabil, cu tehnologie moderna;- tichete de masa in valoare de 30 lei/zi lucrata;- transport asigurat din Bucuresti si Ploiesti;- bonus dе performanta de pana la 600 lei/luna;- oportunitati dе dezvoltare a carierei.
ROMPHARM COMPANY SRL

Consultant Vanzari Online Rent-a-car


Candidatul ideal Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi?WLC RENT A CAR recrutează un Consilier Vânzări Online Rent-a-Car!Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:- să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale- să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci- să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate- să nu te plictisești când ai de gestionat și de reținut informații specifice repetitive- să fii puternic orientat către clientDescrierea jobului Programul de lucru este in ture, Luni - Duminica. Jobul se desfasoara in program hibrid dupa perioada de proba.Competențele cheie pe care le căutăm: ai cel puțin 1 an experiență în domeniul vânzărilor online/prin telefon stăpânești foarte bine tehnici de vânzare și negociereReprezintă un avantaj, dacă ai experiență de lucru în domeniul auto.Iată, în mod concret ce vei face: Vei verifica solicitările de rezervare atât în aplicația de lucru c
WLC EXPERT SERVICES SRL

Consultant Payroll


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4350 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.