Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Bune abilități de comunicare și relaționare în echipă; Responsabilitate, corectitudine și seriozitate; Experiență minim 1 an în activități contabile/administrative/secretariat; Cunoașterea unui program de gestiune nu este obligatorie, dar reprezintă un plus; Bune cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word, Outlook); Cunoștințe medii de limba engleză.Descrierea jobului Responsabilitățile job-ului: Verificаre și introducere fаcturi în sistem; Lucrul cu documente specifice: avize, facturi, chitanțe, bonuri fiscale, extrase, dispoziții de plată ș.a.; Introducere NIR-uri, pregătire date pentru Intrastat; Pregătire documente pentru Direcția de Taxe și Impozite; Verificarea situațiilor de furnizori neachitați/clienți neîncasați; Monitorizarea exporturilor de marfă către clienții UE; Activităţi administrative: arhivare documente, gestionare corespondență, întocmire AWB-uri.Beneficii: Salariu fix + tichete de masă, bonusuri de performanță; Contract de muncă pe perioadă nedete
ASP GROUP EAST
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie sociabil, responsabil, amabil cu clientii si partenerii cu care intra in contact.Postul nostru are la baza contabilitate :) - emitere facturi, introducere facturi cumparare in sistem, extrase de banca si evidenta scadentelor pe care trebuie sa le achitam.Monitorizarea si functionarea conforma a flotei companiei.Descrierea jobului Compania Diamond Drilling cu sediul in Otopeni cauta colega de birou pe postul de Asistent Manager.** Cerinte:Cunostinte de limba engleza- nivel mediu,Cunostinte PC + contabilitateprogram de contabilitate CIELpermis de conducere categoria B - constituie un avantaj#pentru toate detaliile de care aveti nevoie va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon 0773 888 888.Diamond Drilling in now seeking an assistant manager/junior accountantThe ideal candidate should have a basic knowledge (read/write) of English.PC knowlege that will be used on daily basis.Another requirement is to have a valid driver'
DIAMOND DRILLING
Candidatul ideal persoana responsabila, dinamica, flexibila la programul de lucru adaptabilitate la normele si procedurile de ordine interioara ale firmei cunostinte PC,operare programe contabilitate, excel , WINMENTOR facturare in program sau excelDescrierea jobului Operator calculator contabilitate primara. Introduce date in sistemul informatic: receptii, facturi, chitante, extrase de cont. Efectueaza inventarierea gestiunilor atunci cand este cazul. Asigură întocmirea, operarea şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile; Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare. Asigură evidenţa gestiunilor de valori materiale şi a bonurilor de consum, verifică stocul la sfirsitul lunii şi îl comunică administratorului. Răspunde de intocmirea registrelor c
INEDIT TRANS AUTO
Candidatul ideal Epiesa isi extinde echipa!Daca esti in cautarea unui job si vrei sa te alaturi echipei Epiesa, aplica la noi pentru postul de:Consilier vanzari piese auto- Prezenta agreabila, excelente abilitati de comunicare si prezentare;- Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat;- Initiativa, perseverenta, simtul detaliului;- Flexibilitate si deschidere la sugestii;- Capacitate de lucru in echipa;- Cunostinte operare calculator, Internet;- Cunoasterea programelor de identificare a pieselor pe diferiti producatori auto/ furnizori auto reprezinta un avantaj.Se ofera salariu fix + tichete de masa+ comision in functie de performanta+ participarea la diverse concursuri in cadrul firmei recompensate prin bonusuri substantiale.Operator introducere,prelucrare si validare date- (POST DISPONIBIL DOAR IN BUCURESTI)- Cunostinte temeinice de utilizare calculator si programe de gestiune- Introducerea facturi marfa in programul de gestiune- Intocmirea diverselor analize si situatii
EURO PARTS DISTRIBUTION
Candidatul ideal Ne dorim ca noua/noul colegă/coleg,​- să se integreze ușor în echipa și să contribuie la dezvoltarea acesteia- să comunice usor și să fie capabil să formeze excelente relații cu colegii- să fie o persoană organizată, punctuală și sinceră- să fie cu inițiativă, atent/ă la detalii - deoarece detaliile alcătuiesc perfecțiunea- să dețină experiența pe un post similar - minim 2 ani - constituie avantaj- să stăpânească bine Microsoft Office (Word, Excel)- să aibă experiența într-o aplicație ERP este binevenită- sa dorească să muncească şi să se dezvolteDescrierea jobului Colega/ul de pe această poziţie va avea următoarele atribuții:- va învăţa aplicaţia Senior ERP, aceasta fiind folosită peste 80% din program;- va ţine legătura cu colegii de pe vânzări referitor la comenzile intrate in sistem;- prelucrează comenzile intrate din SFA sau EDI;- emite documentele necesare insotirii marfii;- împreună cu agenţii/directorii intocmește trasee de livrare a marfii;- verifică fişa prod
LUMY TOOLS TRANS SUCEAVA FILIALA OTOPENI
Candidatul ideal Se cauta persoana serioasa, corecta, dinamica si cu dorinta de dezvoltare , experienta in domeniu reprezinta avantaj Sunt rugate sa aplice persoanele care au CV cu fotografieOferim: ​Se ofera conditii deosebite de munca si salariu competitiv. Se ofera bonusuri de performanta Salonul este situat in zona accesibila - Zona Lacul Tei, sector 2Descrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice Efectuarea programarilor Supravegherea activitatilor operationale Gestionarea materialelor de lucru Contabilitate primara(Comenzi, NIR-uri, etc.) Recomanda produse si servicii clientilor salonului Primeste si indruma clientii catre profesionistii salonului ​Se ofera conditii deosebite de munca si salariu competitiv.
