24 Locuri de Munca Contabil in Timis
24 Locuri de Munca Contabil in Timis
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Timis si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Timis si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabilitate |
Absolventă profil economic, Cunoasterea programului SAGA, doresc colaborare /angajare într-un cabinet contabil. Ofer seriozitate și încredere.
Dana
![]() |
Angajam Contabila Pentru Contabilitatea Primara |
Ne marim echipa! Cautam persoane motivate care sa se alature echipei noastre. Fima de constructii din Timisoara cautam persoana pentru departamentul contabil cu cunostiinte in contabilitatea primara. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne sunati .
![]() |
Contabilitate Primara |
Angajez domn sau doamna cu experienta pentru contabilitate primara la service auto, TImisoara
AutoPandoni
![]() |
Contabilitate Primara |
SC Allmondocar SRL,societate comerciala care activează în domeniul auto(vânzare piese auto,service auto și reprezentanta Suzuki) cauta sa angajeze contabil. Cerinte Persoană responsabilă si organizată, cu capacitate de analiză și sinteză,abilități de conducere. Studii superioare economice. Experiența de cel putin 2 ani într-o poziție similară constituie un avantaj. Cunoștințe bune de contabilitate financiară, de gestiune și fiscalitate.
Allmondocar PROMOTOR
![]() |
Angajăm Contabil |
OML Construct & Cleaning OTE SRL - D angajează contabil fără experiență. Responsabilitatea este de a pregăti la timp toate actele necesare și cerute de contabilul principal.
OML Construct Cleaning SRLD
![]() |
Contabil Junior |
Ferma agricola care are in lucru terenuri pentru culturi mari, cauta sa angajeze un contabil junior cu program fix si disponibilitate de lucru. Daca ai cunostinte minime de contabilitate primara, ai idee despre programele de contabilitate, gestiune (introducere facturi, evidenta materiala etc) si cunosti limba engleza la nivel minim, atunci esti penprofilul nostru. Asteptam sa ne contactezi! Succes!!!
Agribusinessjob Tech
![]() |
Facturist-contabilitate Primara |
Depozit legume fructe angajam facturista. Postul necesita cunoștințe de contabilitate primara- facturare, încasare, receptie marfa, cheltuieli, rapoarte financiare, relație cu banca. Cunoașterea programului informatic Softpro reprezintă un avantaj. Programul este între orele 7-16, cu o ora pauza de masa. Relații la telefon
Denis Frukt Srl
![]() |
Caut Manager Si Contabil Pentru Firma |
Firma de curatenie si de recrutare cauta urgent Manager General si Contabil. Se ofera contract individual de munca, salariu bun si lucru intr-un mediu foarte atractiv. Se poate lucra 3 zile la birou si 2 remote (de acasa). ATENTIE ! Sediul firmei este in loc. RECAS, Jud. TIMIS.
Amir Recruiting Agency SRL
![]() |
Responsabil Contabilitate Primara |
Atributii: introducere in soft a receptiilor, avizelor si facturilor, plata si incasare comenzi Cerinte: nu se solicita experienta in domeniu, cunostinte operare PC, responsabiltate, seriozitate, persoana dinamica Salariu: 3000 - 4000 lei
JRT Delivery HUB SRL
![]() |
Angajam Economist Departament Financiar - Contabil |
Cerinte: studii superioare in domeniul economic, contabilitate persoana organizata si atenta la detalii atitudine cooperanta, flexibilitate cunostinte de operare in programe diverse de contabilitate, MENTOR prezinta avantaj experienta in contabilitate financiara si de gestiune - minim 2 ani Responsabilitati: consemnarea si inregistrarea corecta si la termen a documentelor justificative in programul informatic conform fisei postului aplicarea si verificarea respectarii legislatiei fiscale in vigoare efectuarea de verificari si confirmari de sold cu clientii si furnizorii intocmirea de alte rapoarte si situatii specifice activitatii solicitate de catre conducere Ce oferim: contract de munca pe perioada nedeterminata stabilitate si siguranta desfasurarea activitatii in cadrul unui colectiv si mediu de lucru placut salariu motivant corelat cu experienta individuala
AB Trade Co
![]() |
Firma De Conta Angajeaza Economist/contabil |
Angajam economist/contabil cu experienta minim 3 ani. Sunt necesare cunostinte de contabilitate, intocmire declaratii, balanta, bilant, ERP. Salariu EUR 1.500 net.
CONSULTING MEGAN PARTNERS
![]() |
Promotor/ Suzuki Angajeaza Economist Si Personal Contabilitate Primara. |
Promotor/SUZUKI activează în domeniul auto (vânzare piese auto,service auto și reprezentanta Suzuki) cautam economist, in principal pentru activitate de contabilitate primara , asistent manager. luni-vineri 9-14. Salar atractiv in funtie de competente. Cerinte Persoană responsabilă si organizată, cu capacitate de analiză și sinteză, abilități de conducere. Studii economice finalizate!
Allmondoacar
![]() |
Firma De Constructii, Caut Contabila Cu Experienta, Salariu Motivant |
Firma de constructii, caut contabila seriosa, program felxibi si un salar motivant! Experienta: -Studii superioare in domeniul financiar contabil; -Cunoasterea softului de contabilitate SAGA; -Cunostinte PC , Excel, Word; -Persoana ordonata, responsabila, riguroasa; Descriere Job: Activitatea presupune tinerea evidentei contabile.
