Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

95 Locuri de Munca Contabil in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

95 Locuri de Munca Contabil in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Studii economice;Cunostinte operare PC (Word, Excel);Cunostinte de baza de limba engleza;Fara cazierexperienta in Retail/Distributie- minim 3 ani experienta contabila, de preferat in retail/distributie- experienta in SAP ar fi un bonus- sa fie dispus sa contribuie la creearea unui sistem de gestiune- fire dinamica- sa fie capabil sa lucreze sub presiuneCapacitate dе analiza si sinteza, spirit dе observatie, atentie, persoana ordonata.Descrierea jobului Ocupantul pozitiei este responsabil cu intocmirea si centralizarea rapoartelor specifice, a registrelor si jurnalelor contabile, cu administrarea si arhivarea documentelor interne aferente activitatii de vanzare.Asigura suportul financiar-contabil necesar procesului de vanzare si distributie realizat de echipa de vanzari, reconciliind zilnic activitatea agentilor de vanzari din punct de vedere al gestiunii marfii, numerarului si documentelor.intocmirea declaratiilor- incheierea situatiilor contabile- introdus extrase ban
EUROMOBILA RETAIL ȘI DISTRIBUȚIE
Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza- abilitati de comunicare si relationare- sa poata lucra cu termene limita- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari;- intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade;- analiza/inchiderea balantelor de verificare;- solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor- intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabileBeneficii:- echipa profesionista si dinamica- formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)
SMG FINANCIAL SOLUTIONS
Candidatul ideal Experienta in domeniu minim 1 anCunostinte de contabilitate primara, reprezinta avantajCunostinte de operare calculator, pachet MS Office (in special Excel) minim nivel mediuCapacitatea de a lucra in echipaAbilitati organizatorice, de incadrare in dead-lineDescrierea jobului Introducerea in programul de contabilitate a tuturor documentelor primare;Emiterea de facturi;Intocmirea ordinelor de plata;Scanare/arhivare documente financiar-contabile;Pastrarea la zi a evidentei furnizorilor;Alte operatiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabila
PRAKTIKER REAL ESTATE ROMANIA
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul economic Experienta in domeniu minim 1 an Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte de operare calculator, pachet MS Office (in special Excel) minim nivel mediu Cunoasterea programului SAP constituie avantaj Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu Capacitatea de a lucra in echipa Abilitati organizatorice, de incadrare in dead-line Dispus la efort suplimentar in timpul inchiderilor de luna/anDescrierea jobului Inregistrarea facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli, a extraselor de banca, Intocmirea facturilor catre clienti Verificari: fise de cont si/sau alte situatii privind furnizori, avansuri furnizori, clienti, etc; corelatii intre sistemul de marcat si contabilitate Participa in procesul de Audit Financiar sau in orice alte procese conform legislatiei financiare aplicabile Intocmeste lista plati Intocmire alte situatii solicitate, dupa caz.