VERONIQUE STYLE CENTER
Candidatul ideal Cautam o persoana serioasa, implicata si dornica de dezvoltare care sa se alature echipei noastre.Este de preferat sa detina o experienta de minim 6 luni intr-o companie de constructii.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt: Intocmirea contractelor comerciale cu clientii societatii; Intocmirea situatiilor de lucrari pe baza proceselor verbale de instalare primite din santier; Intocmirea facturilor fiscale in baza situatiilor de lucrari si transmiterea acestora catre clienti;
VERTICAL DESIGN
Candidatul ideal Absolvent studii economice superioare; experiență în domeniul financiar contabil/controlling minimum 3 ani, dе preferat întro companie dе productie; cunoașterea limbii engleze reprezintă un plus; cunoștințe avansate PC: Outlook, MSOffice (Word, Excel), soft-uri dе contabilitate/ERP; abilități dе comunicare și relaționare; persoană cu experiență în munca dе analiză și sinteză; reprezintă un plus experiența managerială.Descrierea jobului оrgаnizеаză, cоntrоlеаză și răspundе dе dеsfășurаrеа în mod eficiеnt а аctivității finаnciаr-contаbilе а sоciеtății în conformitаtе cu dispоzițiilе lеgаlе în vigoаre; monitorizеazа și coordonеаză contаbilitatеа opеrаțiilor de capitаl, imobilizărilor,stocurilor, chеltuiеlilor, vеniturilor și rеzultatеlor, contabilitаtеa angajamеntеlor și аltor elemеntе pаtrimoniаlе, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare; răspunde de stabilirea corectă a documentelor financiar contabile care se întocmesc și de circuitul lor în
DELOS IMPEX 96
Candidatul ideal • cunostinte avansate de operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);• studii economice avansate finalizate;• limba engleza nivel mediu/avansat;• cunostinte si experienta Financiar/Contabilitate & Audit/Consultanta;• rigurozitate (meticulozitate, atentie la detalii, precizie);• organizare (planificare, gestionare prioritati);• gandire analitica, conceptuala si structurala;* experienta intr-o companie de audit financiar, constituie avantaj.Descrierea jobului Ne marim echipa cu doi colegi pentru departamentele Financiar si IT & Internal audit, astfel:Pentru departamentul Financiar, cautam un Financial Controller ce va avea ca principale responsabilitati:- asigura informatiile necesare desfasurarii activitatii zilnice specific departamentului: extragere si analiza extrase bancare, pregatire raport de incasari zilnice, cofirmari pentru clienti si funizori;- realizeaza analiza financiara pentru potentialii clienti (analiza comparativa utilizan
NEW KOPEL ROMANIA
Descrierea jobului VINO IN ECHIPA TEZAUR!Beneficiile tale vor fi: Salariul NET 3.300 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.700 lei. Bonusuri lunare in functie de vanzari. Bonusuri de loialitate si prime de sarbatori. Perioada de pregatire in domeniu platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta. Traininguri de specialitate si cursuri personalizate. Posibilitati de promovare. Loc de munca intr-o companie de succes, stabila pe piata, in plina expansiune. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.Este necesar doar: Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat). Sa-ti placa sa comunici cu oamenii. Sa fii atent la detalii. Sa ai abilitati de operare PC.Ce vei avea de facut: Vei verifica si vei evalua garantiile. Vei intocmi documentele pentru acordarea imprumuturilor. Vei consilia clientii privind vanzarea bijuteriilor. Vei efectua platile si incasarile. Vei pastra evidenta primara a
TEZAUR INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal Pupa Milano isi mareste echipa :)Ne dorim ca viitorii colegi sa aiba: Orientarea catre client, comunicarea si adaptarea rapida intr-o echipa sunt abilitatile necesare candidatului ideal. Experienta in vanzari nu este obligatorie, insa constituie un avantaj.Pozitia din Iasi este full timeIn Bucuresti-Ilfov cautam pentru magazinul nostru din Baneasa Shopping CityDescrierea jobului Ce ai de făcut :*Consilierea clienților și promovarea produselor noastre*Menținerea curățeniei în magazin*Verificarea și menținerea în stare buna a testerelor*Recepționarea mărfii*Inventare săptămânale*Flash make-up clientelor*Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară)*Realizarea planului de vânzări zilnicCe oferim noi:*Salariu fix motivant*Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță*Bonuri de masă de 20 lei/ zi*Pachet de produse gratuite după 3 luni și schimbarea acestora gratuit de fiecare dată cand se termină*Training-uri de Make-up*Concursuri lunare motivante c
