Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

36 Locuri de Munca Contabil in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

36 Locuri de Munca Contabil in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Intocmirea evidentei contabile sintetica si analitica, prin inregistrarea in contabilitate a documentelor:• Achizii interne, intracomunitare si importuri,• Livrari interne si externe,• Trezorerie, casa, banca deconturi lei si valuta,• Facturi utilizate, leasing si diverse,• Salarizare (inclusive declaratiile aferente D112, D207),• Intrastat,• Decont TVA D300, D100, D101, D205, bilant,• Statistica,• Relatii cu administratia,• Reglari fise de platitor,• Confirmari de sold la client / furnizori,• Inregistrari note contabile productie si calculatie,• Experienta minim 5 ani,• Program: full-time,• Salariu negociabil..Dorim o persoana energica si hotarata cu disponibilitate imediata.Descrierea jobului Intocmirea evidentei contabile sintetica si analitica, prin inregistrarea in contabilitate a documentelor:• Achizii interne, intracomunitare si importuri,• Livrari interne si externe,• Trezorerie, casa, banca deconturi lei si valuta,• facturi utilizate, leasing si diverse,• Sala
Confidenţial

Contabil


Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza- abilitati de comunicare si relationare- sa poata lucra cu termene limita- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari;- intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade;- analiza/inchiderea balantelor de verificare;- solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor- intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabileBeneficii:- echipa profesionista si dinamica- formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)
SMG FINANCIAL SOLUTIONS

Contabil Sef


Candidatul ideal Cerinte minime:Studii in domeniul contabilitatii finalizate, CECCAR reprezinta un plusCunostinte avansate limba EnglezaAbilitati de comunicare, spirit de lucru in echipaCunostinte avansate utilizare pachet Microsoft Office (in special Excel), Microsoft Windows, cu inclinatie spre domeniul informaticExperienta in utilizarea unui ERP reprezinta un plusMinim 3 ani experienta intr-un post similarPersoana pragmatica, proactiva, ordonata, open mindedDescrierea jobului Inregistreaza documentele financiar contabile: facturi, deconturi, casa, extrase de banca etcVerifica evidenta stocurilor pe baza inregistrarilor generate de catre operatiunile intreprinse de gestionariEfectueaza operatiunile de inchidere de lunaVerifica corectitudinea inregistrarilor si a documentelor contabilePregateste si depune declaratiile lunare catre ANAFIntocmeste si transmite alte raportari solicitate de catre autoritatile romaneComunica cu consultantul fiscal pentru edificarea spetelor aparuteCunoaste
S.​C GENIUS NUTRITION SRL

Contabil Entry - Medium Level


Candidatul ideal • experienta in domeniul economic, minim 3 ani;• studii superioare in domeniul economic;• cunostinte specifice postului (legislatie contabila si fiscala);• cunostinte generale de utilizare PC (in special Excel si Word) si soft-uri speciale de contabilitate;• persoana deschisa, comunicativa, cu spirit de initiativa;• capacitatea de lucru in echipa;• simt organizatoric deosebit si atentie la detalii.Descrierea jobului • tine evidenta contabila a operatiilor financiare in conformitate cu principiile generale ale contabilitătii;• verifica exactitatea documentelor si operatiilor contabile;• verifica incasarile si platile, provenienta si distribuirea acestora;• asigura evidenta si inregistrarea corecta a veniturilor si cheltuielilor;• intocmeste componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;• intocmeste diverse situatii necesare auditului;• pregateste impreuna cu seful contabil declaratiile fiscale si balanta de verificare.Beneficii: asiguram tr
NEW KOPEL ROMANIA

Contabil Junior Otopeni


Candidatul ideal Entuziasmul, spiritul de echipa, curiozitatea, dorinta de invatare si initiativa sunt atuu - rile tale?Inseamna ca ne potrivim!Ne mandrim cu o echipa dedicata si prietenoasa!Vino in echipa NHR Agropartners Otopeni si vei avea ocazia sa iti dezvolti cunostiintele de contabilitate, si abilitatile de utilizare solutii ERP si comunicare.Ne asteptam sa ai entuziasm si spirit de echipa, sa fi o persoana responsabila si comunicativa, cu capacitatea de a prioritiza volumul de munca, sa fi o persoana analitica si dornica de invatare.De asemena ne asteptam sa utilizezi computer-ul la un nivel avansat si sa ai studiile economice finalizate. Experienta de lucru in ERP Navision si cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa in principal: Inregistrarea Registrelor de Casa Gestiunea mijloacelor fixe Crearea de clienti si furnizori in sistemul ERP Navision Inregistrarea facturilor si documentelor primite de la furnizori pe centre de cost Part
NHR AGROPARTNERS

