117 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Cluj-Napoca
117 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Cluj-Napoca

Candidatul ideal – studii medii sau superioare economice
– dinamism, seriozitate, eficienta;
– abilitati de invatare a unor cunostinte tehnice
Descrierea jobului – evidenta contabila primara;
–intocmire documente primare– verificarea fluxurilor tehnologice, a stocurilor si a contabilitatii de gestiune
– respectarea politicii societatii cu privire la inregistrarile contabile, raportarile fiscale si raportarile catre management;
– alte responsabilitati prevazute in fisa postului.

Candidatul ideal In ceea ce priveste Educatia, Cunostintele si Calificarile necesare, persoana pe care o cautam are:
Studii medii;
Experienta anterioara de minim 2 ani in domeniul financiar - contabil;
Cunostinte de baza privind legislatia financiar - contabila;
Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (Outlook, Excel, Word,) la nivel mediu/avansat.
Ca Persoana, cautam pe cineva care are:
Capacitate de organizare, planificare;
Capacitate de luare a deciziilor si rezolvare de probleme;
Atitudine proactiva la noutate si dezvoltare;
Atentie la detalii;
Orie
Candidatul ideal:- Studii economice sau experienta intr-un post similar;- Cunostinte de Contabilitate;- Cunostinte operare PC, excel, programe de contabilitate si gestiune;-Cunostinte SAP (constituie un avantaj)Descrierea jobului:- Asigura intocmirea, inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare;- Raspunde de corectitudinea informatiilor si de evidenta incasarilor si platilor prin casierie;- Respecta procedurile de lucru generale si specifice firmei in domeniul financiar-contabilOferta:-Pachet salarial motivant-Mediu de lucru profesionist-Training inclus"Arabesque SRL va prelucra dat

Candidatul ideal
Studii economice finalizate
Membru C.E.C.C.A.R., alte calificari profesionale constituie avantaj
Experienta minima in domeniu de 1 an
Cunoasterea limbii Engleze
Constituie un plus, experienta in utilizarea aplicatiilor Ciel, Saga, Winmentor
Utilizare pachet Office 365
Capacitate de prioritizare, planificare, proactiv, capacitate de invatare si adaptare
Descrierea jobului
Receptionarea documentelor contabile la un portofoliu de clienti alocat
Prelucrarea documentelor contabile in aplicatiile contabile utilizate de companie
Inchiderea contabila lunara
In

Educatiestudii medii sau superioare economice absolvite; cursuri de specializare in domeniul financiar-contabil finalizate cu atestat. Responsabilitatiinregistreaza in sistemul informatic facturi de la furnizori de bunuri si servicii, dar si diverse documente in registrele de casa, banca, deconturi, registrul mijloacelor fixe, obiecte de inventor, etc. ;participa la verificarea inregistrarilor contabile si a jurnalelor lunare, premergatoare inchiderii conturilor si intocmirii balantei contabile lunare;intocmeste lunar declaratia statistica Intrastat si alte declaratii;arhivareadocumentelor con

Candidatul ideal Din punct de vedere al competenței profesionale:
Rezolvarea sarcinilor de serviciu
Încadrarea în timp a executării sarcinilor de lucru
Identificarea și utilizarea resurselor
Selecționarea problemelor
Respectarea regulamentelor și normelor interne, respectarea legislației
Din punct de vedere al comportamentului:
Punctualitatea, respectarea programului de muncă
Disciplina în muncă
Comportamentul etic
Relaționarea cu superiorii și colegii de muncă
Spiritul de inițiativă
Descrierea jobului
Înregistrează în evidențele contabile încasările și plățile
Firma de contabilitate angajeaza contabil cu experienta si cunostinte solide de legislatie economica si fiscala. Salariul se negociaza in functie de pregatire.
Societate de contabilitate ofera loc de munca cu timp partial. Constituie un avantaj cunoasterea WinMentor.Detalii la numarul de telefon .
Contabil Sef - Contabil Senior - Floresti / GilauOras de lucru: Floresti / GilauIndustrie: ComertDepartament: Economic / Financiar / ContabilitateObiectivul postului:Coordonarea si administrarea activitatii departamentului Financiar-Contabil.Cerințe: Studii superioare in domeniul economic; Experienta de minim 3 ani in departament de contabilitate; Cunostinte in utilizarea programului Contabil; Certificare Expert contabil - CECCAR (reprezinta un avantaj); Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Poin

Candidatul ideal Te-ai saturat sa lucrezi in companii unde munca ta nu este valorizata? Ai sansa sa lucrezi asa cum ai lucra pentru propria companie, intr-o echipa mica, dinamica si cu atitudine pozitiva.
Poti fi colegul nostru daca:
Ai studii superioare in domeniul economic;
Experienta in activitatea contabila, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile pentru companie de comert/productie, import/export bunuri
Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor econo
Candidatul idealStudii medii/superioarePermis autoLimba engleza nivel mediuExperienta in contabilitate primara si gestionarea unei baze de dateAtentie la detalii, la cifre, eficienta in indeplinirea sarcinilorAbilitati utilizare pachet Office (Word, Excel, Outlook)Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare, planificare si lucru in echipaAmabilitate, seriozitate, profesionalismDescrierea jobuluidesfasoara activitati caracteristice muncii de contabilitate (preluarea-primirea si inregistrarea documentelor contabile, indosariere si arhivare documente, redactare si completare documente

