Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

119 Locuri de Munca Contabil in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

119 Locuri de Munca Contabil in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal O experienta de minimum 3 ani in servicii de contabilitate financiara Cunostinte in operarea programului Saga MS Office nivel avansat Alte softuri de contabilitate constituie un avantaj Acuratete, calitate si rapiditatea muncii Persoana proactiva, atenta la detalii, harnica, serioasa, punctuala, sociabila Dorinta de perfectionare in domeniul economic Limba engleza constituie un avantajDescrierea jobului Asigurarea serviciilor de contabilitate primara si financiara pentru portofoliul de clienti alocat. Operarea si verificarea documentelor financiar-contabile pentru clientii din portofoliul alocat Intocmirea declaratiilor fiscale si depunerea acestora la autoritatile statului Intocmire bilanturi Intocmirea ordinelor de plata si transmiterea catre client. Reconcilierea balantei contabile lunare.Beneficii: Salariu competitiv Mediu linistit si placut Prime si bonusuri Dezvoltare profesionala si trainnguri
HRX TAX

Contabil


Candidatul ideal Intocmirea evidentei contabile sintetica si analitica, prin inregistrarea in contabilitate a documentelor:• Achizii interne, intracomunitare si importuri,• Livrari interne si externe,• Trezorerie, casa, banca deconturi lei si valuta,• Facturi utilizate, leasing si diverse,• Salarizare (inclusive declaratiile aferente D112, D207),• Intrastat,• Decont TVA D300, D100, D101, D205, bilant,• Statistica,• Relatii cu administratia,• Reglari fise de platitor,• Confirmari de sold la client / furnizori,• Inregistrari note contabile productie si calculatie,• Experienta minim 5 ani,• Program: full-time,• Salariu negociabil..Dorim o persoana energica si hotarata cu disponibilitate imediata.Descrierea jobului Intocmirea evidentei contabile sintetica si analitica, prin inregistrarea in contabilitate a documentelor:• Achizii interne, intracomunitare si importuri,• Livrari interne si externe,• Trezorerie, casa, banca deconturi lei si valuta,• facturi utilizate, leasing si diverse,• Sala
Confidenţial

Contabil


Candidatul ideal Suntem o echipa cool si cautam un coleg sau colega cu care sa impartasim atat munca dinamica cat si buna dispozitie din companie. Daca apreciezi acest stil de munca si ai 5 ani experienta in contabilitate am putea fi buni colegi. Daca ai si experienta in domeniul materialelor de constructii sau constructii postul ti s-ar potrivi perfect.Daca locuiesti in zona Chiajna-Rosu sau in cartierele Militari sau Militari Residence jobul ar putea fi destul de aproape de tine.Limba engleza si MS Office (in special Excel ) sunt importante pentru a face fata cerintelor, deci ne asteptam sa le stapanesti bine.Daca responsabilitatile de mai jos sunt din aria ta de competenta asteptam CV-ul tau si te vom contacta ca sa discutam detaliile postului. Descrierea jobului - emitere si inregistrare de facturi in relatia cu clientii si furnizorii- inregistrari financiare - gestionarea stocurilor- analiza si verificari contracte - mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii- extrase bancare s
ALS BETON

Contabil


Descrierea jobului Hey,Ne marim echipa cu un contabil senior care sa dorească sa crească impreuna cu noi. Daca e de interes imi puteti lasa un CV, iar noi vom fi foarte interesati sa te cunoaștem si de ce nu sa fim colegi. 😊Regasiti mai jos o scurta descriere a ceea ce așteptăm de la noul coleg, care poti fi chiar tu:✅Contabilizează facturile emise pentru clienții interni;✅Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont;✅Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;✅Înregistrează facturi de prestații furnizori interni;✅Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite de la magazie (facturi interne,facturi externe, DVI și NIR).✅Întocmește săptămânal lista facturilor emise și neîncasate și lista avansurilor disponibile înlei;✅Intocmeste balanta de verificare;✅Verificarea zilnică a soldurilor din bancă, casă și avansuri din trezorerie în lei;✅Incadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli;✅Efectuează, me
NOVUM BUSINESS INVEST

Contabil


Candidatul ideal Depozitul este amplasat in Stefanestii de Jos, in preajma unor alte depozite de renume, cum ar fii Mega Image, Dechatlon sau Penny Market!Pentru postul de Contabil Primar: Persoana dinamica, dornica sa se dezvolte din punct de vedere profesional, capabila sa invete mereu lucruri noi; Studiile finalizate si cu un minim de experienta in contabilitate primara.Descrierea jobului Responsabilitati: Emitere avize conform comenzilor primite de la clienti; Ulterior confirmarii avizelor dupa receptii, intocmirea facturilor conform receptiilor primite de la clienti; Cunostinte Office (Excel, Word, Microsoft Outlook), cunostinte de baza OMC reprezinta un avantaj.Beneficii: Se asigura transport si se ofera masa de pranz in cadrul societatii!
DECO FRUCHT

Contabil


Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza- abilitati de comunicare si relationare- sa poata lucra cu termene limita- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari;- intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade;- analiza/inchiderea balantelor de verificare;- solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor- intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabileBeneficii:- echipa profesionista si dinamica- formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)
SMG FINANCIAL SOLUTIONS

Contabil/​ Economist


Candidatul ideal - Studii superioare – profil economic- Experienta in domeniul financiar de min. 3 an- Cunostinte temeinice de legislatie din domeniu- Cunostinte avansate ale pachetului Office (in special Excel) si ale ERP-ului (SAP- prezinta un avantaj)- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii numerice- Persoana responsabila, organizata- Experienta in sistemul bancar- reprezinta avantaj.Descrierea jobului - Verifica/ inregistreaza facturile primite de la furnizorii interni/ externi; se asigura ca toate facturile sunt inregistrate corect si la timp, in conformitate cu contractele existente;-Urmarirea scadentelor facturilor si intocmirea OP-urilor pentru initierea platilor;- Asigura inregistarea documentelor financiar - contabile ale societatii in programul de evidenta contabila;- Efectueaza plati si opereaza extrase bancare;- Inregistreaza deconturile de deplasare;- Tine legatura cu banca, furnizorii, Autoritatea Fiscala;-Este responsabil de scrisorile de garantie trimise
TUTYSPORT

Contabil Senior


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana isteata, cu simtul umorului, care sa intampine orice problema / situatie aparuta cu calm si stapanire de sine.Descrierea jobului Colegul/ colega noastra va avea in portofoliu un anumit numar de societati de care se va ocupa. Va lucra impreuna cu un contabil junior.Sarcinile zilnice sunt:- rezolvare mail.uri primite de la clientii proprii- corespondenta cu clientii proprii- inregistrare documente (documente dificile ce nu pot fi lucrate de contabilul junior)- inchidere luna, verificare balanta- depunere declaratii- informare clienti de datoriile catre buget- anual, trimestrial bilant depus
BOGANT CONTA

Economist /​ Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal - studii cu profil economic;- cunostinte de operare PC, utilizarea Soft Saga si Navision constituie avantaj; cunostinte in utilizarea pachetului Office;- capacitate de munca in echipa;- persoana serioasa, flexibila, adaptabila, dornica de a acumula cunostinte noi;- activitatea desfasurata in firma de contabilitate reprezinta un avataj;- cunostinte privind legislatia financiar- contabila in vigoare, constituie avantaj.Descrierea jobului - evidenta contabila generala conform legislatiei in vigoare;- intocmirea documentelor contabile primare;- evidenta clientilor si furnizorilor;- evidenta achizitii, mentinerea legaturii cu furnizorii;- intocmire balanta, bilant contabil;- intocmirea de rapoarte specifice lunare/ anuale pentru partenerii externi ai companiei, daca este cazul;- asigurarea evidentei documentelor, gestionarea si organizarea corespondentei;- participarea la inventarierile lunare/ anuale;- reprezinta compania in relatia cu partenerii companiei si reprezentanti
ACCOUNTING & AUDIT CONSULTING

Contabil Sef


Candidatul ideal - Studii superioare economice in domeniul financiar-contabil;- Cunoasterea specificului legislatiei romane;- Cunoasterea dreptului muncii- Limba rusa - nivel avansat sau intermediar- Cunostinte excelente de operare calculator (Windows XP, Microsoft Office, Excel, Word, Nexus, 1C);- Dinamic, organizat și orientat spre rezolvarea sarcinilorDescrierea jobului Responsabilitati:- contabilitatea documentelor contabile primare- contabilitatea mijloacelor fixe, imobilizarilor necorporale, banca, salariu, decontari cu partenerii, documente de plata, extrase de cont;- participarea la inventarierea bunurilor societatii si la arhivarea documentelor societatii- calculul salariilor, plata avansului, plata concediilor de odihna, concediile medicale, sporurile; etc.- înregistrarea și verificarea conturilor aferente călătoriilor de afaceri interne și externe;- contabilizarea consumului de materiale si combustibil;- intocmirea, contabilizarea si intretinerea documentelor necesare implem
Confidenţial