XXXLUTZ MOBILIER
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic; Cu experienta in domeniul financiar-contabil, minim 5 ani; Cunostinte utilizarea programului SAP (reprezinta un avantaj); Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului Contribuie la inregistrarea zilnica a documentelor financiar contabile si la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile sub indrumarea managerului direct; Confirmari de sold cu furnizorii/clientii societatii; Participa la inventarierea patrimoniului societatii; Participarea la actiunile de audit efectuate de catre auditorii companiei si la verificarile si controalele organelor de control fiscal; Diverse activitati specifice postului.Beneficii: Salariu avantajos Tichete de masa Contract de munca Program de lucru 8h
ION MOS
Candidatul ideal Obligatoriu:- Absolvent de studii superioare in domeniul economic- Experienta in domeniu minim 1 an- Cunostinte de contabilitate primara- Cunostinte de legislatie si fiscalitate- Cunostinte de operare calculator, nivel mediu MS-Office- Cunoasterea programului Navision constituie avantaj- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu- Capacitatea de a lucra in echipa- Abilitati organizatorice- Activ, responsabil, dedicat, multitaskingDescrierea jobului - Evidenta stocuri (inregistrari facturi achizitie stocuri)- Transferuri intre gestiuni- Inregistrarea deconturilor de cheltuieli ale angajatilor- Inregistrarea facturilor de servicii- Inregistrarea documentelor achitate cash- Inregistrarea extraselor bancare- Mentinerea relatiei cu Administratia Financiara si Administratia Locala- Participa in procesul de Audit Extern, la controalele ANAF si alte autoritati ale statului precum si la raportarile interne
WIEBE ROMANIA
Candidatul ideal Contabil JuniorDescrierea jobului:- Efectuare de inregistrari contabile de facturi (furnizori si clienti)- Inregistrarea registrului de casa si a extraselor de banca- Este responsabil de corectitudinea inregistrarilor efectuate- Verificarea soldurilor de furnizori, clienti, banci, case, debitori diversi si prezentarea analizei de sold- Sa participe la sesiuni de pregatire profesionala- Este responsabil pentru oferirea corecta si la timp a informatiilor contabile solicitate- Sa participe la inchiderile de lunaCerinte si cunostiinte pentru angajare:- Diploma universitara de calificare in domeniu;- Minim 2 ani experienta in pozitie similara;- Limba Engleza - nivel mediu - - Cunoasterea legislatiei financiar contabile- Alte cunostinte de operare calculator: Microsoft Excel, Word.- Spirit organizatoric, corectitudine, flexibilitate, rezistenta la stress si asumarea responsabilitatilor.Beneficii:- Echipa tanara si profesionista- Mediu de lucru placut si motivant- Bonuri de m
BUSINESS ERHOTEL
Candidatul ideal Iti place contabilitatea si vrei sa inveti despre servicii postale private? Vrei sa iti folosesti capacitatea de analiza si sinteza pentru a-I ajuta pe colegii tai sa-si desfasoare activitatea intr-un mod eficient respectand cadrul legislativ? Daca da, inseamna ca locul tau este la Pink Post!Cautam un coleg/a care sa depuna situatiile financiare, corect si la zi, la autoritatile fiscale si sa ne ofere informatiile utile si relevante astfel incat sa luam deciziile cele mai bune in business.Cum esti tu? Ai valori precum: integritate, caracter, responsabilitate, profesionalism, discretie; Profesionist cu cel putin 5 ani experienta profesionala in domeniul financiar / contabil, pe un post similar; Utilizator cu solide cunostinte de utilizare MS Office si softuri de contabilitate; Eficient prin abilitatile de organizare, coordonare si prioritizare pe care le ai; Rezistent la stres si efort prelungit, tenace.Descrierea jobului Ce vei face?Tot ceea ce trebuie sa faca un Conta
PINK POST OFFICE
Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul activitatii Financiar-Contabil; Absolvent studii economice Cunoasterea programului NAVISION ERP constituie un avantaj; Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; Capacitate de organizare si planificare;Descrierea jobului Evidenta analitica a deconturilor de cheltuieli; inregistrarea acestora in contabilitate. Periodic confirmari de sold cu angajatii care ridica avansuri de trezorerie; Evidenta analitica a clientilor, emitere de facturi conform contractelor de vanzare-cumparare sau prestari servicii cu clientii si verificarea respectarii termenelor si conditiilor prevazute in acestea; Evidenta analitica a furnizorilor, inregistrarea in contabilitate a facturilor primite, conform centrilor de cost alocati. Confirmari de solduri cu furnizorii si punctaje cu acestia; Verificarea lunara a documentelor de vanzare/cumparare in jurnalele de vanzare sau cumparare. Rapoarte specifice activitatii financiar-contabile.
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal - Studii economice medii/superioare;- Experiență de lucru în contabilitate minim 3 ani;- Cunostințe foarte bune de operare PC, Excel etc.;- Cunostințe avansate evidență contabilă, până la nivel de balanță;- Persoană responsabilă, analitică, atentă la detalii.