Contabil Senior - Fierbinti-targ


Candidatul ideal Absolvent studii medii/superioare – profil economic;Experienţă profesională de specialitate - minim 2 anGândire structurată și orientare către soluții, abilități de coordonare și planificare, capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate, atenție la detalii;Integritate, spirit de echipa si sociabilitate.Descrierea jobului Raspunde de exactitatea datelor introduse în sistem în vederea prelucrării automate;Participa la efectuarea periodica a inventarierii generale a patrimoniului;Calculează drepturile salariale; emite state de salarii , calculează și înregistrează obligațiile de plata ale angajatorului;Inregistreaza cronologic documente contabile;Arhiveaza documentele contabile;Mentine relatia cu clientii existenti in privinta soldurilor si comenzilor.Pentru alte detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729.818.888 - COLTUNEAC FLORIN
AGROMAR

Economist/​contabil Case


Candidatul ideal Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă: esti absolvent al unei facultati cu specific economic (Contabilitate reprezinta un avantaj); cunosti limba engleza: mediu( constituie un avantaj) detii cunostinte consistente de MS Office, in special Excel (SAP constituie un avantaj); detii abilitati de organizare, comunicare si orientare catre solutii; ai capacitate ridicata de analiza si sinteza; disciplina si rigurozitatea te caracterizeaza;Descrierea jobului Rolul acesta presupune să: verifica operatiunile de incasari si plati in softul de casierie si valideaza datele existente; corecteaza erorile provenite din interfata din magazine privind gestionarea tuturor modalitatilor de plata; verifica concordanta dintre incasari si plati in registrul de casa in baza documentelor justificative atasate; reconciliaza cifra de afaceri din rapoartele Z cu cifra de afaceri inregistrata in raportul de filiala, in caz de neconcordanta se investigheaza si solutioneaza cauza impreuna cu
REWE (ROMANIA)

Asistent Manager- Contabilitate Primara Si De Gestiune


Candidatul ideal Cerinte- Facultatea de contabilitate reprezinta un avantaj;- cunostinte bune de Microsoft Office (program contabilitate SAGA/ Platphorma - reprezinta un avantaj);- abilitati de comunicare si lucru in echipa;- experiența – notiuni de baza în domeniul financiar contabil- cunoștinte de legislatie gestiune stocuri- cunoștinte operațiuni import/export mărfuriDescrierea jobului - evidenta casa si banca;- evidenta clienti / furnizori;- contabilizare documente financiar contabile;- verificarea soldurilor din contabilitate;- facturare si avizare- incarcare gestiune prin emiterea comenzilor in program- plati si evidente plati si alte evidente- cash-flow
BELFIX DISTRIBUŢIE

Contabil Casier - Izvorani,​ Ilfov


Candidatul ideal absolvent facultate profil economic, capacitate de organizare, spirit de echipa, corectitudine,seriozitate si obiectivitate in preluclarea datelor si analiza situatiilor financiare, cunostiinte bune de operare pe calculator.Descrierea jobului supervizeaza inregistrarea cronologica a datelor financiare, urmareste permanent cashflow-ul companiei, intervenind cu solutii eficiente de finantare atunci cand exista o necesitate, monitorizeaza operatiunle de incasari, plati, in numerar si prin viramente bancare, verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuriBeneficii:Pentru transport asiguram contravaloarea combustibilului
CHARISMA STUDIO

Contabil Junior /​ Operator Facturare - Fierbinti-targ


Candidatul ideal Absolvent studii medii/superioare – profil economic;Experienţă profesională de specialitate - minim 1 anGândire structurată și orientare către soluții, abilități de coordonare și planificare, capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate, atenție la detalii;Integritate, spirit de echipa si sociabilitate.Descrierea jobului Raspunde de exactitatea datelor introduse în sistem în vederea prelucrării automate;Participa la efectuarea periodica a inventarierii generale a patrimoniului;Calculează drepturile salariale; emite state de salarii , calculează și înregistrează obligațiile de plata ale angajatorului;Inregistreaza cronologic documente contabile;Arhiveaza documentele contabile;Mentine relatia cu clientii existenti in privinta soldurilor si comenzilor.Pentru alte detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729.818.888 - COLTUNEAC FLORIN
AGROMAR

