37 Locuri de Munca Contabil in Otopeni
37 Locuri de Munca Contabil in Otopeni
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Experienta minim 2 ani;- Cunostinte financiar-contabil;- Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);- Cunostinte operare PROGRAM DE EVIDENTA CONTABILA NEXUS reprezinta un plus;- Experienta in domeniul turismului reprezinta un plus;- Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale;- Persoana orientata catre echipa, dinamica si capabila sa lucreze sub presiune pentru a aduce rezultate in timp util;- O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala;Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor contabile- Facturarea- Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- Analiza fiselor de cont /balante de verificare;- Solicitarea documentelor lipsa;Beneficii:- Pachet salarial competitiv, adaptat ȋn funcţie de experienţă;- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tânara și ambitioasa aflata in plina dezvoltare- Posibilitatea de a pa
TOCO TOUR OPERATOR
![]() |
Contabil/ Contabilitate Primara |
Candidatul ideal Persoana dinamica,capacitate de organizare si planificare;Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor;Cunostinte in contabilitate primara si gestiune;Cunostinte de utilizare Excel/Word;Cunostinte in operarea programului de contabilitate SAGA;Atitudine pozitiva si proactiva;Studii medii sau superioare finalizate.Descrierea jobului Operare facturi intrare/iesire, evidenta stocuri, evidenta plati s.a.;Efectueaza platile conform facturilor;Verifica si arhiveaza documente contabile si de alta natura;Raspunde de evidenta formularelor cu regim special.
DELOS IMPEX 96
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal 1) Generale- Studii superioare şi experienţă în domeniul contabil.2) Esenţiale- studii economice superioare de specialitate;- experienţă; minim 5 ani în post de conducere.- operare PC, obligatoriu aplicaţii NEOMANAGER şi alte programe de contabilitate.3) Personalea) aptitudini şi abilităţi personale- planificare şi organizare;- abilităţi de comunicare;- abilităţi de calcul şi de a lucra cu documente.Descrierea jobului Responsabilitati si sarcini:-coordoneaza, organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;-asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;-organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, c
Confidenţial
![]() |
Contabil - Casier |
Candidatul ideal - Absolvent al unei facultăți de profil economic sau contabil;- Experiență minim 2- 3 ani pe un post similar;- Proactiv, orientat spre rezultat, atent și meticulous;- Cunoștințe de operare PC;- Cunostine de lucru in programul SAGA - minim 1 an;Descrierea jobului - inregistrarea facturilor, deconturilor de cheltuieli;- inregistrarea incasarilor si platilor;- intocmirea registrului ;- indeplinirea diverselor sarcini primite de la managementul firmei;- operatiuni specifice de inchidere de luna;Beneficii:- salariul minim 3900 lei net;- tichete de masa de 30 RON ;- transport decontact;- prime;- punct de lucru : Strada Biserica Amzei, nr. 29, Sector 1
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE A ROMANIEI
![]() |
Contabil / Economist |
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare de specialitate (studii economice) ;- Cunostinte solide de contabilitate si legislatie aferenta;- Cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfasurarii activitatii)- Persoana dinamica,organizata,punctuala,- Abilitati de comunicare,Descrierea jobului Atributii conform fisei postului.