Economist Contabil


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in comuna Chiajna, sat Rosu Studii superioare in domeniul economic; Cu experienta in domeniul financiar-contabil, minim 5 ani; Cunostinte utilizarea programului SAP (reprezinta un avantaj); Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului Contribuie la inregistrarea zilnica a documentelor financiar contabile si la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile sub indrumarea managerului direct; Confirmari de sold cu furnizorii/clientii societatii; Participa la inventarierea patrimoniului societatii; Participarea la actiunile de audit efectuate de catre auditorii companiei si la verificarile si controalele organelor de control fiscal; Diverse activitati specifice postului.Beneficii: Salariu avantajos Tichete de masa Contract de munca Program de lucru 8h
ION MOS

Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Cunostinte foarte bune operare PC (Office) şi a unui program contabil;- Abilitati de comunicare si relationare;- Punctualitate; seriozitate; buna organizare; spirit de echipa; atentie la detalii; viteza mare de lucru.- Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza; rezistenta in conditii de stres; respectarea ordini interioare;-Studiile superioare de specialitate (contabilitate) prezinta un avantaj, precum si cunoasterea unei limbi straine (engleza de preferinta) la un nivel avansat.Descrierea jobului Responsabilitati- Intocmirea documentelor primare conform legislatiei in vigoare; Programul de gestiune cu care lucreaza compania este CIEL V7- Intocmirea documentelor de vanzare catre clienti;- Incasarea numerarului si operarea registrului de casa;- Introducerea in contabilitate a facturilor de la furnizorii externi;- Introducerea notei de intrare receptie;- Inregistrarea documentelor in programul de contabilitate;- Intocmirea bazelor de date s
SABROCOM

Contabil Notariat Pantelimon


Descrierea jobului Contabilitate Birou Notarial Pantelimon
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL DOMOKOS ADRIANA

Contabil Junior Otopeni


Candidatul ideal Entuziasmul, spiritul de echipa, curiozitatea, dorinta de invatare si initiativa sunt atuu - rile tale?Inseamna ca ne potrivim!Ne mandrim cu o echipa dedicata si prietenoasa!Vino in echipa NHR Agropartners Otopeni si vei avea ocazia sa iti dezvolti cunostiintele de contabilitate, si abilitatile de utilizare solutii ERP si comunicare.Ne asteptam sa ai entuziasm si spirit de echipa, sa fi o persoana responsabila si comunicativa, cu capacitatea de a prioritiza volumul de munca, sa fi o persoana analitica si dornica de invatare.De asemena ne asteptam sa utilizezi computer-ul la un nivel avansat si sa ai studiile economice finalizate. Experienta de lucru in ERP Navision si cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa in principal: Inregistrarea Registrelor de Casa Gestiunea mijloacelor fixe Crearea de clienti si furnizori in sistemul ERP Navision Inregistrarea facturilor si documentelor primite de la furnizori pe centre de cost Part
NHR AGROPARTNERS

Economist/​contabil Case


Candidatul ideal Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă: esti absolvent al unei facultati cu specific economic (Contabilitate reprezinta un avantaj); cunosti limba engleza: mediu( constituie un avantaj) detii cunostinte consistente de MS Office, in special Excel (SAP constituie un avantaj); detii abilitati de organizare, comunicare si orientare catre solutii; ai capacitate ridicata de analiza si sinteza; disciplina si rigurozitatea te caracterizeaza;Descrierea jobului Rolul acesta presupune să: verifica operatiunile de incasari si plati in softul de casierie si valideaza datele existente; corecteaza erorile provenite din interfata din magazine privind gestionarea tuturor modalitatilor de plata; verifica concordanta dintre incasari si plati in registrul de casa in baza documentelor justificative atasate; reconciliaza cifra de afaceri din rapoartele Z cu cifra de afaceri inregistrata in raportul de filiala, in caz de neconcordanta se investigheaza si solutioneaza cauza impreuna cu
REWE (ROMANIA)