PUPA MILANO ROMANIA
Candidatul ideal Cunoasterea ERP Scala (reprezinta un avantaj)Cunostinte IT (operare Windows, suita Microsoft Office, baze de date).Experienta anterioara intr-o pozitie similara constituie un avantajDescrierea jobului Acorda suport fortei de vanzari, prin gestionarea stocurilor, tinerea evidentei si urmarirea contractelor de vanzari pentru toti clientii si distribuitorii, livrarea marfurilor conform contractelor aprobate, precum si urmarirea situatiei incasarilor in concordanta cu obiectivele stabilite. Asigura o evidenta corecta si permanent actualizata a produselor comandate pe categorii de produs/client/furnizor Participa la stabilirea necesarului de produse de aprovizionat, esalonat pe zile/saptamani/luni Asigura de aprovizionarea cu marfa de la furnizor in baza forecastului si a comenzilor aprobate de Management, conform contractelor agreate Inregistreaza in programul de gestiune intrarile/iesirile de marfa Emite facturile si avizele de transport marfa Organizeaza si supravegheaza
AECTRA AGROCHEMICALS
Candidatul ideal Travel ConsultantAs one of our Travel Consultants, you will be working within a fun, fast-paced, and sales-focused environment, where no two days are the same. Your role will include arranging flights, travel care services, advising customers on travel arrangements, and those extras that ensure the flight booking goes smoothly.Descrierea jobului Travel ConsultantRequirements and skills:Proficiency in English is a must; knowledge of additional languages is an advantageA real passion for delivering consistent and outstanding customer serviceProven sales/profit generated track recordTenacious and pro-active approach to sales with an ability to "close" the saleExcellent communication and customer service skillsTechnically able and used to using computer applications and personal devices, can navigate PC and basic MS Office easilyA confident and fun personalityWillingness to learn and a commitment to personal developmentWillingness to work Monday to Friday between 4:00 PM –
DYNINNO TRAVEL SERVICES
RESPONSABILITATI - manipulare bagaje si transporturi cargo si posta la aeronava si in terminalul sortare bagaje;- operare echipamente specifice deservire aeronave;- completare si prelucrare documente referitoare la bagaje, transporturi cargo si posta. CERINTE - apt din punct de vedere medical si psihologic;- disponibilitate pentru efort fizic si lucru in mediu exterior;- permis conducere categoria B. BENEFICII OFERITE Program de lucru divers:•2 zile de 12h lucratoare urmate de 2 zile libere;•8h/zi cu 5 zile lucratoare urmate de 2 zile libere.Salariu:•2500 net + 300 bonuri de masa, la angajare, pentru programul de lucru de 2 zile de 12h lucratoare, urmate de 2 zile libere;•2850 net + 300 bonuri de masa, la angajare, pentru programul de lucru de 8h/zi;•2800 net + 300 bonuri de masa, dupa obtinerea permisului de conducere pe aeroport si certificare interna pe echipamente, pentru programul de lucru de 2 zile de 12h lucratoare, urmate de 2 zile libere;•31
GLOBE GROUND ROMANIA
Candidatul ideal Cerinte: Experienta anterioara in prelucrari prin debitare de minim 2 ani (de preferat pe freza CNC, router CNC, freza, CNC metal ); Cunostinte programare si operare masini cu comanda numerica (constituie un avantaj); - Cunostinte de programare si operare pe freze (constituie un avantaj); - Cunostinte Autocad sau Fusion reprezinta un avantaj – Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura);Descrierea jobului Se ofera: contract de munca pe durata nedeterminata; program de lucru de 8 ore/zi (luni-vineri); conditii de munca si salarizare foarte bune; recompensare si prime bazate pe performanta.