SLH CAPITAL
![]() |
Contabil Primar,operator Calculator |
Candidatul ideal - minima experienţă în contabilitate primara;- cunoştinţe minime privind documentele financiar-contabile primare;- bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel);- abilitati dе lucru in echipa, rezistenta la stres;- Motivare si dorință de a învăța.Descrierea jobului - Atribuții de evidenta primara;- Asigura suportul pentru celelalte departamente-Tine evidenta bonurilor, a avizelor, a facturilor- Arhivare periodica a documentelor;
BEM RETAIL GROUP
![]() |
Contabil - Medium Level |
Candidatul ideal • experienta in domeniul economic, minim 3 ani;• studii superioare in domeniul economic;• cunostinte specifice postului (legislatie contabila si fiscala);• cunostinte generale de utilizare PC (in special Excel si Word) si soft-uri speciale de contabilitate;• persoana deschisa, comunicativa, cu spirit de initiativa;• capacitatea de lucru in echipa;• simt organizatoric deosebit si atentie la detalii.Descrierea jobului • tine evidenta contabila a operatiilor financiare in conformitate cu principiile generale ale contabilitătii;• verifica exactitatea documentelor si operatiilor contabile;• verifica incasarile si platile, provenienta si distribuirea acestora;• asigura evidenta si inregistrarea corecta a veniturilor si cheltuielilor;• intocmeste componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;• intocmeste diverse situatii necesare auditului;• pregateste impreuna cu seful contabil declaratiile fiscale si balanta de verificare.Beneficii: - microbuz
NEW KOPEL ROMANIA
![]() |
Economist Contabil |
Candidatul ideal - Persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate- Studii superioare economice – contabilitate.- Cunostinte avansate operare PC (excel, word), inclusiv programe contabilitate.- Persoana atenta, organizata, responsabila.Descrierea jobului - Emiterea facturilor pentru clienti- Evidenta contabila primara- Inregistrare operatiuni contabile.- Contabilitate stocuri, clienti/furnizori- Confirmari de sold clienti/furnizori.- Inventarierea patrimoniala- Inregistrari specific activitatii de productie
ROMPHARM COMPANY
![]() |
Economist Contabilitate |
Candidatul ideal - curs contabilitate sau studii superioare sau experienta relevanta;- experienta anterioara in departament contabilitate;- cunostinte limba engleza constituie avantaj;- experienta operare softuri contabilitate, excel, word;- atentie la detalii, persoana proactiva, organizata, adaptabila;Descrierea jobului - activitati generale contabilitate primara- inregistrare furnizori- plati prin banca si casierie- contabilizarea platilor- validare si inregistrare deconturi
TERRA ROMANIA UTILAJE DE CONSTRUCTII
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal -studii economice-cunostiinte operare PC (Pachet Office)-cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat-persoana dornica sa inveteDescrierea jobului -introducerea datelor in programul de contabilitate-indosarierea si arhivarea documentelor-intocmeste contracte, facturi catre clienti si documente contabile
CRIS GARDEN
![]() |
Operator Date |
Candidatul ideal • Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii - reprezintă un avantaj;• Studii medii/superioare absolvite;• Cunoștințe limba engleză - nivel avansat;• Cunoștințe PC și MS Office - nivel mediu;• Orientare către client și atenție de la detalii;• Bune abilități de comunicare și capacitate de colaborare.• Rapiditate si eficienta in realizarea sarcinilor de serviciu• Simtul responsabilitatii• Punctualitate, seriozitate, colegialitate si atitudine cooperanta• Cunostintele de utilizare program ERP reprezinta un plusDescrierea jobului • Introducere, prelucrare si validare date• Mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii, atat telefonic, cat si prin e-mail• Intocmire rapoarte• Centralizare comenzi si inregistrare facturi• Primește, transmite informații și date privind comenzile clienților;• Repartizează comenzile primite de la clienți către echipă, în funcție de urgențe și priorități;• Ofera suport celorlalte departamente din cadrul firmei, atat telefonic, cat s
LUXURY FURNITURE
![]() |
Secretara |
Candidatul ideal Atent la detalii. Analitic. Concentrat. Organizat, ordonat. Disciplinat. Concentrat pe rezultat. Respectă termenele limită. Serios. Responsabil. De încredere. Ambiţios. Tenace. Dornic de auto-depăşire. Învaţă repede şi aplică ce a învăţat. Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate plăcută, empatică, optimistă, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii. E coleg bun, om de echipă. Respectă și preţuieşte oamenii. Capabil să gestioneze la un nivel acceptabil principalele aplicaţii Microsoft Office (Excel, Word, Outlook). Cunoașterea buna a limbii englezeDescrierea jobului Gestioneaza şi proiectele legate de colaborările societăţii cu firmele de curierat şi instituţii din partea cărora aşteptăm primire de acte şi relatia cu firmele de servicii externalizate, HR si SSM, contabilitate. Contact zilnic cu firma de contabilitate - facturi, plati. Atributii legate de HR - transmiterea documentatiei complete legate de angajarea de noi angajati firm
EURO-TAX.RO SERVICII FISCALE EMIGRANŢI
![]() |
Amanetar - Dn1 Balotesti |
Candidatul ideal - Experiență într-un post similar - bancă, casă amanet sau schimb valutar (constituie un avantaj dar nu este obligatorie);- Cunoștințe operare PC ;- Atenție la detalii, seriozitate.- Atitudine profesională ireproșabilă;- Capacitate deosebită de relaționare și comunicare;- Orientare catre client.Descrierea jobului - Verificare, evaluare și recepție obiecte aduse spre amanetare , inventariere, întocmirea, prelungirea și lichidarea contractelor de amanet etc.);- Consilierea clienților prin realizarea de recomandări individualizate;- Efectuarea plăților și a încasărilor conform procedurilor casei de amanet;- Menținerea bunelor relații cu clienții, solutionarea plangerilor și nemulțumirilor acestora.Lucrand pe acest post:- iti vei dezvoltа abilitatilе de comunicarе si nеgociеre cu cliеntii;- vei invаtа sa recunosti bijutеriilе din mаtеriаle prеtioаsе (аur, аrgint);- vei invata sa identifici bancnotele autentice ale valutelor cunoscute;- iti vei imbogati cunostintele de gest
IFN DARI CREDIT
![]() |
Consilier Vanzari Showroom Bucuresti Otopeni |
Candidatul ideal Cerinte Consilier Vanzari Showroom- Abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;- Dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa;- Persoana autodidacta, cu gandire pozitiva, proactiva, orientata catre clienti si rezultate;- Cunostinte operare PC (Ms Office).* Experienta in vanzarea materialelor de constructii si cunostiintele minime de contabilitate primara constituie un avantajDescrierea jobului Descriere / Atributii & Responsabilitati job Consilier Vanzari Showroom:- Intampinarea clientilor intr-o maniera profesionista si identificarea nevoilor acestora- Acordarea consultantei de specialitate- Marirea portofoliului de clienti prin promovarea produselor societatii- Intocmirea ofertelor de pret, administrarea eficienta a relatiei cu clientii, precum si derularea intregului proces de vanzare- Verificarea disponibilitati stocului si oferirea termenelor de livrare precise pentru produse- Gestionarea si rezolvarea reclamatiilor cu privire la produsele promo
GARANTI PREST
![]() |
Asistent Manager - Otopeni |
Candidatul ideal Cerinte: studii superioare finalizate (de preferinta economice, tehnice sau juridice); experienta de minim 2 ani de zile pe un post similar (preferabil in constructii); limba engleza(nivel avansat); cunostinte avansate de MS Office; capacitate exceptionala de organizare si indeplinire sarcini multiple; disponibilitate pentru deplasari (doar la nevoie), preferabil permis de conducere categoria B; capacitate de a invata rapid, deschis la nou; cunostinte contabilitate primara.Descrierea jobului munca de secretariat (redactarea scrisorilor, copiere si scanare documentatie, inregistrarea si distribuirea corespondentei proiectelor, traduceri punctuale pentru proiecte, participare la sedinte si redactarea minutelor de sedinte, arhivare documente, rezervari bilete si cazare in cazul deplasarilor, organizarea agendei directorului general); contabilitate primara (intocmire deconturi cheltuieli, evidenta interna a facturilor primite de la furnizori, asigurarea procedurii de aprob
PASSAVANT ENGINEERING
![]() |
Consilier Garantii Auto - Autoklass Chitila |
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul tehnic de preferinta specializarea Autovehicule Rutiere;Experienta de lucru pe un post similar constituie un avantaj;Bune cunostinte de limba engleza (limba germana constituie un avantaj);Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office ;Foarte bune abilitati de comunicare ;Persoana organizata si riguroasa.Descrierea jobului Verificarea tuturor cazurilor care implica garantiile si indeplinirea formalitatilor necesare pentru fiecare caz care indeplineste conditiile de garantie ;Verifica si da acceptul pentru inlocuirea in garantie a pieselor, materialelor si a manoperei aferente in cazurile de garantie la solicitarea sefului de atelier sau a tehnicienilor;Verificarea, acceptarea, transmiterea, urmarirea si corectarea contractelor de garantie ;Urmarirea platii lucrarilor de garantie de catre Importator, pontarea si facturarea contractelor de garantie si predarea acestora la contabilitate;Efectuarea de cereri de garantie inainte de inlocuirea pi