JUNIOR CONTABIL


Scurta descriere a companiei S.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal: • Organizat și atent la detalii; • Absolvent al unei facultati cu profil economic; • Cunostinte de baza in contabilitate pentru adaptarea usoara pe acest post; • Experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; • Abilitatea de a lucra cu informații confidențiale; • Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office; Responsabilitati Descrierea jobului : • înregistrarea corectă și la zi a registrului de casă și a extraselor bancare; • înregistrarea zilnică a facturilor pentru clienți și a celor primite de la furnizori; • actualizarea și verificarea soldurilor prin internet banking; • efectuarea plăților către furn
KLINTENSIV

Senior Contabil


Candidatul ideal Cautam o persoana care sa gestioneze activitatea departamentului financial al societatii. Alaturi firma externa de contabilitate, noul coleg / noua colega va coordona activitatea financiara a companiei si va superviza obligatiile fiscal, situatiile financiare si raportarile catre directorul general din Bucuresti. Pozitie presupune activitate zilnica de la birou, la sediul nostru din sector 4, str. Emil Racovita (statie de metrou Aparatorii Patriei).Experienta necesara: Raportări inter-company – către acționarii din Italia Bilanț, balanțe sintetice si analitice, fise de cont Deconturi de TVA, calcul state de plata Închideri lunare, situații zilnice / săptămânale / lunare Verificare P&L si deviații de cost fata de buget Planificare cash-flow Urmărire plăti furnizori, gestionarea facturilor de costDescrierea jobului Responsabilitati principale: Verificarea documentatiei primite de la carausi si soferii proprii, inclusiv inchidere deconturi si situatie avansuri la zi a ang
DISSEGNA LOGISTICS ROMANIA

Asistent Manager- Contabilitate Primara Si De Gestiune


Candidatul ideal Cerinte- Facultatea de contabilitate reprezinta un avantaj;- cunostinte bune de Microsoft Office (program contabilitate SAGA/ Platphorma - reprezinta un avantaj);- abilitati de comunicare si lucru in echipa;- experiența – notiuni de baza în domeniul financiar contabil- cunoștinte de legislatie gestiune stocuri- cunoștinte operațiuni import/export mărfuriDescrierea jobului - evidenta casa si banca;- evidenta clienti / furnizori;- contabilizare documente financiar contabile;- verificarea soldurilor din contabilitate;- facturare si avizare- incarcare gestiune prin emiterea comenzilor in program- plati si evidente plati si alte evidente- cash-flow
BELFIX DISTRIBUŢIE

Contabil Casier - Izvorani,​ Ilfov


Candidatul ideal absolvent facultate profil economic, capacitate de organizare, spirit de echipa, corectitudine,seriozitate si obiectivitate in preluclarea datelor si analiza situatiilor financiare, cunostiinte bune de operare pe calculator.Descrierea jobului supervizeaza inregistrarea cronologica a datelor financiare, urmareste permanent cashflow-ul companiei, intervenind cu solutii eficiente de finantare atunci cand exista o necesitate, monitorizeaza operatiunle de incasari, plati, in numerar si prin viramente bancare, verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuriBeneficii:Pentru transport asiguram contravaloarea combustibilului
CHARISMA STUDIO

Functionar Economic/​ Contabil Junior/​administrator


Candidatul ideal Grupul de firme MARF ofera clientilor servicii profesionale în domeniul administrării de imobile.Daca vrei sa faci parte din Echipa MARF, te rugam sa ai in vedere urmatoarele cerinte:- studii medii/superioare- cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook)- capacitate de organizare a activitatilor curente- cunostinte de operare in soft-ul BlocManager Net constituie un avantaj- respectarea planificarilor setate in calendar- personalitate dinamica si comunicativaDescrierea jobului - asigura un flux informational eficient intre companie si client- redacteaza documentele specifice activitatii (informari, notificari, adeverinte, cererei, etc)- proceseaza documentelor externe primite din partea clientilor si colaboratorilor ( facturi, cereri, contracte, etc)- mentine relatia cu furnizorii- desfasoara activitati de customer suport si colaboreaza cu departamentul financiar pentru atingerea obiectivelor! Detalierea completa a fisei postului va avea
MARF ADMINISTRARE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 119 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.