178 Locuri de Munca Contabil in Ilfov
178 Locuri de Munca Contabil in Ilfov
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil / Contabila |
Candidatul ideal Absolvent/a de studii superioare Minim 3-5 ani experienta in domeniul financiar contabil Cunostinte soft ERP, de preferat SOCRATE Cloud ERP Cunostinte de pachet Microsoft Office Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat Disponibilitate pentru lucru la birou - sediul companiei este in OtopeniDescrierea jobului Responsabilitati: Disponibilitate pentru lucru la birou - sediul companiei este in Otopeni Inregistrarea extraselor si alocarea platilor, inregistrarea si verificarea deconturilor, inregistrarea facturilor de furnizor, emiterea facturilor de clienti, inregistrarea importurilor, creare contracte si proiecte in ERP; Mentinerea relatiei cu furnizorii si clientii; Pregatire plan plati; Actualizeaza la zi rapoarte interne specifice (cash-flow, rapoarte de facturi neincasate per agent de vanzari, etc); Urmareste primirea garantiilor (BO, CEC) la contractele cu clientii si actualizeaza periodic situatia lor; Pregateste si depune raportarile financiare semestriale s
ELA RECRUITING
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Studii economice;Cunostinte operare PC (Word, Excel);Cunostinte de baza de limba engleza;Fara cazierexperienta in Retail/Distributie- minim 3 ani experienta contabila, de preferat in retail/distributie- experienta in SAP ar fi un bonus- sa fie dispus sa contribuie la creearea unui sistem de gestiune- fire dinamica- sa fie capabil sa lucreze sub presiuneCapacitate dе analiza si sinteza, spirit dе observatie, atentie, persoana ordonata.Descrierea jobului Ocupantul pozitiei este responsabil cu intocmirea si centralizarea rapoartelor specifice, a registrelor si jurnalelor contabile, cu administrarea si arhivarea documentelor interne aferente activitatii de vanzare.Asigura suportul financiar-contabil necesar procesului de vanzare si distributie realizat de echipa de vanzari, reconciliind zilnic activitatea agentilor de vanzari din punct de vedere al gestiunii marfii, numerarului si documentelor.intocmirea declaratiilor- incheierea situatiilor contabile- introdus extrase ban
EUROMOBILA RETAIL ȘI DISTRIBUȚIE
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal • Absolvent al unei facultati de studii economice, de preferat finante – contabilitate;• Cunostinte de contabilitate la un nivel mediu. Avand in vedere specificul activitatii angajatorului, asteptarile sunt pentru cunoasterea in detaliu a fluxurilor de gestiune precum si a operatiunilor contabile legate de activitatea de productie, in special.• Persoana orientata spre obtinerea de rezultate, atentie si constiinciozitate, capabila sa asigure operarea cu eficienta a documentelor, sa aiba o atentie sporita la detalii, o capacitate de analiza si sinteza si sa isi planifice sarcinile in functie de prioritati.• Cunostinte generale de operare in sisteme de tip ERP, intelegerea relationarilor dintre modulele componente Gestiune – Contabilitate - Mijloace Fixe, etc. (sistem ERP utilizat Charisma).• Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Outlook, Office, in special Microsoft Excel, usurinta in prelucrarea datelor din sistemul informatic in vederea intocmirii de rapoarte
EVERTOGETHER
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal ContabilPersoana serioasa, comunicativa, punctuala , spirit de echipaDescrierea jobului Experienta in word, excelAvize de expeditieRegistru de casaFacturareStocuri- inventariere
SLH CAPITAL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Organizatie non-profit, angajeaza contabil cu experienta in evidenta fara scop patrimonial.Acceptam si doamne/domni iesiti la pensie.Tine evidenta analitica a deconturilor;Inregistreaza si verifica operatiunile de casa si banca;- inregistreaza facturi primite de la furnizori;- pregateste declaratiile si raportarile periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale;- verifica documentele contabile si asigura supervizarea financiar-contabila a acestora;Descrierea jobului Organizatie non-profit, angajeaza contabil cu experienta in evidenta fara scop patrimonial.Acceptam si doamne/domni iesiti la pensie.Tine evidenta analitica a deconturilor;Inregistreaza si verifica operatiunile de casa si banca;- inregistreaza facturi primite de la furnizori;- pregateste declaratiile si raportarile periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale;- verifica documentele contabile si asigura supervizarea financiar-contabila a acestora;
FEDERATIA COMUNITATILOR EVREIESTI DIN ROMANIA - CULTUL MOZAIC
