Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil Sef in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil Sef in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Sef in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Sef in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist - Contabil


Candidatul ideal OBIECTIVUL POSTULUI:Inregistrarea documentelor justificative in contabilitatea societatii, intocmirea de raportari fiscal-contabile periodiceCERINTE:• Studii superioare in domeniul economic;• Experienta practica necesara: experienta de minim 2 ani in contabilitate constituie un avantaj;• Cunostinte obligatorii: legislatie in domeniu, contabilitate financiara si de gestiune, operare calculator MS Office (Excel);• Gandire analitica, atentie la detalii, capacitate de analiza logica si numerica, aptitudini de organizare, planificare;• Loialitate, stabilitate;• Constituie avantaj cunoasterea unui sistem ERP.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:• primeste documente justificative, verifica corectitudinea si aprobarea acestora si efectueaza inregistrari contabile, conform legislatiei in vigoare (facturi, deconturi, extrase de cont, registre de casa etc.);• intocmeste situatii contabile diverse privind: reconcilieri fise cont terti, situatii privind clientii si furnizorii societ
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal • sa cunoasca programul de contabilitate winmentor• cunostinte solide pentru legislatia si sistemul organizatoric si financiar-contabil;• conducerea contabilitatii computerizate• capacitate de analiza, sinteza, organizare si conducere, gandire logica• persoana corecta, serioasa, obiectiva.Descrierea jobului operare date in program- verificare baalnta-efectuare note contabile• Efectueaza operatiunile de verificare pentru inchidere contabilitate lunara / trimestriala / anual
HUB CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6120 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil-sef - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL-SEF - AJOFM | ANOFMAngajator: ELPHIN NATURA S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
ELPHIN NATURA S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal Contabil / Economist in Targu Mures Studii superioare, preferabil studii economice; Constituie avantaj experienta in domeniul contabil si experienta in utilizarea programului Winmentor; Cunoastere program Office; Persoana harnica, ordonata, responsabila, atenta la detalii; Atitudine prietenoasa, optimista.Descrierea jobului Efectuarea inregistrarilor contabile primare; Inregistrarea documentelor de casa, a deconturilor; Emiterea de facturi; Indosarierea si arhivarea documentelor, dupa inregistrare; Primirea, tinerea evidentei si repartizarea corespondentei in cadrul firmei; Intocmirea rapoartelor interne; Respectarea prevederilor legale in domeniu, cat si a procedurilor interne.
AGRO ROM IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 5857 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre să dețină următoarele calități:- Studii medii în domeniul economic;- Experiență anterioară pe un post similar: minim 2 ani;- Cunoștințe operare PC;- Capacitate de planificare, organizare și prioritizare a activităților;- Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă);- Capacitate de adaptare și relaționare;- Experiența în utilizarea softului contabil Saga sau Winmentor constituie un avantaj;- Atitudine pozitivă și proactivă.Descrierea jobului - Contabilitate primară (înregistrarea facturilor de intrare, emiterea facturilor de ieșire, înregistrarea în programul informatic a extraselor de cont și a operațiunilor de casierie);- Verificarea și înregistrarea deconturilor;- Arhivarea fizică și electronică a documentelor contabile (facturi, contracte, etc);- Întocmirea bonurilor de consum, a notelor contabile necesare la închiderea lunii;- Reconcilierea conturilor contabile;- Ajutor la furnizarea de informații contabile.
SYSTEMA CERTIFICARI SRL

Media netă estimată pe baza celor 6457 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabila /​ Contabil


Candidatul ideal Firma de contabilitate , angajam contabil cu experienta pentru operare si verificare acte contabile si intocmirea situatiilor financiare .Cerinte:Cunostinte de contabilitate si legislatie fiscalaExperienta anterioara pe un post similar constituie avantajAbilitati de comunicare si munca in echipaAtentie la detalii si aplecare spre rezolvarea si gestionarea sarcinilor multipleDescrierea jobului Operare si verificare acte contabile, intocmire declaratii fiscaleRespectarea, aplicarea legislatiei fiscale precum si insusirea noutatilor aferenteOperare REVISAL si intocmire state de plata salariatiOferim:-program 8-16-salariu atractiv-mediu de lucru propice dezvoltarii profesionale si personale
EX CONT MURES S.​R.​L.​

Economist Senior Expertiza Contabila Si Consolidare (224718)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil; cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office şi cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI-AA/SEM) Cunoştinţe limbi străine: Limba engleză – nivel avansat Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Acorzi consultanţă, elaborezi soluţii contabile şi monitorizezi implementarea lor în cele mai bune condiţii de calitate şi în termenele agreate, pentru întocmirea situaţiilor financiare statutare Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi a celor t
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Economist Senior Contabilitatea Generala (perioada Determinata) (225975)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil Cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoștințe legislative: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe lingvistice: Limba engleză – nivel avansat Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office Cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI - AA/SEM) Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi IFRS în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP), pentru compania alocată Asiguri şi răspunzi de întocmirea şi predarea la termen a situaţiilor financiar
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Expert Contabil-verificator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: EXPERT CONTABIL-VERIFICATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: DELGAZ GRID S.A.Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
DELGAZ GRID S.​A.​

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: FYNA CONT EXPERT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
FYNA CONT EXPERT SRL

Economist Senior Expertiză Contabilă și Consolidare - Full-Time


Delgaz Grid | Târgu Mureș, București, Iași Imaginează-ți cum ar fi dacă ideile tale ar fi ascultate și ai avea șansa să le pui în practică. Să ai oportunitatea să te dezvolți într-un mediu internațional alături de oameni care vor deveni mai mult decât colegi. Impactul pe care îl vei aduce va avea un efect în comunitate și pentru mediul înconjurător. Suntem peste 6000 de colegi in România, de 15 ani distribuim și furnizăm electricitate, gaze naturale și oferim soluții energetice. La E.ON vei găsi un mediu de lucru stabil și sigur pentru tine orientat către client. Prinde oportunitatea de a te specializa în domeniul care ți se potrivește sau de a deprinde cunoștințe și abilități în domenii noi. Tu alegi. Noi ne străduim să iți fie bine. Ce implică rolul tău în echipa noastră Acorzi consultanţă, elaborezi soluţii contabile şi monitorizezi implementarea lor în cele mai bune condiţii de calitate şi în termenele agreate, pentru întocmirea situaţiilor financiare statutare Asiguri şi răspunzi
e.​kundenservice Netz

Functionar Facturare & Contabilitate Primara


Candidatul ideal: Cautam o persoană organizata, atenta la detalii, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva. Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-un rol similar. Experienta anterioara in programul SAGA este un avantaj. Cerinte: Absolvent studii medii. Cunostinte de baza in contabilitate primara. Cunostinte operare calculator (Word, Excell). Limba engleza - nivel mediu. Responsabilitățile postului: Intocmeste avize de marfa pentru marfa expediata si note de intrare-receptie pentru marfa sosita in depozit. Inregistreaza facturi. Realizeaza diferite rapoarte specifice activitatii. Pachet salarial: salariu fix tichete de masa tichete de vacanta prime de sarbatori Pe langa pachetul salarial garantam un loc de munca cu o atmosfera placuta si dinamica. CV-urile se pot trimite la adresa , sau personal la sediul firmei in str Libertatii nr 61, Targu-Mures
SC ARMOS SERVICES SRL

Contabil


Birou de contabilitate angajeaza contabil (preferabil cu experienta). CV-ul se depune pe wattap la tel. sau pe mailul
Birou

Media netă estimată pe baza celor 5871 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Consultant VanzariCandidatul ideal:Bune abilități de comunicare și convingerePersoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipăCunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) și într-un sistem de ERPConstituie avantaj experiența într-o poziție similarăDescrierea jobului Consultant VanzariBeneficii:Munca într-o echipă bine închegatăȘcolarizare și trainingDezvoltare profesională și personalăAsigurare medicală privatăPachet salarial motivant și bonuri de masăResponsabilități:Asigură suport comercial/ administrativ pentru echipa de vânzăriRăspunde cererilor adresate prin e-mail și telefonAsigură urmărirea şi înregistrarea comenzilor de vânzare în sistemul informaticMenţine contactul cu cliențiiExperienţă în domeniul instalațiilor reprezintă un plus
UNIPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 721 de salarii introduse în Salario: 3075 RON/Luna

Consultant Vanzari - Targu Mures


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Economist


Candidatul ideal - licentiat in studii de profil economic; - experienta de minim 2 ani in contabilitate; - cunostinte de operare a programului SAGA; - persoana punctuala, organizata si cu simt analitic; - cunostiinte de limba engleza si/sau franceza la nivel mediu.Descrierea jobului - inregistrarea la zi a actelor contabile in sistem; - evidenta registrului de casa; - efectuarea platilor prin sistemul on-line a bancii; - evidenta jurnalului de banca; - participa la inventarierea bunurilor societatii.
PROMOBDECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 6699 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Industria Chimica


Descrierea jobului Suntem în permanență în căutare de noi colegi, dornici să se alăture echipei operatorilor în industrie.​Pentru ca tu să devii specialistul de mâine, chiar dacă nu ai pregătirea necesară, noi îți punem la dispoziție un formator intern cu experiență îndelungată, care să contribuie la pregătirea ta și un curs, în vederea obținerii certificatului de calificare. Ulterior, vei obține un loc de muncă, în cadrul uneia dintre cele 7 instalații de pe platforma Azomureș.​Dacă ești absolvent de studii medii, inclusiv fără susținerea examenului de bacalaureat, școală profesională, postliceală, indiferent de specialitate și îți dorești un loc de muncă stabil, așteptăm cu nerăbdare aplicația ta.
AZOMURES SA

Operator Productie Tehnic


Candidatul ideal Studii medii (profil tehnic)Capacitate de planificare a activității zilnice și organizare a locului de muncăCunoștințe tehnice de bază în domeniul mecanic/ electric/ producției industriale/ echipamente automatizate;Munca în echipă și orientare spre rezultatExperiența în domeniu constituie avantajDescrierea jobului Răspunde de exploatarea corectă a echipamentelor precum și de activitățile de montare/ demontare și întreținere/ igienizare echipamente din productieEfectuează corect operațiunile incluse în etapele de producție: cântărire, omogenizare, compactare, comprimare, ambalare primară & ambalare secundară în conformitate cu instrucțiunile și cu Fișa de fabricațieEfectuează corect înregistrările necesare și asigură integritatea datelorRespectă procedurile operaționale și instrucțiunile interne legate de etapele de lucru, utilizarea echipamentului şi a aparaturii din dotare conform parametrilor de funcționareRespectă cerințele specifice industriei farmaceutice: normele
BIO EEL SRL

Responsabil Tehnic Formatie Operativa De Lucru (225596)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare în domeniul electroenergetic Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Norme tehnice pentru proiectarea şi executarea sistemelor de alimentare cu gaze naturale Autorizaţie ANRE gr. EGD, EGIU constituie avantaj; obținerea autorizațiilor menționate este obligatorie în termen de 1 an de la ocuparea poziției Cunoştinţe IT: Cunoștințe Microsoft Office Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Te ocupi de gestionarea mijloacelor fixe (rețea și echipamente) și a obiectelor de inventar, gestionarea documentelor pentru toate activităţile care se desfăşoară la nivel de formație, gestionarea consumului de materiale și servicii, monitorizarea consumului de forță de muncă, gestionarea datelor tehnice ale rețelei de distribuție, gestionarea deșeurilor în scopul deservirii clienţilor companiei privind distribuţia de gaze naturale şi asigurarea siguranţei în exploatarea și mentenanța sistemelor de distribuţie gaze naturale la niv
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Operator Servicii Clienti (teller)


Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba:Studii medii/ superioare, de preferinta in domeniul economicExperienta de cel putin 2 ani in domeniul bancar, cu precadere in activitatea de casierie si operatiuniCunostinte bune de operare PCCunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediuOrientare catre clientiOrientare catre rezultat, respectand standardele calitative si cantitativeSpirit de echipaIntegritate moralaDescrierea jobului Scopul postului:Vei efectua activitatile tranzactionale (cash/ non-cash) pentru toate segmentele de clientela, precum si cele operationale si comerciale aferente produselor si serviciilor de baza oferite de Banca.Te vei ocupa in special de: Gestionarea numerarului si a altor valori, in conformitate cu reglementarile interne Efectuarea activitatilor tranzactionale si operationale pentru toate segmentele de clienti (Persoane Fizice, Small Business, SME si Corporate) Desfasurarea activitatilor de vanzare cu privire la produsele de baza (deschideri de
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.