Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

49 Locuri de Munca Manager in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

49 Locuri de Munca Manager in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Account Manager


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta anterioara in vanzari, este necesara cunoasterea unui proces de vanzare;• Studii superioare in domeniu financiar asigura cunostintele necesare intelegerii industriilor si a datelor financiare;• Cunostinte foarte bune de operare PC (in special EXCEL);• Abilitati de analiza financiara client, evaluare garantii;• Excelente abilităţi de organizare;• Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;• Persoana proactiva, orientata catre rezultate;• Disponibilitate si dorinta de a invata;Descrierea jobului Cautam colegi noi cu experienta anterioara in vanzarea de produse financiare/ creditare si hotarat sa obtina rezultate.Rolul lui va fi de dezvoltare a portofoliului de clienți în regiunea alocată; promovarea și vânzarea produselor de creditare ale companiei către aceștia.Responsabilitati:* Identifică și contactează lead-uri, potențiali colaboratori conform procesului de vânzare al companiei și conform cu targetele alocate;* Identifică nev
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1628 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Shop Manager


Candidatul ideal Un om care știe să sustina si sa contribuie la dezvoltarea, conducerea si supervizarea implementarii activitatilor de vanzari in magazin, cu scopul de a atinge obiectivele Echipei; Sa stie să asculte dar și să se facă ascultat și înțeles; Sa ii placa sa ii îndrume pe alții și să îi motiveze; Sa cunoasca tehnici de negociere și de vânzare; Sa aiba studii superioare finalizate.Descrierea jobului Responsabilitati: Va construi o echipă, de care va avea grijă ca de o a doua familie, folosind cunoștințele și abilitățile pentru coordonarea și dezvoltarea ei. Va participa nu doar la setarea obiectivelor de vânzări ci și la realizarea lor, ajutând, motivând și evaluând performanțele fiecărui membru al echipei. Puterea exemplului va fi întotdeauna mai mare decât cea a cuvintelor, prin urmare va avea un rol activ în promovarea și comercializarea produselor si serviciilor, alături de echipa pe care o va coordona. În plus va fi responsabil de managementul eficient al stocului de ma
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 271 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

District Manager Arad


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Manager Restaurant - Mesopotamia Arad


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall AradCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Atrium Mall Arad? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall Arad- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experi
SET-CORPORATION SRL

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Manager Relationare Brokeri


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurări, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Manager Relaționare Brokeri cu: Experiență în asigurări - obligatoriu; Experiență pe un rol similar - constituie avantaj; Permis de conducere - categoria B; Disponibilitate de deplasare curentă în județele CS, HD, TM, AR, BH, dar și în țară, dacă este cazul; Excelente abilitați de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine prietenoasă și profesională; Orientare către clienți și parteneri și către livrarea unui serviciu de calitate; Foarte bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și abilitatea de a realiza diverse raportări specifice job-ului.Descrierea jobului Ce face Managerul Relaționare Brokeri? Asigură interfața între Companie și brokerii guvernați la standardele stabilite, urmărind maximizar
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Manager De Magazin-antreprenor


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de:​ Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Sales Manager For Food Industry


Candidatul ideal Sales Manager for FOOD INDUSTRYAt ELTON Group we find inspiration in the values, ideas and passions of our people!About Us:We are a multi-cultural organization fully aligned to a moral compass that allows us to recognize and value each one of our people for their talents and to constantly invest in further enhancing and unleashing their potential through fair and inclusive opportunities for all.ELTON Group is a more than forty years endeavor that has become a regional leader in international distribution of industrial ingredients, ranked among top 50 European chemical distributors.Propelled by the talents and expertise of our employees, we work with our premium global suppliers to provide our clients in southeast Europe, Ukraine and Turkey with solutions and key elements that lead to the development of successful products.40 years at a glance:Leader in Southeastern EuropeAmong Top50 Distributors EUAmong Top100 Distributors Global124M Turnover40K sq.m. Warehouses8000+ p
ELTON CORPORATION SA

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal - Experienta in managementul unei sali de jocuri de noroc min 2 ani;- Abilitati de conducere, planificare si organizare a activitatii;- Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, sociabilitate, responsabilitate;- Consecventa in actiuni si eficienta personala;- Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii- Disponibilitate pentru deplasari- Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office- Permis Cat BDescrierea jobului - Organizeaza si supravegheaza salile de joc, catre cele mai inalte standarde de eficienta, in concordanta cu procedurile si politica companiei,- Asigura conditiile optime functionarii si prestarii de servicii in mod eficient;- Stabileste conform structurii organizatorice și a ROI, sarcinile și responsabilitatile echipei;- Motiveaza echipa prin comunicare si prin evaluare- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte;- Propune si executa campanii de marketing;- Monitorizeaza
RED SEVENS S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Depozit Divizia Foodserv Arad


Candidatul ideal - Experienta minim 2 ani in organizarea, coordonarea si supravegherea activitatii de depozitare- Studii medii / superioare- Limba engleza - constituie un avantaj- Permis conducere categ. B- Abilitatea de a lucra in echipa, intr-un mediu dinamic, abilitati de comunicareDescrierea jobului - Organizează, supraveghează şi răspunde de recepţie, depozitare, pregătire marfă şi livrare din cadrul depozitului de congelate Arad.- Coordonează activitatea de depozitare asigurând reducerea la minim a greşelilor umane.- Supraveghează şi controlează funcţionarea tuturor echipamentelor logistice cu care este dotat depozitul şi informează Manager Regional Operatiuni / Manager Operatiuni orice neconformitate apărută.- Sprijină Managerul HACCP în conducerea, controlul, implementarea şi respectarea normelor HACCP de către întreg personalul din depozit.- Împreună cu Managerul HACCP, propune şi implementează politici şi reguli privind Sistemul de Management al Calităţii şi Siguranţei Alimen
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Relationship Manager Commercial Partners Arad


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comercian
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Manager De Magazin- Colaborator


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de: ​Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 104 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minimum 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele Băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi
UNICREDIT BANK S.​A.​

Assistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar;-ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect!-vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? Să îți faci o carieră performantă în acest domeniu? Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi:-lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează – bucătărie, zona caselor de marcat;-pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară;-programul de muncă poate fi specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 4-6-8 ore. Descrierea jobului Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber! Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în dome
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager Electrice


Candidatul ideal Experienţă comerciala în vanzarea materialelor electrice - obligatorie;Absolvent studii medii/superioare cu profil electric - reprezinta un avantaj;Orientat spre client si spre construirea unor relatii de lunga durata;Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere;Proactiv, dinamic, orientat spre solutii;Organizat, analitic;Cunostinte operare PC si MS OfficePermis auto categoria BDescrierea jobului Consiliаza tеhnic si comеrciаl cliеntii pe fiecare grupa dе produsе;Dezvoltа businеss-ul cu clientii existеnti. Identifica si аtragе cliеnti noi prin: Promovarеа si vanzаreа echipamentelor de distributie si masura fabricate de PGA Electric (blocuri de masura si protectie, firide de distributie si contorizare, cutii de distributie, cutii de sectionare, etc) Promovarea si vanzarea cablurior de joasa si medie tensiune fabricate de PGA Electric, a intregii game de accesorii pentru cabluri si produse complementare necesare pentru bransamentele electrice Prom
PGA ELECTRIC SRL

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 49 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.