Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

72 Locuri de Munca Coordonator in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

72 Locuri de Munca Coordonator in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Administrativ


Candidatul ideal Viitorul nostru coleg ( doamna/domn) trebuie sa fie:- organizat- empatic- obiectiv- perseverent- comunicativ- sa aiba bune cunostinte de calculator- sa aiba bune cunostinte a pachetului Office- sa fie un bun coordonator Descrierea jobului - punerea in aplicare a principiilor concernului- optimizarea derularii proceselor organizatorice din filiala- managementul si punerea in aplicare a regulilor interne- persoana de legatura intre vanzatori, lucratori in depozit si conducere- scolarizarea si formarea colegilor de pe departamentul Kassa si INFO- controlul si coordonarea tutuor sarcinilor care trebuiesc indeplinite- persoana de legatura cu departamentul de RU- taskuri administrative, organizatorice si de personal
MOEMAX.​RO.​ SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Dispecer Coordonator Transport Marfa


Candidatul ideal Ne marim echipa de Coordonatori Transport din Eliton Trans si ne cautam un nou coleg! Te invitam sa bem o cafea impreuna la biroul nostru din Bascov, jud. Arges, esti curios sa vezi cum arata? Vino sa ne vizitezi!Se lucreaza de la birou! Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor i
ELITON TRANS SRL

Coordonator Echipa Muncitori Asiatici


Candidatul ideal Cerinte: cunosterea limbii engleze la nivel mediu (conversational); carnet de conducere categoria B; disponibilitate pentru lucru in ture, daca va fi cazul.Descrierea jobului Responsabilitati: asigura inductia angajatilor asiatici la punctul de lucru; insoteste angajatii asiatici la locul de munca; se asigura ca toti angajatii asiatici sunt pontati la sosire si la plecare; supervizeaza pe toata perioada programulul de lucru buna desfasurare a activitatii angajatilor asiatici; intretine relatia permanenta reprezentantii locului de munca cat si cu superiorul direct si departamentele conexe; raporteaza dupa caz, absente ale angajatiilor asiatici, probleme de sanatate, probleme de alta natura catre reprezentantii locului de munca si catre superiorul direct si departamentele conexe; se asigura ca angajatii asiatici respecta ìn totalitate programul de lucru, pauzele si politica societatii contractoare; se asigura ca angajatii asiatici poarta echipamentul de lucru si se prezi
WISE FACILITY MANAGEMENT S.​R.​L.​

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Coordonator Logistica


Responsabilitati: Este responsabil de acuratetea stocurilor de materie prima, componente si produse finite, stocate in depozitele logistice. Controleaza si se asigura de respectarea fluxurilor interne de materiale de la receptie, pana la livrarea catre client si de realizarea corecta a turturor tranzactiilor corespunzatoare in ERP. Implementeaza si controleaza procesul de alimentare al liniilor de productie cu materie prima si ambalaje specifice produsului finit. Se asigura de respectarea conceptelor logistice de baza si a standardelor. Implementeaza si controleaza sistemele de alerta la livrarile catre client si cele pentru gestionarea stocurilor de materie prima si componente. Implementeaza si actualizeaza polivalenta personalului din subordine. Este responsabil cu efectuarea inventarelor rotative din depozitele logistice pe care le conduce si de crearea planurilor de actiune generate de diferentele rezultate in urma acestui proces. Este responsabil sa asigure livrarile de produse fi
ALTEN Romania

Media netă estimată pe baza celor 476 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Vanzari In Librarie Si Coordonatori de echipa


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi membri pentru echipa noastră. Avem disponibile poziții pentru consultant vânzări librărie în Pitești și Alba Iulia, precum și pentru coordonatori de echipă librărie în Pitești și Brașov, gata să ne ajute să oferim o experiență plăcută clienților noștri.Căutăm persoane care:• Au abilități de comunicare și interacțiune cu clienții;• Sunt entuziaști și dornici de a învăța;• Lucrează bine în echipă și sunt adaptabili.Descrierea jobului Atribuțiile principale sunt:• Oferirea de asistență clienților și recomandări personalizate;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite;• Supravegherea și organizarea eficientă a spațiului de vânzare.Oferim:• Un mediu de lucru dinamic și prietenos;• Un pachet de beneficii care include, pe lângă salariul fix, tichete de masă, discounturi la achizițiile de produse din librărie, bonusuri de performanță în funcție de rezultatele echipei și asigurare medicală.Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus și
COMPACT SA

Dispecer /​ Coordonator Transport International De Marfuri


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu (limba germana, franceza, italiana constituie un avantaj);Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook;Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj;Cunoștințe specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantajDescrierea jobului - Activitati spеcifice de еxpеditiе / transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor / conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor/ flotei propriiCe oferim:- Mediu de lucru profesionist, cu orientare catre performanta- Conditii de lucru premium- Oportunitati de dezvoltare pers
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Coordonator She (m/​f/​d)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare; Cunostinte privind legislatia in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca, Prevenire si stingere a incendiilor, Mediu; Experienta in domeniile: Prevenire si stingere a incendiilor ,Sanatate si Securitate in Munca, Mediu; Curs Cadru tehnic PSI; Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca 80 ore; Curs Managementul deseurilor; Curs auditor ISO 14001:2018; Curs auditor ISO 45001:2018; Curs evaluator de riscuri in domeniul SSM 240h; Bune cunostinte : MS Office, Limba engleza – nivel mediu; Atitudine pozitiva; Abilitati organizatorice; Capacitate de adaptare la situatii noi, abilitati de comunicare, flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.Descrierea jobului Provocarea ta: Implementarea si mentinerea sistemului de management de sanatate si securitate in munca si mediu in cadrul companiei, conform legislatiei din Romania si conform manualului S.H.E. Leoni; Verificarea modulului in care se aplica reglemen
LEONI WIRING SYSTEMS PITETI SRL

Coordonator Supply Chain Magazin Pitesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Domeniul logistic este pasiunea ta și ești în căutarea unui job care să fie mai mult decât un simplu loc de muncă?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de organizarea transporturilor, de gestionarea aspectelor contabile din departamentul de logistică sau de verificarea îndeplinirii în mod corect a livrării și depozitării produselor?🗸 În plus, îți dorești să îți petreci mare parte din zi într-un loc în care ești încurajat să fii tu, cel autentic, în care ți se permite să greșești și ești ajutat să înveți?Ai ajuns în locul potrivit. Este momentul să faci parte dintr-o familie unită, care te susține să duci la următorul nivel pasiunea ta.Pentru că meriți să descoperi că generozitatea, respectul, cinstea, simplitatea, coerența, exemplaritatea și performața nu sunt simple valori care descriu o companie sau un job. Sunt chiar felul în care noi ne raportăm unii la alții și la tot ceea ce facem în fiecare zi.Cum ești: Organizat – elaborezi
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Coordonator Transport/​dispecer- Lb Italiana


Candidatul ideal -cunoștințe operare PC-word/excel-vorbitor lb italiana-obligatoriu și engleza-constituie un avantaj-experienta/cunoștințe specifice domeniului de transport internațional constituie un avantaj-seriozitate, abilitatea de a lucra în echipa.-bun organizator, atent la detalii.Descrierea jobului -realizează rapoarte/situații specifice domeniului logistic și se transport-solutionarea problemelor de transport, urmărirea transportulului.-comunicarea detaliilor legate de incarcarea si descarcarea marfii.
TOTAL TRANS MODAL AG SRL

Asistent Manager Import


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Assistant Store Manager


Candidatul ideal Assistant Store ManagerOur promise:• “Bring Fun to Life” culture and unique atmosphere• Career in the international, dynamic company• Intensive professional and personal development• Commitment to people and rich reward systemYour challenges/tasks:• Responsible for recruitment, selection, job performance appraisal and retention of coffee store baristas.• Coordinates training of crew members• Ensures proper operations of a store, manages the store during Store Manager’s absence• Accounts for optimal level of cost of labour on store level: plan, analyze and control cost of labour; prepare work schedules and holiday plans for baristas• Create friendly atmosphere at work, reflecting AmRest and Starbucks culture and Core ValuesOur expectations:• At least 1 year of experience in team management• Experience in customer service (preferred gastronomy)• Good knowledge of English in ideal case• Positive energy and enthusiasm at work• Reactiveness, problem-solving skills, taking c
AMREST COFFEE SRL

Manager Operational - Retail - Arges Mall - Pitesti


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in incinta Arges Mall, conform programului: Luni-Vineri, 09:00-18:00 (program fix).Cerinte: Minim 1 an experienta pe un post similar Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile economic / juridic) Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit) Cunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul de activitate Cunostinte teoretice si practice adecvate naturii, amplorii si complexitatii activitatii si responsabilitatilor alocate Cunostinte bune de MS Office (in special Word si Excel) Nivel ridicat de responsabilitate, rabdare, implicare, proactivitate, confortabil cu multi-taskingDescrierea jobului Responsabilitati: Coordoneaza si supervizeaza activitatea prestatorilor de servicii (paza, curatenie) Propune investitii privind intretinerea si modernizarea centrului comercial Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea chiriasilor /furnizorilor si se implica in mod direct in rez
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager De Librarie Pitesti


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Project Manager Retele Hidroedilitare Pitesti


Candidatul ideal - studii superioare / Facultatea de Hidrotehnica/Instalatii;- experienta profesionala in domeniul studiilor: min. 5 ani;- experienta ca manager de proiect pentru lucrari de proiectare + executie retele apa, canal, statii pompare, statii epurare, statii tratare apa;- portofoliu specific: lucrari retele de alimentari cu apa si canalizari avand lungimi mai mari de 10 km (fiecare);- constituie avantaj: experienta de lucru in contracte de tip FIDIC, cunostinte limba engleza ;-permis categoria B.-cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera , Microsoft Project-coordonare proiecte publice complexe;-cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit).Descrierea jobului - Asigura respectarea prevederilor contractuale ale proiectelor;- Studiaza detaliile tehnice ale proiectului si in functie de acestea planifica, conduce si coordoneaza direct implementarea acestuia;- Intocmeste si urmareste graficele de executie;- Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;-
SKILLD BY EJOBS

Manager Relatii Clienti Pf,​ Sucursala Pitesti


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice.Contractul Individual de Munca, intr-o prima etapa, va fi pe o perioada determinata de 12 luni, cu posibilitatea reala de o colaborare pe o perioada nedeterminata.Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pac
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Magazin Tezyo/​gryxx Pitesti


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:- Pach
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Manager Restaurant - Mesopotamia Pitesti Arges Mall


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia PitestiCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Pitești - Argeș Mall? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Pitesti- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeni
SET-CORPORATION SRL

Manager De Echipa Nn Agentia Pitesti


Candidatul ideal Manager de Echipa NN Agentia BacauCe așteptăm de la tine? să ai studii superioare să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă și să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi să știi că succesul unui manager este dat de succesul echipei saleȘi mai așteptăm de la tine un lucru foarte important: să fii tu însuți. La NN nu trebuie să pretinzi că ești altcineva decât ești. Simte-te liber să îți manifești personalitatea și să vii oricând cu idei și inițiative noi. Împreună cu echipa ta, le vei pune în practică și veți crește împreună.Descrierea jobului Manager de Echipa NN Agentia BacauCe vei face la noi?
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 72 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.