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Cautam un/o contabil/a absolvent/a de facultate cu profil Economic, pasionat/a de Contabilitate, care sa stapaneasca bine limba engleza si sa poata opera la nivel avansat in MS Office (Excel, in special) si care sa aiba un minim de 2 ani experienta. Contabilul este o persoana motivata, pregatita sa invete toate particularitarile domeniului in care activeaza compania si sa le utilizeze. Totodata, ar trebui sa fie un bun coleg de echipa, sa poata comunica eficient indiferent de partenerul de discutie si sa livreze rezultate concrete alaturi de superiorul sau. Ne-ar face placere ca noul membru al echipei sa aiba simtul umorului, sa stie ca i se vor asigura toate mijloacele necesare pentru a-si dezvolta dorinta de succes alaturi de noi. Acesta este un post cu norma intreaga. Experienta anterioara de minim 2 ani. Se cere autonomie a sarcinilor bazata pe spiritul asumarii responsabilitatii.Descrierea jobului Emitere facturi clienti Inregistrare achizitii interne Inregistrare
RENOVATIO SOLAR
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Noi, Yusen Logistics (una dintre cele mai mari companii de servicii logistice din Romania) suntem in cautarea unui contabil.Beneficiile noastre: Regim de lucru hibrid si flexibil; Zona de relaxare si fructe proaspete la birou; Asigurare medicala privata; Discount-uri la partenerii Yusen Logistics; Pachet salarial atractiv; Bonusuri de-a lungul anului; Platforma de E-learning;Viitorul coleg: Are studii superioare finalizate; Detine experienta in domeniul financiar-contabil; Este o persoana serioasa si punctuala; Are capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului Responsabilitatile tale sunt: Efectuarea platilor; Operarea extraselor (lei / valuta) Reconcilieri de solduri; Operarea deconturilor / delegatiilor / retinerilor; Realizarea diverselor situatii anuale pentru audit;Locatie: Afi Cotroceni, sectfor 6 Bucuresti (metrou Politehnica)Program: FlextimeTe asteptam in cadrul echipe noastre!
YUSEN LOGISTICS (ROMANIA)
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Persoana cu experienta in contabilitate primara, cunostiintele suplimentare in domeniu reprezinta un bonus salarial.Experienta de lucru in programul WinMentor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Conditie de angajare - primele 2-5 zile vor fi perioada de proba - la biroul societatii situat in complexul comercial Dragonul Rosu MegaShop. Daca ambele parti sunt de acord cu o continuare a colaborarii, munca se va desfasura remote , la domiciliul salariatului , cu preluarea si predarea periodica a documentelor de prelucrat / prelucrate .Se pune la dispozitie in acest sens laptop dotat cu tot ce trebuie pentru buna desfasurare a activitatii.Salariul corelat cu munca prestata ( se plateste in functie de numar de documente corect introduse ) .
HAPPY ACCOUNTING
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Pentru întregirea echipei departamentului Financiar-Contabil din sediul central Bucureşti (Myhive Victoria Park, Șos. București- Ploiești, nr. 73-81, sector 1) căutăm:Contabil……………………………………………………………………………………………………………Profil:• Studii superioare de profil economic (de preferință absolvent al Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune);• Experiența profesională în domeniu, minim 2 ani;• Cunoștințe avansate de limbă engleză;• Cunoștințe avansate operare PC (MS Office);• Responsabil pe acțiunile întreprinse;• Bună capacitate de organizare și stabilire a priorităților;• Atitudine pozitiva, fire comunicativa și pro-activă;• Cunoștințe SAP, modul FI/CO, reprezintă un avantaj;• Limba germană reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilități:• Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în SAP• Actualizarea cunoștințelor de legislație fiscal – contabilă și înțelegerea implicațiilor modificărilor legislative din aria de responsabilitate,
DEICHMANN
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 3 ani ; absolvent/a a unor studii in domeniul financiar-contabil; cunostinte cu privire la standardele financiar-contabile din Romania, cunostinte fiscale; cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice); persoana dinamica, cu buna capacitate de adaptare; rabdare,responsabilitate ,organizare; bune abilitati de comunicare, exactitate ,corectitudine spirit practic ; consecventa, atentie la detalii, adaptabilitate, toleranta la stress. avantaj experienta de lucru in WinMentor; capacitate de lucru in echipa , orientare spre rezolvarea problemelor ;Descrierea jobului Inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar-contabile; Verificarea lunara a soldurilor contabile; Incadrarea corecta a documentelor contabilizate Gestionare furnizori interni; Inregistrare livrari interne si gestionare clienti; Operare extrase in lei si valuta; Verificare deconturi de che
M & C BUSINESS
![]() |
Contabil / Contabil Senior |
Candidatul ideal Cerinte:– Studii superioare în domeniul financiar – contabil (sau economic) finalizate;– Experiență într-o poziție similară: minim 5 ani;– Cunoștințe bune de operare PC: Microsoft Office și abilități excelente de operare înprograme specifice de contabilitate – avantaj SAGA;– Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale;– Predispoziție spre organizare și prioritizare a activităților, dar ținând cont de respectareatermenelor limită;Descrierea jobului Responsabilitati:– Derularea operațiunilor financiar – contabile, completarea registrelor contabile,întocmirea balanței de verificare;– Înregistrarea operațiunilor contabile în programul de contabilitate;– Întocmirea declarațiilor lunare către autorități și transmiterea documentelor specifice;– Realizarea diferitelor rapoarte financiar – contabile specifice domeniului;– Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și serviciide la furnizori;– Evidența extraselor bancare
COMMERCIAL DIPLOMATIC CLUB
![]() |
Contabil Senior |
Candidatul ideal Iubesti cifrele si iti place sa fii exact, concis si corect?Vrei sa contribui la dezvoltarea unei companii romanesti, lider in industria sa?Ai cunostinte si experiente de lucru in companii de productie?Aplica pentru postul de Contabil SeniorCerinte: 3-5 ani experienta in rol de Contabil. Ideal intr-o companie de productie. Studii universitare in domeniul Economic. Munca la sediul societatii.Cursuri de calificare/perfectionare: ContabilitateCunostinte temeinice despre: sistemul organizatoric si financiar-contab legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil conducerea contabilitatii computerizate.Comportamente, aptitudini Gandire logica, capacitate de analiza si sinteza Capacitate de a prelua si interpreta informatiile,de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali Corectitudine, tenacitate, seriozitate Obiectivitate, receptivitate, spirit de echipaDescrierea jobului Responsabilitati1. Organizeaza si
TONELI HOLDING
![]() |
Economist Contabil |
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in comuna Chiajna, sat Rosu Studii superioare in domeniul economic; Cu experienta in domeniul financiar-contabil, minim 5 ani; Cunostinte utilizarea programului SAP (reprezinta un avantaj); Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului Contribuie la inregistrarea zilnica a documentelor financiar contabile si la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile sub indrumarea managerului direct; Confirmari de sold cu furnizorii/clientii societatii; Participa la inventarierea patrimoniului societatii; Participarea la actiunile de audit efectuate de catre auditorii companiei si la verificarile si controalele organelor de control fiscal; Diverse activitati specifice postului.Beneficii: Salariu avantajos Tichete de masa Contract de munca Program de lucru 8h
ION MOS S.R.L.
![]() |
Contabil Primar |
Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara; Absolvent studii superioare; Cunoasterea programelor Microsoft Office; Cunoasterea programului de contabilitate WinMentor – reprezinta un avantaj; Capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilităţile; Capacitate de a lucra atat individual, cat si in echipa; Capacitate de respectare a termenelor limita, cu orientare spre indeplinirea obiectivelor alocate; Capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor; Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca; Atentie distributiva si punctualitate;Descrierea jobului Inregistrarea documentelor primare pentru evidenta contabila, financiara si gestiune; Participarea la inventarierea periodica, intocmirea confirmarilor de sold; Intocmirea deconturilor si a altor documente contabile; Intocmirea facturilor de vanzare, avize, etc.; Completarea jurnalelor obligatorii; Arhivare documente contabile; Intocmire diverse rapoa
HEALTH SUPPLY
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal - Minimum of 5 years relevant experience.- Superior economic studies are required – accounting specialization- Experience in an hotel a distinct advantage.- Excellent computer skills – and preferably SUN accounting system.- Good communication skills.- Professional proficiency in English language.- Completed a Bachelor’s degree in accounting, finance or any related certificate programs.Descrierea jobului - Oversee the Finance and Accounting department of the hotel.- Ensure that all records and accounts are maintained accurately and fairly reflect the transactions and administration of the assets of the hotel.- Devise and maintain a system of internal accounting control sufficient to ensure that transactions are executed in accordance with Management’s general and specific authorization and in compliance with USALI, other generally accepted accounting principles and specific country legislation.- Review and certify any hotel internal or external financial reporting.- Ove
