Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Dolj

Filtre
Sortare
Departament
Tipul jobului
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Dolj

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Dolj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Unitatea Militară nr. 01178 Craiova organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, de:contabil I – 2 posturimuncitor calificat II (lăcătuș mecanic)Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și,
Instituii judeene
Filarmonica „Oltenia” Craiova, județul Dolj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de economist gr. prof. I A.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vec
Instituii locale
Spitalul de Psihiatrie Poiana Mare, județul Dolj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:economist specialist IA- 1 post – Serviciul R.U.N.O.S. economist debutant – 1 post – Serviciul achiziții publice, contractare.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale el
Instituii locale
Biblioteca Județeană „Alexandru și Aristia Aman”, Craiova, județul Dolj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, de:bibliotecar, gradul profesional IA, în cadrul Serviciului prelucrarea colecțiilor, Compartimentul metodic;bibliotecar, gradul profesional IA, în cadrul Direcției Institutul Exilului Românesc, Compartimentul bibliotecă;bibliotecar, gradul profesional IA, , în cadrul Serviciului depozit general și săli de lectură, Compartimentul publicații periodice și săli de lectură;analist (IT), , gradul profesional IA, în cadrul Serviciului juridic, resurse umane, Compartimentul informatizare;referent, treapta profesională IA, în cadrul Compartimentului financiar-contabil, achiziții.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie
Instituii locale
Spitalul Municipal Calafat, judeţul Dolj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale, de execuție, vacante, de operator – controlor date debutant – în cadrul Farmaciei.Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:diplomă de bacalaureat;fără vechime în specialitate. Concursul se va organiza conform calendarului următor:04 iulie 2022, ora 12.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;11 iulie 2022, ora 10.00: proba scrisă;11 iulie 2022, ora 14.00: proba interviu.Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conțin
Instituii locale
Cerințe: -Minime cunostiinte de limba engleza . -Persoana organizata cu o gandire analitica. -Cunostiinte de operare calculator (Excel , email s.a.) Responsabilități: -Introducerea comenzilor primite de la clienti in sistemul propriu. -Primirea facturilor si a documentelor de transport de la subcontractori si inregistrarea lor. -Emiterea de facturi si trimiterea lor catre clienti.
Intermarc
Angajam persoana pentru contabilitate primara, cu sau fara studii in domeniul economic, pentru sediul nostru din Craiova. Cautam o persoana cu experienta anterioara si dorim colaborare pe termen lung. Salariu motivant, discutabil la interviu!
CIRUS
- Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea unei societatii pana la bilant (Inregistrari contabile, gestiune, salarii, revisal, si daca se poate si declaratii, balanta, bilant, acestea din urma nefiind obligatorii) - Relationeaza cu institutiile publice in vederea depunerii/ridicarii documentelor - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru se vor discuta in cadrul unui interviu.
contul
Evidenta contabila primara, operare date in programul Omnidata-gestiune si contabilitate; utilizare word si excel.
SC Giacont SRL
Sc Rtt România Srl, angajează personal pentru următoarele posturi: -secretara, cu cunoștințe de operare PC(pachet MsOffice),cunoștințe de limbă italiană, engleza și franceza . -contabilitate primara (2 persoane) operare PC, (pachet MsOffice), cunoscătoare de limbă italiană . Program de lucru de Luni-Vineri,08-16. Va rugam sa atașați CV-ul pe WhatsApp la nr de telefon: , sau pe adresa de e-mail
S.​C.​R.​T.​T ROMANIA TELECOMUNICATION TRADING.​SRL
Firma de contabilitate angajeaza contabila operare program Petrescu. Astept CV-ul dvs pe adresa de email atii la telefon .
firma de contabilitate
Studii superioare economice finalizate Tine evidenta contabila societati comerciale pana la bilant inclusiv Experienta in domeniu financiar contabil de minim 3 ani Capacitatea rapida de invatare si interesul pentru acest domeniu pot constitui avantaje in obtinerea acestui unui post de economist Societatea are sediul in Craiova si activeaza in domeniul prestarilor de servicii
win
Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, extrase banca, transmitere revisal, etc Colaborează cu contabilul șef sau poate lucra independent Experienta de lucru în domeniu este necesara Program și salariu se vor discuta la interviu
economista
Cautam o persoana pentru facturare si gestiune.
Law Distribution
Doresc sa lucrez intr-o firma de contabilitate, program part-time. Cunosc contabilitate de gestiune, program Petrescu, intocmire, modificare, incetare contracte de munca, operare Revisal. Stiu cum se foloseste programul de salarii dar nu il stapanesc foarte bine. As putea face o luna, doua voluntariat in firma dumneavoastra, deoarece doresc sa ma pun la punct si cu alte lucrari de contabilitate. In concluzie, imi ofer serviciile gratuit, o luna sau doua in schimbul consolidarii cunostintelor in domeniul contabilitatii.
00
Angajez economist cu experienta in domeniu.
Adicons Com SRL
Caut o persoana disponibilitate part time pentru postul de asistent manager. Activitate desfășurată la biroul nostru din Craiovita, Aliss Shopping. - evidenta primara contabila - call center - ofertare clienți - promovare produse - gestionare website și site uri partenere
Gold Print Boutique
Fabrica de confectii angajează : -asistent manager Program:L-V 07-16 Cerințe: engleză (mediu) Noțiuni de gestiune și contabilitate primara -mecanic pt mașini de cusut cu experiența - confectioneri cu experiența - lucrător la sala de croit - motorist
CJS STILCONF
Candidatul ideal Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniul financiar-bancar? Echipa noastra se mareste si isi doreste sa te cunoasca. Suntem o echipa unita, te vom ajuta sa te integrezi usor si vei avea la dispozitie o intreaga infrastructura si instrumentele necesare sa-ti indeplinesti, la randul tau, obiectivele financiare si de cariera. Birou in agentia bancara. Cerinte Studii superioare; Experienta in vanzari (experienta in domeniulfinanciar / bancar constituie un avantaj); Disponibilitate la deplasari in scopul prospectarii pietei pentru identificarea potentialilor clienti (postul presupune si activitate de teren); Abilitati de comunicare si interactiune; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Atitudine proactiva si entuziasm. Responsabilitati: Prospectarea si identificarea potentialilor clienti; Introducerea datelor in aplicatiile dedicate, verificarea informatiilor, procesarea cererilor de credit Cunoasterea produselor de creditare ale institutiei; Dezvoltarea
Confidential
Manager de Echipa pentru Craiova Experienta minim 1 an in coordonare echipe; Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 70% activitate pe teren) Abilitati de operare PC; Abilitati excelente de comunicare si negociere; Orientare catre atingerea obiectivelor. Recrutarea, coordonarea si controlul unei echipe proprii; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei (vanzari si colectari); Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Activitati administrative; Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare intern si international; Salariu fix, bonuri de masa, plus bonusuri lunare de performanta; Obligatoriu permis de conducere categoria B.
Easy Asset Management IFN SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.