Contabil - Balotesti Ilfov


Candidatul ideal Experienţă în contabilitate de 3 ani;Cunoştințe de operare într-un soft de contabilitate (cunoașterea softului SAP constituie un avantaj);Bune cunoștințe ale limbii engleză (scris și vorbit);Meticulozitate şi exactitate;Bune abilitati de rezolvare a problemelor;Capacitatea de a lucra sub stres si cu termene limita stricte.Descrierea jobului Clientul nostru, Peri România este o companie fondată în anul 1969 și unul dintre cei mai mari producători de cofraje și eșafodaje din lume.Este o afacere de familie cu un dezvoltat simț al valorilor, iar scopul acesteia este reprezentat de aducerea performanței și celor mai bune servicii pentru clienții săi.Cu sediul principal în Germania, Peri are mai mult de 60 subsidiare și peste 120 centre logistice, are peste 7700 angajați la nivel mondial.În urma expansiunii companiei PERI în România, suntem în căutarea unui contabil, locația Balotesti.Obiectivul postului:Contabilul este responsabil de operaţiunile contabile primare ale compa
MENTORS SEARCH

Economist Financiar - Contabilitate


Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil cu minim 6 luni experienta in domeniu;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competi
WURTH ROMANIA

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Economist - Dep. ContabilitateEducatie si expunere: Absolvent de studii superioare, Profil economic; Experienta de lucru in contabilitate de min 3 ani.Cunostinte, abilitati specificeCunostinte bune de contabilitate financiara si de gestiune;Cunostinte de legislatie financiara;Nivel avansat de utilizare a MS Office (Excel avansat);Atentie concentrata si distributiva;Capacitate de analiza, rapiditate in procesul de luare a deciziilor si de rezolvare a problemelor;Abilitatea de a respecta termenele; Concentrarea pe rezultate; Initiativa; Dinamism; Spirit practic;Rezistenta la stres; Atitudine pozitiva;Abilitati de organizare;Cunostinte, abilitati generale: Cunostinte de exprimare in limba engleza.Descrierea jobului - inregistrarea in contabilitate a extraselor de banca, efectuarea platilor catre furnizori si bugetul statului;- inregistrarea facturilor de la furnizorii de prestari servicii si diverse consumabile, se asigura de corecta intocmire a acestora si respectarea te
PRIMUS AUTO

Accountant


Candidatul ideal Salut!Sunt în căutarea unui Accountant care își dorește să crească în cadrul unei companii aeriene aflată în continuă expansiune. Compania are sediul în București/Otopeni și începând cu 2020 operează zboruri charter și regulate către cele mai populare destinații de călătorie din Europa și Africa.Ce profil caut? Minim 1 an experiență în contabilitate Studii relevante, cunoștințe de bază privind legislația românească și a codului fiscal (must have) Experiență cu baze de date (constituie avantaj/nice-to-have) Comunicarea cu ușurință în limba engleză, atât scris cât și vorbit (must have)De asemenea, pentru acest rol ai nevoie de: O bună organizare Atenție la detalii și spirit de observare Abilități matematice și orientare către cifreDescrierea jobului Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ți se pare interesant un job care presupune: Sprijin permanent pentru departamentul financiar din Grecia; Menținerea legăturii dintre Companie și echipa externă de contabilitate; Pr
FILIP HR CONSULTING S.​R.​L.​

Financial Analist


Estimare   7000 RON/Luna
Candidatul ideal • cunostinte avansate de operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);• studii economice avansate finalizate;• limba engleza nivel mediu/avansat;• cunostinte si experienta Financiar/Contabilitate & Audit/Consultanta;• rigurozitate (meticulozitate, atentie la detalii, precizie);• organizare (planificare, gestionare prioritati);• gandire analitica, conceptuala si structurala;* experienta intr-o companie de audit financiar, constituie avantaj.Descrierea jobului ​Pentru departamentul IT&Internal Audit, cautam un Financial Analist ce va avea ca principale responsabilitati:- auditeaza anual sau la cerere toate departamentele grupului, întocmind rapoarte de audit cu constatările si recomandările;- participa la dezvoltarea strategiei companiei, inclusiv identificarea oportunitatilor de creştere in cadrul si in afara industriei, stabilirea priorităţilor legate de pieţe si produse;- realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si
NEW KOPEL ROMANIA