FUNDATIA THE MARK TWAIN INTERNATIONAL
Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in localitatea Afumati jud. Ilfov. Doreste sa-si puna in valoare cunostintele asimilate. Implicat in realizarea obiectivelor companiei, spirit de echipa. Abilitati de comunicare, entuziast, organizat, preocupat sa-si depaseasca zilnic limitele. Asimileaza cu usurinta proceduri noi de munca. Buna organizare, atentie la detalii si orientare spre rezultat.Pregatirea de specialitate :Studii economice.Cunostinte de operare M.S.Office (Word, Excel,Power Point) ; programe specifice pentru contabilitate primara.Descrierea jobului Inregistrarea zilnica de documente primare - facturi, registru de casa,extrase de cont.Preluarea comenzilor si emiterea documentelor aferente vanzarii. Stoc control.Diverse raportari specifice activitatii de distributie.Asigura managementul documentelor companiei ( arhivarea contractelor, securizarea informatiilor confidentiale).Beneficii : ​Asiguram transport Mediu de lucru intr-o companie in plina ascensiune, care are un co
ATLAS CONCEPT
Candidatul ideal - Detine experienta in domeniul financiar-contabil, autorizat CECCAR;- Experienta de lucru cu softul de contabilitate SAGA si ERP;- Cunostinte temeinice de contabilitate, fiscalitate si legislatia muncii;- Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului -Inregistrarea tuturor documentelor contabile ale companiei;-Verificarea inregistrarii documentelor pentru inchiderea de luna;-Efectuare de calcule si activitati contabile specifice;- Intocmeste declaratiile privind obligatiile de plata catre buget: TVA, obligatii de plata la Bugetul statului, taxe siimpozite, impozit pe profit/venit etc;- Intocmeste inchiderile de luna, asigurandu-se ca toate raportarile catre autoritatile fiscale sunt corecte si trimise latimp;- Asigura intocmirea la timp si in conformitate cu dispozitiile legale a balantelor de verificare, bilanturilorsemestriale si anuale, precum si a situatiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari- Efectueaza expertize financiar-contabile sau
MICROFRUITS
Candidatul ideal -Disponibilitate imediata- Responsabilitate si seriozitate;- Dinamism, flexibilitate si spirit de echipa;- Bune abilitati de comunicare orala si scrisa.Descrierea jobului Primirea documentelor din punctele de lucru si verificarea lorIndosarierea documentelorOperarea documentelorVerificari de sfarsit de lunaDiverse activitati
DRISTOR KEBAB
Candidatul ideal Studii superioare - preferabil ASE – FACULTATEA DE CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNECunostinte de baza in informaticaCunostinte Excel – nivel mediu (Sum, Average, Vlookup, Filtre, Sort)Pozitie deschisa si pentru proaspat absolventi cu dorinta de a invata si de a se dezvoltaSe lucreaza de la birou - sediul firmei este in OtopeniDescrierea jobului Asigura emiterea avizelor si a facturilor de vanzare a marfurilor conform planning livrare;Asigura verificarea si raportarea permaneneta a stocurilor de marfuri;Verifica facturile blocate si emite corectii de pret sau cantitate;Asigura procesarea documentelelor de retur marfa;Asigura punctarea soldurilor intarziate (credit control) si le mentine intr-un interval de 30-90 zile, raportandu-le superiorului ierarhic;Persoana de legatura cu IT-ul externalizat;
SERPICO TRADING
