Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Director Economic in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Director Economic in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director Economic in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director Economic in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA

Economist - Accounts Payable


Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă bifezi următoarele: Absolvent de studii superioare în domeniul financiar – contabilitate, Experiență în contabilitate de minim 2 ani, Experiență într-o multinațională constituie avantaj, Cunoştinţe solide de contabilitate şi legislaţie fiscală, reglementările contabile în vigoare, Cunoştinţe de operare PC: MS Office, Cunoștințe de operare sisteme informatice ERP: SAP reprezintă un avantaj, Cunoştinţe de limba engleză la nivel conversațional (italiana constituie avantaj); Persoană serioasă, motivată și responsabilă, dornică să învețe și să se dezvolte în domeniul financiar-contabilitate, Capabilitatea de a respecta termenele limită, Persoană organizată; Capacitatea de a menține atenția sporită și concentrarea pe detalii, perseverență, Personalitate dinamică și flexibilă, capacitate de învățare rapidă și de comunicare.Descrierea jobului Ce ar trebui să faci: Verificarea și înregistrarea în contabilitate a facturilor primite de la furnizori, în
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Contabil /​ Economist Expert Contabil


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate; Experienta de minim 1 an anterioara intr-un cabinetsau societate de contabilitate; Bune cunostinte de contabilitate; Cunoasterea softului Saga, Mentor, Nexus, Pluriva, 1c – constituie un avantaj; Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu; Cunostinte bun/ foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel; Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipa;Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate, confidentialitate, respectarea termenelor si spirit de echipa.Descrierea jobului Contabilitate de la inregistrare la bilant; Intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale;Salariu: Negociabil in functie de experienta (3 000 ron-9 000 ron ).Beneficiile aferente postului sunt: Bonus lunar si bonus trimestrial in dependenta de performanta Zi libera lunara in data de 25 in dependenta de performanta Bonus vechime Bonus recomandare. Salariu atractiv Mediu de l
GP TAX MANAGEMENT SRL

Economist


Candidatul ideal Recrutam 𝐄𝐂𝐎𝐍𝐎𝐌𝐈𝐒𝐓 pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum.𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭𝐞:- Studii superioare de specialitate;- Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani;- Cunostinte de Microsoft Excel;- Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj.- Atentie la detalii;- Persoana organizata si proactiva;- Spirit de echipa si atitudine pozitiva.Descrierea jobului 𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢:- Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar – contabile;- Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori;- Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca;- Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele;- Participarea activa la realizarea situatiilor financiar – contabile (jurnale, balanta).𝐁𝐞𝐧𝐞𝐟𝐢𝐜𝐢𝐢:- Salariu motivant;- Bonuri de masa de 30 lei/zi;- Mediu de lucru tanar si dinamic;- Contract de munca pe perioada nedeterminata;- Traininguri d
GAMINVEST EXCONT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6567 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui/ei coleg/e pentru departamentul contabil cu principalele responsabilitati:Descrierea jobului receptia tuturor documentelor contabile in softul de contabilitate utilizat: Asisria3plata facturilor catre furnizori, a salariilor catre angajati, darile catre stat, etc.transmiterea declaratiilor INTRASTATsi AFMefectuarea pontajului si comanda tichetelor de masa si apoi transmiterea lor catre departamentul de resurse umanetransmiterea E-facturii in termenul legalverificarea jurnalelor de TVA inainte de inchiderea lunara pe care o va face expert contabilulasistenta pentru celelalte departamente la nevoiediverse raportari catre managementul firmeiverificarea lunara a realizarii bugetuluiplanificarea bugetara si diverse analize financiareOferta salariala se va negocia la interviu si va fi in functie de cunostintele si abilitatile viitorului/viitoarei coleg/e.Oferim un mediu placut de lucru, program de la ora 8:00 la 16:30 cu jumatate de ora pauza de la 12
COLUMBOVET SRL

Media netă estimată pe baza celor 1290 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Senior Contabil & Economist


Candidatul ideal *Angajam SENIOR 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐁𝐈𝐋 pentru a i se alatura echipei noastre, din Oradea!Suntem in cautarea unei persoane cu minim 3 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la:- Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc);- Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA;- Depunerea declaratiilor necesare;- Intocmirea Bilantului Anual/Semestrial/Interimar;- Cunoasterea programului Saga;- Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte;- Intocmirea statelor salariale;- Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare;- Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini.*Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum.- Studii superioare de specialitate;- Experie
GAMINVEST CONTAB S.​R.​L.​

Economist


Candidatul ideal Studii economice superioare; Experienta anterioara pe un post similar – minim 1 an; Cunostinte de contabilitate; cunosterea legislatiei financiar-contabile; Cunostinte avansate de utilizare Excel; Cunostinte utilizare SAGA – constituie un avantaj; Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive si activitati ad-hoc; Spirit analitic si atentie la detalii; orientare spre obiective; respectarea termenelor; Abilitati de comunicare; corectitudine si seriozitate. Cunoștințe lingvistice: limba engleză Descrierea jobului Inregistrarea la timp si corect a informatiilor contabile, folosind documentele justificative;Efectuarea periodica a confirmărilor de sold cu partenerii (clienți, furnizori); Asistarea in pregătirea rapoartelor financiare si a altor documente necesare; Participarea la pregatirea documentelor specifice solicitate de auditorul financiar extern si organele de control;Colaborarea cu echipa pentru a îmbunătăți procesele de facturare si contabilitate primara;
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7417 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.R.L.Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.​R.​L.​

Economist


Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vine
Gaminvest HR

Media netă estimată pe baza celor 6583 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2740 LEI pe lună
Cerințele postului:- experienta pe o pozitie similara constitue un avantaj- seriozitate si atentie la detalii- disponibilitate la lucru in schimburi- asigura functionarea masinilor unelte cu comanda numerica.- prelucreaza piese utilizand masina cu comanda numerica- verifica integritatea pieselor executate,starea si aspectul suprafetelor realizate. Beneficii:- salariu motivant- munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie- transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea- tichete de masa in vaoare de 30 lei zi- bonusuri in functie de performanta 
CALIP ROMANIA SRL

Operator pregatire si debitare materiale


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme.Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuniAutorizatie de stivuitoristAbilitati de comunicare si lucru in echipa.Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii:Munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatieTransport gratuit , pe raza Municipiului OradeaTichete de masa - 30 lei ziBonusuri in functie de performante 
CALIP ROMANIA SRL

Operatori productie in Oradea


Companie verificată
Aplica rapid
Vino în echipa noastră din Oradea! Căutăm Operatori suport productie!Dacă:Ai îndemânare și vedere bună;Ai disponibilitate de a învăța;Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi.Responsabilități:Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite;Identificarea defectelor de calitate;Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate.Oferim:Venit lunar 3500 lei (format din salariu fix și alte beneficii);Transport asigurat;Instruire la locul de muncă;Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul);Bonus anual vechime;Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET.Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt neces
Exact Systems SRL

Operator productie mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2880 până la 3400 LEI pe lună
Responsabilitatile postului:- Respectarea procedurilor de lucru, a fazelor de productie si utilizarea adecvata a echipamentelor de productie;- Raportarea problemelor aparute in timpul productiei, catre supervizorul direct;- Mentinerea in bune conditii de functionare a aparaturii, echipamentelor si utilajelor din dotare;- Colaborarea cu colegii si contribuirea la imbunatatirea procesului de productie;- Participarea la rezolvarea situatiilor in care apar neconcordantele intre produsul finit si fisa de productie. Aptitudini necesare ocuparii postului:- Promptitudine, agilitate, viteza de reactie;- Seriozitate, responsabilitate si implicare;- Aptitudini tehnice. Cerinte necesare ocuparii postului:- Studii medii;- Responsabilitate si eficienta in procesul de productie;- Disponibilitate de a lucra 12/24 12/48 Se ofera:- Salarizare avantajoasa + bonusuri + sporuri;- Transport asigurat din Oradea;- Contract incheiat pe perioada nedeterminata, conform legii;- Echipa amabila si corecta. Contact
Public Euroconsulting SRL

Operatori mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Firma VERNICOLOR angajeaza OPERATORI MASE PLASTICE pentru punctul de lucru din Oradea, Sos. Borsului, Nr. 19 SC Vernicolor SA are ca domeniu de activitate decorarea maselor plastice prin cromare si vopsire, injectie mase plastice si asamblare. Nu este necesara experienta! Beneficii:- Pachet salarial atractiv- Transport asigurat din Oradea- Formare profesionala la locul de munca;- Tichete de masa in valoare de 35 lei zi;- Spor de noapte si de weekend;- Bonus lunar de prezenta 600 lei brut;- Bonus de performanta;- Prima de recomandare angajati noi, 400 lei net- Abonament medical la clinica privata;- Mediu de lucru placut Cerinte:Disponibilitate de a lucra in ture, program 12/24, 12/48Acuitate vizuala foarte buna si atentie la detalii Pentru mai multe detalii sau programare unui interviu ne puteti contacta la numarul de telefon sau de L- V intre orele 8:30 - 17:00. CV-urile se pot depune direct la biroul Resurse Umane din Oradea, Sos. Borsului, nr.19
Vernicolor SA

Contabil


Candidatul ideal Studii superioare (Facultatea de Stiinte Economice) Cunoștințe de utilizare a programului Saga; Cunostiinte de utilizare PC: MS Word, Excel - nivel avansat; Personalitate deschisă și dornică să imbunătățească permanent pregătirii sale profesionale și de specialitate Persoană responsabilă, proactive, organizată, cu abilități de comunicare și autodidactăDescrierea jobului Realizeaza contabilitatea de la inregistrarea documentelor primare pana la bilant Realizeaza productia in baza documentele primite de la magazie ; Monitorizeaza si verifica acuratetea datelor contabile inregistrate; Opereaza zilnic facturilor emise: Contabilizează încasările și plățile; Întocmește situațiile și rapoartele financiar-contabile și verificară corelărea acestora; Se asigura ca respectarea terrmenelor aferente tranzactiilor din contabilitate sunt in concordantа cu politicile companiei si a rеglеmentarilor lеgаle contаbilе si fiscale; Gestioneaza si coordoneaza activitatile de inchidere lunara
SARAMOB DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 5578 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Productie - Oradea


Candidatul ideal • Ai terminat un liceu profil tehnic/ profesională;• Ai experiență într-o funcție similară în producție• Ai cunoștințe tehnice de bază în domeniul ceramic, mecanic/electric/producției industriale / echipamente automatizate, mașinist utilaje cale și terasamente;• Ești orientat spre obținere de rezultate și perseverentă;• Ai abilități de planificare și organizare;Descrierea jobului • Vei participa la fazele procesului tehnologic specific ariei tale de responsabilitate;• Vei urmări buna funcționare a echipamentelor și vei asigura desfășurarea continuă a procesului de producție;• Vei asigura ordinea și disciplina la locul de muncă;• Vei asigura aprovizionarea optimă cu materiile prime necesare;• Vei realiza împreună cu echipa de intervenție depanarea cât mai rapidă a oricărei defecțiuni;• Vei realiza operațiile de întreținere preventivă asignate;• Vei asigura încadrarea produsului în standardele de calitate;• Vei consemna și raporta toate evenimentele care au dus la oprire
CEMACON - S.​A.​

Consultant Vanzari – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Zoocenter Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Consultant Vanzari Hiper Farmacia Dr.​max Oradea


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Consultant Vânzari în Hiperfarmacia Dr. Max Oradea.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau să fii elev la o Școală Postliceală de Asistenți de Farmacie/student la Facultatea de Farmacie; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilități de planificare și organizare; Să fii orientat/ă către client și spre rezultate; Să ai abilități foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să îți dorești să te dezvolți și să înveți lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora; Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе și alte produse non-farmaceutice; Vei
DR.​MAX S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.