Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

61 Locuri de Munca Functionar Economic in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

61 Locuri de Munca Functionar Economic in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Functionar Economic in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Functionar Economic in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Funcționar Economic Administrativ Pentru Cluj Napoca


Candidatul ideal Cerințe profesionale Studii superioare finalizate; Deținător al codului RAF (este un avantaj); Experiență în piața asigurărilor – minimum 2 ani; Studiile si experienta de munca intr-un departament administrativ sau financiar - contabil reprezinta un avantaj; Abilități / Cunoștințe operare PC – Microsoft Office; Experienta dobandita intr-un departament de IT poate constitui un avantaj; Limba engleză – minim nivel mediu; Capacitatea de adaptare rapidă la utilizarea diverselor tipuri de platforme pentru ofertare și gestiune.Cerințe personale Personalitate pro-activă, orientată către acțiune/obținere de rezultate; Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală; Abilitatea de a analiza informații și de a le prezenta sistematic, logic; Capacitate de atenție concentrată/distributivă; interes pentru detalii, rigurozitate; Abilități de auto-organizare și time management.Descrierea jobului Responsabilități principaleActivitatea de ofertare și administrare acordă consultanță
OBSIDIAN BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE S.​R.​L.​

Functionar economic | Cluj


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte • Studii medii• Studiile in domeniul financiar – contabil constituie un avantaj• Cunostinte medii de operare PC• Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj• Atentie la detalii• Buna organizare• Abilitati de comunicare• Spirit analitic Responsabilitati • Pastrarea in sigu
SalesConsulting

Functionar Economic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ECONOMIC - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. SOMOGYI ELEKTRONIC S.R.LExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
S.​C.​ SOMOGYI ELEKTRONIC S.​R.​L

Functionar Economic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ECONOMIC - AJOFM | ANOFMAngajator: BANCA TRANSILVANIA SAExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
BANCA TRANSILVANIA SA

Functionar Economic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ECONOMIC - AJOFM | ANOFMAngajator: BANCA TRANSILVANIA SAExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
BANCA TRANSILVANIA SA

Functionar Economic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ECONOMIC - AJOFM | ANOFMAngajator: BANCA TRANSILVANIA SAExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
BANCA TRANSILVANIA SA

Functionar Economic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ECONOMIC - AJOFM | ANOFMAngajator: STEELCASE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 6Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
STEELCASE SRL

Economist


Candidatul ideal Studii superioare economice;Programe de contabilitate şi gestiuneFără cazier judiciar;Cunoaşterea legislaţiei economice în vigoare;Abilitate pentru interpretări economice ale unor fenomene şi procese;Cunostinte operare PC (Windows, Word, Excel);Descrierea jobului OBIECTIVUL SPECIFIC AL POSTULUI:Asigură înregistrarea, analiza, monitorizarea și verificarea Registrului de casă și a altor activități economice din cadrul activității firmei. Asigura funcționarea pârghiilor economico-financiare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare• Efectuează platile prin bancă catre furnizori;• Operarea zilnică și lunară a Registrului de casă;• Operarea zilnică a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse;• Încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli;• Verificarea zilnică a tuturor chitanțelor de încasare și de plată, a dispozițiilor de încasare și de plată, a monetarelor, introducerea acestora în programul de gestiune informatică;
MOLDOVAN CARMANGERIE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6904 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Specialist/​contabil


Candidatul ideal New Yorker este una dintre firmele de renume international in domeniul modei si este prezenta cu marcile sale in 45 de tari, avand peste 1100 de filiale deschise deja pana in prezent. New Yorker reprezinta o garantie a unei permanente expansiuni si un nume cunoscut in domeniul modei pentru tineri.Ca urmare a dezvoltarii continue a grupului nostru, cautam pentru sediul nostru central din Cluj Napoca:Economist specialist/Contabil (m/f)Candidatul ideal: Absolvent studii superioare economice, Experienta profesionala de minim 5 ani intr-o pozitie similara; Cunoștințe de legislație fiscală și contabilă; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe; Precizie, acuratețe și o minte structurată; Capacitatea de a prioritiza. Capacitatea de a respecta termenele de finalizare; Cunoștințe bune de operare PC (MS Office); Cunoștințe operare programe de contabilitate; Limba germana constituie un avantaj; Limba engleza – nivel mediu (conversational).Descr
NEW YORKER ROMANIA

