Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Coordonator in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Coordonator in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Coordonator Parc Utilaje Constructii


Candidatul ideal abilitati de utilizare a calculatorului cunoasterea limbii engleze la nivel mediu reprezinta avanataj experienta in coordonator transportDescrierea jobului coordonarea parcului de utilaje de constructii, in special macarale automatizate trimiterea in diverse santiere a utilajelor din parcul de utilaje ofertarea potentialilor clienti proceseaza comenzile si contractele de inchirieire supervizeaza derularea contractelor mentine relatia cu clientiii si operatorii
D D TEAM GROUP SRL

Reprezentant /​ Coordonator Vanzari Transporturi Internationale


Candidatul ideal CERİNTE DE BAZA: Experiența in vanzari: experienta demonstrată în vanzari, în domeniul transporturilor internaționale. Experientă în casa de expediții de marfuri minim 3 ani. Abilități de negociere și vânzare: capacitatea de a negocia eficient și de a închide vânzări. Cunoștințe specifice: înțelegerea solidă a proceselor și fluxului de activitate din industrie. Limba engleza: cunoștințe avansate de limba engleza. Competente de comunicare si organizare: abilitati excelente de comunicare si organizare. Persuasiv, dinamic, comunicativ, flexibil, orientat către clienți și capabil sa lucreze în echipă și individual. Organizat, serios, punctual si responsabil. Proactiv, dispus sa invete noi informații. Capabil sa prioritizeze sarcinile, să lucreze sub presiune și să respecte termenele limită.Descrierea jobului RESPONSABİLİTATİ: Identificarea și prospectarea de clienți noi în zona alocată, pentru a dezvolta un portofoliu. Promovează toate serviciile conform standardelor și po
EKOL INTERNATIONAL LOGISTICS S.​R.​L.​

Coordonator Transport International


Candidatul ideal -are experienta relevanta intr-o pozitie similara sau cel putin in domeniu constituie avantaj.- vorbeste/scrie obligatoriu in LIMBA ENGLEZA la nivel avansat. Avantaj cunoasterea uneia dintre limbile germana, franceza, italiana, maghiara, spaniola.-are foarte bune abilitati de comunicare si negociere.-este organizat, autodidact, orientat spre rezultate, gandeste pozitiv si proactiv.-este bun organizator, flexibil, dinamic.-detine cunostinte temeinice de utilizare a PC-ului.-este rezistent la stres si program prelungit.-este obisnuit sa lucreze cu termene limita.-este dornic sa invete.Descrierea jobului -coordoneaza activitatea flotei alocate.-identifica solutiile optime de transport, negociaza termenii transportului.-intocmeste oferte de transport; identifica potentiali clienti.-organizeaza diferite tipuri de transporturi (complete,grupaje), urmareste permanent stadiu acestora si finalizarea lor cu succes.-urmareste incasarea acestora.-mentine relatia cu clientii si sub
BRAVIA LOGISTICS SRL

Business Developer - Arad (determinat)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Manager Restaurant - Mesopotamia Arad


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall AradCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Atrium Mall Arad? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall Arad- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experi
SET-CORPORATION SRL

Relationship Manager Commercial Partners Arad


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comercian
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

District Manager Arad


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Manager Depozit Divizia Foodserv Arad


Candidatul ideal - Experienta minim 2 ani in organizarea, coordonarea si supravegherea activitatii de depozitare- Studii medii / superioare- Limba engleza - constituie un avantaj- Permis conducere categ. B- Abilitatea de a lucra in echipa, intr-un mediu dinamic, abilitati de comunicareDescrierea jobului - Organizează, supraveghează şi răspunde de recepţie, depozitare, pregătire marfă şi livrare din cadrul depozitului de congelate Arad.- Coordonează activitatea de depozitare asigurând reducerea la minim a greşelilor umane.- Supraveghează şi controlează funcţionarea tuturor echipamentelor logistice cu care este dotat depozitul şi informează Manager Regional Operatiuni / Manager Operatiuni orice neconformitate apărută.- Sprijină Managerul HACCP în conducerea, controlul, implementarea şi respectarea normelor HACCP de către întreg personalul din depozit.- Împreună cu Managerul HACCP, propune şi implementează politici şi reguli privind Sistemul de Management al Calităţii şi Siguranţei Alimen
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Coordonator Compartiment/​colectiv Banca - Ajofm | Anofm