Sales Consultant Vans - Superdry Baneasa Si Afi Cotroceni


Candidatul ideal Cerinte:Daca esti o persoana pasionata dе moda si in acelasi timp o persoana responsabila si organizata, te asteptam in echipa noastra! Abilitati bune dе vanzare si relationare Atitudine pozitiva si proactiva Orientare catre client si solutii Persoana organizata, ordonata Persoana flexibila, usor adaptabila in situatii noi Abilitate dе a rezolva sarcini multiple Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Oferа suport (consiliazа, furnizeаza informatii) cliеntilor din mаgаzin Cunoаste produsеlе si colеctiile brаnd-ului Prezintă şi vindе produsеle magazinului Oferа produse аlternаtivе si complemеntare clientilor Raspunde solicitarilor clientilor Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru Merchandising / afișarea / prețurilor produselor magazinului Pregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabile Amenajarea produselor / comenzi / livrari / receptii Rapoarte saptamanale si lunareNoi oferim: Pachet atractiv de remunerar
FASHION LIFESTYLE DISTRIBUTION

Asistent Achizitii - Intersport Romania


Candidatul ideal Cunostinte avansate - Excel;Cunostinte foarte bune - Word;Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze – obligatoriu;Cunostinte de operare in SAP constituie un avantaj;Studiile superioare constituie un avantaj;Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor;Abilitate de a lucra cu cifrele, capacitate de concentrare;Descrierea jobului Pregateste baza de date pentru codurile de articole;Verifica documentele insotitoare de marfa (Factura, Fisa de livrare, Declaratia de conformitate);Intocmeste si furnizeaza analize in privinta stadiului de livrare pe fiecare furnizor si a performantei pe brand/activitate;Monitorizeaza si raporteaza intarzierile in livrarile furnizorilor;Mentine permanent relatia cu magazinele Intersport, departamentul IT si contabilitate pentru rezolvarea problemelor operationale;Pastreaza relatia cu furnizorii pentru rezolvarea aspectelor administrative;Colaboreaza cu departamentul logistic pentru asigurarea stocurilor si a livrarilor de mar
GENCO TRADE

Administrative Assistant


Candidatul ideal Te așteptăm cu drag în echipa Klass Wagen și îți putem oferi din toată inima:- Aprecierea și remunerația corespunzătoare a muncii bine făcute- Colectiv de muncă tânăr și prietenos- Vei fi respectat și integrat în familia noastră, ne pasă de bunăstarea angajaților și ajutăm oricând se poate pe plan personal și profesionalCe ne dorim de la tine?- Să cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu (conversațional și scris);- Să ai cunoștințe în utilizarea sistemelor informatice: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Să fii o persoană organizată și atentă la detalii;- Să ai o atitudine optimistă și prietenoasă, o persoană empatică;- Să fii o persoană integră și loială;- Sa știi să lucrezi atât individual cât și în echipă;- Permisul de conducere categ. B. nu este obligatoriu dar reprezinta un avantaj.Pe scurt, te-ai descrie ca fiind:- FOARTE organizat și ordonat;- atent la detalii;- persoană de încredere, corectă, onestă și responsabilă;- cineva căruia îi plac
Klass Wagen

Tax Specialist


Specialist TAXE LOCALIZARE: Balotesti, Otopeni Ilfov - hibridCOMPANIA: Clientul nostru, este una dintre cele mai mari companii de import şi distribuţie de medicamente şi produse farmaceutice din România.Cu o istorie bogată într-o piață care și-a schimbat configurația de nenumărate ori de-a lungul vremii, clientul nostru a rămas o constantă în întreg peisajul economic românesc. Importul și distribuția produselor farmaceutice, la nivel national se acoperiră prin centrele logistice proprii, din 11 orașe.Din 2018, clientul nostru a devenit parte a unui important grup international de produse farmaceutice, lider in Europa, cu activitate in 29 de țări europeene, cu peste 40.000 de angajați.ROLUL: Căutăm, un Specialist Taxe, cu focus pe taxe directe, care să ofere consultanță fiscală de specialitate departamentelor din cadrul companiei, contribuind la punerea în aplicare a strategiei fiscale a companiei cu scopul de a maximiza oportunitatile și a minimaliza riscurile fiscale. Asigurarea aplic
Pendl Piswanger Romania

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzariTi se potriveste acest job daca:- Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)- Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;- Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);- Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;- Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;- Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Consilier vanzariDescrierea job-ului:- Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;- Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);- Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:- Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzari- Investim in oameni si oferim programe de training;- Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;- Reduceri de pana la 50% pentru articolele ve
GRAFTEX PRODCOM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 36 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.