Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Facturare in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Facturare in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Facturare /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Experienta relevanta in domeniu; - Cunostinte Excel si Word; - Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; - Cunoasterea WinMentor constituie un avantaj;Descrierea jobului - Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate;- Deconturi cursa al soferilor; - Intocmeste rapoarte specifice;- Oportunitati de dezvoltare a unei cariere in domeniu;
AAS TRANSFREIGHT S.​R.​L.​

Operator Facturare - Cluj


Candidatul ideal - Cunoștințe primare de contabilitate constituie avantaj;- Abilitatea de a lucra cu software specializat pentru facturare si operare rapoarte;- Atenție la detalii;- Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții și colegii;- Capacitatea de a gestiona eficient sarcinile multiple și de a respecta termenele limită strânse este esențială într-un mediu de lucru aglomerat;- Etica profesională;- Flexibilitate și adaptabilitate în procesele de lucru, proceduri și cerințe ale companiei;- Experiență anterioară: Experiența în domeniul facturării sau într-un rol similar în contabilitate ar fi un avantaj;- Atitudine pozitivă și orientată către rezultateDescrierea jobului Responsabilități:Preluare comenzi de la agentii de vanzari , clienti · Emitere facturi, bonuri de casa, chitante · Incasare numerar · Asigura verificarea si arhivarea documentelor justificative contabile · Gestioneaza formularele cu regim special, instrumentele de plata si de incasare, lanseaza comenzi catr
SIPEX COMPANY

Operator Facturare


Cerințe: Absolvent ă de studii medii sau postliceale de contabilitate Curs de contabilitate primară reprezintă un avantaj Experiență profesională de minim 1 an pe o poziție similară Abilități de operare PC; Experiență operare în WinMentor Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare Descrierea job-ului: Înregistrarea facturilor primite de la parteneri și furnizori Emiterea facturilor către clienți Gestionarea E-Factura Intocmirea bonurilor de transfer, bonurilor de retur și bonurilor de consum Gestionarea registrului de casă Urmărirea și gestiunea stocurilor Întocmirea Declarației Intrasat Întocmirea Declarației de Mediu Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială
PHI Electro Distribution

Media netă estimată pe baza celor 791 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari Showroom si Pregatire Comenzi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Candidatul IdealAtent la detalii, abilitati de comunicare cu clientii, cunostinte tehnice despre biciclete, punctual, sociabil, lucru in echipa, rezistent la efort si stres, adaptabil, domiciliu stabil in Cluj-Napoca. Descrierea jobuluiConsilierea clientilor in alegerea produselor. Aranjarea produselor in magazin. Pregatirea produselor pentru comenzi on-line. Experienta in domeniu si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj. Descrierea companieiMaros Bike este o companie cu capital 100 românesc care activează pe piața din România din 2002. Activitatea principală este vânzarea de biciclete, piese, accesorii de biciclete, închirieri biciclete și service pentru biciclete. Seriozitatea și punctualitatea cu care am dat dovada în servirea clienților noștri de-a lungul timpului ne-a propulsat pe prima poziție ca și magazin dedicat doar bicicletelor la nivel național.Activitatea companiei noastre se desfășoară într-un spațiu fizic situat în Cluj Napoca și on-line cu livra
MAROS BIKE SRL

Operator ABKANT


Companie verificată
Aplica rapid
Daca:esti pasionat de CNC-uricunosti desenul tehnic (notiuni generale)esti receptiv la noi cunostinte Te asteptam in echipa noastra! Avem locuri disponibile atat pentru persoane cu experienta cat si pentru cei care vor sa invete!Responsabilitati: Rularea programului CNC pe utilaje moderne; Realizarea de repere dupa un desen tehnic; Verificarea pieselor apeland la instrumente de masura si control; Ce oferim:Pachet salarial pe masura experientei;Tichete de masa de 30 de lei;Transport decontat partial;Echipa primitoare Sediul companiei: Drumul Cheile Baciului Nr.4
FEREX Partner Srl

Operatori sortare - in Cluj


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 2700 LEI pe lună
SGP GROUP angajeaza operatori sortare in ClujSalariu: 2600 ron NETTichete de masa: 735 de leiTransport decontatInstruire la locul de muncaInformatii suplimentare la numarul de telefon afisat.
SGP SORTING GROUP SRL