Candidatul ideal Este persoana cu experienta relevanta in resurse umane si contabilitate (financiara si de gestriune), care are cel putin urmatoarele calitati:
-pasiune pentru aspectele de resurse umane si contabilitate, fiind la zi cu legislatia in materie;
-rigurozitate in respectarea atributiilor de serviciu si a procedurilor interne;
-capacitatea de a lucra uneori si sub presiune;
-capacitatea de a face lucrurile corect si la timp;
-este foarte ordonata si atenta la detalii;
-asigura confidentialitatea atat fata de salariati, cat si fata de terti in ceea ce priveste intreaga activita

Candidatul ideal -studii superioare finalizate, profil economic
-cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel)
-experienta in domeniu
-cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile
-persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata
-disponibilitate la program prelungitDescrierea jobului -intocmireа, inregistrarеа si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, foi dе pаrcurs, procesе vеrbаle de compensare, borderouri, etc
-intocmirea de situatii financiare

Candidatul ideal Cerinte:
-Experienta intr-o pozitie similara;
-Cunostinte operare PC
-Experienta dе lucru intr-un program dе gestiune si contabilitate(Cunoastrea programului SMARTBILL constituie un avantaj)
-Cunostinte dе contabilitate primara;
- Atentie si agilitate in operarea PC-uluiDescrierea jobului -Rеcеptiа mаrfii
- Intocmirеа AWB-urilor afеrеntе comеnzilor
-Emitereа fаcturilor аfеrеntе comеnzilor
- Procеsarе, monitorizarе și închidеrе fаcturi rеtur pеntru produsеlе rеturnаtе dе către cliеnți;
-Pregаtirеа actеlor pentru contаbilitаtе

Candidatul ideal Despre tine: Esti o persoana organizata, pozitiva, ai initiativa si inveti cu usurinta? Dai dovada de atentie la detalii in elaborarea, scrierea si verificarea datelor cu caracter financiar?
Daca te regasesti in cele de mai sus, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!
Cunostinte si calificari necesare:
Studii superioare finalizate preferabil in domeniul economic;
Cunostinte de contabilitate primara;
Cunostinte de limba engleza la nivel mediu;
Cunoştinţe în ceea ce priveste legislaţia în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
Cunostinte de Microsoft Of

Candidatul ideal REQUIRED QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE
* Graduate or equivalent. Minimum AAT qualified or equivalent.
* Experience with electronic banking and accounting systems.
* Spreadsheet experience essential.
* Fluent in English (written and spoken);Descrierea jobului SUMMARY OF ROLE
Assist Accounting Department with general ledger, management reporting and administrative functions.
SPECIFIC JOB RESPONSIBILITIES
* Monthly Sage General Ledger update including Bank Recs., Invoice and Accrual Postings as well as Tax Provision for various Holding Companie

Candidatul ideal Requirements:
Language skills: English at advanced/native level;
Networking and Microsoft server experience;
Experience working with databases like MS SQL, Oracle;
Web development tools (HTML);
Previous help desk or Call Center experience (advantage);
Web Server applications (MS IIS);
Microsoft, Linux Operating Systems;
CISCO routers and routing protocols;
Data Center operations;
Basic knowledge of SW and HW monitoring products: communication cards, communication protocols(SNMP, Modbus, Bacnet);
Scripting.
Descrierea jobului Responsibilities:
You w

Candidatul ideal BACKGROUND:
• Fluent in Polish and English
• Accounts Payable knowledges
• A high attention to details
• University degree in finance or accounting
• Knowledge of Oracle is a plus, but not a necessityDescrierea jobului The key tasks would be:
• Invoice bookkeeping.
• Check supplier data and details in Oracle system.
• Manage the invoices assigned and performing regular checks to ensure accuracy.
• Vendor Statement Reconciliation.
• Generating the suggested payment run.
• Maintain a constant level of communication with our in-country colleagues and vendors.
In ret

Candidatul ideal Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.
Experienta de minim 5 ani in gestionarea si realizarea evidentelor contabile.
Atestat CECCAR de expert contabil.
Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat.
Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil.
Aptitudini de folosire a aplicatiilor software de contabilitate (Microsoft Navision constituie avantaj).
Capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului.
Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si

Descrierea jobului •The Payroll Data Analyst will support the Payroll process and ensure Payroll data is obtained and provided to populate the activpayroll payroll build templates in readiness for the outsourcing of payroll delivery/calculations in the SDL countries of operation.
•The Data Analyst will work with the activpayroll implementation team to ensure we meet the delivery deadlines for the outsourcing of payroll delivery/Calculations in accordance with the implementation schedule.
What will the role involve?
•Identify the data required for each template and work closely w
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: