Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

63 Locuri de Munca Management in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

63 Locuri de Munca Management in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager De Librarie Pitesti


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Asistent Manager Import


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Assistant Store Manager


Candidatul ideal Assistant Store ManagerOur promise:• “Bring Fun to Life” culture and unique atmosphere• Career in the international, dynamic company• Intensive professional and personal development• Commitment to people and rich reward systemYour challenges/tasks:• Responsible for recruitment, selection, job performance appraisal and retention of coffee store baristas.• Coordinates training of crew members• Ensures proper operations of a store, manages the store during Store Manager’s absence• Accounts for optimal level of cost of labour on store level: plan, analyze and control cost of labour; prepare work schedules and holiday plans for baristas• Create friendly atmosphere at work, reflecting AmRest and Starbucks culture and Core ValuesOur expectations:• At least 1 year of experience in team management• Experience in customer service (preferred gastronomy)• Good knowledge of English in ideal case• Positive energy and enthusiasm at work• Reactiveness, problem-solving skills, taking c
AMREST COFFEE SRL

Project Manager Retele Hidroedilitare Pitesti


Candidatul ideal - studii superioare / Facultatea de Hidrotehnica/Instalatii;- experienta profesionala in domeniul studiilor: min. 5 ani;- experienta ca manager de proiect pentru lucrari de proiectare + executie retele apa, canal, statii pompare, statii epurare, statii tratare apa;- portofoliu specific: lucrari retele de alimentari cu apa si canalizari avand lungimi mai mari de 10 km (fiecare);- constituie avantaj: experienta de lucru in contracte de tip FIDIC, cunostinte limba engleza ;-permis categoria B.-cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera , Microsoft Project-coordonare proiecte publice complexe;-cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit).Descrierea jobului - Asigura respectarea prevederilor contractuale ale proiectelor;- Studiaza detaliile tehnice ale proiectului si in functie de acestea planifica, conduce si coordoneaza direct implementarea acestuia;- Intocmeste si urmareste graficele de executie;- Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;-
SKILLD BY EJOBS

Manager Magazin Tezyo/​gryxx Pitesti


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:- Pach
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Manager Operational - Retail - Arges Mall - Pitesti


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in incinta Arges Mall, conform programului: Luni-Vineri, 09:00-18:00 (program fix).Cerinte: Minim 1 an experienta pe un post similar Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile economic / juridic) Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit) Cunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul de activitate Cunostinte teoretice si practice adecvate naturii, amplorii si complexitatii activitatii si responsabilitatilor alocate Cunostinte bune de MS Office (in special Word si Excel) Nivel ridicat de responsabilitate, rabdare, implicare, proactivitate, confortabil cu multi-taskingDescrierea jobului Responsabilitati: Coordoneaza si supervizeaza activitatea prestatorilor de servicii (paza, curatenie) Propune investitii privind intretinerea si modernizarea centrului comercial Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea chiriasilor /furnizorilor si se implica in mod direct in rez
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Project Manager


Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare tehnice profil electric (Energetic, Electrotehnica);Experienta in coordonarea proiectelor de specialitate (integrare sisteme electroenergetice);Cunostinte avansate de Microsoft Office, Microsoft Project;Putere de concentrare;Viziune și anticipare a actiunilor;Capacitate de sinteză, simt practic;Flexibilitate;Prezenta de spirit;Cunostinte de limba engleza;Permis auto categoria B; Beneficii:Pachet salarial atractiv;Tichete de masă;Bonus de performanță;Primă de vacanță;Prime de Sărbători;Asigurare medicală privată;Traininguri de specialitate; Descrierea jobului Conduce executia proiectelor in conditiile si in termenele prevazute in contractele cu clientii, furnizorii si subcontractorii, de la ofertare pana la receptia finala;Stabileste obiective si traseaza sarcini echipei de proiect;Evalueaza necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru derularea contractului/proiectului;Urmareste permanent evolutia bugetului proiectelor contractat
S.​C.​ TIAB S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1275 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Pf,​ Sucursala Pitesti


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice.Contractul Individual de Munca, intr-o prima etapa, va fi pe o perioada determinata de 12 luni, cu posibilitatea reala de o colaborare pe o perioada nedeterminata.Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pac
BANCA TRANSILVANIA SA

Departament Manager


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat este obligatorie; Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara de preferat in retail; Abilitati excelente de Customer Service si relationare; Dornic de dezvoltare continua, auto-motivare, si orientat catre rezultate; Capacitatea de a rezolva probleme, de a organiza si planifica; Personalitate flexibila careia sa ii placa sa lucreze intr-un mediu multinational si multicultural. Daca esti gata pentru o activitate dinamica si dornic sa te dezvolti prin provocari, te asteptam in echipa noastra! Echipa LC Waikiki aloca timp fiecarei aplicatii.Daca profilul tau este potrivit nevoilor noastre te vom contacta pe mail sau telefon.Descrierea jobului Ca Section Manager vei coordona o sectiune sau doua din magazin, vei inspira si conduce echipa din sectiunea/sectiunile tale. Vei fi responsabil/a cu cresterea vanzarilor, de serviciile oferite clientilor si profitabilitatea magazinului. Vei combina experienta ta, cunostiilele dobandite si aptitudinile de visu
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Sales Account Manager (pitesti)


Candidatul ideal WHAT IS HILTI?Hilti is where innovation is improving productivity, safety and sustainability in the global construction industry, and beyond. Where strong customer relationships are creating solutions that build a better future. Where there is pride and a sense of belonging across our 120 locations, carrying right into our lives and homes. Where people are exploring possibilities, leveraging their potential, owning their personal development and growing lasting careers.Hilti Romania obtained the „Great Place to Work” Certification , one of the most prestigious international awards for the organizational culture and work environment. The „Great Place to Work” Certification validates our commitment for our employees wellbeing and creating a positive work environment, and it also testifies our engagement and satisfaction as a team.WHAT YOU NEED IS:- You have a bachelor’s degree - a degree in technical/construction field would be preferred- Minimum 3-year experience in sal
HILTI ROMANIA S.​R.​L.​

Manager De Echipa Nn Agentia Pitesti


Candidatul ideal Manager de Echipa NN Agentia BacauCe așteptăm de la tine? să ai studii superioare să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă și să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi să știi că succesul unui manager este dat de succesul echipei saleȘi mai așteptăm de la tine un lucru foarte important: să fii tu însuți. La NN nu trebuie să pretinzi că ești altcineva decât ești. Simte-te liber să îți manifești personalitatea și să vii oricând cu idei și inițiative noi. Împreună cu echipa ta, le vei pune în practică și veți crește împreună.Descrierea jobului Manager de Echipa NN Agentia BacauCe vei face la noi?
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Manager Restaurant - Mesopotamia Pitesti Arges Mall


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia PitestiCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Pitești - Argeș Mall? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Pitesti- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeni
SET-CORPORATION SRL

Ict Manager


Candidatul ideal Studii superioare in unul dintre domeniile: calculatoare, electronica sau telecomunicatii; Experienta in domeniu minimum 5 ani; Experienta in coordonare echipe minimum 3 ani; Experienta cu tehnologii LAN, inclusiv sisteme de operare pentru retea (NT, LAN Server), topologii (Token Ring, Ethernet) si protocoale (TCP/IP, IPX/ SPX,Netbios/ Netbeui) si Wide Area Networking; Cunostinte temeinice hardware, retele, comunicatii de date, sisteme de operare, programare; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Capacitate de identificare a unor probleme variate; Cunostinte limba engleza; Permis de conducere - categoria B.Descrierea jobului Raspunde de organizarea si conducerea activitatii departamentului; Contribuie la definirea si planificarea strategiei ICT in scopul asigurarii activitatilor operationale; Identifica noile evolutii din Tehnologia Sistemelor Informatice si propune solutii de dezvoltare; Participa la definirea strategiei de dezvoltare in domeniul informatic
EVRYO POWER S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Pitesti


Sumar Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9050 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de mas
Lidl Romania

Production Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Technical higher education – Engineering;Relevant previous experience;Social and intercultural sensitivity;Good knowledge of production management systems;Leadership and assertiveness skills;Good negotiation and communication skills;English language – advanced;Target and result orientation;Motivation and resilience;Self-organization;Conflict management. Responsibilities Ensures cost efficiency and delivery capability in area of responsibility (complete and on-time order execution);Ensures quality performance, planned produ
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Pitesti


Sumar Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9050 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de mas
Lidl Romania

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Shift Manager


Candidatul ideal · Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);· Experienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);· Leadership, abilitati de comunicare, bun organizator· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea jobului · Orgаnizеаza fluxul opеrationаl in cadrul magazinului pe care il coordoneaza (managementul echipei, stocurilor si relatia cu autoritatile);· Asigura o comunicarea eficientă in cadrul echipei coordonate;· Monitorizeaza termene de expirare produse, organizeaza activitatea din magazin, coordoneaza livrarile catre clienti si activitatea din bucatarie· Ofera suport Departamentului de Resurse Umane (ex: fise SSM, PSI, MM, pontaj, etc);· Afiseaza o atitudine „clientul pe primul loc” prin instruirea si responsabilizarea subordonatilor pentru furnizarea de customer service exemplar;Beneficii:- Salariu fix + bonus performanta- Peri
JERRYS PIZZA EST SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Expert Quality Management Systems


Candidatul ideal Competentele tale: Studii superioare tehnice; Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; Cunoasterea standardelor IATF 16949, ISO 45001, ISO 14001; Buna stapanire a instrumentelor de calitate (PDCA, QRQC) instrumente de rezolvare a problemelor(5 why; ISHIKAWA); Bune cunostinte: MS Office; Limba engleza – nivel avansat; Atitudine pozitiva; Abilitati de leader; Rezilienta; Abilitati de comunicare si coordonare – flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.Descrierea jobului Sarcinile tale: Dezvoltarea si implementarea standardelor Leoni prin instructiuni de lucru interne; Asigurarea si monitorizarea controlului documentelor; Asigurarea respectarii reglementarilor clientului, precum si cele din IATF 16949, ISO 45001, ISO 14001; Reprezentarea si interfata in auditurile IATF 16949, ISO 45001, ISO 14001; Pregatirea activitatilor de management review in fabrica si transmiterea acestora catre Head of Country QM system & audit; Planificarea, rea
LEONI WIRING SYSTEMS PITETI SRL

Branch Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate: de preferat in Economie/Drept Studii post universare: MBA/ACCA/CFA sau ori ce tip de „masterat” prezinta avantaj Minimum 3 ani de experienta în vanzari, experienta relevanta de coordonare, cu exceptia promovarilor interne, intrucat se cunosc referintele interne Experienta recenta intr-o functie similara intr-un mediu axat pe client Certificare in distributia de asigurari conform cerintelor legale in vigoare prezinta avantaj Experienta anterioara in cadrul institutiilor financiare, un mediu de consum in permanenta schimbare Informatii cu privire la mediul economic, politic, de marketing Cunostinte de drept comercial si civil, si de legislatie bancara Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Certificare in distributia de asigurariDescrierea jobului Principalele responsabilități: Coordonezi activitatile sucursalei utilizand in mod optim resursele disponibile Contribui la gradul de satisfacere al clientilor si implementezi s
UNICREDIT BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.