Lacatus Mecanic /​ Montator


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Pentru clientul nostru, un important producator de masini unelte pentru prelucrarea metalelor, angajam Lacatus mecanic / montator cu sau fara experienta pentru locatia din Apahida. Cerinte:Cunostinte mecanice;Capacitate de intelegere a unui desen tehnic;Seriozitate. Responsabilitati:- montarea (mecanic + hidraulic) a masinilor unelte (masini de frezat CNC) dupa o documentatie tehnica;- Identifica produsele neconforme si raporteaza problemele aparute;- receptioneaza masinile cu clientul;- pregateste si livreaza masina catre client. Beneficii:Salariu cuprins intre 3000 - 4000 lei net;Bonuri de masa 35 lei;Transport decontat;Bonus anual doua salarii nete (dupa un an lucrat);Program de munca  Luni - Vineri: 06:00 -14:20
HRS STAFFING SERVICES SRL

Contabilitate Primara /​ Facturist


Candidatul ideal Experienta relevanta in domeniu; Cunostinte Excel si Word; Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; Cunoasterea WinMentor constituie un avantaj;Descrierea jobului Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate; Intocmeste rapoarte specifice; Oportunitati de dezvoltare a unei cariere in domeniu; Locul de munca: Cluj-Napoca.
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Contabil Junior


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate la o facultate cu profil economic- Cunostinte foarte bune de Excel (formule, functii, tabele pivot)- Cunostinte avansate de limba engleza sau limba rusa (limba rusa reprezinta un avantaj)- Experienta intr-o poziție similara minim 1 ani reprezinta un avantaj- Spirit analitic, atentie la detalii- Gandire logica, matematica- Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemeleDescrierea jobului Intocmire facturi proforme si facturiGestionarea incasarilor, reconcilieri sumeGestionarea facturilor primiteUrmarirea platilorIntocmirea documentelor pentru delegatiiVerificarea documentelor primare aferente achizitiilor de bunuri si servicii de la furnizori si a deconturilorIntocmire de rapoarteGestiunea concediilorPalti furnizori si salariiAlte activitati administrative
MASATTO DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 433 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Certified Accountant (expert Contabil)


Candidatul ideal We are seeking a highly skilled Certified Accountant to join our client’s team. The ideal candidate will be responsible for managing all financial transactions, from day-to-day accounting and end of month/year closing activities to reporting and declarations to authorities. The Certified Accountant will have a keen eye for detail and a strong understanding of accounting principles to ensure accuracy and compliance with regulations.Descrierea jobului Main responsibilities: Managing day-to-day company accounting and book-keeping Activities which may include General Ledger, Fixed Assets, Inter-Company, VAT and Tax reporting transactions, Inventories, Reporting, Accounts Payable, and Accounts Receivable Processes and checks journals according to the defined procedures and accounting principles, and legislation Produces routine accounting reports, schedules, and summaries for management Double checks statements, ledgers, and accounts to identify unusual or overdue items and
INTEGRA HR SRL

Economist


Candidatul ideal Candidatul Ideal1. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara;2. Studii economice superioare;4. Cunostinte de contabilitate;3. Cunostinte operare PC;5. Cunostinte programe informatice;4. Limba engleza - nivel mediu;5. Abilitati proactive si receptive;6. Seriozitate si corectitudine;Descrierea jobului Descrierea jobuluiAtributii principale:1.Verifica concordanta dintre receptiile de la furnizorii de deseuri feroase, neferoase si nemetalice si facturile aferente. Inregistreaza preluarea facturilor de receptii aferente punctelor de lucru alocate;2. Verifica si prelucreaza consumurile de materii prime, materiale, marfuri si inregistreaza manoperarile de produse finite pentru punctele de lucru alocate;3. Inregistreaza facturile de diverse, verifica rapoartele de colecare;4. Inregistreaza deconturile de deplasare aferente punctelor de lucru alocate;5. Inregistreaza extrasele de cont ale punctelor respective de lucru;6. Ajuta la verificarea jurnalelor de TVA;7. Confrunta
REMATINVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 6490 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Digital Services Consultant