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic; Cunoștințe de contabilitate; Bune cunoștințe de operare PC; Cunoștințe medii de limba engleză, (franceză - reprezinta un avantaj); Capacitate de a lucra în echipă. Persoană atentă și meticuloasă; Persoană cu bune abilități de organizare; Abilităţi de analiză şi sinteză; Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor.Descrierea jobului Verificarea si inregistrarea facturilor furnizori ( interni si externi); Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli; Verificarea jurnalului de cumparare; Arhivarea documentelor contabile; Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc; Întocmirea de rapoarte și situații privind: facturi restante , avansuri furnizori,etc; Întocmirea fiselor de cont solicitate de catre furnizori.Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant
BERGERAT MONNOYEUR
Candidatul ideal Grupul de firme Arsis își mărește echipa din cadrul departamentului de contabilitate.Suntem o companie în continuă dezvoltare și avem nevoie de persoane stabile, organizate și ambițioase, dornice să-și dezvolte cariera într-o echipă dinamică și puternică. Capacitate ridicată de organizare şi planificare a activităţilor curente; Experiență în contabilitate; Studii superioare economice; MS Office-nivel mediu; Limba engleză-nivel mediu, constituie avantaj.Descrierea jobului Înregistrează în mod cronologic operațiunile rezultate din desfășurarea activității firmei; Arhivează documentele financiar-contabile; Participă la verificările lunare; Participă la întocmirea declarațiilor fiscale; Întocmește situațiile și documentele solicitate de către supervisor; Menţine relaţia cu partenerii/angajații din magazine.Beneficii Salariu competitiv / negociabil în funcție de experiență; Tichete de masă; Telefon de serviciu; Programe de dezvoltare personală și profesională; Mediu de munc
ARSIS TRADING
Candidatul ideal Punctul de lucru se afla in Afumati, judetul Ilfov. STUDII ECONOMICE SUPERIOARE DE CONTABILITATE SAU FINANTE; EXPERIENTA PROFESIONALA MINIM 3 ANI; CUNOSTINTE BUNE DE OPERARE PC,WORD, EXCEL, PROGRAME DE CONTABILITATE(CUNOSTINTELE DE OPERARE IN SAGA CONSTITUE UN AVANTAJ); CUNOSTINTE LEGISLATIE FISCALA SI CONTABILA; ATENTIE LA DETALII, ORGANIZARE, RIGUROZITATE, SPIRIT DE ECHIPA, ABILITATI DE COMUNICARE.Descrierea jobului Responsabilitati: INREGISTRAREA IN CONTABILITTATE A DOCUMENTELOR DE CASA SI A REGISTRULUI DE CASA; INREGISTRAREA EXTRASELOR DE CONT IN LEI SI VALUTA; INREGISTRAREA FACTURII DE ACHIZITIE DE LA FURNIZORII INTERNI SI EXTERNI (IMPORTURI SI ACHIZITII INTRACOMUNITARE); INTOCMIRE FACTURI RETUR MARFA; VERIFICAREA SOLDURILOR CLIENTILOR SI FURNIZORILOR; URMARIREA RESPECTARII TERMENELOR DE INCASARE CLIENTI SI RECONCILIEREA PE SOLDURI CU ACESTIA DE CATE ORI ESTE NEVOIE; CALCULUL DATORIILOR VAMALE; ALTE ACTIVITATI SPECIFICE COMPARTIMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL.Benefici
CLASS PLAST PACKAGING INDUSTRY
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare economice;- Limba engleza - constituie avantaj;- Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);- Atentie la detalii, gandire analitica si orientare catre identificarea de solutii eficiente;- Persoana responsabila, foarte organizata, activa, dedicata, orientata pe rezultate;- Sprit de echipa;Descrierea jobului - Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor cronologic si corect, conform prevederilor legale in vigoare, la momentul efectuarii acestora, pe baza documentelor justificative;- Inregistrarea corect si la zi a facturilor primite de la furnizorii interni si externi;- Verificarea documentelor justificative primite in vederea inregistrarii, conform reglementarilor legale in vigoare;- Verificarea jurnalelor de vanzari / cumparari;- Tinerea evidentei veniturilor si a cheltuielilor in avans si repartizarea lunara a acestora;- Verificarea eventualelor erori aparute in inregistrarile contabile si corectia acestora;- Realizarea de conf
MONTECRISTO RETAIL RO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 95 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.