ARTGRANIT
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2700 până la 3000 LEI pe lună
Euro Tehno GroupRecrutează în vederea angajării, pentru punctul de lucru din Otopeni,Operator suport tehnic IT / diagnoză autoEuro Tehno Group recrutează în vederea angajării, pentru Service-ul și Showroom din Otopeni, Operator suport tehnic IT / diagnoză auto.Cerințe:·        asigură întreținerea și instalarea aplicațiilor informatice și a pc-urilor;·        gestionează echipamentele de tehnică de calcul aflate în dotarea companiei;·        asigură suportul necesar utilizatorilor;·        execută operațiile de început simple cu testerul pentru mașinile din cadrul service-ului auto;·        canditatul trebuie să aibă cunoștințele necesare de instalare sisteme operare;·        instalare aplicații, depanare a echipamentelor IT;·    
Euro Tehno Group
Candidatul ideal CONSULTANT SERVICII CLIENT - AEROPORT OTOPENIStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului CONSULTANT SERVICII CLIENT - AEROPORT OTOPENITe invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.Beneficii:Pachetul
Autonom rent a car
Candidatul ideal - Minim studii gimnaziale finalizate - liceu cu profil tehnic constituie avantaj.- Experiență de lucru anterioară în mediu industrial de cel puțin 3 ani.- Trebuie să fie capabil să furnizeze și interpreteze informații.- Abilități bune de organizare și comunicare.Descrierea jobului Suntem în căutarea de colegi/(e) extraordinari/(e) care să se alăture Departamentului Operațiuni - Producție, ocupând pozițiile de:Production Operator (Operator la fermentarea tutunului şi fabricarea produselor din tutun)1. Asigură funcționarea continuă și eficientă a echipamentelor desemnate, cu scopul atingerii/depășirii obiectivelor de producție, în condiții de sigurantă a muncii.2. Participă la toate activitățile desemnate: pornirea/oprirea echipamentelor sau proceselor și la schimbările de rețetă/marcă pentru a asigura integritatea produsului3. Recepționează și manevrează materiale și produse, operând echipamentele și utilajele, asigurându-se că materialele/produsele nu se amestecă sau d
PHILIP MORRIS TRADING
Candidatul ideal Daca esti pasionat de parfumerie, detii abilitati de comunicare si cunosti Limba Engleza la un nivel conversational, te invitam sa faci parte din echipa Best Value!Mediul de lucru este superior oricarui segment de retail din Romania. Angajații nostri sunt formați cu ajutorul programelor de training oferite de cei mai buni specialiști din domeniu.Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri: Dior, Chanel, Guerlain. Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Zile in plus de concediu de odihna; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic.
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal Consultant Vanzari Concept Store VETTER Studii medii sau superioare Experienta in vanzari (daca nu exista, nu este o problema – oferim traininguri) Bune abilitati de comunicare si capacitate de a relationa cu usurinta Seriozitate si spirit de echipa Dorinta de a invata si progresa Cunostintele tehnice in ceea ce priveste telefonia mobile reprezinta un plusDescrierea jobului Consultant Vanzari Concept Store VETTERPentru ca ne dezvoltam constant, cautam Consultanti de vanzari pentru magazinele Vetter din zone cheie – Mall Baneasa, Mall AFI Cotroceni, Duty Free (Aeroport Otopeni), Iulius Mall din Cluj-Napoca si Iulius Mall Timisoara.Responsabilitati: Oferirea de consultanta privind produsele Vetter Identificarea nevoilor clientilor si oferirea solutiilor optime Promovarea produselor si implementarea promotiilorBeneficii: Salariu fix + bonusuri din vanzari + bonusuri de performanta Abonamente de transport decontate in totalitate Abonament premium corporate la o clinica med
LAMY PREMIER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.