AUTOKLASS CENTER
![]() |
Beauty Advisor / Make Up Artist/ Consilier Vanzari |
Candidatul ideal Pupa Milano isi mareste echipa :)Ne dorim ca viitorii colegi sa aiba: Orientarea catre client, comunicarea si adaptarea rapida intr-o echipa sunt abilitatile necesare candidatului ideal. Experienta in vanzari nu este obligatorie, insa constituie un avantaj.Post disponibil in: BUCURESTI Baneasa - full -time; part-time Promenada - full-time; part-time Afi Cotroceni - full -time; part-timeBRASOV : AFI BRASOVDescrierea jobului Ce ai de făcut :*Consilierea clienților și promovarea produselor noastre*Menținerea curățeniei în magazin*Verificarea și menținerea în stare buna a testerelor*Recepționarea mărfii*Inventare săptămânale*Flash make-up clientelor*Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară)*Realizarea planului de vânzări zilnicCe oferim noi:*Salariu fix motivant*Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță*Bonuri de masă de 25 lei/ zi*Pachet de produse gratuite după 3 luni și schimbarea acestora gratuit de fiecare dată cand se termină*Training
PUPA MILANO ROMANIA
![]() |
Asistent Achizitii - Intersport Romania |
Candidatul ideal Cunostinte avansate - Excel;Cunostinte foarte bune - Word;Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze – obligatoriu;Cunostinte de operare in SAP constituie un avantaj;Studiile superioare constituie un avantaj;Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor;Abilitate de a lucra cu cifrele, capacitate de concentrare;Descrierea jobului Pregateste baza de date pentru codurile de articole;Verifica documentele insotitoare de marfa (Factura, Fisa de livrare, Declaratia de conformitate);Intocmeste si furnizeaza analize in privinta stadiului de livrare pe fiecare furnizor si a performantei pe brand/activitate;Monitorizeaza si raporteaza intarzierile in livrarile furnizorilor;Mentine permanent relatia cu magazinele Intersport, departamentul IT si contabilitate pentru rezolvarea problemelor operationale;Pastreaza relatia cu furnizorii pentru rezolvarea aspectelor administrative;Colaboreaza cu departamentul logistic pentru asigurarea stocurilor si a livrarilor de mar
GENCO TRADE
![]() |
Analist Credit Control Si Trezorerie - Perioada Determinată |
Candidatul ideal Analist Credit Control și Trezorerie- Experiență pe post similar - minim 1 an- Cunoștințe medii/avansate de Excel- Cunoștințe primare de contabilitate si trezorerie- Aptitudini de analiză financiară și de credit risk- Aptitudini de comunicare- Cunoștintele de limba Engleză constituie avantajDescrierea jobului Responsabilități:- Asigură implementarea politicilor și procedurilor de credit- Pregatește assesmentul financiar, analizele de credit risk si garantare ale clientilor în scopul stabilirii gradului de risk pentru acordarea limitelor de credit- Menține evidența și monitorizează încasările cu clienții alocati în portofoliu- Contactează clientii în vederea recuperării sumelor restante- Primește, monitorizează si gestioneaza garantiile / efectele de comerț negociate cu clientii- Întocmește si reconciliază cu contabilitatea componentele conturilor de creanțe- Furnizează rapoarte privind istoricul, varsta, structura si cuantumul creditului clientilor- Întocmește confirma
ROMASTRU TRADING
![]() |
Asistent Farmacist Sef Drogherie - Corbeanca, Ilfov |
Candidatul ideal Cum ne-am dori sa fii: Sa ai studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si aviz de libera practica; Sa ai experienta de minim 6 luni in farmacii cu circuit deschis, reprezinta un avantaj; Sa fii empatic/a si cu zambetul pe buze; Sa iti faca placere sa iti ajuti colegii, creand o atmosfera pozitiva; Sa fii atent/a la detalii; Sa iti doresti permanent sa te dezvolti si sa inveti lucruri noi.Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Vei organiza,supraveghea si controla intreaga activitate tehnico-profesională din cadrul drogheriei; Vei controla respectarea codului de etica si deontologie de catre personalul drogheriei; Vei gestiona problemele administrative pentru a asigura buna functionare a drogheriei; Vei interactiona cu clientul/pacientul in vederea recomandari individualizate, in functie de nevoile sale; Vei controla si executa operatiunile de gestiune a drogheriei, si vei realiza evidenta contabila primara(evidenta facturi, avize, registr
SENSIBLU
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 37 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: