Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

191 Locuri de Munca Contabil in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

191 Locuri de Munca Contabil in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Candidatul ideal are: Cunostințe bune de operare PC - MS Office (Excel, Word) si WinMentor; Permis de conducere – obligatoriu; Memorie, organizare, corectitudine, atenție la detalii; Abilitati in comunicare si relationare.Descrierea jobului Contabilizează şi înregistrează documentele primare în programul de contabilitate WinMentor; Emite facturile pentru marfa si serviciile prestate de companie; Transmite prin email facturile catre clienti, mentinerea relatiilor cu furnizorii pentru comenzi cand e cazul; Receptioneaza marfa de la furnizori, emite bonuri de consum si avize; Contabilizează şi înregistrează registru de casă, extrasul de banca; Urmărirea şi verificarea plăţilor către furnizori şi a încasărilor de la clienţi Activități generale de secretariat.Beneficiile:• Pachet salarial atractiv;• Tichete de masa;• Program de lucru 8:30- 16:30
SPECIAL CONFORT
Candidatul ideal Are cunostinte de legislatie aplicabila in vigoare.Are cunostinte operare pachet Microsoft Office - mediu/avansat.Experienta in efectuarea de plati prin internet banking.Cunostinte de limba engleza.Este riguros in planificare activitatii.Are o atitudine responsabila.Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- inregistrare facturi, documente in registrele de casa si banca, deconturi, productie realizata, s.a.- emitere facturi- tinerea evidentei obligatiilor de plata catre furnizori si pregatirea platilor- tinerea evidentei stocurilor de materie prima si produse finite- raportarea Intrastat- elaborarea rapoartelor specifice- participarea la inventarierea anuala- comenzi la furnizori atunci cand e cazulVei avea oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără în cadrul unor proiecte internaționale.Alte Beneficii:- evaluari si majorari periodice ale salariului;- alte bonusuri.Program: intre 8 – 8.30 pana la 16.30 - 17 cu pauz
DENERIS TRADE
Candidatul ideal Studii superioare economice; Cunostinte de contabilitate, fiscalitate si un plus reprezinta cunostintele de salarizare; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, atentie la detalii; Cunoasterea programului de contabilitate SAGA; Experienta pe un post similar 1-2 ani.Descrierea jobului Responsabilitati: Primire documente, indosariere, operare documente primare (intrari, iesiri, extrase etc.); Intocmire rapoarte lunare; Actualizare baza de date periodic.
ZIP FINANCIAL SERVICES
Candidatul ideal Suntem o firma de productie, care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Este un domeniu de viitor, avem perspective de dezvoltare in afara tarii si ne recomanda clientii care sunt multumiti de produsele si serviciile pe care le oferim.Dorim sa ni se alature o persoana cu experienta in contabilitate, care cauta o provocare noua, independenta, autonomie si care e dornica sa aiba un impact in dezvoltarea acestui business atat la nivel national cat si international.Vei avea ocazia sa implementezi idei de organizare si eficientizare la nivelul departamentului de contabilitate si oportunitatea de a creste impreuna cu noi.Descrierea jobului Cunostinte si calificari necesare: Studii superioare finalizate in domeniul economic; Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Experienta ta de munca: Experienta de minim 5 ani in contabilitate; Cunostinte in contabilitate de gestiune in cadrul unei firme de productie constituie
INNO ROBOTICS
Candidatul ideal Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, motivata, ambitioasa si in permanenta dezvoltare, te asteptam sa te alaturi colectivului nostru. Cautam contabil/a pentru contabilitate primara. Absolvent al Facultatii de Studii Economice si Gestiunea Afacerilor; Cunoasterea normelor legale in domeniul financiar-contabil; Experienta in contabilitate 3-5 ani; Cunostinte de operare a programelor contabile (program de gestiune si contabilitate); Bune abilitati de operare Microsoft Office – Excel; Rezistenta la stres si atentie la detalii; Abilitati interpersonale bune, persoana orientata spre munca in echipa; Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete); Constituie un avantaj cunostintele de limba germana.Descrierea jobului Inregistrarea corecta si la zi a tuturor documentelor de contabilitate primara: facturi, instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, extrase de cont, registru de casa, etc. Intocmirea situatiilor solicitate; Organi
AEDIFICIUM PROJEKTENTWICKLUNG
Candidatul ideal Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate; Să cunoști limba franceză la un nivel avansat; Să fii un bun cunoscator de Excel.Descrierea jobului Postul este de contabil, contabilitate primară pentru început, cu posibilitatea de a evolua în cadrul firmei/grupului.Responsabilități: Evidеnțа contаbilă pеntru portofoliul de clienti; Verificаrea fаcturilor în conformitаtе cu cеrințelе lеgalе; Înrеgistrаrеа platilor în sistеmul contabil, SAP; Colaborаre frеcvеntă cu аlti colеgi, din departamеntеle dе vanzari; Vеrificаrea peridică a conturilor de clienti; Pregătirea diverselor fișiere;Beneficii: Salariul este în valoare de 2500 RON; Se oferă bonuri de masă; Program flexibil; Dupa parcurgerea programului de stagiu/învățare a sistemului de operare, se poate discuta și despre posibilitatea de a lucra de la distanță (telemuncă).