Ocupatia: COORDONATOR COMPARTIMENT/COLECTIV BANCA - AJOFM | ANOFMAngajator: CREDEX BROKER S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
CREDEX BROKER S.​R.​L.​

Manager De Zona : Timisoara-arad-caras Severin


Candidatul ideal Experienta de lucru intr-o pozitie similara de min. 2 ani, de preferat in FMCGStudii superioare licentiateAbilitati de leadership, probate prin experientele anterioareSpirit de lucru în echipa, flexibila si deschisa la schimbare;Excelente abilitati de comunicare. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze;Capabilitati de analiza, interpretare a datelor si agregare a planului de actiuneAbilitati de planificare si organizareCunostinte avansate operare PC: Microsoft Office,.Reprezinta un avantaj experienta de lucru in Power BIDescrierea jobului Vrei sa faci parte dintr-o companie in care poti sa inveti si sa te dezvolti?Te motiveaza sa stii ca munca ta contribuie la succesul intregii echipe de vanzari?Suntem nerabdatori sa primim cv-ul tau pentru pozitia de Manager Vanzari, in cadrul departamentului Comercial.Descrierea postului:Asigura managementul echipei locale de vanzari si logistica, cu scopul de a maximiza rezultatele de vanzari, de a capta oportunitatile de v
UNICARM SRL

Account Manager


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta anterioara in vanzari, este necesara cunoasterea unui proces de vanzare;• Studii superioare in domeniu financiar asigura cunostintele necesare intelegerii industriilor si a datelor financiare;• Cunostinte foarte bune de operare PC (in special EXCEL);• Abilitati de analiza financiara client, evaluare garantii;• Excelente abilităţi de organizare;• Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;• Persoana proactiva, orientata catre rezultate;• Disponibilitate si dorinta de a invata;Descrierea jobului Cautam colegi noi cu experienta anterioara in vanzarea de produse financiare/ creditare si hotarat sa obtina rezultate.Rolul lui va fi de dezvoltare a portofoliului de clienți în regiunea alocată; promovarea și vânzarea produselor de creditare ale companiei către aceștia.Responsabilitati:* Identifică și contactează lead-uri, potențiali colaboratori conform procesului de vânzare al companiei și conform cu targetele alocate;* Identifică nev
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1628 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Relationare Brokeri


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurări, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Manager Relaționare Brokeri cu: Experiență în asigurări - obligatoriu; Experiență pe un rol similar - constituie avantaj; Permis de conducere - categoria B; Disponibilitate de deplasare curentă în județele CS, HD, TM, AR, BH, dar și în țară, dacă este cazul; Excelente abilitați de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine prietenoasă și profesională; Orientare către clienți și parteneri și către livrarea unui serviciu de calitate; Foarte bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și abilitatea de a realiza diverse raportări specifice job-ului.Descrierea jobului Ce face Managerul Relaționare Brokeri? Asigură interfața între Companie și brokerii guvernați la standardele stabilite, urmărind maximizar
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Product Manager Timac Agro Romania- Banat/​oltenia


Candidatul ideal Profil- Cunostinte aprofundate dе Marketing;- Absolvent al Facultatii dе Agricultura sau Horticultura;- Experienta practica in ferma reprezinta un avantaj- Excelente abilitati dе comunicare, interrelationare si prezentare;- Capacitatea dе a sustine prezentari in public;- Abilităţi dе organizare şi prioritizare;- Foarte buna orientare catre invatare si studiu;- Prezenta placuta, asertiva si persuasiva;- Persoana orientata catre rezultate si cu simt antreprenorial;- Foarte buna capacitate dе analiză şi sinteză;- Rezistenta la stres;- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS Office ;- Cunosterea limbii engleze la nivel conversational reprezinta o conditie obligatorie, cunosterea limbii franceze reprezinta un avantaj.- Permis categoria B si disponibilitatea dе a calatori in tara;- Oras dе domiciliu: Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, SlatinaDescrierea jobului Responаbilitati:- Ofеrireа suportului tehnic pentru еchipа dе vаnzari;- Insotirеа rеprezеntantilor comerciаli lа fer
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Area Sales Manager - Oltenia Si Banat