![]() |
Asistent Manager Sau Secretar Economist |
ULTRA RECYCLING angajeaza la Punctul de lucru din Sânnicolau Mare Asistent Manager sau Secretar Economist !!! Cerinte : - studii superioare , - cunostinte in contabilitate primara , - atenție la detalii , - buna organizare , - cunostinte practice in Excel si Word Constituie un avantaj : - cunostinta practica in programul de contabilitate Saga, - contabilitate pe stocuri. Daca esti o persoana organizata si doresti un loc de munca pe termen lung , atunci te asteptam la un interviu ! Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu va asteptam sa ne sunati la numarul de telefon :
ULTRA RECYCLING
![]() |
Angajam Consilier Vanzari La Showroom De Mobila În Iulius Mall Timisoara |
Îți dorești să te alături unei echipe pasionate de vânzări și design interior? Vino în echipa Partizan Impex din Timisoara! Căutăm consilier vânzări în cadrul magazinului nostru din Iulius Mall din TIMISOARA. Ne-am dori să ai urmatoarele abilitati: - Bune ablități de comunicare, vânzare și relaționare cu clienții; - Experiență anterioară în vânzări de minim 1 an; - Să fii o persoană cinstita, deschisă, prietenoasă și cu spirit de echipă; - Să fii o pesoană orientată spre rezolvarea problemelor si gasirea solutiilor optime; - Să ai o orientare puternică catre rezultat. Descrierea jobului: Consilierul nostru de vânzări din cadrul ShowRoom-ului se va ocupa de: - Promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele si politicile brandului FEYDOM; - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite din categoria mobilier și accesorii; - Mentinerea relatiei de colaborare cu furnizorii nostri; - Întocmirea documentelor interne (contabilitate primara) specifice activității: o
Partizan Impex SRL
![]() |
Angajez Si Colaborez Cu Soferi Uber Si Bolt |
Societatea angajează și colaborează cu șoferi pe Uber și Bolt. Pot asigura sediu social pe Timișoara, contabilitatea și consultanță în domeniu
CG EXPERT
![]() |
Angajam Analist Financiar |
Responsabilitati Principale: Intocmeste rapoarte de analiză financiară care asista managementul în luarea deciziilor. In acest scop extrage/obtine/întreține date din întreg procesul operational si contabil Monitorizeaza si analizeaza evolutia rezultatelor lunare versus target si perioadele anterioare; Analizeaza informațiile financiar-contabile pentru a recomanda solutii de eficientizare a costurilor Monitorizeaza si verifica efectuarea inventarierii stocurilor din punctele de lucru Intocmeste rapoarte pentru montorizarea cash flow-ului Urmareste alocarea corecta a costurilor directe si indirecte pe punctele de lucru Cerinte: Studii superioare in domeniul Economic Experienta profesionala relevanta - minim 3 ani Cunostinte avansate MS Excel Rigurozitate si atentie la detalii. Gandire analitica Abilitati bune de relationare si comunicare;
Building Developers
![]() |
Angajez Domana /domn Facturista/ Casierie/ Timisoara |
Candidatul ideal Abilități necesare: - Cunoștințe de operare PC (inclusiv Microsoft Office (Word, Excel)); - O bună comunicare și muncă in echipă; - O bună capacitatea de organizare și planificare; -Cunostinata minime de contabilitate primara Mai departe obiectivele tale vor fi: emitere facturi si incasare contravaloarea lor (numerar sau cu cardul) preluare apeluri telefonice intocmire acte (contracte de inchiriere ) coordonarea si distribuirea comenzile de livrat catre Fancourier Salariu 2500-3000ron Dacă simți că te potrivești job-ului de mai sus și ești entuziasmat/ă de ceea ce ne poți oferi (respectiv și noi), trimite-ne CV-ul tău la adresa de mail (vezi datele contului ) sau sms la anunt Telefon :***** Locație: Timisoara calea dorobantilor 94(lugojului) Program de lucru L-V 9-17.30
sc trans hot srl
![]() |
Secretara Sau Asistent Manager |
Descrierea postului: Secretara sau asistent manager cu atributii de back office (vezi capitolul responsabilitati) cu posibilitati de avansare rapida pana la manager regional al Bison Power Romania SRL Timisoara Responsabilități Organizare documente ( contracte, deconturi deplasari, extrase registrul comertului, extrase carte funciara, etc.) pentru dezvoltator centrale electrice fotovoltaice de mare capacitate. Predarea documentelor lunar catre societatea de contabilitate. Urmarirea si raportarea stadiului proiectelor, studiilor si autorizarilor inclusiv legatura cu proiectantii. Raspunde la email-uri in limba engleza. Raportarea activitatii societatii in limba engleza catre asociatii societatii aflati in Singapore, Tokyo, Melbourne, Berlin in teleconferinte pe net. Administrarea biroului (100 mp) aflat in Timisoara langa Stadionul CFR. Calificări Liceul sau facultate indiferent de profil, Microsoft Office, Adobe, Zoom, etc. Abilitati de organizare office. Limba engleza avansat. Trennin
![]() |
Secretara |
Angajăm secretară Candidatul Ideal Chiar daca nu ai experienta în domeniu dar indeplinești o parte din cerințe te vrem în echipa noastra !!! Cerinte: -persoana matură, responsabilă și onestă, capabilă să rezolve optim și eficient problemele. -minim diplomă de bacalaureat -cunoștinte bune de operare PC (Word, Excel, Outlook) și dexteritate în completarea de informații -persoană cu bune abilități de comunicare, relaționare și organizare -putere de concentrare și atenție la detalii Responsabilități: - centralizarea documentelor, contabilitate primara. - stabilire întâlniri, remindere, pregătirea întâlnirilor. - activități generale de secretariat. - menținerea relațiilor cu clienții și furnizorii. - asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, e-mail. - întreținerea și actualizarea bazei de date. - elaborarea și redactarea documentelor și situatiilor cerute de management. - alte sarcini de Junior PR. Trimite CV-ul tau la adresa : sau pe watssap
COBALT imobiliare
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 24 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: