Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

45 Locuri de Munca Management in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

45 Locuri de Munca Management in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Safisol Industry – este o companie producatoare de izolatii termice si cautam un Reprezentantvanzari zonal.Cerinte: Experienta in domeniul ariei de constructii de minim 3 ani cu competente tehnice – zonade izolatii, reprezinta un avantaj; Experienta in zona de retail(magazine de constructii si bricolaj); Cunoasterea solida a tot ceea ce inseamna piata din zona de Vest – a clientilorimportanti; Persoana autonoma,cu abilitati de vanzare si organizare, focusata pe rezultate; Bune abilitati de comunicare si prezentare; Bune abilitati de negociere; Cunostiinte de limba engleza – cel putin nivel mediu; Permis de conducere categoria B si disponibil pentru deplasari in aria de responsabilitate. Activitatea se va desfasura pe urmatoarele orase: Timisoara, Oradea, Deva, Resita, Sibiu, Cluj, Satu Mare, Baia Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Mures, Valcea si Dolj. Descrierea jobului Responsabilitati: Alaturi de superiorul ierarhic – studiaza,identifica si abordeaza diver
SAFISOL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Relationship Manager Sme


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Vino in echipa ING Office! Te asteapta: Experiente de invatare centrate pe competente precum negociere si comunicare; O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce vei face in acest rol? Vei promova produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Vei indeplini obiectivele de afaceri agreate si vei reprezenta brandul ING pe piata locala; Vei initia si vei dezvolta rela
RALDIA SOLUTIONS S.​R.​L.​

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Manager Tehnic


Candidatul ideal Companie: AFI Europe RomaniaProiect : AFI Arad Retail ParkDepartament: Tehnic/OperationalTip job: Full time 8 ore/zi, lucru de la birouCandidatul ideal Studii superioare/medii tehnice Experienta minim 5 ani intr-o pozitie similara Foarte bune competențe de analiză, organizare, planificare, coordonare, control și capacitatea de a lua decizii Spirit de observaţie, flexibil în gândire, gândire tehnică, dinamism, eficienţă Atitudine pozitivă și proactivă, orientată spre obiective Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului Coordonarea si supervizarea activitatii departamentului de mentenanta/tehnic si a personalului tehnic din cadrul Centrului Comercial Gestioneaza operatiunile de mentenanta si coordoneaza lucrarile pentru maximizarea eficientei Pregateste programul de lucru pentru personalul tehnic din cadrul departamentului de mentenanta Pregateste planul de mentenanta, planifica si urmareste atat lucrarile programate cat si pe cele aparute i
AFI EUROPE MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 128 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

District Manager Arad


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad


Candidatul ideal Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad▪Nivel experiență: Manager Raion Hiper, cu experiență în PFT sau Manager/ Manager Adjunct Supermarket;▪Abilități de conducere a echipelor (motivare, delegare, prioritizare, oferire de feedback etc.);▪Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;▪Foarte bune noțiuni de merchandising și o gândire strategică.Descrierea jobului Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad▪Adaptarea la nivel de magazin a modelului comercial dezvoltat, în funcție de criterii precum: profilul cumpărătorului, cifra de afaceri estimată pe categorie de produse, rolul și strategia pe categorie de produse, spațiul optim pentru respectiva categorie de produse;▪Implementarea strategiei la nivel de magazin mobil și monitorizarea conform inițiativelor strategice;▪Implementarea strategiei de formare a echipelor de profesioniști din magazin conform modelului din inițiativele strategice;▪Analizarea detaliat
CARREFOUR ROMANIA SA

Manager Relatii Clienti – Birou Arad


Candidatul ideal - abilitati de comunicare, capacitate de a solutiona cerintele clientilor- cunostine de limba engleza, cunostinte Excel- capacitate de invatare rapida, persoana ordonata, serioasa, muncitoare- capacitatea de exprimare corecta, oral si in scris- capacitatea de a se organiza si de a lucra eficient, individual- flexibilitate si atentie la detalii- studii universitare finalizate / in cursDescrierea jobului Daca iti doresti un loc de munca stabil, o provocare, daca iti doresti sa inveti multe lucruri noi, sa acumulezi experienta in domenii importante - logistica, nu ezita sa aplici!Relationarea cu clientii:- cunoasterea foarte buna a serviciilor companiei;- solutionarea eficienta a cererilor clientilor si promovarea serviciilor;- consilierea clientilor (telefonic, prin e-mail)Administrativ / Logistica- gestionare comenzi, intocmire documente aferente importului- mentinerea evidentei financiare si operationale- relationare cu clientii si cu furnizorii de servicii de logistic
ROMASIA LOGISTIC SRL

Manager Departament Comercial Arad


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Area Sales Manager,​ Skuba Arad


Candidatul ideal 01. Ati fi pasionat de dezvoltarea unei afaceri cu piese de schimb pentru camioane si remorci?02. Aveti gandire strategica si abilitatea de a intrezari potentialul si viitorul business-ului cu piese pentru camioane si remorci in Regiunea Judetului Arad si adiacent?03. Sunteti capabil sa contribuiti activ, sa colaborati si sa sudati un nucleu impreuna cu ceilalti membri ai echipei?04. Ati putea sa inititati sau sa mentineti parteneriate de durata cu clientii?Daca raspunsurile dumneavoastra le afirma, va rugam sa gasiti mai jos detalii pentru a da curs acestei oportunitati.Descrierea jobului Cerinte, responsabilitati:- Dеzvoltаreа volumului de afacеri in zonа аlocаta prin adoptаreа strategiilor potrivite;- Gestionarea si largirea continua a portofoliului de clienti, vanzari directe catre acestia;- Stabilirea termenilor comerciali optimi in relatia cu clientii;- Monitorizarea competitiei;- Managementul stocurilor;Beneficii oferite:- Oportunitati de dezvoltarea profesional
SKUBA ROMANIA S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Area Sales ManagerZona de lucru: județele TM, AR, CS Abilități de comunicare, relaționare și negociere Atitudine proactivă Orientare spre rezultate Permis conducere ctg. BDescrierea jobului Gestionarea și dezvoltarea vânzărilor pe comerțul tradițional (Traditional Trade) în zona alocată, prin colaborarea cu distribuitorii locali Maximizarea vânzărilor prin fructificarea tuturor oportunităților Identificarea ariilor de îmbunătățire Vizite în teren, individuale și împreună cu agenții distribuitorilor Extinderea spațiilor de expunere pentru produsele companiei Realizarea obiectivelor cantitative și calitative stabilite de companie
MERLINS BEVERAGES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 220 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Auditor In Sisteme De Management - Iso


Candidatul ideal - Seriozitate și responsabilitate- Abilități de comunicare- Deschidere spre acumulare de cunoștinte și dezvoltare personală- Disponibilitate pentru delegații săptămânale de 1-3 zile- Cunoștințe medii de operare pe calculator- Studii superioare finalizateDescrierea jobului - Efectuarea auditurilor conform planificărilor primite- Întocmirea şi predarea la timp a raportului de audit sub forma cerută de procedurile interne- Transmiterea dovezilor auditurilor către biroul SYSTEMA- Susţinerea de instruiri în domeniul sistemelor de management- Participarea la instruiri de specialitate interne şi externeSE OFERĂ:- Instruiri permanente pe diverse divizii de activitate- Infrastructură adecvată de lucru- Mediu de lucru plăcut, în care contează exclusiv performanţa- Mașină, laptop, telefon
SYSTEMA CERTIFICARI SRL

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal - Experienta in managementul unei sali de jocuri de noroc min 2 ani;- Abilitati de conducere, planificare si organizare a activitatii;- Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, sociabilitate, responsabilitate;- Consecventa in actiuni si eficienta personala;- Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii- Disponibilitate pentru deplasari- Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office- Permis Cat BDescrierea jobului - Organizeaza si supravegheaza salile de joc, catre cele mai inalte standarde de eficienta, in concordanta cu procedurile si politica companiei,- Asigura conditiile optime functionarii si prestarii de servicii in mod eficient;- Stabileste conform structurii organizatorice și a ROI, sarcinile și responsabilitatile echipei;- Motiveaza echipa prin comunicare si prin evaluare- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte;- Propune si executa campanii de marketing;- Monitorizeaza
RED SEVENS S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta relevanta in vanzari in bransa auto, moto, service si accesorii de minim 3 ani; Buna cunoastere a pietei din zona in care activeaza si, implicit a retelelor de magazine specifice; Portofoliu de clienti activi pe zona arondata; Atitudine proactiva, responsabila si orientata catre finalizarea actiunilor,atent la detalii si la avantajele pe care societatea le promoveaza; Serios si implicat; Permis de conducere categ. B; (cu experienta) Cunostinte aprofundate de operare PC.Descrierea jobului Prezentarea si vanzarea produselor companiei in zona arondata; Gestioneaza portofoliul de clienti existenti; Dezvoltarea portofoliului de clienti si atragerea de clienti noi prin initiative si demersuri proprii; Acordarea de consultanta clientilor din portofoliu cu privire la produsele comercializate; Vizite zilnice la clienti, petrece aproximativ 90% timp pe teren; Responsabilitatea incasarilor; Raspunde de incasarea soldurilor din piata si de p
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 272 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin - Penny Arad (comuna Vladimirescu)


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE ROMANIA SRL

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 858 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Assistant Manager (all Genders)


Candidatul ideal Fluent Englishsafe usage of Microsoft Office tools (Outlook, Word, Excel)Willing to work focused in an international environmentTake over responsibilityReliable personalityAmbitious career starters are also welcome. We are happy to train you on the job if you do not have the experience yet. Most important is willing to improve and learn and be a team-player.Descrierea jobului In the daily operations you will interact with international teams, suppliers and customers. You will assist our projects and make sure the time and reporting lines are met.Beside a great and very interesting work environment in a great team we offer a fair compensation with development perspectives.
HRSOLUTION INTERNATIONAL AG

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minimum 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele Băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi
UNICREDIT BANK S.​A.​

Key Account Manager


Candidatul ideal Minim 2 ani de experienta in functia de Key Account Manager, preferabil in domeniul energiei electrice si gazelor naturale Cunostinte solide despre piata de energie electrica si gaze naturale Abilitati excelente de comunicare si negociere, cu capacitatea de a lucra cu clienti de nivel inalt si de a dezvolta relatii solide de afaceri Orientare catre rezultate si capacitatea de a atinge si depasi obiectivele de vanzari Creativitate si abilitatea de a gasi solutii pragmatice pentru clienti intr-un mediu in continua dezvoltare Cunostinte avansate de utilizare a tehnologiilor informatice, inclusiv CRM Cunoasterea fluenta a limbii romane si a limbii engleze, atat in scris, cat si in vorbireDescrierea jobului Responsabilitati Dezvoltarea si gestionarea relatiilor cu clientii cheie de business in domeniul energiei electrice si gazelor naturale Identificarea si prospectarea activa a clientilor potentiali, precum si prezentarea si negocierea ofertelor comerciale Construirea si m
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 547 de salarii introduse în Salario: 5475 RON/Luna

Area Sales Manager Sisteme Fotovoltaice


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Daca: ai experienta in domeniul vanzarilor de produse pentru constructii, instalatii, sistemele fotovoltaice; ai studii tehnice superioare de profil tehnic; ai o atitudine orientata catre client, cu abilitati de planificare, ascultare si intelegere; esti disponibil de a efectua deplasari zilnice pentru atingerea obiectivelor de vanzari,te asteptam alaturi de noi, o echipa dinamica, dornica de a colabora cu oameni noi.Descrierea jobului Descrierea jobului:Responsabilitatile tale sunt: administrarea eficienta si dezvoltarea portofoliului actual de clienti din zona arondata; vanzarea gamei de produse in conformitate cu politicile comerciale ale firmei; urmarirea derularii corecte a contractelor; monitorizarea concurentei in zona alocata; zona acoperita: AB, AR, BV, CS, HD, SB, TM.Beneficiile job-ului: salariu fix motivant; bonusuri de performanță, corelate cu realizarile; zile libere plătite pentru evenimente deosebite ȋn familie si pentru ziua ta de nast
OMP S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.