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltăm împreună, atât în România cât și în Europa!Colegii noștri din departamentul vânzări au devenit cei mai buni specialiști în domeniul instalațiilor și te așteaptă alături dе ei!Acest job ți se potrivește dacă: Ai experiență în vânzări; Comunici ușor cu ceilalți, te adaptezi și poți să convingi ușor; Ești o fire energică, orientată spre rezultate și spre învățare; Ești preocupat/ă să construiești și să dezvolți relații puternice cu clienții; Ai permis categoria B și îți place să ai un job activ, pe teren.Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vei oferi suport în realizarea obiectivelor Consilierilor de Vânzări Showroom și te asiguri de atingerea obiectivelor de vânzări și a marjei comerciale pentru produsele Diviziei Sanitare și Ceramice din zona alocată; Colaboreazi cu Directorii de magazine și filiale pentru menținerea corectă a standardelor de expunere în cadrul showroom-urilor; Asiguri suport în pregătirea tehnică și comercială a CVS; Vei raspunde d
ROMSTAL IMEX SRL

Business Development Representative


Candidatul ideal Cautam 3 colegi/colege care vor acoperii urmatoarele zone:1. BH, HD, CS, TM, AR2. SB, BV, CV, HR3. AB, CJ, BN, SJ, MS, SM, MM experienta min 2 ani in vanzari B2B abilitati in dezvoltarea relatiilor de incredere si de durata, excelente abilitati de comunicare verbala si in scris abilitati personale : curios, creativ, auto-organizare, interesat de medii in care se invata, abiltati in utilizarea PC, Microsoft Office, sisteme de operare ERP/CRM competente in realizarea obiectivelor de vanzari si stapanirea tehnicilor de negociere , competente in identificarea si intelegerea nevoilor clientului, in stapanirea tehnicilor de “intrebari si ascultare” si in lucrul cu obiectile competente in organizarea intalnirilor pentru auditare nevoi client, prezentare si testare produse permis de conducere cat B cunoasterea limbii engleze la nivel conversational disponibilitate la calatorii 80% din timpul de lucruDescrierea jobului Prospectarea active a potentialilor eclinti utilizarea cuno
UNITY CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 104 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager Electrice


Candidatul ideal Experienţă comerciala în vanzarea materialelor electrice - obligatorie;Absolvent studii medii/superioare cu profil electric - reprezinta un avantaj;Orientat spre client si spre construirea unor relatii de lunga durata;Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere;Proactiv, dinamic, orientat spre solutii;Organizat, analitic;Cunostinte operare PC si MS OfficePermis auto categoria BDescrierea jobului Consiliаza tеhnic si comеrciаl cliеntii pe fiecare grupa dе produsе;Dezvoltа businеss-ul cu clientii existеnti. Identifica si аtragе cliеnti noi prin: Promovarеа si vanzаreа echipamentelor de distributie si masura fabricate de PGA Electric (blocuri de masura si protectie, firide de distributie si contorizare, cutii de distributie, cutii de sectionare, etc) Promovarea si vanzarea cablurior de joasa si medie tensiune fabricate de PGA Electric, a intregii game de accesorii pentru cabluri si produse complementare necesare pentru bransamentele electrice Prom
PGA ELECTRIC SRL

Sales Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree;Minimum 6 years sales experience and minimum 2 years consultative sales experience;Strong planning and organisational skills;Customer orientation and ability to develop long-term business relationships;Ability to manage projects with deadlines;Driving licence category B and availability for predominantly field work;Regional mobility and flexibility in adapting to change. Responsibilities Develops and implements sales strategies to increase profit and expand market share;Identifies and attracts new custome
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 421 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.