Candidatul ideal Hoya Lens Romania recruteaza pentru rolul de Digital Services Consultant in Cluj-Napoca.Profilul ideal este caracterizat prin:- etica, integritate personala, atitudine proactiva- orientare spre client, adept al lucrului in echipa- abilitati de comunicare si negociere, planificare si prioritizare a activitatilor- disponibilitate pentru deplasari in teritoriu peste 75% din timp- domiciliul in Cluj- ​notiuni generale de IT, atat hardware cat si software- constituie un avantaj (punct forte) experienta in vanzari Business to Business- constituie un avantaj (punct forte) experienta in domeniul opticiiDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- conduce activitatile de training si intretinere a sistemului de comanda direct de la client si a sistemelor de masurare digitala- urmareste si implementeaza instalarile sistemelor de comanda de la client in conformitate cu strategia de vanzare- coordoneaza si monitorizeaza activitatea in teritoriu in cadrul zonei comerciale- coordoneaza impr
HOYA LENS HUNGARY ZRT,​ BUDAPESTA - SUCURSALA ROMANIA

Economist Contabil


Candidatul ideal Cautam o persoana cu studii superioare finalizate si cu experienta in contabilitate si fiscalitate.Experienta de lucru intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj.Candidatul ideal trebuie sa fie organizat, constiincios, responsabil, sa aiba capacitatea sa respecte termenele limita impuse de clienti si de legislatia in domeniu.Alte cerinte:Cunostinte cel putin la nivel mediu de operare in MS Office; Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan (in mod eficient, corect si complet); Persoana orientata catre detalii, amabila, cu atitudine proactiva; Capacitate de analiza si sinteza.Ne dorim alaturi de noi pe cineva cu personalitate adecvata, prezenta placuta, cu atitudine pozitiva si cu pasiune pentru ceea ce face.Descrierea jobului Principalele responsabilitati includ lucrari de contabilitate financiara pentru clientii nostri si gestionarea relatiei cu acestia:Inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei in vigoare (facturi de vanzari
MAD INSTRUMENTS ACCOUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2402 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Consultant Winmentor


Candidatul ideal Economist consultant WinMENTOR studii superioare finalizate (economice, informatica economica); cunostinte economice: contabilitate, salarizare constituie avantaj: cunostinte programe de contabilitate & salarizare; programe de tip ERP; cunostinte IT soft & hard (sisteme de operare, retele, etc) abilitati de comunicare si de lucru in echipa; atitudine pozitiva si orientata catre identificarea solutiilor; persoana proactiva, organizata si orientata catre rezultate; capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii;Descrierea jobului Beneficii: salariu de baza competitiv in functie de experienta si expertiza; hibrid - se poate munci de acasa o zi pe saptamana; beneficii extra salariale (pachet servicii medicale, transport urban / metropolitan, prime de vacanta, team building activities) alte beneficii extra salariale proportional cu vechimea in companie (ex. zile CO) programe de training specifice sansa de a dezvolta proiecte unicat pentru companii de notorietate si de a
FISC CONSULTING SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Operator La Fabricarea Berii Cluj


Candidatul ideal Studii medii (liceu sau scoală profesională) – calificarea sau experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Cunoștințe și abilități de operare pe calculator; Bune abilitați de comunicare și de lucru în echipa, spirit de inițiativă și abilități de învățare; Capacitate de adaptare rapidă la solicitările specifice postului; Disponibilitatea de a lucra în schimburi (3 schimburi) și în program de tură continuă; Corectitudine și seriozitate; Disponibil de a efectua muncă fizică normală.Descrierea jobului activitățile de control și autocontrol ale procesului sunt efectuate corespunzător; Exploatarea optimă a echipamentelor și utilajelor pentru desfășurarea în conditii normale a procesului tehnologic; Urmărește încadrarea parametrilor cantitativi/calitativi ai procesului și ai produsului conform specificațiilor prescrise; Comunică eficient cu echipa și coordonatorii de schimb, informandu-se reciproc asupra modificărilor, problemelor apărute.Pachet oferit:• Contract de muncă pe
URSUS BREWERIES SA