Economist


Candidatul ideal - Studii superioare economice si experienta intr-un post similar 4 ani in activitatea de contabilitate.- Cunostinte temeinice in domeniul financiar- contabil, legislatie.- Bune cunostinte de utilizare PC (MS Word, EXCEL, PowerPoint).- Persoana organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor, echilibrata, responsabila, serioasa si cu bune abilitati de comunicare si lucru in echipa.- Gandire analitica;- Participare la implementarea fondurilor europene (POCU) - constituie avantaj;Descrierea jobului - inregistrarea documentelor financiar - contabile in soft-ul de contabilitate;- urmarirea incasarilor, analizelor fiselor de cont, mentinerea relatiilor cu banca;- inregistrarea operatiunilor prin banca, prelucrarea extraselor de cont;- colaborarea la intocmirea situatiilor financiare si contabile la nivel de societate;- efectuarea de activitati administrative specifice departamentului financiar-contabil;- intocmire bilant, balanta;- intocmire r
NORD CONFOREST SA

Media netă estimată pe baza celor 6783 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist - Cluj


Candidatul ideal Economist - Cluj Descrierea jobului Economist - Cluj
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Economist


Candidatul ideal Bune cunostinte in domeniul legislatiei fiscale si contabile Experienta minim 2 ani in profesie si studii superioare finalizate Utilizator pachet Office - Excel nivel avansat Avantaj cunoastere sistem ERP: ASIS, SAP, Microsoft Dynamics Stil de lucru organizat, responsabil, usor adaptabil la situatii noi si deschidere spre dobandirea de noi cunostinte Proactiv, comunicativ, cu capacitate de adaptare in echipa Limba engleza nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a operatiunilor specifice activitatii financiar-contabile Inregistrari facturi furnizori pe centre de cost Reconcilieri fise parteneri Contabilitatea mijloacelor fixe: inregistrari, amortizari, descarcari de gestiune Rapoarte pe baza informatiilor extrase din Contabilitate Intretinerea si actualizarea diverselor rapoarte Participa la inventarerea patrimoniului societatii Participa la misiunile de auditBeneficii Salariu motivant Sansa de a te dezvolta si
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 6928 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui sa aiba urmatoarele cunostinte si abilitati:- sa fie absolvent de studii economice superioare, ideal sectia de Contabilitate si Informatica de Gestiune;- sa aiba experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;- experienta intr-un program de contabilitate, de preferinta WinMentor, ar fi un mare plus;- sa aiba cunostinte de operare PC - MS Office;- sa cunoasca legislatia in domeniu si documentele financiar-contabile;- sa aiba o capacitate buna de concentrare, atentie la detalii si atentie distributiva;- sa aiba abilitati de planificare si buna organizare a sarcinilor de serviciu;- sa poata lucra sub presiunea timpului;- sa fie serios/serioasa, punctual/punctuala si sa aiba un comportament profesional.Descrierea jobului Responsabilitatile jobului sunt urmatoarele:- efectuarea platilor catre furnizorii interni si externi;- efectuarea platilor avansurilor spre decontare;- intocmirea cererilor de utilizare din liniile de credit si a cererilor de r
ZIGGIOTTO INDUSTRIES SRL

Media netă estimată pe baza celor 6699 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Contabil Golden Tulip Cluj


Candidatul ideal O persoana cu abilitati de:-contabilitate financiara si de gestiune-operare Pc: Word, Excell, Outlook-operare soft-uri contabile si de gestiune (avantaj, WINMENTOR)-cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similaraCerinte comportamentale:- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;- deschisa la a invata lucruri noi- volum ridicat de cunostinte teoretice si practice;- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);- abilitati de coordonare, planificare si organizare;- atitudine proactiva- atentie la detaliu- seriozitate si loialitate;Descrierea jobului -contabilizeaza si inregistreaza registrul de banca;-contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa;-contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor de servicii si diverse iar facturile de marfa le importa din programul informatic de gestiune si verifica importul acestora ;-importa si verifica
PRITAX INVEST SRL

Economist Contabil


Candidatul ideal Cautam o persoana cu studii superioare finalizate si cu experienta in contabilitate si fiscalitate.Experienta de lucru intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj.Candidatul ideal trebuie sa fie organizat, constiincios, responsabil, sa aiba capacitatea sa respecte termenele limita impuse de clienti si de legislatia in domeniu.Alte cerinte:Cunostinte cel putin la nivel mediu de operare in MS Office; Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan (in mod eficient, corect si complet); Persoana orientata catre detalii, amabila, cu atitudine proactiva; Capacitate de analiza si sinteza.Ne dorim alaturi de noi pe cineva cu personalitate adecvata, prezenta placuta, cu atitudine pozitiva si cu pasiune pentru ceea ce face.Descrierea jobului Principalele responsabilitati includ lucrari de contabilitate financiara pentru clientii nostri si gestionarea relatiei cu acestia:Inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei in vigoare (facturi de vanzari
MAD INSTRUMENTS ACCOUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2623 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Director Economic


Candidatul ideal Studii superioare finalizate în domeniul economic; Experientă de minim 5 ani în domeniul financiar; Cunostinte temeinice de contabilitate, fiscalitate și audit; Experienta în utilizarea softurilor dе Contabilitate (ERP reprezintă un avantaj), pachetul Office (Word, Excel); Excelente abilități de comunicare scrisă și orală în română și engleza; Abilitati de organizare și conducere a departamentului financiar-contabil; Bune abilități de comunicare și leadership; Capacitate bună de evaluare, analiză, de luare a deciziilor la timp și de rezolvare a problemelor; Gândire analitică și atenție ridicată la detalii; Inițiativă, flexiblitate și focus pe nevoile companiei; Seriozitate, corectitudine și responsabilitate; Calitatea de membru CECCAR constituie un avantaj.Descrierea jobului Verificarea modului de întocmire și înregistrare a documentelor primare în contabilitatea primară și financiară pentru a asigura compatibilitatea cu legislația fiscala. Verificarea operațiunilor ec
PM ALUMINIUM LINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 425 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Contabil Economist


Candidatul ideal Talent Depot este în căutarea unui nou membru pentru echipa clienților noștri, o firmă de contabilitate din Cluj Napoca, cu sediul in zona Iulius Mall.Această echipă dedicată și mereu în căutarea excelenței are un scop clar: să ofere servicii de calitate clienților săi.Esti un Contabil Economist cu 2 ani experienta, atunci esti persoana pe care o cautam.Candidatul Ideal Studii economice superioare sau medii si cunoasterea softului de contabilitate Saga (experienta obligatorie). Cunostinte bune ale pachetului MS Office, in special Excel. Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil. Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului. Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru.Descrierea jobului Descrierea jobului Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii. Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei contabile si fiscale (sortare si arhiv
TALENT DEPOT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1109 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Economist Contabil Marriott Cluj


Candidatul ideal Economist Contabil Marriott ClujO persoana cu abilitati de:-contabilitate financiara si de gestiune-operare Pc: Word, Excell, Outlook-operare soft-uri contabile si de gestiune (avantaj, WINMENTOR)-cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similaraCerinte comportamentale:- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;- deschisa la a invata lucruri noi- volum ridicat de cunostinte teoretice si practice;- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);- abilitati de coordonare, planificare si organizare;- atitudine proactiva- atentie la detaliu- seriozitate si loialitate;Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar – contabile in programul WinMentor EnterpriseInregistrarea documentelor de incasari si plati cu numerarUrmarirea si gestionarea fluxurilor de disponibil in conturile firmei, introducerea de plati pe platformele de internet bankingEfect
PRITAX INVEST SRL

Economist Pentru Departamentul De Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională..Descrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselor umane și salarizării. Cursuri de speci
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Economist


Candidatul ideal · Absolvent studii superioare· Cunoștințe de legislația muncii, Revisal;· Cunoștințe operare PC – MsOffice (Word, Excel);· Cunoașterea foarte bună a programului de contabilitate SAGA;· Atitudine proactiva, spirit de echipa, flexibilitate;· Bune abilități de comunicare și relationare;· Bune abilități de organizare, atenție la detalii;· Capacitate de prioritizare a sarcinilor, autodidact;. Constituie avantaj cunoașterea limbii francezeDescrierea jobului · Întocmește contractele de muncă, actele adiționale privind modificările survenite și decizii privind încetarea contractelor de muncă;Completează si transmite registrul general privind evidenta salariilor;· Eliberează adeverințe de vechime, pentru AJOFM etc;· Gestionează dosarele de personal.· Introducerea tuturor documentelor contabile (contabilitate primara) in programul de contabilitate SAGA.· Alte activități legate de contabilitatea primara.· Solicitarea, preluarea, verificarea și înregistrarea tuturor documentelor c
NEXI TEAM HR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7223 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 61 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.