GCL
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunoasterea programului SAGA; Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office; Experienta de minim 3 ani in domeniul financiar-contabil; Abilitati de comunicare, relationare si planificare; Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata;Descrierea jobului Responsabilitati Gestioneaza un portofoliu de firme (diverse domenii), mentine legatura cu clientii; Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei; Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile;​ Intocmeste declaratii fiscale, inchideri lunare, bilant, balanta de verificare si diverse rapoarte;Beneficii Salariu atractiv Mediu de lucru placut, atmosfera prietenoasa. Suport si sustinere din partea echipei. Instruire si posibilitatea de dezvoltare profesionala.
COMPLET FOUR YOU
Candidatul ideal Studii superioare finalizate.Candidat responsabil, cu experienta de minim 1 an pe o pozitie similara.Cunostinte de legislatie in domeniuAcuratete, rapiditate, abilitati de comunicareCompetente in Ms Office, Saga la nivel mediuDescrierea jobului -Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara: facturi furnizori, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare.-Analizarea fiselor clienti/furnizori-Intocmirea bonurilor de consum-Plati furnizori interni-Gestionarea programului Revisal (inregistrarea si transmiterea contractelor individuale de munca, modificarilor, etc.)-Gestionarea parcului auto (intocmirea fiselor de activitate zilnica, etc.)-Gestionarea formularelor cu regim special-Gestionarea licitatiilor in programul SEAP-alte sarcini ocazionate de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului
MEDICA M3 COMEXIM
Candidatul ideal Esti Contabil /Economist si vrei sa contribui prin expertiza ta la cel mai important proiect de investitii din Europa al companiei STADA Arzeinmittel AG?STADA M&D Romania angajeaza Contabil /Economist in-house pentru sediul din Turda.Profilul tau:- Studii superioare absolvite in domeniul economic;- Cunostinte in domeniul legislatiei contabile si fiscale;- Cunostinte avansate operare PC: Microsoft Office si programe de contabilitate, constituie avantaj experienta in programe tip ERP;- Atentie la detalii si atentie distributiva;- Abilitati de organizare si planificare;- Capacitate de prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita;- Orientare catre obtinere de rezultate.Descrierea jobului Verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale; Inregistreaza corect operatiunile financiar-contabile in program de contabilitate ERP; Inregistreaza facturile de achizitie consumabile/servicii/obiecte inventar/utilitati, etc Inregistreaza facturile
STADA M&D
Candidatul ideal Pregatire profesionala: Studii economice superioare; Experienta: minim 3 ani in domeniul financiar-contabil; Job type: full time Cerinte specifice:- Cunoștințe utilizare sisteme ERP (avantaj Saga);- MS Excel nivel avansat, cunoasterea legislatiei financiar-contabile;- Abilitati de comunicare, lucru in echipa, orientare catre rezultate, atitudine proactiva, constiinciozitate, corectitudine, promptitudine la solicitari;​Descrierea jobului Responsabilitati: Oferi suport in intocmirea si planificarea situatiilor financiare lunare, semestriale, anuale, realizand o analiza detaliata a datelor financiar - contabile in scopul imbunatatirii performantelor economice ale companiei; Intocmesti facturile emise de societate asigurandu-se de centralizarea lor corecta in sistemul intern, intocmeste bonuri fiscale si chitante aferente facturilor incasate; Incasezi numerar de la clienti in urma facturilor emise; Ofera suport in procesul de salarizare; Elaborezi proceduri interne privind
BLITZ NETWORK
Candidatul ideal Descriere rol:Atribuțiile tale includ introducerea în contabilitate a extraselor de cont, emiterea facturilor conform termenelor limită stabilite și efectuarea la timp a compensărilor. Totodată, te vei ocupa de efectuarea plăților salariale către angajații noștri și te vei asigura că toate contribuțiile către stat sunt achitate în timp util.În plus, rolul de Contabil Senior presupune efectuarea de plăți zilnice către furnizori, transmiterea declarațiilor Intrastat și verificarea corectitudinii documentelor înregistrate intragrup.Este important să ai studii superioare în domeniul financiar sau contabilitate. Trebuie să ai peste 3 ani de experiență în contabilitate sau ca economist. Este obligatoriu să cunoști limba română. Căutăm o persoană care să fie statornică și loială, disciplinată și prietenoasă, în același timp.Rolul de Contabil Senior implică să fii o persoană răbdătoare, cu un bun control emoțional. Trebuie să ai o fire diplomată și conștiincioasă, să te adapte
UTILBEN
Candidatul ideal Authentic-Spirit angajeaza Contabil/a cu experienta minim 3 ani in Cluj-Napoca - Cunostinte avansate ale programului de contabilitate WinMentor- Orientat către clienți, responsabil;- Atitudine pozitivă, spirit de echipă;- Orientat către rezultate;- Abilităti excelente de comunicare verbală și scrisă;- Persoana dinamica.- Cunostinte de Microsoft Office (Excel, Word)Descrierea jobului Responsabilitati:- Intocmirea documentelor de contabilitate primara- Emitere facturi, chitante si bonuri fiscale pentru clienti- Indeplinirea cu acuratete a tuturor sarcinilor financiar-contabile alocate- Inregistrarea documentelor financiar-contabile.
AUTHENTIC SPIRIT
Candidatul ideal Postul de Referent de specialitate financiar-contabilitate va face parte integrantă din cadrul departamentului de contabilitate. Rolul sau esențial este de a acorda suport prin taskurile si activitatile specifice desfasurate in cadrul departamentului.Locul de muncă este în Apahida, jud Cluj;Poziția este direct subordonată managerului financiar;ABILITATI PERSONALE SI PROFESIONALE: Abilitati de comunicare, prezentare, relationare interpersonala; Abilitati numerice si de organizare; Capacitatea de a lucra independent; Gandire analitica, foarte organizat, capabil sa lucreze cu termene stranse; Seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva Studii superioare contabilitate, cunostinte de baza SAP – avantaj, Limba engleza, Cunostinte operare PC, Microsoft office( word ,excel)Descrierea jobului Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont; Înregistrează facturi de prestații furnizori interni si exter
RELATS EAST EUROPE
Candidatul ideal Cautam o persoana cu bune abilitati de comunicare, organizata, cu atitudine pozitiva, orientata catre rezultate si nu in ultimul rand cu spirit de echipa.Abilitati necesare: Absolvent cu studii medii/superioare Experienta in domeniu constituie avantaj Cunostinte de operare Windows si MS Office; Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa; Capabil sa respecte termene limita; Persoana analitica, calma cu abilitati de organizare si planificare; Cunoasterea programului de gestiune WinMentor (avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati: Verifica si inregistreaza zilnic toate documentele (facturi vanzare,deconturi de cheltuieli, avize,chitante etc) in programul de contabilitate WinMentor si le arhiveaza in bune conditii; Asigura suport agentilor de vanzari pentru transmiterea corecta si la timp a documentelor; Participa la inventarierea lunara a marfurilor conform prevederilor legale; Participa la inventarierea anuala a patrimoniului societatii;Oferta:- Salariu a
EUROBEST EXIM
Candidatul ideal Industria construcțiilor a întâmpinat mari dificultăți în a face față complexității tot mai crescute a proiectelor, iar unul dintre blocaje este domeniul financiar.Tocmai de asta căutăm un contabil șef.Pe scurt despre munca ta: Vei organiza și conduce contabilitatea financiară și cea de gestiune a unei companii din grupul Biobuilds, care are ca obiect de activitate automatizările industriale.De ce să muncești pentru noi? Pentru că schimbăm lumea! Ai ocazia să devii un pionier al sustenabilitățiiDescrierea jobului Decrierea job-ului: Organizarea și conducerea contabilității financiare și a celei de gestiune Îndrumarea și răspunderea pentru desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare Verificarea cronologică și sistematică a tuturor operațiunilor patrimoniale, reconcilierea diferentelor identificate Executarea și verificarea inchiderilor de luna, întocmirea și depunerea corectă și la timp a
BIOBUILDS
Candidatul ideal Persoana organizata, atenta la detalii, ordonata, eficienta, pro-activa, cu simt de responsabilitate si focusata pe solutionarea problemelor. Bune cunostinte de operare a programului de contabilitate WinMentor constituie un avantaj.Competențe de operare PC si de utilizare a pachetului Microsoft Office;Bune abilitați de comunicare;Experiența de munca în programul de contabilitate WinMentor ca si avantaj.Descrierea jobului - Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni si externi -Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa- Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor- Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni- Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR)- Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans- Operarea zilnica a facturilor de la fur
BS RECYCLING
Candidatul ideal - Cunostinte bune de operare PC Office - Cunostinte minime de contabilitate primara- Bune abilitati de relationare si dezvoltare a conexiunilor- Coordonare si logica in munca de echipa- Cunostinte limba engleza nivel mediu- Reprezinta un avantaj- Experienta pe un post cu atributii similare - Reprezinta un avantaj- Dinamic, serios, atent la detalii - Seriozitate, integritate, responsabilitateCONSTITUIE AVANTAJ:- Cunoastinte de transport - Vechime intr-un post similar- Cunostinte de lucru cu programe specifice de gestiuneDescrierea jobului - Verificarea corectitudinii documentelor contabile primite de la furnizori, clienti, colaboratori;- Organizeaza circuitul documentelor si inregistrarea acestora in mod cronologic in evidenta contabila;- Emiterea facturilor pe baza comenzilor, in conformitate cu legislatia in vigoare;- Inregistrarea facturilor de furnizori interni / intracomunitari;- Arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate;
PACO LOGISTICS S.​R.​L.​
Candidatul ideal - Studii superioare economice definitivate;- Minim 2 ani experienta in domeniul contabil;- Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Experienta contabila in productie constituie un plus;- Cunostinte foarte bune Microsoft Excel-Word.- Bun comunicator cu abilități de relaționare și lucru în echipă- Echilibrat si încrezător- Organizat și punctual- Capacitate de concentare și atenție la detalii- Cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație internațională;- Conduită respectabilă- O bună cunoaștere a noilor tehnologii și a mijloacelor moderne de comunicare;- Dornic de a învăța lucruri noi și a accepta ideile altora într-un mod constructiv- Permis de conducereDescrierea jobului - Se ocupa de contabilitatea primara a societatilor.- Intocmeste deconturile de cheltuieli in functie de necesitati.- Inregistraza facturile de cheltuieli si servicii sub indrumarea managereului finaciar- Urmareste fluxul de documente contabile astfe
ZIGMAN
Candidatul ideal studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; minim 2 ani experienta in domeniu; experienta in coordonarea unei echipe, avand aptitudini de coordonare, dand dovada de spirit de echipa si bune abilitati de comunicare; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia muncii; operare software contabilitate: SAGA, Winmentor si Revisal; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (Jurmalul de cumparari, jurnalul de vanzari, registrul de casa); verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldur
BIZZ&PARTNERS ACCOUNTIG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 191 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.