Referent Facturare Cluj


Candidatul ideal Referent facturare ClujMAIRON își mărește echipa și angajează REFERENT FACTURARE pentru punctul de lucrudin CLUJ-NAPOCA!Ești persoana pe care o căutăm dacă: îți place să fii o persoană organizată, să lucrezi cu cifre și să relaționezi cu colegii și clienții lucrezi la nivel avansat cu MS Office (Excel, Word, Outlook) ai cunoștințe, pe care poți să ni le arăți, de contabilitate primară și/sau gestiune (în discuție, sauîntr-un scurt test) ai cunoștințe minime de lucru într-un program de contabilitate - WizCount reprezintă avantaj ai experiență de minim 2 ani într-un post similarPersoana pe care o căutăm va trebui să: întocmească facturi / avize verifice instrumentele de plată (CEC, BO, OP) pregătească și să verifice borderoul de instrumente de plată încaseze numerar și să emită bonuri fiscale întocmească și să verifice registrul de casăBeneficii: îţi oferim oportunitatea de a lucra cu o echipă experimentată salariu motivant şi prime periodice tichete de masă
MAIRON GALATI SA

Contabil Sef


Candidatul ideal Contabil Sef in Cluj-Napoca Studii economice superioare, expert contabil experienta pe un post similar minim 8 ani cunoasterea in detaliu a legislatiei in domeniul financiar-contabil limbi straine: limba engleza (nivel avansat) cunoasterea: pachetului Office, utilizare software contabilitate spirit organizatoric, dinamism, adaptabilitate si abilitati de comunicare permis conducere cat.BDescrierea jobului organizarea, coordonarea si conducerea activitatii economico- financiare a societatii in conformitate cu prevederile legale; intocmirea corecta si la timp a raportarilor anuale/ semestriale, a declaratiilor lunare, a bugetelor de venituri si cheltuieli; gestionarea patrimoniului, a capitalului si a mijloacelor financiare ale societatii; contabilizarea productiei, livrarilor si stocurilor de produse pe gestiuni, participarea la inventariere; urmarirea si analiza indicatorilor financiari; raspunde de calitatea activitatii financiar-contabile a societatii si de corectitud
GRANDEMAR S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 617 de salarii introduse în Salario: 6787 RON/Luna

Sap Application Management Consultant


Candidatul ideal Completed technical studies or adequate vocational training Experience in project or sub-project management of small to medium-sized projects in the SAP environment SAP Landscape (Charm, Basis , Solution Manager, etc) and related tools for AO Customer-oriented appearance and good argumentation and presentation skills Solid knowledge around hardware and network architecture Good German and English language skillsDescrierea jobului SAP Basis is a critical part of the SAP landscape, which manages essential functions, and it just so happens that we are now in search of an enthusiastic Administrator with the skill set detailed below: Act as a link between the client and the SAP Basis-/ Network-/ Monitoring teams Plan team's activities (e.g.: releases, etc) in collaboration with the client Offer support for Release phases of the project (frequently outside of working hours too) Ensuring stable system landscapes and guaranteeing smooth SAP operation Consulting with custom
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Director Economic


Candidatul ideal Profilul candidatului:- Studii superioare finalizate în domeniul economic;- Cunostinte temeinice de contabilitate, fiscalitate și audit;- Experienta în utilizarea softurilor dе Contabilitate si a pachetul Office (Word, Excel);- Abilitati de organizare și conducere a departamentului financiar-contabil;- Bune abilități de comunicare;- Capacitate bună de evaluare, analiză, de luare a deciziilor la timp și de rezolvare a problemelor;- Inițiativă, flexiblitate și focus pe nevoile companiei;- Seriozitate, corectitudine și responsabilitate;- Calitatea de membru CECCAR constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului:- Verificarea modului de întocmire și înregistrare a documentelor primare în contabilitatea primară și financiară pentru a asigura compatibilitatea cu legislația fiscala.- Verificarea operațiunilor economico-financiare ale companiei (închidere lunară de TVA, reconcilierea și închiderea conturilor de cheltuieli și venituri).- Întocmirea declarațiilor cu
PUNCTUAL COMIMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 376 de salarii introduse în Salario: 7450 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.