DENTOTAL INVESTMENT
![]() |
Contabil Senior |
Candidatul ideal Pentru unul dintre clientii nostri, o companie care activeaza in domeniul farmaceutic, cautam un Contabil SeniorContractul initial este pentru o perioada de sase luni prin Humangest, cu posibilitatea ulterioara de preluare pe contract pe perioada nedeterminata.Cerinte:Experienta de minim 3 - 5 ani in contabilitateCunostinte de legislatie financiar-contabilaAbsolvirea unei facultati de profil contabil/financiarSeriozitate, stabilitate si maturitate profesionalaAtitudine pro-activa, excelenta abilitati de organizare si comunicareCuriozitate si dorinta de a invata mai multCunoscator al pachetului MS officeEngleza nivel mediuCunostinte SAPFoarte bune abilitati de coordonareDescrierea jobului Responsabilitati:Inregistreaza in SAP facturile primite de la furnizorii interni si externi si se asigura ca sunt indeplinite toate cerintele fiscale si legale privind forma si continutul facturii (documentatia aferenta fiecarei facturi este conforma cu procedurile interne si prevederi
HUMANGEST GROUP
![]() |
Contabil / Economist |
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare de specialitate (studii economice) ;- Cunostinte solide de contabilitate si legislatie aferenta;- Cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfasurarii activitatii)- Persoana dinamica,organizata,punctuala,- Abilitati de comunicare,Descrierea jobului Atributii conform fisei postului.
SLH CAPITAL
![]() |
Contabil Senior |
Candidatul ideal CONTABIL SENIOR- studii superioare finalizate - profil economic;- cunostinte de operare PC, utilizarea Soft Saga, Navision- constituie avantaj;- experienta anterioara in conducerea contabilitatii, inclusiv relatia cu autoritatile locale;- capacitate de munca in echipa;- persoana serioasa, flexibila, adaptabila, dornica de a acumula cunostinte noi;- experienta in raportari externe / bilant grup de firme;- intocmire declaratii si bilanturi contabile- sa detina cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile;- abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice;Descrierea jobului - evidenta contabila generala conform legislatiei in vigoare;- evidenta clientilor si furnizorilor;- evidenta achizitii, mentinerea legaturii cu furnizorii;- intocmeste lunar balantele de verificare pentru clientii din portofoliu;- intocmeste lunar sau trimestrial, dupa caz, declaratii fiscale, precum si bilanturile contabile p
ACCOUNTING & AUDIT CONSULTING
![]() |
Economist Contabil |
Candidatul ideal - Persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate- Studii superioare economice – contabilitate.- Cunostinte avansate operare PC (excel, word), inclusiv programe contabilitate.- Persoana atenta, organizata, responsabila.Descrierea jobului - Emiterea facturilor pentru clienti- Evidenta contabila primara- Inregistrare operatiuni contabile.- Contabilitate stocuri, clienti/furnizori- Confirmari de sold clienti/furnizori.- Inventarierea patrimoniala- Inregistrari specific activitatii de productie
ROMPHARM COMPANY
![]() |
Contabil / Economist |
Candidatul ideal Ești bun cu cifrele? Atent la detalii și organizat? Vrei să-ți construiești o carieră în domeniul contabil?Noi te căutăm pe tine!Hai să faci parte din echipa MBV TAX EXPERT CONSULTING SRL, echipă dornică mereu să-ți sară în ajutor, cu experiență vastă în domeniul financiar-contabil.Ce ne dorim de la tine? Căutam un coleg cu experiență de minimum 6 luni , care, chiar dacă este la început, să fie motivat să învete lucruri noi (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor, etc). Ne dorim ca viitorul nostru coleg/colega să dea dovadă de flexibilitate, adaptabilitate și spirit de echipă, să aibă inițiativă, să fie ordonat și atent la detalii, cu abilități excelente de comunicare. Pe lângă atitudinea pozitivă, ne-ar plăcea ca viitorul nostru coleg să vină la pachet și cu „super-puterea” de a-și organiza într-un mod eficient și pro-activ activitatea. Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu spre avansat reprezinta un avantaj. Are nevoie de cunostinte excel
MBV TAX EXPERT CONSULTING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 178 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: